ivm blessure kan hij ook geen interlands spelen voor Brasil dus hij mag niet eens in Engeland voetballen komend seizoen, volgend jaar mooi nog een jaartje in EHV
Seizoen lijkt voorbij voor Alex
Onderzoek in het St. Anna-ziekenhuis heeft uitgewezen dat Alex zijn hamstring inderdaad deels gescheurd heeft. De spier aan de achterkant van het dijbeen vergt een herstelperiode van minimaal zes weken. Alleen indien PSV nog play-offs zou moeten spelen of in de halve finale van de Champions league komt zou Alex eventueel nog in actie kunnen komen.
Het zou dus kunnen dat de Braziliaan inmiddels zijn laatste officiele wedstrijd voor PSV heeft afgewerkt
Jammer ....
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 21:13:
“Ik merkte meteen dat het fout zat”, aldus Alex na zijn blessure in de wedstrijd tegen Excelsior. “Op het moment dat ik de bal wilde schieten voelde ik veel pijn. Ik merkte aan de hevigheid van de pijn meteen dat het fout zat. Ik kon door de pijn zelfs niet opstaan”. De Braziliaan verwacht zelf vier of vijf weken uitgeschakeld te zijn.
“Maar dat weet ik niet zeker, ik heb deze blessure nog nooit eerder gehad”, voegt de verdediger er aan toe.