18 volgers · 161155x bekeken
nieuw speeltje
Regelrechte disco bak die tr-727
donateur
nou nee, niet echt. ik hou het wel bij een monitor
hij had eerste ook een van zijn pc's aangesloten op een 26" voor te racen, dat werkte prima, hij heeft hem alleen weg gedaan omdat er ook een pc van hem de deur uit ging
nou heeft meneer een beetje overdreven veel
Ok je hebt geen ziekelijk mooi beeld maar wo cares?
heb af en toe wel het idee dat het midden 2 patterns zijn terwijl het er eigenlijk maar een is
donateur
Beste Sisca,
Wij hebben geïnformeerd naar de levertijd bij de importeur van numark. Deze konden ons helaas nog geen levertijd melden. Dit houdt over het algemeen in dat het in ieder geval langer dan een maand gaat duren. Wij hebben ze inmiddels voor in de winkel besteld, dus zodra ze leverbaar worden zullen ze bij ons binnenkomen en uit voorraad leverbaar zijn.
Met vriendelijke groet,
Namens de Radiobeurs Tilburg
ze kunnen er iig wss wel aankomen
Wij hebben geïnformeerd naar de levertijd bij de importeur van numark. Deze konden ons helaas nog geen levertijd melden. Dit houdt over het algemeen in dat het in ieder geval langer dan een maand gaat duren. Wij hebben ze inmiddels voor in de winkel besteld, dus zodra ze leverbaar worden zullen ze bij ons binnenkomen en uit voorraad leverbaar zijn.
Met vriendelijke groet,
Namens de Radiobeurs Tilburg
ze kunnen er iig wss wel aankomen
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Algehele aanheid
heerlijk is dat geen rommel nix same here
midikeyboard
, geloof me als je er 1 hebt wil je niet meer zonder
en rotzooi mist er ook, maar dat is meer een probleem bij mij
en rotzooi mist er ook, maar dat is meer een probleem bij mij
Het is natuurlijk leuk 'rommel', maar heb op het moment niet echt het idee dat ik wat mis in mijn setup
Ik bedoelde rommel als in echte rommel xd
vroeger een axiom 25 gehad, niet mijn ding! Ja beetje piano spelen, maar daar bleef het bij. Om nou te zeggen dat het mijn tracks naar een ander niveau tilde: Nee! Midi- gitaar zou chill zijnen een basgitaar wil ik nog hebben.
hehe ik vind akkoorden ed. inklikken echt waardeloos dus bij is het echt een pré al maak ik de laatste tijd eigenlijk niks meer
donateur
ik weet dat dit niet echt het topic ervoor is, maar goed ik had hier al het een en ander verteld over mijn plannen
en ik wil hier eigenlijk nog niet gelijk een topic aan wijden omdat ik nog niet 100% zekerheid heb en ik weet dat hier mensen zijn die er al wel ervaring in hebben
maar ik heb gister dus op me werk eindelijk me vraag beantwoord gekregen naar maanden mailen en vragen
of ik daar feest(en) zou mogen geven, nou heb ik de opdracht gekregen om een volledige draaiboek uit te werken en als die goed gekeurt word mag het feest gegeven worden
nou heb ik de ballen verstand van een draaiboek maken, heb al genoeg in me hoofd van hoe en wat, maar hoe werk ik het netjes uit op papier??
heeft iemand ideeen van de basisstappen
meeste dingen die ik nou gelezen heb op internet is heel centraal, heb er al wel wat dingen van geleerd, maar hc feest is wel wat anders als bijv een bruiloft/personeelsfeest enzo (waar ze bijv over praten)
![[img width=515 height=596]https://album.partyflock.nl/75245465.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/75245465.jpg)
dit is al het thema waar ik op wil gaan werken, flyer is eigen ontwerp
en ik wil hier eigenlijk nog niet gelijk een topic aan wijden omdat ik nog niet 100% zekerheid heb en ik weet dat hier mensen zijn die er al wel ervaring in hebben
maar ik heb gister dus op me werk eindelijk me vraag beantwoord gekregen naar maanden mailen en vragen
of ik daar feest(en) zou mogen geven, nou heb ik de opdracht gekregen om een volledige draaiboek uit te werken en als die goed gekeurt word mag het feest gegeven worden
nou heb ik de ballen verstand van een draaiboek maken, heb al genoeg in me hoofd van hoe en wat, maar hoe werk ik het netjes uit op papier??
meeste dingen die ik nou gelezen heb op internet is heel centraal, heb er al wel wat dingen van geleerd, maar hc feest is wel wat anders als bijv een bruiloft/personeelsfeest enzo (waar ze bijv over praten)
![[img width=515 height=596]https://album.partyflock.nl/75245465.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/75245465.jpg)
dit is al het thema waar ik op wil gaan werken, flyer is eigen ontwerp
laatste aanpassing
Hey, nog mensen hier die met Windows 7, Cubase 5 en een Virus Ti werken?
Ik heb een nieuwe PC en de laatste versie van Access Music gedownload & geinstalleerd, maar ik krijg constant foutmeldingen en usb poorten die over de zeik gaan

Op windows XP met cubase sx3 draaide de virus perfect, maar nu klopt er geen snars meer van
Ik heb een nieuwe PC en de laatste versie van Access Music gedownload & geinstalleerd, maar ik krijg constant foutmeldingen en usb poorten die over de zeik gaan
Op windows XP met cubase sx3 draaide de virus perfect, maar nu klopt er geen snars meer van
ik krijg constant foutmeldingen
Laat me raden: "De gegevens zijn ongeldig"?
Ik had opeens een TI Snow die alleen maar krakende signalen uitgaf, na de update naar de nieuwe OS was die kraak verholpen.
Gek genoeg blijf ik wel de foutmelding met de bovenstaande kreet krijgen wanneer ik hem aanzet
ik heb nog een setje rp8's te koop staan voor E350,-
Hmmz, niet duur, maar waarschijnlijk wel overkill voor mijn situatie. Ik ben nu nog aan het twijfelen tussen de 5 en 6 serie, maar ivm beperkte ruimte op mijn bureau zullen de 8 wel te groot zijn. Mocht ik de 5 en 6 helemaal niks vinden en de 8 toch beter vind klinken zal ik je PMen
ik weet dat dit niet echt het topic ervoor is, maar goed ik had hier al het een en ander verteld over mijn plannen
ik weet dat dit niet echt het topic ervoor is
Laat me raden
Mwah die heb ik nog niet voorbij zien komen, maar cubase pakt de virus niet meer, en ook niet vanuit menu start -> access center enzo
Als ik mijn pc opstart met de Virus aan dan doet mijn toetsenbord het weer niet.. best frustrerend allemaal haha.
Ik denk zomaar dat het probleem bij de kracht van mijn usb poorten ligt, misschien eens een aparte pci card erin zetten, dat hij dan genoeg stroom verzameld om wel goed te functioneren.
Hey, nog mensen hier die met Windows 7, Cubase 5 en een Virus Ti werken?
ik draai met precies hetzelfde systeem als jij, ik heb ook problemen gehad met de nieuwe OS van acces dat mijn ti niet meer reageerd in Cubase
heb de OS opnieuw erop gezet en toen deed ie het wel gewoon, let wel op dat je ti aanstaat voordat je Cubase opent
Hmmz, niet duur, maar waarschijnlijk wel overkill voor mijn situatie. Ik ben nu nog aan het twijfelen tussen de 5 en 6 serie, maar ivm beperkte ruimte op mijn bureau zullen de 8 wel te groot zijn. Mocht ik de 5 en 6 helemaal niks vinden en de 8 toch beter vind klinken zal ik je PMen
als je twijfelt tussen de 5 en 6 dan zou ik zeker voor de 6 gaan. 5 heeft totaal geen laag, 6 is ideaal voor kleine ruimtes, als je de 8 hebt kom je iig nooit tekort
donateur
Uitspraak van •°¤*(¯`°Queen of Darkness°´¯)*¤°• op zondag 6 juni 2010 om 14:27:
ik weet dat dit niet echt het topic ervoor is
laten we het zo zeggen dan, er is helemaal niks over te vinden op partyflock
en zoals ik al zei
maar goed maakt niet uit, heb al wat hulp en ben al heel wat wijzer

![[AT]-DaShadow](/images/user/15413_2783158.jpg)

![[MOH-Radio] Mercenary](/images/user/48978_2184752.jpg)