Snap ook nie waarom dit Label (K.N.O.R) nieuw leven is ingeblazen (evenals Mokum), vind et meer teren op je ouwe naam Richt dan een nieuw label als je nieuwe tracks in een totaal andere style gaat releasen...
De glorie van et ouwe label gaat dan naar mijn mening ook totaal verloren.
Snap ook nie waarom dit Label (K.N.O.R) nieuw leven is ingeblazen (evenals Mokum), vind et meer teren op je ouwe naamRicht dan een nieuw label als je nieuwe tracks in een totaal andere style gaat releasen...
Komen idd bijna alleen maar remixes uit van voorgaande "hitjes". Zou het opzich leuker vinden als ze compleet nieuwe tracks zouden uitbrengen maar ja...
Volgens mij is de KNOR-066 de eerste remix plaat die uit komt na dat het label een herstart gemaakt heeft....
denk niet dat er veel geld aan verdient zal worden, denk meer aan onvoldoende inspiratie
RIGE doet alleen de distributie, KNOR is gewoon nog van Pernet, ism Offshore Dance.
Dat remixen door RIGE artiesten wordt gedaan is niet zo gek.
Die andere producers uit je rijtje (muv Human Resource zelf) zullen waarschijnlijk nooit meer iets voor KNOR doen
Hoezo, omdat rige de distributie doet .?
Ik kan me bijna niet voorstellen als je een van deze producers vraagt dat ze nee zullen zeggen!!.
Want ten eerste levert het geld op
ten tweede hebben die producers weer meer kans op boekingen in de hardcore scene
Ten derde hebben die producers een staaltje vette produkties op hun naam staan
Uitspraak van Reset1 op vrijdag 30 januari 2009 om 13:25:
Want ten eerste levert het geld op
Remix is meestal afkoop tegen afgesproken prijs, daarnaast is er aan een plaatje echt niet zoveel te verdienen.
MDS waarom heb jij RIGE zo hoog zitten?
Volgens mij zijn dat de mannen die de rechten van Ruffneck hem misgunden en daarna respectloos winst hebben gemaakt onder de vlag van een echte held die jaren hard heeft gewerkt om dat label en die naam neer te zetten?
Ja.
Remix is meestal afkoop tegen afgesproken prijs, daarnaast is er aan een plaatje echt niet zoveel te verdienen
Dan ben je waarschijnlijk niet op de hoogte van wat er zich in het verleden allemaal bij XSV (waar het KNOR label vroeger onderdeel van was) heeft afgespeeld tussen de artiesten en de maatschappij...
Waar artiesten als oa Erik De Koning (waarschijnlijk) niet op zitten te wachten...
Dat is absoluut waar, maar ook al 10/15 jaar geleden....
Ik kan uit geen van mijn comments halen dat ik RIGE hoog heb zitten
Voor mij is Rige niet bepaald een kant van de hardcore scene waar ik als (ex)gabber trots op kan zijn.
waar haal je dat nou vandaan?? die gozer probeert gewoon het een en ander uit te leggen
en mijn gevoel zei dat ook
Omdat Het account waar hij berichten mee verstuurt ook net lijkt op een 2 account van iemand .!!
Via onze webshops verkopen we de productien van RIGE, maar ook van zowat alle andere maatschappijen en distributiebedrijven.
sorry begrijp de zin niet helemaal
k kan uit geen van mijn comments halen dat ik RIGE hoog heb zitten
waar haal je dat nou vandaan??
oh jah en jouw gevoel kwam altijd uit ofzo he??
onze webshops
Ah, ik dacht dat er maar 1 eigenaar was. Blijkbaar heb ik dat fout. Jullie bedrijf is een VOF, dus het is niet alleen maar E. van Amsterdam. Wist ik niet...
Klopt, was samen met Dj Rob. Toen had ie een hekel aan MC Raw en is daarom zijn eigen weg ingegaan
Klopt, was samen met Dj Rob. Toen had ie een hekel aan MC Raw en is daarom zijn eigen weg ingegaan.
i.v.m discriminerende uitlatingen naar mc Raw toe .En dat zijn style van mc heel simpel was .(die vent had zeker toen in die tijd een wereld stem, beter ben ik tot nutoe nog niet tegen gekomen )
DJ Rob is i.v.m bovenstaande reden ook weg gegaan. En vanwege financiele oneendigheid heb ik gelezen !!
Als dat zo was, dan had ie niet een plaat met MC Raw opgenomen