Partyflock

Forumonderwerp · 936189
Waarschuw beheerder
donateur
VTM nieuws.

In De Sleutel (opvangtehuis voor drugsverslaafden) krijgen ze kinderen binnen vanaf 11 jaar, hun jongste druggebruiker die er terecht kwam was zelfs 7 jaar :s

het zal wel meestal over soft drugs gaan of zo, maar toch... toen speelde ik nog met m'n barbie's :bloos:

wanneer volgt de eerste br33z@h-d°D3 of zijn die er al :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op dinsdag 13 maart 2007 om 11:00:
de MAATSCHAPPIJ dat ben JIJ

Nee, de maatschappij is een grote machine die niet beheerst kan worden. Je kan slechts kiezen of je er in mee gaat of er tegenin gaat.
Waarschuw beheerder
Ziek
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2007 om 11:11:
Nee, de maatschappij is een grote machine die niet beheerst kan worden

de wereld en de maatschappij is een organisme, dat wij allemaal samen in stand houden, als men echt collectief het anders wil, zal het ook veranderen, maar WIJ denken dat wij geen invloed hebben, en daar zit het probleem. verantwoordelijheid is beangstigend namelijk ;)

Waarschuw beheerder
en dan te bedenken dat zeer waarschijnlijk volwassenen die troep aan KINDEREN verkopen....... :loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoewel ik ook 7 jaar erg jong vind, dat je uberhaupt gaat gebruiken.
maar ik vraag me af of het wel waar is of die 7jarige verslaafd is.
kan ook weer zoon anti drugsartikel zijn he :)

maar waarom zou je geen drugs kunnen gebruiken als je kinderen hebt? als zij er niks van meekrijgen en er geen hinder van ondervinden whats the problem?
Waarschuw beheerder
Buitenspelen is niet meer bij want uit verveling zijn het dan hangjongeren die de buurt terroriseren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op maandag 12 maart 2007 om 19:19:
7 jaar

Dan vraag ik me dus af, krijgen ze het niet 'gewoon' in hun mond gepropt dan :x.

Heb een paar keer een jointje geprobeerd maar voor de rest nooit iets aangeraakt. Ik hoef geen troep in mijn lijf...

Waarschuw beheerder
vroeger woonde ik in een dorp....als je in groep 8 rookte schold ieder1 je uit...(het kwam dus ook niet voor)...ben ik hier heen verhuist...zie je mannetjes van 10 of 11 a 12 jaar gwoon volop smokey opt schoolplein
ziek ziek ziek ziek ziekelijk

Waarschuw beheerder
mensen vinden het stoer(Y) is het ook echt hoor(Y) vet bruut is dat(Y) lkkr gebruiken tot je er ziek van wordt en uiteindelijk sterft...kijk maar een keer christiane f dan kom je pas te weten wat FUCKING drugs is

Waarschuw beheerder
jong geleerd is oud gedaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 19:32:
De Sleutel

Wat een naam voor zo'n tehuis

idd ja! :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
{ongeldige bron voor embed: mms://clusterstreamhobo.telenet-ops.be/VMMa/vtm/agility/20070312_hn19.wmv}

externe speler

kijk op 15 minuten en 20 seconden (y) of iets voor het midden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wow.. wist wel dat ze er vroeg bij waren.. maar 7 jaar :vaag::O