Partyflock

Forumonderwerp · 936727
12192x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
zijn tegenwoordig zoveel mense die tegen HOMO's zi­­­jn ik vind het verschrikkelijk dat mensen zo den­ken

Maar wat is jouwn mening?
----­-­----­---------------

groetjeS (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 16:29:
Maar je kunt nooit beweren dat het een natuurlijk iets is... Het hoort gewoon niet zo.

Ja maar dat vind ik dus echt zulke dikke onzin hè :d Wat anders dan de natuur heeft een homo tot stand gebracht? Het komt toch uit de buik van een moeder.. dat IS toch gewoon de natuur? Onnatuurlijk dingen komen niet voor in de natuur. Enige wat misschien onnatuurlijk is onze levensstijl hier in de westersewereld.
Waarschuw beheerder
Ik heb helemaal niks tegen homo's

Waarschuw beheerder
Snap niet dat er anno 2007 nog steeds mensen zijn die zulke achterlijke opmerking als onnatuurlijk, ranzig en weet ik veel wat nog meer moeten maken.
Hebben die mensen dan echt wat gemist in hun opvoeding?
Nooit geleert dat iedereen gelijk is?

Of moeten ze zo reageren omdat het van hun omgeving wordt vewacht?

En nog mooier is als je de discussie aangaat om uit te zoeken wat zo iemand beweegt...
Dr komt dan echt totaal geen zinnig woord uit behalve (komt ie weer...) onnatuurlijk, ranzig, smerig, zo heeft onze lieve heer het niet bedoeld :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 16:29:
Xeno is ook gay

sorry Ron je bedoelt jezelf,jij houdt van trance, ik niet...;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 16:39:
sorry Ron je bedoelt jezelf,jij houdt van trance, ik niet...

hihihih :$ :9

Waarschuw beheerder
Nix tegen hoor:/
Waarschuw beheerder
Nah ik vind de opmerkingen "ik kan altijd lachen met homo's" of "homo's kleden zich veel beter" eigenlijk bijna net zo erg als de negatieve opmerkingen. Dat is net zoiets zeggen als "ik kan altijd lachen met vrouwen". Of "ik kan altijd lachen met dikke mensen".

Het is heel simpel. Ieder mens is mens. Dat maakt ons allemaal gelijk. Maar ieder mens heeft een eigen DNA. En dat maakt iedereen uniek. Niet alle homo's kleden zich goed, niet alle dikke mensen zijn gezellig en niet alle vrouwen zijn emotioneel. Uiteraard heeft een groep bepaalde kenmerken maar die gaan echt niet voor iedereen op. Behandel mensen dan ook niet naar die kenmerken. Behandel ze gewoon als uniek mens.

Tja, misschien zijn sommige homo's wel verwijfd om het zo even grof te zeggen. maar naar welke maatstaven beoordelen we ze dan? precies, naar de geldende norm. Je zou ook kunnen zeggen dat veel gewone mannen te weinig in touch zijn met hun vrouwelijke kant. het is maar net welke uitgangspositie je aanneemt. En daarin is er geen enkele die meer juist is dan de ander. Heeft puur te maken met hoe we zijn opgevoed en opgegroeid. :)

Homoseksualiteit is al zo oud als de mensheid. Kijk ook maar eens naar veel apenrassen (en we stammen tenslotte van de apen af), die doen het ook met iedereen. Heerlijk toch? (l) Maar goed, de wereld moest een beetje in goede banen geleid worden en dus hebben ze maar een aantal godsdiensten uit de grond gestampt waarbij homofilie als iets slechts en ongezonds werkt aangemerkt. Und warum? Pure angst als je het mij vraagt. Zitten we nu lekker nog steeds met de naweeen van en dat zal ook altijd wel zo blijven. Helaasch. ik heb d'r iig lekker schijt aan en doe waar ik me goed bij voel. of dat nu met een man of een vrouw is, I don't give a damn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 30 mei 2007 om 17:02:
Nah ik vind de opmerkingen "ik kan altijd lachen met homo's" of "homo's kleden zich veel beter" eigenlijk bijna net zo erg als de negatieve opmerkingen. Dat is net zoiets zeggen als "ik kan altijd lachen met vrouwen". Of "ik kan altijd lachen met dikke mensen".

Het is heel simpel. Ieder mens is mens. Dat maakt ons allemaal gelijk. Maar ieder mens heeft een eigen DNA. En dat maakt iedereen uniek. Niet alle homo's kleden zich goed, niet alle dikke mensen zijn gezellig en niet alle vrouwen zijn emotioneel. Uiteraard heeft een groep bepaalde kenmerken maar die gaan echt niet voor iedereen op. Behandel mensen dan ook niet naar die kenmerken. Behandel ze gewoon als uniek mens.

Tja, misschien zijn sommige homo's wel verwijfd om het zo even grof te zeggen. maar naar welke maatstaven beoordelen we ze dan? precies, naar de geldende norm. Je zou ook kunnen zeggen dat veel gewone mannen te weinig in touch zijn met hun vrouwelijke kant. het is maar net welke uitgangspositie je aanneemt. En daarin is er geen enkele die meer juist is dan de ander. Heeft puur te maken met hoe we zijn opgevoed en opgegroeid.

Homoseksualiteit is al zo oud als de mensheid. Kijk ook maar eens naar veel apenrassen (en we stammen tenslotte van de apen af), die doen het ook met iedereen. Heerlijk toch? Maar goed, de wereld moest een beetje in goede banen geleid worden en dus hebben ze maar een aantal godsdiensten uit de grond gestampt waarbij homofilie als iets slechts en ongezonds werkt aangemerkt. Und warum? Pure angst als je het mij vraagt. Zitten we nu lekker nog steeds met de naweeen van en dat zal ook altijd wel zo blijven. Helaasch. ik heb d'r iig lekker schijt aan en doe waar ik me goed bij voel. of dat nu met een man of een vrouw is, I don't give a damn.

:respect:

Waarschuw beheerder
Ah nu snap ik het. Peter komt ook uit die gehuchtenhoek:D Buurman van Jisca?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 18:09:
Ah nu snap ik het. Peter komt ook uit die gehuchtenhoek Buurman van Jisca?

uhm

wat?

Waarschuw beheerder
Haha nee ik zat net in Jisca der gastenboek en toen kwam ik je naam WEER tegen. Maar je komt ook uit dat dorp, dus dat verklaart :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 18:13:
en toen kwam ik je naam WEER tegen

dat hoor ik vaker ja
Waarschuw beheerder
Ik behandel iedereen gelijk en heb dus nergens problemen mee. Ik ben voor het homo huwelijk en als mijn zoon of dochter op hetzelfde geslacht zou vallen dan zijn ze nog steeds even welkom.