Partyflock

Forumonderwerp · 936142
Waarschuw beheerder
Familiedrama op spoor Haarlem

Uitgegeven: 12 maart 2007 14:57
Laatst gewijzigd: 12 maart 2007 15:56

HAARLEM - Een 32-jarige man uit Haarlem heeft maandag zijn schoonmoeder van het leven beroofd en is daarna met zijn twee zoontjes van 4 en 6 jaar voor de trein gesprongen. Daarbij zijn de man en de kinderen om het leven gekomen. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

De moord op de 58-jarige vrouw werd gepleegd in de woning van de man in Haarlem-Noord. Daarna is de man volgens de politie in een auto naar de spoorwegovergang aan de Liedeweg in Haarlemmerliede gereden, waar hij rond 14.20 uur met zijn zoons voor een aanstormende trein sprong. De politie onderzoekt de zaak.

Vertraging

Tussen Amsterdam-Sloterdijk en Haarlem rijden als gevolg van het ongeluk geen treinen. Reizigers krijgen op dit traject te maken met een vertraging van meer dan een uur.

Tussen Haarlem en Leiden rijden minder treinen. De vertraging duurt vermoedelijk nog tot in de avondspits.

www.nu.nl

wat n fijne maatschappij hebben wij! NOT! :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 12 maart 2007 om 18:11:
Zijn de mensen dan te trots om aan te geven dat zij hulp nodig hebben met bepaalde zaken?

:no: sommige mensen vragen hulp en krijgen dat niet en dan krijg je dit soort dingen :[

Waarschuw beheerder
Wat een zieke mensen heb je tegenwoordig :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van simone_1986 op maandag 12 maart 2007 om 18:34:
sommige mensen vragen hulp en krijgen dat niet en dan krijg je dit soort dingen

Idd veel mensen worden niet serieus genomen. Als het te laat is pas

Maar voor die medewerkers is het ook lastig met al die labiele figuren

Triest dit echt pffffffff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Ilse) op maandag 12 maart 2007 om 17:04:
Of was die er niet meer????

ja die krijgt nu hulp... niks mee aan de hand
Waarschuw beheerder
donateur
Echt ziek

Waarschuw beheerder
kleintjes + Oma R.I.P
Dat mensen dat kunnen doen, ik kan er wel om janken...
maar wat ik niet snap, is dat je niets over de moeder hoort ?:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 18:08:
De moord op de schoonmoeder is in mijn straat gebeurd

Dan woon je een paar straten bij mij vandaan.... gek hoor zoiets opeens in je eigen buurtje :S

Ik kan er niet over uit dat een vader zijn kinderen zoiets aan kan doen. Vind het echt een ziek verhaal. Voel me er heel naar door, ik trek me dit soort dingen altijd heel erg aan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anok op maandag 12 maart 2007 om 17:21:
Als het maar geen trend gaat worden, dit soort dingen

is t al volgens mij

Waarschuw beheerder
het is echt een soort hype geworden ofzo :S

dit is echt ziek!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marije:honger: op maandag 12 maart 2007 om 18:55:
niks mee aan de hand

nouja in 1 klap moeder en kinderen kwijt, noem het maar niks.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Chievous op maandag 12 maart 2007 om 19:10:
Voel me er heel naar door, ik trek me dit soort dingen altijd heel erg aan.

:yes: helemaal omdat het nu ineens zo dichtbij is

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 19:23:
het is echt een soort hype geworden ofzo

Een simpele oplossing

Die lijkt te werken en daarom overslaat op andere malloten

De maatschappij verhard en dit zijn de gevolgen :S
Waarschuw beheerder
Drong net ook door dat die moeder van die kinderen ook helemaal kapot moet zijn.
Die is in 1 klap haar moeder,kinderen én man kwijt en dan ook nog op deze manier.
Ik weet niet hoe je daar mee om zou moeten gaan eigenlijk...

:( te erg man..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 12 maart 2007 om 19:45:
te erg man..

Van dit soort dingen wordt je gewoon ontzettend droevig zeg:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 19:04:
maar wat ik niet snap, is dat je niets over de moeder hoort ?:S

Ik heb t idee dat er relatieproblemen ofzo waren...dat de kids bij oma was die oppaste, en de moeder aan t werk ofzo?

Dat de vader zijn kinderen daar heeft weggehaald nadat hij zijn schoonmoeder had vermoord...

iig...dat idee kreeg ik toen ik t hoorde...

Zat gisteren nog in de trein daar met mijn zoontje...kreeg gelijk de kriebels :s

RIP kleintjes en Oma (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op maandag 12 maart 2007 om 20:02:
Ik heb t idee dat er relatieproblemen ofzo waren...dat de kids bij oma was die oppaste, en de moeder aan t werk ofzo?

ja was net op het nieuws, ze hadden relatie problemen :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 12 maart 2007 om 19:45:
én man kwijt

denk dat dat wel de laatste is die ze nu mist....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 20:03:

Vuile egoistische klootzak:@
Kon ik hem nog maar een trap verkopen!
Van dit soort dingen word ik ten eerste misselijk, maar vooral ontzettend boos!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 20:03:

Nou, dat weet ik dan weer niet. Ik zag laatste een programma op TV (weet al niet meer welk, geloof Oprah) waarin een man vertelde dat hij al zijn kinderen had vermoord. Zijn vrouw vertelde dat ze zijn daad kon begrijpen en nog steeds heel veel van hem hield. Moeilijk om te begrijpen, maar ze was heel stellig en zei dat ze haar man heel erg miste nu hij in de bak zat. Vreemde emoties...

Waarschuw beheerder
donateur
Godverdomme..
Wat bezielt je als vader zijnde..
Voed je 6 jaar lang je kids op, smijt je ze zo ff voor de trein.. :S
Bah word er gewoon misselijk van..

Het zal je schoonzoon zijn..
Weg vrouw, dochter en kleinkinderen..

Zou zo'n man eigenlijk een begravenis krijgen?!

Kan me namelijk niet voorstellen dat daar enig volk op afkomt..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 18:08:
De moord op de schoonmoeder is in mijn straat gebeurd..

Halve straat is afgezet en het staat vol met tv-wagens en politie..

Bizar dat dit steeds moet gebeuren

[img width=640 height=427]http://waterland.webregio.nl//regio/att/art//large/93429_10894_afbeeldi.jpg[/img]
:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van simone_1986 op maandag 12 maart 2007 om 20:24:
welke straat is dat ?

President Steynstraat..
Waarschuw beheerder
oke, die straat kwam me al zo bekend voor
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik begrijp het niet hoor
Het zieke van zijn daad was, dat als ik de kinderen niet kan krijgen, dan jij ook niet moet hij hebben gedacht
Egoistisch ziek persoon!!!!!!
Ik hoorde het bericht vanmiddag op de radio opweg naar een terrasje:S....
Ik wist gewoon niet wat ik moest denken joh
Ik wilde eigenlijk ff flink een potje janken, maar er kwamen geen tranen..
Een collegaatje van mij woont in Haarlem, en komt bijna dagelijks voorbij dat spoorweg overgang
Een interview met een oudere meneer die het met een heleboel andere mensen heeft zien gebeuren..
Die man was al ver over de zeventig, maar hij kon het maar niet beseffen wat hij had gezien...........
Hij vertelde in dat interview dat hij had gezien dat de oudste zich probeerde los te trekken van zijn vader, en niet het spoor opwilde...........
De aanstormende trein heeft nog flink getoeterd:S
Ongelovelijk zeg, wat een leed:cry:
[img width=640 height=480]http://www.rtvnh.nl/cmsroot/upload/1481-0671581194806887.jpg[/img]

Ik hoop voor die twee kleintjes dat ze het nu beter hebben, dan dit veels te korte leventje op aarde:flower:

Rest in peace!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik snap niet waarom die familie drama's nog media aandacht krijgen. Het is erg maar uit onderzoeken is al gebleken dat het er steeds meer worden omdat de media er zoveel aandacht aan schenkt.

Als vader zijnde heb je een zieke geest als je dit je 2 kinderen aandoet. Spring dan alleen.

Waarschuw beheerder
zag ze op het journaal lopen met een klein karretje, met daarop het lichaam van 1 van de 2 kindjes met daarover een witte deken, er ging echt even een kouden rilling over mijn rug :no:

heel erg triest dit.

Waarschuw beheerder
Mijn medeleven gaat ook uit naar de Machinist van de betreffende trein..

Deze man gaat een hele zware tijd tegemoet.. (Y)

Walgelijke daad van deze man, om zijn kinderen én de hele trein hierbij te betrekken.. (N)

Waarschuw beheerder
R.I.P. alle4..

Verschrikkelijk dit..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 20:32:
Die man was al ver over de zeventig, maar hij kon het maar niet beseffen wat hij had gezien...........
Hij vertelde in dat interview dat hij had gezien dat de oudste zich probeerde los te trekken van zijn vader, en niet het spoor opwilde...........
De aanstormende trein heeft nog flink getoeterd
Ongelovelijk zeg, wat een leed

:O Gotverdomme, hoe durft die flikker he:@:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 maart 2007 om 20:32:
De aanstormende trein heeft nog flink getoeterd

Jezus christus :|
Waarschuw beheerder
Dit soort dingen gebeuren al jaar in jaar uit. Wordt echter niet altijd aan de grote klok gehangen. Veel mensen vinden de trein een "goede oplossing" voor hun problemen. Inderdaad voor de Machinist en conducteur is het niet zo'n lekker gezicht. De conducteur moet ook nog eens de trein uit om het stoffelijk overschot af te dekken.En vele mensen in het veld en bij de spoorwegen hebben er handen vol werk aan om de trein weer optijd te laten rijden door zo'n kneus.
Waarschuw beheerder
idd! En die arme man stond er bovenop met zijn neus! Wat blijft het toch een rare wereld waarin we leven! :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 20:41:
Mijn medeleven gaat ook uit naar de Machinist van de betreffende trein..

idd niet allen de nabestaande zullen het er zwaar mee hebben. deze man is ook voor het leven getekent...altijd met die beelden voor je blijven zitten :S

RIP. :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {hc4l}outsider op maandag 12 maart 2007 om 21:01:
idd niet allen de nabestaande zullen het er zwaar mee hebben. deze man is ook voor het leven getekent...altijd met die beelden voor je blijven zitten

RIP.

Ja, kinderen aanrijden is het ergste wat de machinist kan overkomen, die kiezen er namelijk niet zelf voor...
Waarschuw beheerder
donateur
Te erg dit!!!! :(

Vreselijk voor de mensen die dit met eigen ogen hebben moeten zien!!!

De moeder ook getekend voor het leven... wat een vent zeg :nee:...
Waarschuw beheerder
Straks springt de moeder ook voor de trein :(
Waarschuw beheerder
Verschrikkelijk...voor alle betrokkenen...

De moeder op de eerste plaats die in 1 klap haar kinderen en moeder kwijt is...van die kerel wilde ze af als ik het nieuws geloven mag...maar niet op deze manier ga ik vanuit...

Ook voor de desbetreffende hulpdiensten moet dit een verschrikking zijn. je zult als politieman maar daar staan zeg...of als brandweerman de rails schoon moeten spuiten nadat de lichaampjes van die kinderen van het spoor zijn gehaald. je zult als begrafenisondernemer het telefoontje maar krijgen om met meerder auto's te komen.
Om vervolgens samen met de brandweer en politie alles bij elkaar te moeten pakken om in zakken te stoppen...
Je zult maar op die auto rijden met twee dode kindertjes achterin...

En dan die machinist die dat voor zijn ogen ziet gebeuren. Die oude man die daar bij de overgang stond..
Al die andere mensen die het hebben zien gebeuren omdat ze bij die overgang in de buurt waren..
je zou toch nooit weer een oog dicht doen als je dat gezien hebt.

Het is dat het kreng dood is, maar anders gaf je die kerel nog een rotschop na

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 20:44:
R.I.P. alle4..

Sorry??!
Denk dat jij het niet helemaal snapt :(

R.i.P alle drie bedoel je denk ik..

Die vader mag wegrotten in de hel..

Waarschuw beheerder
Ook voor de desbetreffende hulpdiensten moet dit een verschrikking zijn. je zult als politieman maar daar staan zeg...of als brandweerman de rails schoon moeten spuiten nadat de lichaampjes van die kinderen van het spoor zijn gehaald. je zult als begrafenisondernemer het telefoontje maar krijgen om met meerder auto's te komen.
Om vervolgens samen met de brandweer en politie alles bij elkaar te moeten pakken om in zakken te stoppen...
Je zult maar op die auto rijden met twee dode kindertjes achterin...

ja allemaal heel triest maar met zo'n beroep weet je ook wel dat je met minder leuke dingen wordt geconfronteerd..

je zou toch nooit weer een oog dicht doen als je dat gezien hebt.

ja das kut ja. maar om je daar nou de rest van je leven druk over te maken.. je kan er toch niets meer aan doen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mercedes26 op maandag 12 maart 2007 om 21:19:

[img width=643 height=478]http://www.rtvnh.nl/cmsroot/Nieuwsfotos/Gemeenten/Haarlemmerliede-Spaarnwoude/Gebeurtenissen/Familiedrama3.jpg[/img]
[img width=637 height=482]http://www.rtvnh.nl/cmsroot/Nieuwsfotos/Gemeenten/Haarlemmerliede-Spaarnwoude/Gebeurtenissen/Familiedrama2.jpg[/img]
[img width=640 height=480]http://www.rtvnh.nl/cmsroot/upload/1480-0936458168445096.jpg[/img]

Ondanks de mooie lente zon, een verschrikkelijke gebeurtenis vandaag....... R.I.P.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 21:26:
ja das kut ja. maar om je daar nou de rest van je leven druk over te maken.. je kan er toch niets meer aan doen..

:vaag: denk dat jij het leven niet helemaal begrepen hebt! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 21:26:
ja allemaal heel triest maar met zo'n beroep weet je ook wel dat je met minder leuke dingen wordt geconfronteerd..

dat kan wel zijn, maar het is een akelige cliche om te denken dat begrafenisondernemers dan maar gewoon hun werk staan te doen hoor.
Het is een beroep waar je voor kiest, maar als het aan begrafenisondernemers lag werd iedereen 100 hoor.
Geen enkele begrafenisondernemer die vrede heeft met de dood van een kind. hetzelfde geld voor politie mensen, brandweermensen etc.

En hier spreekt iemand met het diploma voor uitvaartbegeleider op zak...(heb er nog geen werk in kunnen vinden, maar mijn tijd komt nog wel)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mercedes26 op maandag 12 maart 2007 om 21:19:
Die oude man die daar bij de overgang stond..

Het was echt zielig om te horen..........
Je hoorde zijn stem trillen en hij wist gewoon niet wat ie zojuist gezien had..........
Die oude man was gewoon compleet overstuur:S
De vraag wat hij de rest van de dag ging doen.........
Daar had hij geen antwoord op, hij wist het gewoon niet...
Wel dat de politie voor opvang zou zorgen:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee mezelf elke dag over de zeik gaan liggen helpen vanwege al het leed in de wereld :s alle kindjes die worden misbruikt en mishandeld, alle zeehondjes die de hersens worden ingeslagen, alle vrouwen die worden verkracht.. alle mensen die zelf moord of moord plegen .. of iets anders ergs doen.. dat heeft nut!!

Waarschuw beheerder
Het is een beroep waar je voor kiest, maar als het aan begrafenisondernemers lag werd iedereen 100 hoor.

de een zn dood is de ander zn brood..