5 volgers · 42568x bekeken
Waarom wil je het niet snappen kan ik beter vragen.? Of moet je perzee iets terug te zeggen hebben, want dat vermoeden heb ik eerder.
Nee hoor, ik vind gewoon dat je onzinnig lult..
De wet van grote aantallen !!
Sommige wetten zijn ook krom
Mja, laten we maar de releases op het forum zetten, want dit gaat uiteindelijk nergens over.
Jullie hebben beide gelijk..
De ene plaat hoor je vaker na een repress, de ander niet.
En het ligt ook eraan welk feest je bent aangezien de 'bekende' dj's de platen meestal al hadden, maar daarin tegen draaien 'bekende' dj's de platen die gerepressed zijn minder vaak
Dat hoort bij een forum
Dan kan je ook gewoon elke dag recess/freaky bekijken...
De ene plaat hoor je vaker na een repress, de ander niet.
En het ligt ook eraan welk feest je bent aangezien de 'bekende' dj's de platen meestal al hadden, maar daarin tegen draaien 'bekende' dj's de platen die gerepressed zijn minder vaak
Ik kijk dagelijks in dit topic en dan zie ik dat er iets nieuws is gepost en dan moet ik weer jullie gebekvecht lezen, terwijl ik eigenlijk stiekum hoop dat er een leuk plaatje gerepressed is die ik nog zoek
Dat hoort bij een forum
Dan kan je ook gewoon elke dag recess/freaky bekijken...
'bekende' dj's de platen meestal al hadden, maar daarin tegen draaien 'bekende' dj's de platen die gerepressed zijn minder vaak
Daar zit een kern van waarheid in, omdat die platen dan vaak minder orgineel zijn omdat teveel mensen ze hebben .. En bekende DJ's het liefst met een platen set komen die uniek is en niet teveel uitgemolken is door bekende hitjes..( na repressen ).
lenny heeft tegen mij gezegd
Bent wel goede vrienden met Lenny of niet
Bent wel goede vrienden met Lenny of niet je had 't laatst ook al over een promo die je van 'm had gekregen enzo haha hoe heb je dat gefixxed
ik had em alleen geboekt voor een feestje, we moesten hem dus ophalen van schiphol. genoeg dingen aan hem kunnen vragen en ik kreeg later een promo van hem
Volgens mij niet hoor. Alleen dat mensen er blij zullen zijn dat ze met een represje kunnen draaien. En meer horen is ook een grote lariekoek. zoals ik als zei, veel platen die ik al hoorde en die gerepressed zijn, die hoor je net zoveel als voor toen de repress uitkwam.
precies, ik heb ook wel vrij veel represses, en ik ben er blij mee, want een hoop is origineel niet te vinden of niet te betalen! zonder represses kan je beter cd`s gaan draaien.
zonder represses kan je beter cd`s gaan draaien.
Ook weer wat overdreven, ligt er natuurlijk aan wat je wilt draaien
Maar om nou bij elke plaat te gaan zeuren over vroegah, dat heeft niet echt een toegevoegde waarde.
Precies, laat de represses maar komen!
idd, want anders moeten mensen zoals ik bijvoorbeeld maar platen draaien die nieuw uitkomen?
Ik draai ook pas een paar maanden, en als ik kijk wat voor geweldige platen er tussen mijn represses zitten...
(ik heb de meeste weliswaar niet nieuw gekocht... maartoch!)
The Viper - X-Terminate
A1. X-terminate(T-1000 Mix)
A2. X-apella
B1. X-terminate (cds 101 mix)
B2. Listen Feat Mad-e-fact
Er staat alleen A1. X-terminate (T-1000 Mix) en B1. X-terminate (CDS 101 Mix).
Is ook zo op de midtown site. Je mag toch aannemen dat alle 4 de tracks op de respress komen.
Al zou ik het niet erg vinden als ze alleen die 2 tracks repressen
Er staat alleen A1. X-terminate (T-1000 Mix) en B1. X-terminate (CDS 101 Mix).
Is ook zo op de midtown site. Je mag toch aannemen dat alle 4 de tracks op de respress komen.
Al zou ik het niet erg vinden als ze alleen die 2 tracks repressen
Heb em al binnen, het zijn alleen de A1 en de B1
donateur
jammerz die accapella is wel dik namelijk
Wel beter dat het origineel in dit geval echt een meerwaarde blijft behouden. Blijf het nog steeds een dikke plaat vinden
Lenny Dee - Rave Classics Vol. 2
A1. Lenny Dee & The Hardcore Warriors - Funky Twisted
A2. Lenny Dee & Darrien Kelly - Speed Bump
B1. English Muffin - Blood Of An English Muffin (Attic & Acesone Rmx)
B2. Lenny Dee & The Speed Freak - I Made A Change
http://www.recess.nl/info.asp?info=992992855&desc=Lenny-Dee-Rave-Classics-Vol.-2
A1. Lenny Dee & The Hardcore Warriors - Funky Twisted
A2. Lenny Dee & Darrien Kelly - Speed Bump
B1. English Muffin - Blood Of An English Muffin (Attic & Acesone Rmx)
B2. Lenny Dee & The Speed Freak - I Made A Change
http://www.recess.nl/info.asp?info=992992855&desc=Lenny-Dee-Rave-Classics-Vol.-2
Ik vind hem gruwelijk hoor...
Niks aan idd
Wat ie draait is ook iedere set waar ik m heb gehoord hetzelfde, die gast denkt nog steeds te kunnen teren op zn promo-files van 6 jaar oud.
Dat is naar mijn mening vooral zo op de grotere 'commerciëlere' feesten. Op een Club Raw heb ik hem drum & bass horen draaien, op het feest van Lenny Dee een set met allemaal onbekende oldschool platen, en als Rude Awakening is het weer hardtechno/industrial. Hij kan het echt wel
Helaas zie ik dat op de mixcd's die die uitbrengt niet echt terug.
Dat ligt niet aan hem lijkt mij, ligt eraan wat hem opgedragen wordt.
Dat is naar mijn mening vooral zo op de grotere 'commerciëlere' feesten. Op een Club Raw heb ik hem drum & bass horen draaien, op het feest van Lenny Dee een set met allemaal onbekende oldschool platen, en als Rude Awakening is het weer hardtechno/industrial. Hij kan het echt wel
precies. h4l draaide hij ook heel divers. begon met trage industrial of hoe je dat ook noemt en eindigde ergens boven de dikke 200 bpm
Vaak komen repressen in een zwarte hoes uit.
Niet alleen dat. Vaak is het label ook anders, of zijn er tracks van de originele vinyl weg gelaten. Opzich niet zoveel moeite met represses, vind het ook belachelijk wat je soms voor vinyl moet neerleggen. Maar het is maar net wat de gek ervoor geeft.
Ligt eraan welke plaat wordt bijgeperst.
Als het een plaat is die destijds als lmtd edition over de toonbank ging, vind ik het een naaistreek. Maar bij sommige platen vind ik het goed, zeker als er GOEDE remixen bij op staan. Maar het blijft kut voor mensen die in '93 dachten dat ze een collector's item hadden. Door de repress is dat ineens niet meer zo! Ik noem een lenny dee - emotional response, turbulence 'n terrorist - 6 million ways to die enz...
Maar bijvoorbeeld bij Headbanger - I'm in your head vind ik de playah remix beter dan het origineel. En dat geldt zeker voor meer platen. Vooral die buzzfuzz is een meester in het remixen...en promo natuurlijk
Als het een plaat is die destijds als lmtd edition over de toonbank ging, vind ik het een naaistreek. Maar bij sommige platen vind ik het goed, zeker als er GOEDE remixen bij op staan. Maar het blijft kut voor mensen die in '93 dachten dat ze een collector's item hadden. Door de repress is dat ineens niet meer zo! Ik noem een lenny dee - emotional response, turbulence 'n terrorist - 6 million ways to die enz...
Maar bijvoorbeeld bij Headbanger - I'm in your head vind ik de playah remix beter dan het origineel. En dat geldt zeker voor meer platen. Vooral die buzzfuzz is een meester in het remixen...en promo natuurlijk
En zo hoort het ook.
Verstandige uitspraak
Het orginele nummer Brand New Dance wordt opnieuw uitgebracht, samen met een paar remixes.
Inderdaad had het gelezen... Zijn nog niet genoeg remixen van.. doe mij nog steeds
het origineel maar..
lenny dee - emotional response
Blijf ik eeuwig zonde vinden..
Kijken hoelang het nog duurt voordat Lenny Dee - Forgotten moments opnieuw komt
Laat hem nou eens Murder one uitbrengen op die hardcore rave classics (3) dat nummer
zou ik nou wel op vinyl willen hebben!!

![Toine [Break Zero]](/images/user/254100_2724042.gif)