| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00 |
Jaa hij is echt goed! Maar laat hem niet afsluiten ajb.Dan val je van je zweefwolkje afAls laatste moet een dj draaien die zowel zweef als wat hardere trance draait.Waardoor je vervolgens nog weken op een wolkje zit.Op XFM Xnergy sloot Woods ook af..ik weet niet maar vond dat toch niet zo geweldig.Ik hou toch liever van nummers als Cherry blossom en Advanced dan de wat hardere nummers die hij vaker draait.Woods is een dj die je op het hoogtepunt van de avond moet laten draaien vind ik.
Jij houdt ook meer van een wat softere afsluiting dan een echte harde knalset begrijp ik hieruit?
Doe mij maar weer een Armada stage met 3d video-wallik krijg nu nog koude rillingen als ik dat terugkijk
Ik zei een combinatie ervan
Maar bovendien ligt dat ook aan het verloop en de sfeer van het feest.Bij de een past een softere afsluiting en bij de andere een wat hardere.
Kijk
Ik snap dat er veel kritiek is op Johan Gielen
afsluiting van volgend jaar
Doe mij maar weer een Armada stage met 3d video-wall
Nee joh dat was Rank 1 (de afsluiting van de main dan he)! En in 2003 sloot Marcel Woods de hardstage af
Of twee heerlijke frisse pintenIk ga er wel proberen heen te gaan inderdaad
Vanaf Rotterdam is dat niet zo giga ver rijden dus moet wel lukken
Ze zijn nog altijd paul van dyk aan het boeken.
Hmm.. dit topic ging toch over TE? Dacht even dat ik in t Intuition topic was aanbeland
Dat zou wel super zijn, ben benieuwd of ze dat voor mekaar kunnen krijgen.. Zoals ik het op de lineup van vorig jaar zie staan er ook een aantal Belgische trance-dj's die voor mij onbekend zijn.. Is het wat?
Menno De Jong
Armin van Buuren
Giuseppe Ottaviani
Sean Tyas
aly & fila
Rank 1
Ferry Corsten
Above & Beyond
Set van hun van een paar jaar terug is legendarisch.
Rank 1 maar dan LIVE!!
en dan ook niet een halfuurtje lopen pielen zoals ze dat 2/3 jaar geleden deden
Vincent De Moor - Fly Away (Sean Tyas Remix)
Wie heeft dat liedje los voor mij ?
![[img width=416 height=233]http://home.planet.nl/~jung0061/verslag2.jpg[/img]](http://home.planet.nl/~jung0061/verslag2.jpg)
Bij cosmic gate mogen ze de platenkoffer ook wel eens opnieuw gaan vullen
Serieus??? Ik luister eigelijk nooit 538(Luister alleen fresh fm & slam!fm). Dat nummer is vet oud
Net zoals Rush Hour van Armin, die komt me ook al best wel bekend voor... Draaide hij die niet ook al bij Armin Only??