Partyflock

Forumonderwerp · 934948
2 volgers · 34322x bekeken

Waarschuw beheerder
personelijk vind ik het een dom programma , maar aan de andere kant heeft het wel wat.
kijk vermaak is het zeker , maar of je relatie er tegen bestand is weet ik niet.
ik hoor veel mensen zeggen, dat hun nooit uit elkaar zouden gaan, maar de warmte, drank, en mooie vrouwen/mannen maken het wel verdomt moeilijk.
denk jij dat jij het aan kan, of wat vind je van programma's die je relatie op de proef stellen.

tevens nog even een testje als je denk dat je de verleiding wel aan kan .

http://www.temptation-island.nl/ukoppels.php

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eevie op donderdag 29 maart 2007 om 21:18:
Liegen tegen zijn vriendin dat hij is vreemdgegaan en dan vast en zeker te horen krijgen via die filmpjes.

u huh dat is zo! maar ja dan maar zo dan alsnog gaan liegen op tv... en dan thuis zeker zeggen, ja dat ding is niet 100% betrouwbaar.. :/

maar ze kunnen hiermee natuurlijk heel makkelijk andere beeldjes op de vragen plakken...

Waarschuw beheerder
wat een stellen zitten erook in. ik gok erop dat ze allemaal vreemd gaan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op donderdag 29 maart 2007 om 20:26:
Ze krijgen er niks voor, alleen een gratis snoepreisje..

Meer dan genoeg lijkt me 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.O.T.P.C.] op donderdag 29 maart 2007 om 21:37:
maandag nelleke!!!

ja das wel een knap meisje met een mooi figuur, maar dat was die ene van vorig jaar ook (ook zo'n blonde) maar dat was echt een bitch vond ik tenminste, hoop dat nelleke wat aardiger is
donateur
precies Liesbeth was dat
maar haar karakter was niet zo mooi als der uiterlijk idd

nog maar weinig van de vrijgezellen gezien nog hoe ze zijn
patricia helemaal amper :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.O.T.P.C.] op donderdag 29 maart 2007 om 21:37:
weken los gaan daar!!!

Haha ja dat zal ie o0ok vast wel doen met zn 'libido'.. En die Vernoque moet zich niet zo aanstellen, ze heeft tog zelf die afspaken met Frederik gemaakt

Waarschuw beheerder
Om te spullen weer deze editie. :9 Ik denk dat geen één koppel het gaat halen dit jaar. :D Ik had toch wel medelijden met Frederik, hij keek zo zielig. :(
donateur
toch vind ik het niet eerlijk met die leugendetector
stel dat ze niet vreemd gaan en alles goed gaat die 2 weken
kan de relatie toch stuk lopen door wat daar gezegd is
niet de opzet van het spel...
Waarschuw beheerder
zo'n leugendetector is ook niet altijd te vertrouwen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 21:51:
Om te spullen weer deze editie. Ik denk dat geen één koppel het gaat halen dit jaar.

Ik denk het ook niet...
Waarschuw beheerder
jezus wat is die ene vent een zak! (weet zn naam ff niet)
die is volgens mij al 100x vreemd gegaan ofzo, zie ik em wel voor aan.
Waarschuw beheerder
Takis was echt erg.. Hij geeft dingen toe over vreemdgaan, maar zijn vriendin weet het niet.. Das nie zo netjes..
Vragen die vrijgezelle meiden aan hem: "Ben je wel eens vreemdgegaan?" Antwoordt-ie met "Ja, natuurlijk."
Wat nou natuurlijk?? :/
Waarschuw beheerder
Ha die Jeroen ken ik wel van de disco haha zijn collega Ivo deed mee met undercover lover haha!

Goh wie van partyhotel het haasje is de volgende?!
Artiest {SHOWLIST artist 47917, 61544}
Waarschuw beheerder
donateur
ook dit seizoen weer aan de buis gekluisterd

hoe heet btw dat nummertje die 2 keer langskwam
tekst; "Voodoo people"
en dan een trance-melodietje
iemand?
Waarschuw beheerder
altijd leuk om naar te kijken..;)
en die gast van Veronica's lekkerste.. damnn :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chantal is lief! op donderdag 29 maart 2007 om 22:02:
zo'n leugendetector is ook niet altijd te vertrouwen

wel eens gehoord van manipulatie?

Ze kunnen de kijker hier zoooooo makkelijk mee laten geloven dat 't duimpje van sherlock hoort bij 't antwoord wat de kandidaten geven!

Is toch alleen maar leuk voor de kijkcijfers?

Uitspraak van # Wild & Wicked # op donderdag 29 maart 2007 om 23:34:
en die gast van Veronica's lekkerste.. damnn

Jááá
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van # Wild & Wicked # op donderdag 29 maart 2007 om 23:34:

Zooo idd errug lekker !!! :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ....Miranda.... op vrijdag 30 maart 2007 om 06:26:
wel eens gehoord van manipulatie?

Ze kunnen de kijker hier zoooooo makkelijk mee laten geloven dat 't duimpje van sherlock hoort bij 't antwoord wat de kandidaten geven!

ja dat zei ik ook al.. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terreur op donderdag 29 maart 2007 om 22:53:
hoe heet btw dat nummertje die 2 keer langskwam
tekst; "Voodoo people"
en dan een trance-melodietje
iemand?

Ga je schamen! :O :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 18:45:
wat hebben jullie er toch tegen??

helemaal niks! alleen tegen FCU ;)

godverdomme gisteren gemist omdat die klote kapper drie uur bezig was :[

vertel wat heb ik gemist:D
Waarschuw beheerder
Ik vind die leugendetectortest ook een beetje dom :S..Is sooo gemaakt voor de kijkcijfers!

heb t gister ook een maar half kunnen kijken, ma volgende week wordt t spannender toch???:D
Waarschuw beheerder
Speciaal voor Ouwegek ;)

Verleidster Temptation Island in Playboy
Verleidster Nelleke uit Temptation Island gaat in de derde aflevering uit de kleren voor een fotoshoot van het blad Playboy.

Nelleke, één van de verleidsters uit Temptation Island, verschijnt in naaktblad Playboy. In de derde aflevering, tijdens een date met deelnemer Gringo, werpt zij haar kleren af voor een fotoshoot. Het nieuwe seizoen van de realityshow, waarvan de ondertitel Darkest Secret luidt, ging vorige week van start.

In het programma van Veronica wordt de relatie van vier koppels op de proef gesteld. Verleiders en verleidsters moeten de dames en heren zo ver krijgen vreemd te gaan en hun relatie op het spel te zetten. Het nummer van Playboy waarin de 22-jarige blondine zich blootgeeft, ligt vanaf 19 april in de winkel.
Waarschuw beheerder
... vond het een smul-aflevering gister :D

die Takis maar zweten bij die test, hihiii!! slecht geweten??
vond het wel grappig hoe Roberto afging bij de overige verleiders nadat Bianca had verteld hoe het echt gegaan was ... :lol:

maar op naar dinsdag ... damn, het mag van mij wel dagelijks komen (en dan 6 maanden lang ofzow O:) )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 30 maart 2007 om 07:09:

Zooo idd errug lekker !!!

idd helemaal mee eens:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 09:14:
Maar je vind mij toch nog wel lief?

ja ik nog wel:P

Uitspraak van melodiii. op vrijdag 30 maart 2007 om 09:33:
maar op naar dinsdag ... damn, het mag van mij wel dagelijks komen (en dan 6 maanden lang ofzow )

helemaal mee eens :cheer:
Waarschuw beheerder
:( khebt gemist gisteren, dus vandaag maar es kijken oft stukje online is..

wil niets missen:rot:
Waarschuw beheerder
vind het wel mooi dat ze die beelden van de leugendetector voor die frederik hebben verdraaid. hehe

was dat niemand nog opgevallen?!?!?!

hij trapt er vol gas in.

:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOSSI FTS op vrijdag 30 maart 2007 om 11:22:
vind het wel mooi dat ze die beelden van de leugendetector voor die frederik hebben verdraaid. hehe

was dat niemand nog opgevallen?!?!?!

hij trapt er vol gas in.

was mij nog niet opgevallen zal zo is ff kijken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op vrijdag 30 maart 2007 om 11:26:
was mij nog niet opgevallen zal zo is ff kijken

in aflevering 1, zag je voor zover ik weet namelijk dat die gast achter die leugendetector een heel ander duimpie gaf bij een antwoord van dat meisje van frederik. (y)

mind me if i'm wrong, maar volgens mij ben ik scherp :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die vrijgezelle slettenbakken snap ik trouwens ook niet hoor. Dat je jezelf ervoor leent om zo op t.v. te komen. :S Hup, meteen je tieten laten zien. :S Kom je ook niet erg intelligent over. Maar goed, ieder z'n ding.

Waarschuw beheerder
ik zit dinsdag en donderdag's weer blij voor de tv :-D heerlijke tv vind ik dit :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 12:35:
Die vrijgezelle slettenbakken snap ik trouwens ook niet hoor. Dat je jezelf ervoor leent om zo op t.v. te komen. Hup, meteen je tieten laten zien. Kom je ook niet erg intelligent over. Maar goed, ieder z'n ding.

nou he he dat bedoelde ik dus!!!!
Waarschuw beheerder
ik vind ook dat je een bepaald beeld van jezelf neerzet.
ik bedoel mijn paps en mams zouden het niet fijn vinden als dochter lief bezetten mannen ging lopen opgeilen O:)
Waarschuw beheerder
Hmmm, denk dat elke relatie hier van kapot gaat...
Ook al zou je als stelletje het einde van het programma halen, dan zal deze periode van je relatie altijd nog een zure na smaak hebben...
Zou er zelf noooooooooit aan meedoen! Weet zeker dat ik niet zo sterk in mijn schoenen sta -> gewoon eerlijk bekeken: drank, mooie mensen om je heen, perfecte locatie en zoveel mogelijk stappen: dat is dus echt geen goede formule, om bij eerder genomen standpunten te blijven!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op vrijdag 30 maart 2007 om 12:43:
ik vind ook dat je een bepaald beeld van jezelf neerzet.
ik bedoel mijn paps en mams zouden het niet fijn vinden als dochter lief bezetten mannen ging lopen opgeilen

Precies en dan ook nog op zo'n goedkope manier. Meteen uit de kleren gaan. :X Zegt alweer genoeg over die meiden, sorry dat ik het zeg. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 12:54:
Precies en dan ook nog op zo'n goedkope manier. Meteen uit de kleren gaan. Zegt alweer genoeg over die meiden, sorry dat ik het zeg.

ja ik zou dat niet doen VOOR TV :P

Waarschuw beheerder
Sowieso niet, ben niet zo makkelijk. :p