14532x bekeken
donateur
oude amerikanen
ik denk dat de mensen die amerikanen afkraken nog nooit er in hebben gereden/gezeten,of in de verkeerde auto
Vind de Infiniti FX wel vetjes, en de Saleen S7.
Ga in oktober naar Florida en heb een Chrysler 300c gehuurd.
M'n vader heeft een 38' Pontiac Silver Streak coupe, me schoonvader een GMC Acadia maar ik blijd Amerikanen toch een beetje gammele bakken vinden...
laatste aanpassing
ik denk dat de mensen die amerikanen afkraken nog nooit er in hebben gereden/gezeten,of in de verkeerde auto
Vaak zat, rijd lekker als je van een comfortabele auto houd die niet de hoek om hoeft te kunnen. Vind alleen de degelijkheid ver te zoeken. Afwerking van oude amerikanen gaat nog wel, ziet er in het algemeen netjes uit. Nieuwe daarentegen
ik ben nu de distributie ketting van de Cadillac op mijn werk aan het vernieuwen, en iedereen was stomverbaasd dat een auto uberhaubt kan lopen met distributie ketting die zo gruwelijk versleten is na 38 jaar, dat er een pink ( is heel veel) speling in zit.
maar dat is de oldschool kwaliteit van die dingen.
tis natuurlijk zwaar persoonlijk, maar voor mij weer een reden waardoor ik in love ben met Yank tanks, ook al kan ik niet door de mcdrive omdat ik te breed en te lang ben.
maar ja kan niet alles hebben
tis natuurlijk zwaar persoonlijk, maar voor mij weer een reden waardoor ik in love ben met Yank tanks, ook al kan ik niet door de mcdrive omdat ik te breed en te lang ben.
maar ja kan niet alles hebben
en iedereen was stomverbaasd dat een auto uberhaubt kan lo,pen met distributie ketting die zo gruwelijk versleten is na 38 jaar, dat er een pink ( is heel veel) speling in zit.
Heb een g40 gekocht als daily, was naar huis gereden met dat ding en de kap van de db riem eraf gepakt. Heb hem daarna niet meer durven starten, riem kon ik zowat 360 rond draaien zonder extreem veel kracht te zetten, en gewoon lopen alsof er niks aan de hand was.
hoe worden nokkenas en krukas dan getimed, via een mobieltje ofzo?
zovan ik zit nu op 80 graden en jij?
Daf werkt tegenwoordig met tandwielen, Ka weet ik uit ervaring dat er over de nokkenassen een ketting loopt (klepdekselpakking vervangen voor een klant) wat daar onder zit durf ik niet te zeggen maar ga ervanuit dat de nokkenassen gewoon met een ketting in verbinding met de krukas staan.
een volkswagen golfverschrikkelijk
https://partyflock.nl/albumelement/34364170:Afbeelding_003
ff kappen nu gast !!!
wel zonder turbo's,..intercoolers en toerentallen van f1 wagen..ga je dat wel gebruiken kan je dragracen..
Ga toch weg man, het is toch al lang en breed bekend dat europese, en met name duitse motoren.
Verweg de technisch meest hoogstaande motoren zijn.
En idd, met turbo, compressor of beide. 140 pk uit een 1.4 lache toch.
Die amerikanen zijn gewoon altijd al dom en erg kortzichtig geweest, Ze kunnen wel kleinere motoren bouwen met meer vermogen,
Maarja, sta je toch een beetje voor lul in het land van de ombegrenzde mogenlijkheden.
Je moet toch minimaal een 4 liter onder de kap hebben.
En zolang de benzine prijs daar niet omhoog gaat, zal er ook niets aan die domme instelling veranderen.
Achtelijk land.
Ga toch weg man, het is toch al lang en breed bekend dat japanners, en met name japanse motoren.
Verweg de technisch meest hoogstaande motoren zijn.
En idd, zonder turbo, compressor of beide. 160 pk uit een 1.6 16V lache toch.
ik heb niet echt een hekel aan een bepaald merk zou ook niet weten waarom.
bijna elk merk heeft wel modellen waar je niet echt vrolijk van word
laatste aanpassing
lache wagens man
idd! zeker als ze in je weg rijden
Chevrolet Camaro! echt noooooit kopen!
voor dat je het weet rij je er al 6 jaar lang probleemloos in! Dat wil je toch niet!
Nee precies.
citroen,peugeot,renault
Alle franse merken
donateur
Aan iedereen die niet in een BMW rijdt...
Waarom denken mensen altijd dat elke BMW die naast je bij het stoplicht staat wil sporten...
Alle soorten droeftoeters in hun paupermobielen die je op elke mogelijke manier voorbij willen om vervolgens weer gas terug te nemen.
Bij elk stoplicht staat er weer zo'n kneus naast je die met gillende banden optrekt om je er uit te rijden terwijl ik gewoon op me gemakkie wegrij
Waarom denken mensen altijd dat elke BMW die naast je bij het stoplicht staat wil sporten...
Alle soorten droeftoeters in hun paupermobielen die je op elke mogelijke manier voorbij willen om vervolgens weer gas terug te nemen.
Bij elk stoplicht staat er weer zo'n kneus naast je die met gillende banden optrekt om je er uit te rijden terwijl ik gewoon op me gemakkie wegrij
Ik heb dat juist altijd met mensen die in een BMW rijden,
Als een mongool optrekken en dan afremmen tot de toegestane snelheid, zodat je ze even later weer voorbij moet.
En ga je een keertje met ze mee bij het stoplicht, en ze dus zoek rij,
Gaan ze helemaal als een inbeciel over de weg, rechts inhalen, bumperen
Als een mongool optrekken en dan afremmen tot de toegestane snelheid, zodat je ze even later weer voorbij moet.
Gaan ze helemaal als een inbeciel over de weg, rechts inhalen, bumperen
donateur
kijk, soms heb ik haast en trek ik wat vlotter op, dat is dan voor veel gasten het sein dat ze meteen met je moeten gaan sporten
Suzuki swift
Whahaha omdat er 1 kneus is die der rare capriolen mee uit heeft gehaald???
http://www.autojunk.nl/clips/view/157763

Aan iedereen die niet in een BMW rijdt...
Ik heb dat juist altijd met mensen die in een BMW rijden,
laatste aanpassing

![[B&D]guus](/images/user/427590_2939269.jpg)