Partyflock
 
Forumonderwerp · 935537
­ Nederland
Van het Phonoforum:

Innercity 1999, I Love Techno 1999, Mayday 2000, Cocoon am Hafentunnel 2000, Shockers 2001, AWFS 2003... stuk voor stuk heldensets met die op Shockers als grote uitschieter. Noem een groot podium en Mills stond er...

En toch, je ziet soms oude beelden van Detroit begin jaren negentig. Kleine rokerige ondergrondse clubs waar de DJ-booth dicht op het publiek staat en de fans hem op z'n vingers kunnen kijken. Nou ja, behalve bij de Mills natuurlijk want die handen gaan veel te snel...

Ik ben ontzettend blij met de bevestiging dat Jeff Mills op 13 april exclusief in Nederland staat en wel in zo'n kleine ondergrondse club waar de DJ dicht op het publiek staat...

Voor wie inziet dat dit wel eens een heel magische nacht kan worden die niet gemist mag worden zal begin volgende week de kaartverkoop starten via www.easyticket.nl.

Kaarten kosten 17,50 (+2,50 fee), 25 euro aan de deur.

Erg dikke boeking! Mills in een club!!B) April wordt zo wel een drukke maand... Maar waarschijnlijk wel aanwezig...
laatste aanpassing
Werkzaam bij Vier
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 13 april 2007 om 19:23:
yeah de bieries vloeien rijkelijk maar mills kan mn tokes likken vanavond. blijf lekker achter de duinen. ben die techno ff zat..

prettige avond allemaal

Zonde zonde...
Maargoed jawat is ook zeker dik!
Uitspraak van Arly de Parly op vrijdag 13 april 2007 om 18:58:
joepie de poepie!!!ga toch!

Beschouw mijn smsje dan maar als niet verzonden.
heel misschien crash ik nog in utrecht vanavond dus als jullie erna ergens gaan chillen?? RUF MIR ANN!!!
Uitspraak van Arly de Parly op vrijdag 13 april 2007 om 18:58:
joepie de poepie!!!ga toch! :cheer:

Mede dankzij wie?:P
Te leuk dat je gaat!

Beloofd een leuke avond te worden:cheer:
Uitspraak van DK079 op vrijdag 13 april 2007 om 18:58:
Hehe reken maar dat het via de deurverkoop nog wel gaat uitverkopen

ja ok :)


heb er zin in ..ziet u allen vanavond!! B)
Uitspraak van yophobanjo op vrijdag 13 april 2007 om 19:40:
Mede dankzij wie?

alvast dankjewel lieverd!:lief: ow vraagje: heb jij nog buisjes over? bel me zo ff O:)
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 13 april 2007 om 20:40:
stouterik!

hihi O:) ben onschuldig...dat zou jij toch moeten weten onderhand...O:)
Uitspraak van Arly de Parly op vrijdag 13 april 2007 om 20:44:
hihi ben onschuldig...dat zou jij toch moeten weten onderhand

hehhe ik ga ook lekker stout zijn vanavond..kut bier!!
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 13 april 2007 om 20:46:
ik ga ook lekker stout zijn vanavond..kut bier!!

bier = (y)

Uitspraak van Lennart! op vrijdag 13 april 2007 om 19:35:
heel misschien crash ik nog in utrecht vanavond

:D
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 13 april 2007 om 19:35:
RUF MIR ANN!!!

jij mij bellen??
 
:cheers: :Cheer:
heb er zin an.......

Trouwens...hebben we nog tijd voor een dansje?

laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Tish op vrijdag 13 april 2007 om 16:58:
die waren toch altijd op zondag en niet op zaterdag, had je dus alsnog niets aan gehad

Als nog er naar toe heur zondag :)

Uitspraak van anders op vrijdag 13 april 2007 om 17:13:
timewarp

Lekker he?? :D

Uitspraak van Roel ! op vrijdag 13 april 2007 om 12:45:
er mag dus geblowed worden in poema..

Ja TUURLIJK anders ben ik er dus echt niet te vinden!

Uitspraak van Arly de Parly op vrijdag 13 april 2007 om 20:12:
alvast dankjewel lieverd!

Moet er gewoon bij zijn!!
Uitspraak van Arly de Parly op vrijdag 13 april 2007 om 21:07:
ier =

Heej je leert het al! :)
 
Uitspraak van Oc op vrijdag 13 april 2007 om 22:58:
Ja TUURLIJK anders ben ik er dus echt niet te vinden!

en daarbij er word niet alleen geblowd hoor!
:lief: het was heerlijk....
 
supervet!!!

binnenkomen met K.CEE was goed, daarna Jeff Mills, wat een geweldige set!!!!! heet bleef maar boeien:D en daarna nog knallen op ritzi, super feestje!!

terugrit ook super;)
laatste aanpassing
Zijn de sets opgenomen? Zo ja, waar staan ze al? :P
nondeju wat een set! erg gezellig ook
met verbazing naar mills staan kijken af en toe
Wat een superavond!!!

Meestal gaat Jeff na zijn set er meteen vandoor maar nu beleef hij nog zeker 20 minuten nagenieten van de supersfeer... :)

"Als Jeff zijn 909 gebruikt heeft hij het naar zijn zin" zei z'n boekingsagent. En hij gebruikte hem flink! :P

Bij deze kunnen alle negatieve verhalen over dat the wizard te oud is of te duur en het niet meer zou kunnen naar het fabelenrijk worden verwezen. Kwaliteit roest niet, deze kleine grote man is 200% pure muziek in elke vezel van zijn lijf... Speech van Dr. Martin Luther King en 'Strings of Life' - voor mij nu al mooiste muziekmoment van het jaar! Vraag me af of dit nog geevenaard gaat worden...? (overtreffen kan niet)

Het was een genot om naar te kijken, een enorme eer om hem te hebben op Tomorrow en deze avond ga ik nooit meer vergeten. Hier doe je het voor als organisator als je echt liefde voor de techno hebt... dat je uiteindelijk heel klein verliesje hebt kan je alleen maar om lachen... :D

Wat een nacht! (L)
laatste aanpassing
P.S. ik moet de crew van Poema ook enorm bedanken. Ze hebben zich de hemd uit de naad gewerkt om alles perfect op orde te krijgen. Doornroosje zal mijn nummer 1 altijd wel blijven, maar Poema heeft toch echt wel bewezen een volwaardige locatie te zijn waar ook de grote DJ's ter wereld prima kunnen staan! :)
laatste aanpassing
 
Artiest Invite
Goed om te horen/lezen dat het geslaagd is! Had wel raar geweest als het niet top zou worden.

Volgende keer Laurent Garnier Tjeerd? :-)
En dan Cox nog, en dan ben ik klaar... O:)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Wat een goed feestje zeg! Jeff Mills was weer als vanouds (y) Volgende keer Derrick May? ;)
Daar zat ik zelf ook al aan te denken op de terugweg... ;)

Wie weet... :)
Nou dat zou nou echt geweldig zijn, hij staat voor 2007 nog nergens geboekt in Nederland.

Trouwens die Ritzi kan er ook wat van zeg. Jeff Mills met een colaatje over z'n schouder meekijkend... (y)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van T-nus op zaterdag 14 april 2007 om 13:44:
Ritzi

Steve (Ritzi) vindt ik zwaar ondergewaardeerd, draait veel te weinig voor wat hij kan!
Erg leuke avond gehad ook al is het cliche dat Jeff af en toe een foutje maakt....maar ach het is Jeff Mills dus tja dat hoort erbij...Erg genoten....Geluid was in het begin vd avond wel erg klote maar toen Mills moest beginnen hadden ze het waarschijnlijk een beetje bij gesteld.....Sfeer was top!! Mensen waren top!! Af en toe wel een beetje te veel pieken en dalen...erg fijn dat Mills One Circle en Master builder draaide van Robert Hood...erg vette platen!! Veel gouwe ouwus gehoord...Ritzi was lekker aan het knallen aan het einde..Iedereen die er niet bij was....hebbie pech gehad....nu lekker aan het genieten van een jointje...
laatste aanpassing
Zijn de sets opgenomen? Zo ja, waar staan ze al?


Sets worden meestal alleen opgenomen als ze uitgezonden worden of als download beschikbaar worden gesteld op de site vd organisatie. Vrees dat dit deze keer niet het geval is.. Zou echt wel geld over hebben voor de set van Mills!
Set is niet opgenomen. En goed beschouwd hoort dat ook zo. Hier moet je bij zijn en op de avond zelf van elke minuut genieten. Magie van het moment is het mooist... O:)

Maar misschien kan ik je tevreden stellen met een klein filmpje die op een telefoon is opgenomen...? :P

http://www.youtube.com/watch?v=l1ItykBAHhw
Heerlijk! Grr wat maakt die man toch een verukkelijke muziek..
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 14 april 2007 om 12:22:
Speech van Dr. Martin Luther King en 'Strings of Life' - voor mij nu al mooiste muziekmoment van het jaar! Vraag me af of dit nog geevenaard gaat worden...? (overtreffen kan niet)

Zowiezo was dat hele laatste uur van hem om te kwijlen, hij gooide eerst nog wat acid er doorheen, om vervolgens met die speech te komen en op het eind ZO prachtig melodieus, echt heerlijk!


Uitspraak van T-nus op zaterdag 14 april 2007 om 13:30:
Volgende keer Derrick May?

Ik stem absoluut voor..
meesterlijke avond! alleen maar dikke kwaliteitstechno, te veel bekenden en veel bier

Bij binnenkomst K Cee, die gozer moet echt vaker geboekt worden.. (Y) laat hem Awakenings een keer afsluiten ipv altijd maar bartje Skils & co

Daarna Mills.. pfff, aan 1 stuk door dikke diepe lekkere techno. Dacht ook elke keer dat zijn set afgelopen zou zijn, eerst na Strings of Life, toen na zijn 909 geweld en toen knalde die weer door met dikke acid ineens, gruwelijk! :respect:

Ritzi Lee ook zeer waardige afsluiter, heerlijke knaltechno afgewisseld met dikke oldskoool platen.. jammer dat hij niet "nog een liedje" mocht doen ;)


Poema blijft een kut-tent maar gister was het wel allemaal goed verzorgd, lekker de ruimte en ik heb het niet echt extreem warm gehad :)
laatste aanpassing
Heerlijk avondje!!
Uitspraak van Housewerk op zaterdag 14 april 2007 om 16:20:
Bij binnenkomst K Cee, die gozer moet echt vaker geboekt worden.. laat hem Awakenings een keer afsluiten ipv altijd maar bartje Skils & co

De dag dat dat zou gaan gebeuren eet ik mijn schoen op...
Met een pittig roomsausje...
 
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 14 april 2007 om 12:22:
Wat een superavond!!!

Meestal gaat Jeff na zijn set er meteen vandoor maar nu beleef hij nog zeker 20 minuten nagenieten van de supersfeer...

"Als Jeff zijn 909 gebruikt heeft hij het naar zijn zin" zei z'n boekingsagent. En hij gebruikte hem flink!

Bij deze kunnen alle negatieve verhalen over dat the wizard te oud is of te duur en het niet meer zou kunnen naar het fabelenrijk worden verwezen. Kwaliteit roest niet, deze kleine grote man is 200% pure muziek in elke vezel van zijn lijf... Speech van Dr. Martin Luther King en 'Strings of Life' - voor mij nu al mooiste muziekmoment van het jaar! Vraag me af of dit nog geevenaard gaat worden...? (overtreffen kan niet)

Het was een genot om naar te kijken, een enorme eer om hem te hebben op Tomorrow en deze avond ga ik nooit meer vergeten. Hier doe je het voor als organisator als je echt liefde voor de techno hebt... dat je uiteindelijk heel klein verliesje hebt kan je alleen maar om lachen...

Wat een nacht!

GODVERDOMME, ik heb nu al een heleboel gave feestjes gemist :(
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 16:54:
GODVERDOMME, ik heb nu al een heleboel gave feestjes gemist

kim volgende keer kom je ook basta!
 
Werkzaam bij Struikgewas
wat een super avond!!
met als hoogtepunt toch wel occie met de fiets van de roltrap af op hoog catharijne :D :D
jeff knalde als een gek! dikke kwaliteitstechno...
Klinkt goed, ben ook altijd al fan geweest van Mills! Nice work...
Zeker een mooi avondje zo met echt te dikke techno! B)
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 14 april 2007 om 12:22:
"Als Jeff zijn 909 gebruikt heeft hij het naar zijn zin" zei z'n boekingsagent. En hij gebruikte hem flink!

:yes: ..was gewoon echt TE vet
overtrof mn stouste verwachtingen!! B)
alles klopte gewoon aan dit avondje :D echt super gezellig met iedereen... Jeff Mills zeer vet om te zien en horen en daarna Ritzi Lee die gewoon heerlijk (en hard) afsloot :D
daarna nog super gezellig geafterd... nieuwe mensen leren kennen en door staan raven tot laat in de middag
toppie Bassie dat je nog even bent komen draaien (y)
Vanavond word vetter :)
(L) strings of liiifffeeee (L)
super gehad, te gezellig! vandaag ook heerlijke chill dag zeg!!
Wat een koning is Mills! Verder ook een topavondje! Daarna after was ook geweldig :D
 
Pff van tevoren zwaar naar de kloten van een week werken plus de naweeen van het Awake weekend. Twijfelde of ik wel zou gaan ondanks dat ik al een kaartje had.
Maar god wat ben ik blij dat ik toch gegaan ben. Wat een briljante set van Mills :respect:
En straks maar weer ff Monika Kruse checken in Roosje :woeptidoe:
Hoorde al dat het echt een heel goed feessie was geweest!!
jammer dat ik niet kon omdat ik moest werken, nu maar wachten op de volgende keer...
vanavond is er weer een leuk feestje daar :)
heb nog een mooi filmpje dat ie strings of life erin gooit! hele zaal door het dolle heen.. post hem morgen wel ff
:respect: wat was het gezellig! alleen maar gelachen en gek gedaan met alle lieve mensjes!:lief: en wat is die jeff mills een koning zeg!heeeeeerlijk!:cheer: