Partyflock

Forumonderwerp · 934948
2 volgers · 35405x bekeken

Waarschuw beheerder
personelijk vind ik het een dom programma , maar aan de andere kant heeft het wel wat.
kijk vermaak is het zeker , maar of je relatie er tegen bestand is weet ik niet.
ik hoor veel mensen zeggen, dat hun nooit uit elkaar zouden gaan, maar de warmte, drank, en mooie vrouwen/mannen maken het wel verdomt moeilijk.
denk jij dat jij het aan kan, of wat vind je van programma's die je relatie op de proef stellen.

tevens nog even een testje als je denk dat je de verleiding wel aan kan .

http://www.temptation-island.nl/ukoppels.php
Waarschuw beheerder
Dubbel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 15:12:
Ja, daar leek het inderdaad op. Die vond het wel wat natuurlijk, met nog een jongen erbij.

:roflol:

Uitspraak van 'Lee op maandag 23 april 2007 om 18:11:
Ik volg hem zovaak mogelijk.

:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 18:56:
:O

Schrik niet. Ik heb heus wel een leven en kwam hem toevallig tegen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'Lee op maandag 23 april 2007 om 19:04:
Schrik niet. Ik heb heus wel een leven en kwam hem toevallig tegen.

:lol: Ok dan :P wel toevallig :D
Waarschuw beheerder
Aan de ene kant: wraak van Ciska! :devil:
Maar aan de andere kant: wij zien veel meer beelden van Gringo en Ciska niet.. Waarom niet eerst erover praten? Gringo is zéker fout, maar Ciska bestrijdt nu kwaad met kwaad..

Al vind ik het wel heerlijk om naar te kijken! :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanavond maar ff de herhaling kijken. Ik had het donderdag gemist....
Waarschuw beheerder
jajaaa ... morgen weer nieuwe aflevering :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 08:02:
Ben benieuwd hoe Gringo hier op gaat reageren.

Volgens hem is de relatie al over dus hij heeft
geen recht meer van spreken.

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 14:09:
idd enne volgens mij was Roberto er ook bij!Zou Bianca blij mee zijn!

Volgens mij hoeft bianca roberto niet meer omdat
hij jaloers is als zij met andere mannen praat... eitje :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd vanavond voor stukkie gezien van die ciska:O heb je het wel eens met 2 jongens gedaan, dag erna, ja ah het gebeurde gewoon :D:D:D

ben benieuwd hoe gringo erop reageerd krijgt ie toch nog zijn kinky neukpartij te zien O:)

Waarschuw beheerder
Kut dat ik vanavond het eerste deel niet kan zien. :frusty:
Waarschuw beheerder
heb gister de herhaling van donderdag gezien

vind het voor danny best sneu, volgens mij is het een hele lieve jongen, en zei spreekt alleen maar over een slechte relatie waarin ze niet gelukkig is, snap dat niet hoor dan blijf je toch niet 6 jaar bij hem!

denk wel dat als je op zon mooi eiland zit en alles perfect is je idd denkt dat het tegenvalt je relatie, maar ja das zeg dan maar de echte wereld, als ik op vakantie ben lijkt alles ook beter als thuis!
Waarschuw beheerder
trouwnes voor melissa ook zuur eerst 2 mannen achter der aan en nu naar huis :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lin** op dinsdag 24 april 2007 om 10:26:
trouwnes voor melissa ook zuur eerst 2 mannen achter der aan en nu naar huis

Hmm.. dat heb ik gemist!! Waarom is ze naar huis??
Waarschuw beheerder
omdat er 4 nieuwe vrijgezellen erbij kwamen moesten er 2 naar huis en dat waren melissa en bianca
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lin** op dinsdag 24 april 2007 om 10:26:
trouwnes voor melissa ook zuur eerst 2 mannen achter der aan en nu naar huis

heheheh :bye: vond het wel een goeie actie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op maandag 23 april 2007 om 21:06:
wat een heerlijk programma

en wat ben je gek als je aan zoiets meedoet

Zeker...Valt me wel op dat er iedere keer van die typische foute stelletjes worden gescreend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op dinsdag 24 april 2007 om 09:08:
ben benieuwd hoe gringo erop reageerd krijgt ie toch nog zijn kinky neukpartij te zien

weet ook al bijna zeker dat ie het woord kinky gaat gebruiken :lol:
Waarschuw beheerder
Weer huwelijk tussen deelnemers 'Temptation Island'
24 april 2007

Het tweede huwelijk tussen 'Temptation Island'-deelnemers is een feit. Vanochtend heeft de Belgische Gringo zijn vriendin Ciska live op de radio ten huwelijk gevraagd. Ciska die nergens vanaf wist, was compleet overdonderd, maar twijfelde geen moment en zei direct ja.

Het is een bizarre afloop van het programma, want Ciska begaat in de uitzending van vanavond een enorme misstap. Gringo heeft haar die toch vergeven. 'Temptation Island: Darkest Secrets' is elke dinsdag en donderdag om 20.30 uur bij Veronica te zien.

Gringo en Ciska zijn al vijf jaar bij elkaar en hij wilde haar al ten huwelijk vragen als ze 'Temptation Island' beiden goed zouden doorstaan. Ciska gooide echter roet in het eten door vlak na elkaar seks te hebben met twee Nederlandse verleiders. Dit is vanavond uitgebreid te zien in aflevering 9.

Donderdag 26 april is te zien hoe Gringo reageert op de beelden van Ciska, die niets aan de verbeelding overlaten. Hij is furieus en zeker dat zijn relatie met haar voorbij is. Ook een verzoeningspoging in aflevering 11 levert niets op, maar verergert de situatie alleen maar.

Een bal kan vreemd rollen, dat blijkt nu. Hoewel een breuk onvermijdelijk leek, zijn de twee toch weer bij elkaar en luiden voor hen in 2008 nu zelfs de huwelijksklokken.

Gisteren werd tevens bekend dat het tweede deelnemende Belgische koppel Frederic en Véronique elkaar het ja-woord gaan geven en wel op 4 augustus aanstaande. Hun relatie wordt eveneens enorm op de proef gesteld, want Frederic heeft een nogal groot libido en het is de vraag of hij het volhoudt hier niet aan toe te geven. Véronique daarentegen valt volledig voor de charmes van verleider Jeroen.

'Temptation Island: Darkest Secrets', elke dinsdag en donderdag om 20.30 uur bij Veronica
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Om aan alle onzekerheid een einde te maken:

Gringo vergeeft Ciska slippertje

Tweede Temptation-huwelijk!
door onze redactie
AMSTERDAM - Het tweede huwelijk tussen Temptation Island-deelnemers is een feit. Dinsdagochtend heeft de Belgische Gringo zijn vriendin Ciska live op de radio ten huwelijk gevraagd. Ciska die nergens vanaf wist, was compleet overdonderd, maar twijfelde geen moment en zei direct "ja". Het is een bizarre afloop van het programma, want Ciska begaat in de uitzending van vanavond een enorme misstap. Gringo heeft haar die toch vergeven.

Gringo en Ciska zijn al vijf jaar bij elkaar en hij wilde haar al ten huwelijk vragen als ze Temptation Island beiden goed zouden doorstaan. Ciska gooide echter roet in het eten door vlak na elkaar seks te hebben met twee Nederlandse verleiders. Dit is vanavond uitgebreid te zien in aflevering 9 op Veronica.

Gringo en Ciska zijn niet het eerste Temptation-stel dat gaat trouwen. Frederik en Véronique gaan elkaar ook het ja-woord geven en wel op 4 augustus aanstaande. Hun relatie wordt eveneens enorm op de proef gesteld, want Frederik heeft een nogal groot libido en het is de vraag of hij het volhoudt hier niet aan toe te geven. Véronique daarentegen valt volledig voor de charmes van verleider Jeroen...

Niet te geleuven tog...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanaaf wel kijken, vorige week donderdag niet gezien.
heb ik veel gemist?
Waarschuw beheerder
oozoo je bent te laat :-P
Waarschuw beheerder
ik was hem net aan posten en toen stond er nog niks :bloos:
krijg ik nu straf :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op dinsdag 24 april 2007 om 12:58:
weet ook al bijna zeker dat ie het woord kinky gaat gebruiken

whahahaha idd ja :D

Uitspraak van oozie op dinsdag 24 april 2007 om 13:22:
Tweede Temptation-huwelijk!
door onze redactie
AMSTERDAM - Het tweede huwelijk tussen Temptation Island-deelnemers is een feit. Dinsdagochtend heeft de Belgische Gringo zijn vriendin Ciska live op de radio ten huwelijk gevraagd. Ciska die nergens vanaf wist, was compleet overdonderd, maar twijfelde geen moment en zei direct "ja". Het is een bizarre afloop van het programma, want Ciska begaat in de uitzending van vanavond een enorme misstap. Gringo heeft haar die toch vergeven.

ehhummm kinky :D
Waarschuw beheerder
kwam omdat ik m onder een hidden ding wou zetten maar
dat lukte niet :-(

Yep, krom staan :devil:
Waarschuw beheerder
wordt jij nou ook al kinky :P
Waarschuw beheerder
shit, had die nog niet eens willen weten :O iig, nu is al duidelijk dat 2 stelletjes TI overleven ... uhhh kinky O:)

Waarschuw beheerder
Shit, dat wilde ik niet weten 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op vrijdag 13 april 2007 om 11:01:
...Ik ben weer vrijgezel mijn nummmer is 048...

waar is ie nou met zn grote bek :[
dat zy hem nog wil hebben, en andersom!

:nono:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oozie op dinsdag 24 april 2007 om 13:42:
nu is alle spanning er van af

dankzij o.a. jou :O :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op dinsdag 24 april 2007 om 13:48:
dankzij o.a. jou

:aai:

~**Es**~ heeft het 'kampvuurtje' aangestookt :P :P
ik ben al gestraft :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oozie op dinsdag 24 april 2007 om 14:12:
~**Es**~ heeft het 'kampvuurtje' aangestookt
ik ben al gestraft

sorry :bloos:

gelukkig ben ik enorm vergeetachtig, dus tegen de tijd dat vanaaf TI op tv komt ben ik het al vergeten ... :lol:
maar echt, wat moet zij toch met fredje *kots* om over gringo nog maar niet te spreken :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LI[E]ZZ op dinsdag 24 april 2007 om 14:21:
dies wel lief

lief? brrr ... vind het maar een vies mannetje :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op dinsdag 24 april 2007 om 14:28:
lief? brrr ... vind het maar een vies mannetje

vies en lelyk maar wel lief :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LI[E]ZZ op dinsdag 24 april 2007 om 14:36:
vies en lelyk maar wel lief

hmmz ... laten we het er maar op houden dat meningen verschillen O:) :D

Waarschuw beheerder
Vanavond zekers kijken.. 8) Kan niet wachten! :P
Waarschuw beheerder
nou schoonmoeder ook weer blij kan ze bruidskleedje maken:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady nance op dinsdag 24 april 2007 om 15:57:
nou schoonmoeder ook weer blij kan ze bruidskleedje maken

whahaa, dat iig wel ja :lol:
Waarschuw beheerder
:lol: de mensen die dus het hardst roepen dat ze uit elkaar gaan... gaan dus trouwen... :aai: