Partyflock

Forumonderwerp · 934700
18 volgers · 161117x bekeken

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Er waren al een paar hele oude topics over dit onderwerp, maar helaas waren ze al te oud om nog gereviseerd te worden :/

Dus, post hier plaatjes en eventuele specs van je studio!
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 mei 2010 om 19:07:
het is troep. Inderdaad schel, weinig bass en dus absoluut niet neutraal.

Dat ie niet neutraal is, oke... maar om nou te zeggen dat het troep is, dat gaat beetje te ver denk ik. Ik heb jaaaren een Sennheiser HD 280 Pro gehad, en dat was een ontzettend fijne koptelefoon.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
het is troep. Inderdaad schel, weinig bass en dus absoluut niet neutraal. Sennheiser is net zoiets als Apple: 90% hype, 10% product.

:lol: weinig bass? ik heb een HD25-600 [ ohmage!] en een HD25-13 liggen, heb zowat alle 'betaalbare' HP's gehad....maar de Sennheiser blaast IMO álles aan gort....:) vooral op volume is het laag aardig aanwezig, logisch want Sennheiser 'boost' in het laag... [ net als vrijwel alle HP's ]
Nu ben ik wel eerlijk en zeg ik dat ik nog nooit AKG gebruikt hebt in de context waarin we praten [ draaien/produceren ] dus die vergelijking heb ik nooit kunnen/mogen maken, maar 1 reden voor de populairiteit van Sennheiser is dat ie 100% hufterproof is, en mocht er iets kaduuk gaan koop je dát onderdeeltje...in tegenstelling tot HP's die netzoveel/meer kosten, waarbij je of afhankelijk bent van de coulance van een producent, of je garantie, anders kan je een nieuwe HP aanschaffen...;)
Een hype is het zeker niet, helemaal niet als je kijkt naar de oorspronkelijke toepassing van bijv. de HD25; monitoring bij opnames op locatie [ reden: hij sluit perfect af van je omgeving ] het is een rechtoe-rechtan HP, maar hij moet je wel liggen...veel mensen vinden de earpads te klein, ik persoonlijk zwéér erbij....(Y)
Neutraliteit zoek je niet in een HP, een hp gebruik je omdat JIJ ergens van wilt genieten en niet je buren.....
Ik denk dat als je produceerd met enkel een HP je veel moet refereren [ edit: zoals in referentie, vergelijken, enz ], meer dan met 'studio monitoren' aka 'nearfields'......maagroed, ik wil verder niet in discussie, ik snap ergens je punt wel, maar wilde wel even mijn mening geven....:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
We hebben het niet over betaalbare koptelefoons, we hebben het over goede koptelefoons. ;)

Uitspraak van DanM op vrijdag 14 mei 2010 om 20:16:
maar de Sennheiser blaast IMO álles aan gort....:)

Ik zou zeggen: luister een keer naar de MDR-7509 van Sony. Wordt al jaren gebruikt in alle professionele televisie-, radio- en geluidsstudio's. Heb zelf de consumentenvariant ervan, de MDR-V900, het oude model dus; het nieuwe model, de MDR-V900HD, is troep. Het enige verschil tussen de MDR-7509 en MDR-V900 is de kleur: 7509 is zwart, V900 is bruin. Ik wil die Sennheiser deze koptelefoon wel eens weg zien/horen blazen. ;) Specs van het beestje:

* Headphone Type: Dynamic, closed
* Driver Size: 50 mm
* Magnet Type: Neodymium
* Plug Type: Gold
* Frequency Response: 5-80,000 Hz
* Impedance: 24 ohms
* Sensitivity: 107 dB/mW
* Power Handling: 3000 mW
* Cord Length: 9.8 ft
* Weight: 10.6 oz

Sony 3000 mW <-> Sennheiser 200 mW
Sony 24 Ohm <-> Sennheiser 60 Ohm

Review ervan

Ik denk dat als je produceerd met enkel een HP je veel moet refereren [ edit: zoals in referentie, vergelijken, enz ], meer dan met 'studio monitoren' aka 'nearfields'......

Daar ben ik ook van overtuigd inderdaad. :)

Een hype is het zeker niet, helemaal niet als je kijkt naar de oorspronkelijke toepassing van bijv. de HD25; monitoring bij opnames op locatie [ reden: hij sluit perfect af van je omgeving ] het is een rechtoe-rechtan HP, maar hij moet je wel liggen...veel mensen vinden de earpads te klein, ik persoonlijk zwéér erbij....(Y)

Hoe kan een koptelefoon die op je oor ligt (supra-aural) nu goed afsluiten? Volgens mij heb je daar toch echt sealed (circum-aural) of canalphones voor nodig. :)

maagroed, ik wil verder niet in discussie, ik snap ergens je punt wel, maar wilde wel even mijn mening geven....:flower:

Hoeft ook niet; "we agree to disagree". :P

Mijn punt is alleen: over het algemeen hebben de meeste mensen erg weinig referentiemateriaal, maar roepen ze wel dat hun koptelefoon het beste is wat er te koop is; ik denk dat die mensen van een flinke koude kermis thuiskomen als ze echte pro apparatuur horen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 mei 2010 om 20:48:
We hebben het niet over betaalbare koptelefoons, we hebben het over goede koptelefoons. ;)

Ik ken vrij weinig mensen die hier actief zijn die daadwerkelijk lachend ~1000 eu hebben liggen voor een HP...;) dus betaalbaar gaat zeker wél op hiero...;)
Hoe kan een koptelefoon die op je oor ligt (supra-aural) nu goed afsluiten?

In mijn geval, ik heb kleine oorschelpen [ aan mijn hoofd dus...] en de earpads van mijn HD25's zitten door de 'strakke' hoofdband' gewoon stevig op mijn oren, ze zijn ook luchtig, en geven dus mee... ik hoor niks, vrijwel niks, van geluid naast me als de HP op volume is...neem als voorbeeld het geluid op een redelijk feestje.....volume HP hard[er], en je hoort niks van de herrie om je heen....zo ervaar IK het tenminste....[ en ik weet dat er meer zijn...;) ]

over het algemeen hebben de meeste mensen erg weinig referentiemateriaal, maar roepen ze wel dat hun koptelefoon het beste is wat er te koop is; ik denk dat die mensen van een flinke koude kermis thuiskomen als ze echte pro apparatuur horen...

Hier geef je dus al een beetje aan dat het wel degelijk om 'budget' gaat...;)
Waarschuw beheerder
Ik geef eigenlijk al aan dat ik mijn HP's niet voor produceren gebruik....heb ik wel gedaan overigens, met de nodige referentie-mogelijkheden, dus dat zat wel snor..;)
Ik denk dat als je je gear 'kent' je al héél ver bent...;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 14 mei 2010 om 21:21:
Ik ken vrij weinig mensen die hier actief zijn die daadwerkelijk lachend ~1000 eu hebben liggen voor een HP...;) dus betaalbaar gaat zeker wél op hiero...;)

Ik had het over de regionen tot 400 euro. Redelijke prijs voor goed geluid en oren die behouden blijven. :P

Daarboven heb je het over apparatuur voor audiofielen en die koptelefoons zijn absoluut niet neutraal. :)

Uitspraak van DanM op vrijdag 14 mei 2010 om 21:21:
Hier geef je dus al een beetje aan dat het wel degelijk om 'budget' gaat...;)

Waarom? Mijn koptelefoon valt ook in het pro-segment en een aardig deel van AKG, Beyerdynamic en Shure ook. :)

Uitspraak van DanM op vrijdag 14 mei 2010 om 21:23:
Ik geef eigenlijk al aan dat ik mijn HP's niet voor produceren gebruik....heb ik wel gedaan overigens, met de nodige referentie-mogelijkheden, dus dat zat wel snor..;)

Voor DJ-en heb je ook geen neutrale koptelefoon nodig, dus dan kom je ook in een heel andere verhaal terecht. Voor produceren (wat je er ook mee deed) vind ik het zelf een minder handige keuze, maar dat is persoonlijk. :)

Ik denk dat als je je gear 'kent' je al héél ver bent...;)

Dat is het allerbelangrijkste in geval van produceren inderdaad. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Koop dan in jesusnaam geen Sennheiser, want in tegenstelling tot alle fanboys op internet zeg ik het je: het is troep. Inderdaad schel, weinig bass en dus absoluut niet neutraal. Sennheiser is net zoiets als Apple: 90% hype, 10% product. Allemaal onophoudelijk, overenthousiast gebler over een merk, maar absoluut geen verstand van zaken. Er is dus ook geen normale discussie mogelijk met die gasten; het zijn net religieuze fanatici: ze willen niets van een weerwoord horen.

heb ik van hem gekregen, daar kwam die in een keer mee thuis:P zo kon hij ook gewoon racen enzo;)

maar ik had al ef snel op internet gekeken net en koptelefoons van dat merk (numark) zijn al te koop voor 15 eu
niks voor produceren dus...???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je het mij vraagt: nee. :)

Aanrader van mijn kant: Beyerdynamic DT-770 Pro (huidige prijs op internet: 144 euro); hoor er zeer veel goede verhalen over van professionele producers. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 00:43:
Beyerdynamic DT-770 Pro (huidige prijs op internet: 144 euro

hmmm, "gaat eens speuren"

ach ja, in ieder geval heb ik voor de bouwvak nog een nieuwe headphone :cheer: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Als je het mij vraagt: nee.

numark helemaal crap of kan het best als een starterssetje (cdj) ??
lees gewoon voor thuis gebruik.

Aanrader van mijn kant: Beyerdynamic DT-770 Pro (huidige prijs op internet: 144 euro);

daar kunnen wij bijna 2 week boodschappen van doen;)
aangezien ik mama ben (ik werk dus niet) heb ik tijd genoeg om muziek te maken,als ze op school zijn, maar helaas geen fullbudget:(
"werk" dat op me profiel staat is vrijwillig, maar ik zie het eerder als een "opleiding" weet al presies hoe alles achter de bar geregeld moet worden, 5 juni mag ik voor de eerste keer helpen met opbouwen en ik wil graag ook leren te organiseren. die kennis kan altijd nog van pas komen in de "muziekwereld" ;)
Waarschuw beheerder
Aanrader van mijn kant: Beyerdynamic DT-770 Pro (huidige prijs op internet: 144 euro); hoor er zeer veel goede verhalen over van professionele producers.

heb hier de DT 990 PRO en die is erg goed, en erg comfortabel! ook rond die prijs!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 11:06:
numark helemaal crap of kan het best als een starterssetje (cdj) ??
lees gewoon voor thuis gebruik.

Veel zal het niet zijn voor 15 euro, maar je kunt de gok nemen voor wat mixwerk thuis. Produceren kan hier dus niet mee; dacht namelijk dat je dat ermee wilde gaan doen. :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 11:06:
daar kunnen wij bijna 2 week boodschappen van doen;)
aangezien ik mama ben (ik werk dus niet) heb ik tijd genoeg om muziek te maken,als ze op school zijn, maar helaas geen fullbudget:(
"werk" dat op me profiel staat is vrijwillig, maar ik zie het eerder als een "opleiding" weet al presies hoe alles achter de bar geregeld moet worden, 5 juni mag ik voor de eerste keer helpen met opbouwen en ik wil graag ook leren te organiseren. die kennis kan altijd nog van pas komen in de "muziekwereld" ;)

Veel succes daarmee! :) (y)

Uitspraak van [BJ] Dupa op zaterdag 15 mei 2010 om 12:07:
heb hier de DT 990 PRO en die is erg goed, en erg comfortabel! ook rond die prijs!

Alleen is die open en daar heb je dus niets aan als je er ooit op een feest mee gaat draaien. Daarnaast kan ook iedereen in je nabije omgeving meegenieten, zoals DanM ook al zei. :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 12:54:
Alleen is die open en daar heb je dus niets aan als je er ooit op een feest mee gaat draaien. Daarnaast kan ook iedereen in je nabije omgeving meegenieten, zoals DanM ook al zei.

Wel beter voor het het comfort. :)

Waarschuw beheerder
Dat wel, open is over het algemeen lichter dan gesloten. :)

Maar zelf vind ik de voordelen niet opwegen tegen de nadelen; één keer zelf een open koptelefoon gehad: werd simpel van alle omgevingsruis en het gezeik over het lekgeluid ('s nachts, juist één van de redenen waarom je een koptelefoon hebt is afsluiting lijkt mij). Nooit meer dus. :)
Waarschuw beheerder
moet je ook niet naast je vriendin in bed gaan producen...:)

Waarschuw beheerder
Die is er niet dus daar heb ik ook geen last van. :P

Maar het zal je verbazen hoeveel geluid je op 8 meter afstand nog hoort van een open koptelefoon op een behoorlijk volume. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Veel zal het niet zijn voor 15 euro, maar je kunt de gok nemen voor wat mixwerk thuis. Produceren kan hier dus niet mee; dacht namelijk dat je dat ermee wilde gaan doen

om ef de verwarring uit te bannen

ik heb het hier dus over:P

http://www.allesvoordedj.nl/Webwinkel-Product-2162269/Numark-CD-DJ-in-a-Box.html

bij geleverd met koptelefoon die ik dus op internet had bekeken kwa prijs en die is rond de 15 eu;)

Veel succes daarmee!

dat gaat vast lukken, dank je wel
beetje leren kan sowieso nooit geen kwaad he;)
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest {SHOWLIST artist 49066, 48979, 11660}
Waarschuw beheerder
Koop dan in jesusnaam geen Sennheiser, want in tegenstelling tot alle fanboys op internet zeg ik het je: het is troep. Inderdaad schel, weinig bass en dus absoluut niet neutraal. Sennheiser is net zoiets als Apple: 90% hype, 10% product. Allemaal onophoudelijk, overenthousiast gebler over een merk, maar absoluut geen verstand van zaken. Er is dus ook geen normale discussie mogelijk met die gasten; het zijn net religieuze fanatici: ze willen niets van een weerwoord horen.

Dat is wel erg kort door de bocht, Sennheiser maakt uitstekende koptelefoons maar daarnaast ook hele goedkope (en slechte) voor het grote publiek.

Ik zou zeggen: luister een keer naar de MDR-7509 van Sony. Wordt al jaren gebruikt in alle professionele televisie-, radio- en geluidsstudio's. Heb zelf de consumentenvariant ervan, de MDR-V900, het oude model dus; het nieuwe model, de MDR-V900HD, is troep. Het enige verschil tussen de MDR-7509 en MDR-V900 is de kleur: 7509 is zwart, V900 is bruin. Ik wil die Sennheiser deze koptelefoon wel eens weg zien/horen blazen. Specs van het beestje:

Ik ken hem, prima allround koptelefoon voor het geld, maar als je het over volume hebt dan moet je kijken naar SPL, wat bij de MDR-7509 op 107dB ligt en bij de HD-25 waar DanM het over had op 120 dB. De Sennheiser gaat dus qua max volume ongeveer 4x zo hard. Let er op dat het hier over de HD-25 gaat trouwens en niet over de HD-205.

De HD-25 boost de bass en highs behoorlijk, waardoor hij niet erg geschikt is voor produceren, maar juist wel voor draaien. Omdat ie goed afsluit en de bass flink boost kun je toch nog wat van de bass meekrijgen op locatie. Het hoge max volume is daarbij ook handig en bovendien is hij erg licht, sluit zeer goed af, zit ie stevig op je kop en is niet kapot te krijgen.

Qua geluidskwaliteit haalt ie het idd net niet bij de Sony, maar voor DJ gebruik is de keuze makkelijk gemaakt.

Hoe kan een koptelefoon die op je oor ligt (supra-aural) nu goed afsluiten? Volgens mij heb je daar toch echt sealed (circum-aural) of canalphones voor nodig.

Dat kan wel hoor, de HD-25 sluit zeer goed af, beter dan de meeste circumaural phones naar mijn ervaring. Simpelweg omdat ie vrij stevig op je oor gedrukt zit en goed dempende earpads heeft.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 mei 2010 om 22:08:
Daarboven heb je het over apparatuur voor audiofielen en die koptelefoons zijn absoluut niet neutraal.

Que?? Ik gebruik zelf momenteel de Sennheiser HD-800 en ik kan je verzekeren dat die neutraler is dan welke andere koptelefoon dan ook onder de 1000 Euro. Als je die eenmaal op je kop hebt gehad wil je geen andere meer voor produceren. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennar-D op dinsdag 18 mei 2010 om 04:35:
Sennheiser HD-800

1 van de toppers :yes: heb nog een model liggen uit 1998, mijn vorig werkgever was grossier van oa Sennheiser...;) [ vandaar ook de keuze voor de HD25, kon ik toen kopen voor inkoop, ongeveer 200 guldens toendertijd ]
Waarschuw beheerder
Alleen is die open en daar heb je dus niets aan als je er ooit op een feest mee gaat draaien. Daarnaast kan ook iedereen in je nabije omgeving meegenieten, zoals DanM ook al zei.

gebruik hem dan ook enkel in de studio... en bevalt zeer goed!

Waarschuw beheerder
Ook op internet lees ik heel veel zeer verdeelde meningen over Sennheiser; ik laat hem hier dus ook maar rusten, aangezien het zinloos is. ;)

Uitspraak van [AT]-DaShadow op woensdag 19 mei 2010 om 08:59:
nieuw speeltje :)

Mooi ding! :) Nette staat ook zo te zien! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 mei 2010 om 15:48:
Ook op internet lees ik heel veel zeer verdeelde meningen over Sennheiser; ik laat hem hier dus ook maar rusten, aangezien het zinloos is. ;)

(y) ik kan alleen uit eigen, en goede ervaringen spreken...:)

Waarschuw beheerder
koptelefoons.

Ik heb ergens een sennheiser liggen, op zich niks mis mee, maar wat moet je ermee als je speakers hebt? Lastige ondingen (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 mei 2010 om 19:45:
Ik heb ergens een sennheiser liggen, op zich niks mis mee, maar wat moet je ermee als je speakers hebt? Lastige ondingen (N)

je moet soms ook je buren rust gunnen, daarnaast is het soms best chill om even je track over je headphone te luisteren, omdat je soms gewoon dingen over het hoofd gaat zien als je lang ergens mee bezig bent en dan zet je dat ding op je kop en hoor je het ineens wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op woensdag 19 mei 2010 om 20:43:
daarnaast is het soms best chill om even je track over je headphone te luisteren, omdat je soms gewoon dingen over het hoofd gaat zien als je lang ergens mee bezig bent en dan zet je dat ding op je kop en hoor je het ineens wel.

Dat kan ook op een andere audio set, hoeft niet perc op een headset.

En tja, buren :rot:
Waarschuw beheerder
ach als je al wouten aan de deur gehad hebt en 3 brieven van de woningbouw :|

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn hobby in de werkplaats [img width=679 height=485 cacheid=0006cae3001224cb40a38a841a02aa83b3]http://www.cms-website-beheer.nl/media/10447/vrouw%20op%20bed.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Smaakvolle zwart/wit fotografie? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 mei 2010 om 15:48:
Mooi ding! :) Nette staat ook zo te zien! (y)

Ja voor een apparaat uit 1985 ziet hij er nog goed uit :), niet verkleurd

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 13:31:
Smaakvolle zwart/wit fotografie? :P

zeg dat wel :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op woensdag 19 mei 2010 om 21:05:

Woningbouw doet NIKS aan overlast...:nee: welke wbv zit je bij, diew il ik ook :yes: hier komen ze met 'buur[t]bemiddeling' , mafkezen...:s
Artiest Ravix
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ensorceler op woensdag 19 mei 2010 om 21:05:

naar de woning bouw een brief terug sturen dat ze betere isolatie moeten aanbrengen
en als ze dat niet doen dan ga je naar de wouten om aangifte te doen :P

Uitspraak van Lennar-D op dinsdag 18 mei 2010 om 04:35:
k gebruik zelf momenteel de Sennheiser HD-800 en ik kan je verzekeren dat die neutraler is dan welke andere koptelefoon dan ook onder de 1000 Euro. Als je die eenmaal op je kop hebt gehad wil je geen andere meer voor produceren. :)

Ik moet toch echt een keer een foto van jou werkplaatsen zien

ik neem aan dat je voor Sylenth1 een aparte kamer hebt met Mac's en PC's er in
en in je studio heb gezeten om de Presets te maken voor Sylenth1

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravix op woensdag 26 mei 2010 om 22:28:
Ik moet toch echt een keer een foto van jou werkplaatsen zien

Ben ik ook wel benieuwd naar ja, als alleen je koptelefoon al 1000 euro kost.

Toevallig is trouwens de oprichter, Prof. Dr. Fritz Sennheiser, 10 dagen geleden overleden; hij is in ieder geval niet in de wieg gestorven. Leek mij overigens een fascinerend mens om een keer mee te praten. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 mei 2010 om 17:19:
Ben ik ook wel benieuwd naar ja, als alleen je koptelefoon al 1000 euro kost.

daar uit concludeer ik dat Sylenth1 toch goed verkoopt

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 mei 2010 om 17:19:
Toevallig is trouwens de oprichter, Prof. Dr. Fritz Sennheiser, 10 dagen geleden overleden; hij is in ieder geval niet in de wieg gestorven. Leek mij overigens een fascinerend mens om een keer mee te praten. :)

Kan ik me voorstellen
Ik hoop dat Sennheiser het nog wel goed blijft ondanks dit grote verlies
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=820 height=615 cacheid=001139df002e9bef94852cc71a02ab3cbd]http://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=59039&d=1275172120[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
iemand een beetje bekend met de musicstore in duitsland??

ik was gister in tilburg bij de muziekbeurs waar ik eigenlijk mijn cdj wou bestellen omdat ik liever mijn spullen uit de winkel haal.
maar die zeiden me dat ze niet zeker wisten of ze hem al konden krijgen omdat hij pas net op de markt was
vind dat op zich best vervelend want nou moet ik hem eigenlijk wel via internet kopen of hopen dat hun hem kunnen krijgen maar dan moet ik wss nog vet lang wachten of uiteindelijk toch nog via internet moeten kopen
wat als de cdj kapot is of hij geeft problemen in de tijd van de garantie??
dan is het zeker gewoon terug sturen en dan maken ze het voor je???
en dan ben je het een paar week kwijt???

we hebben namelijk toen ook al mijn midi via internet besteld en die was gewoon gelijk al kapot:(
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23538}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 20:22:
cdj

net op de markt

??

gewoon bij een erkende i-shop bestellen of naar een pioneer dealer gaan dan komt het allemaal goed !

als ie kapot is en het valt binnen de garantie dan wordt ie óf gerepareerd óf je krijgt een nieuwe.
natuurlijk ben je hem een paar dagen kwijt omdat ie naar pioneer gestuurd moet worden maar je krijgt hem heus wel weer (y)

@Nano

super dik (y)

Waarschuw beheerder
donateur
hey we zijn niet allemaal zo rijk als jij;)
heb het over een numark:P

CDJ is a term used to describe a CD player that allows analogue control of music from CDs, usually using an emulated vinyl control surface. The term "CDJ" is derived from the first controller, the CDJ-500 from Pioneer Electronics, though the term is now used generically to describe any CD player designed for DJs' use.

dat is wss ons misverstand;)

hier hebben ze bij die zaak idd alleen maar pioneer in de winkel:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben ook niet rijk, kan gewoon goed sparen :)

ook al heb je numark, ik zie het probleem niet als je bij een i-shop koopt.

neem bv. new-line of bax-shop oid, die naaien je echt niet !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Homeboy op zondag 30 mei 2010 om 20:44:
ik ben ook niet rijk, kan gewoon goed sparen

als ik daarvoor moet sparen heb ik het over 3 jaar nog niet:lol:

ook al heb je numark, ik zie het probleem niet als je bij een i-shop koopt.

wss omdat er in het verleden ook het een en ander fout gegaan is;)
maar dat kan ook aan tnt gelegen hebben:P

zal eens kijken of ze daar hebben wat ik wil;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
met een koptelefoon van 30 euro kom je nog prima weg.. ±P

voor beginners maakt het uiteindelijk geen bal uit wat je gebruikt als het maar veel verschillend spul is .. oordopjes -headsets- speakers en een set monitoren.. simpelweg zonde van je geld anders
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wtf lul jij nou weer gast ? ga eens tracks maken !

Waarschuw beheerder

feedback.nl, ook een goede, en goedkoop :)
Waarschuw beheerder
oid

:) die is ook prima, new-line heb ik goede ervaring mee.

super service die gasten (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 21:48:
feedback.nl, ook een goede, en goedkoop

die heeft idd de normale prijs als dat de meeste winkels hem verkopen

Uitspraak van Homeboy op zondag 30 mei 2010 om 21:51:
new-line heb ik goede ervaring mee.

daar is die 20 eu duurder:P

in musicstore is die zelfs nog goedkoper als de nl prijs
heeft wss te maken met andere belastingstarieven..??
Waarschuw beheerder
iemand een beetje bekend met de musicstore in duitsland??

ja, dat is een goede (web)winkel, als iets je niet bevalt kun je het gewoon terugsturen krijg je geld terug.
de winkel zelf is ook erg leuk om te bezoeken (de stad Keulen ook :)).

Thomann.de is trouwerns wat goedkoper en net zo goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 mei 2010 om 09:18:
die heeft idd de normale prijs als dat de meeste winkels hem verkopen

Topzaak, alleen maar lof, al mn gear wat ik heb/had ed kwam daar vandaan. Service is prima, mensen in de winkel helpen je ook echt verder. Mocht toen minimaal 1,5 uur met de esx-1 spelen, gelinkt aan welke monitor ik maar wou. Idem met monitoren kopen, prima uitleg en "ga je gang". Boeide totaal niet dat ik een set grafherrie opzette, kreeg wel wat rare gezichten van de mensen binnen tho 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [AT]-DaShadow op maandag 31 mei 2010 om 10:14:
Thomann.de is trouwerns wat goedkoper en net zo goed.

die heeft hem niet te koop:no::(

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 mei 2010 om 15:04:
Topzaak, alleen maar lof, al mn gear wat ik heb/had ed kwam daar vandaan. Service is prima, mensen in de winkel helpen je ook echt verder. Mocht toen minimaal 1,5 uur met de esx-1 spelen, gelinkt aan welke monitor ik maar wou. Idem met monitoren kopen, prima uitleg en "ga je gang". Boeide totaal niet dat ik een set grafherrie opzette, kreeg wel wat rare gezichten van de mensen binnen

in den bosch zie ik op internet wat hier in de buurt zit, das zelfs idd nog wel te doen om ef langs te gaan:yes:, als de winkel in tilburg hem niet kan bestellen:P

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/77719205.jpg?nocache;44824551[/img]{non-image link}

De voortgang...