Sowieso, die meiskes zijn net 17. Nou ik was ook een plank toen ik zo oud was terwijl ik me helemaal de tering vrat. Ben echt pas na mn 25e enigszins een beetje aangekomen. In plaats van gelijk de conclusie te lopen trekken dat ze zich zouden uithongeren...en dan vervolgens wel zo'n proigramma presenteren waarbij die meiden niet eens in een jurk passen omdat die te klein zijn Hypocriet zeg.
daarnaast: die meisjes krijgen op deze manier ongeveer een eetprobleem aangepraat!! en is behoorlijk kortzichtig: mager op je 17e dus je zal wel een eetprobleem hebben ... bah!! stelletje hokjes denkers
Inderdaad, het slaat gewoon helemaal nergens op : dat hokjes geplaatst.
De tweeling kan dan wel erg dun zijn, en sowieso als je helemaal "uitgerekt" op de foto staat lijk je wat dunner..
Maar dan nog ? Heb je dan gelijk een eet probleem ?
Slaat echt allemaal nergens op. Ik weeg zelf 46 kg en ben 1.68m, dus de vooroordelen over eetproblemen komen bij mij ook weleens voor.
Maar of ik een eet probleem heb ? haha no fuckin way, ik eet nog meer dan mn vriend in 2 dagen eet en ik kom nooit een kilo aan.
Dus meteen over eet problemen/ niet gezond zijn / en in het ziekenhuis kunnen belanden vind ik echt een grote bullshit.
Daarnaast ben ik er dus erg boos over, omdat er in de Glamour veel meer meiden staan die graatmager zijn, waarbij ik zelfs van de foto's schrik, en dat ze dan dus gaan zeuren over die tweeling , slaat gewoon helemaal nergens op.
Vind het sowieso ook erg onverantwoord dat er in de Glamour ook af en toe van die anorexia modellen staan , veel jonge meiden lezen ook dat blad en zien dat ook.
Daarom vind ik het gewoon scheef en krom dat het wel in de Glamour staat, maar als er 2 slanke meiden op tv zijn dat ze dan meteen in een hokje worden geplaatst.