5 volgers · 41508x bekeken
En daar was niet iedereen blij mee! Die repress was een soort van illigaal!
Is geloof ik ook maar 1 dag te krijgen geweest!
Hij stond idd maar 1 dag op recess zelf, maar ik heb 'm nog besteld nadat hij van de site af was. Mailen doet af en toe wonderen.
En hij is/was idd illegaal want Marc Acardipane heeft nooit toestemming gegeven voor het drukken van die plaat. Ze hadden blijkbaar bij Recess zelf besloten om 'm te persen.
laatste aanpassing
vorige week vroeg iemand van discogs me nog of ik hem nog wilde kopen maar ik heb hem al dus als iemand interesse heeft hij is van die gast die zich ''ggerwin'' noemt,bij iedereen vast wel bekend omdat hij haast alle platen te koop heeft (voor superhoge prijzen),voor deze vroeg hij €25,- geloof ik...
ik dacht die plaat bij blazinhot vandaan kwam?!
ow ik heb 'm bij recess gekocht, meende ook dat hun 'm gedrukt hadden. kan het ook fout hebben hoor
idd irriteer me mateloos aan die gast (''ggerwin''). die wil volgens mij met vervroegd pensioen ofzo.
qqerwin heeft een platenshop gehad in leiden en zo dus hoop promo's enz. nog van vroeger
(dit is wat ik heb begrepen dan!)
meeste van zn platen zijn wel echt mint staat dus vind het niet gek dat hij voor sommige platen veel geld vraagt.. Daarnaast, het is maar wat de gek er voor geeft/overheeft! (Als jij een plaat die 20 euro waard is voor 100 kan verkopen, waarom dan niet??)
Combined Revenge was een onderdeel van So Real Music (MC Rage) die alle rechten van Combined forces had opgekocht, maar dit is inmiddels ook failliet.. de rechten van Combined Forces liggen nu bij Cloud 9 Music (The Prophet)
Headbanger Remix
meeste van zn platen zijn wel echt mint staat dus vind het niet gek dat hij voor sommige platen veel geld vraagt.. Daarnaast, het is maar wat de gek er voor geeft/overheeft! (Als jij een plaat die 20 euro waard is voor 100 kan verkopen, waarom dan niet??)
wel raar want sommige van die combined forces revenged liggen gewoon nog bij de mid town..
Combined Revenge was een onderdeel van So Real Music (MC Rage) die alle rechten van Combined forces had opgekocht, maar dit is inmiddels ook failliet.. de rechten van Combined Forces liggen nu bij Cloud 9 Music (The Prophet)
een repress van six million ways to die, naar het schijnt incl een remix
Headbanger Remix
laatste aanpassing
die gast is echt TE duur, gaat nerges over
Ik vind dat zelf ook, maar dat komt omdat ik tijd heb om te zoeken naar platen. Sommige hebben dat niet, dus dan kan ik begrijpen dat ze bij hem kopen. En Erwin is gewoon wel slim bezig als verkoper. Gewoon hoog inzetten. Verkoopt het niet, kan de prijs altijd naar beneden. Want dat merk ik inmiddels wel. Met een aantal platen is ie al met de prijs naar beneden gegaan. En die 25 euro is voor vele misschien een achterlijke prijs, het wordt er wel voor betaald.
Juist, cloud 9 heeft nu de CR rechten vandaar dat cdtje ook
Maar wat The Prophet daar mee te maken heeft is me niet helemaal duidelijk, behalve dat cloud 9 de publishing voor hem verzorgd....?
Maar wat The Prophet daar mee te maken heeft is me niet helemaal duidelijk, behalve dat cloud 9 de publishing voor hem verzorgd....?
dacht dat het in beheer van prophet was, my bad
brainscan
legs
hardcore power
going down
i am the voice of rave
of onder chico chipolata: the world of hardcore
vette tracks
our nightmare!!
niet op vinyl uitgekomen althans, niet legaal
http://www.discogs.com/release/130726
jalousy