14460x bekeken
donateur
Tis nog een vrouw ook, die hebben dr helemaal geen verstand van.
Lult waarschijnlijk ook maar iemand na
Ja klopt, ik lul mijn vriend na... die heeft ook een hekel aan franse auto's.
Hou toch op, Peugeot is gewoon bagger! Je word er misselijk in, het piept en kraakt aan alle kanten ( zelfs als het net nieuw is )
Het is het gewoon net niet.
Mijn mening, die hier in het forum gevraagt wordt.
laatste aanpassing
donateur
Zeker 20 jaar geleden dat je voor het laatst in een Peugeot gezeten hebt
20 jaar geleden was ik 2, toen reed ik nog mee met mijn ouders,wederom ook niet in een Peugeot ( ook zij hebben verstand van auto's )
Ach ieder zijn ding toch?!
laatste aanpassing
zou ik ook doen, VW's zijn achterlijk duur en ze zijn saai van innerlijk en uiterlijk.
VWS achterlijk duur????
Denk dat bmw, audi en mercedes wat duurder is als een common VW en vooral goedkopels!!!
Wat denk je dan van die interieur van die astra van hem????
Dan vind ik de interieur van me 316i uit 1992 nog veeel netter!!!!!!
donateur
Een Veyron is zo duits als het maar kan...
Ze worden in Frankrijk gemaakt dus is het een Franse auto
Een Peugeot bestaat ook uit Duitse electronica, Chinees staal, zuid-Amerikaans rubber en spaans kunsstof maar dat maakt het nog wel een Franse auto...
honda
donateur
Waarom is het dan al je derde?
Ik koop gewoon auto's die ik leuk vind, en dan zal het me een bal jeuken of ze Frans, Italiaans, Spaans of Japans zijn en of ze betrouwbaar zijn of niet, auto's koop je met je hart en niet met je verstand...
Ik heb dus geen hekel aan alle auto's die uit een bepaald land komen, dat is gewoon te treurig voor woorden
laatste aanpassing
In 1909 vestigde Ettore Bugatti (Milaan, 15 september 1881 – Neuilly, 21 augustus 1947) zich in het toenmalig Duitse Molsheim bij Straatsburg waar hij als zelfstandig automobiel bouwer begon.
bron wikipedia.nl
En toch is Bugatti een Frans automerk.....
vw golf.. battiewagens
mja heb vrij weinig te zegge want moet nog 2 jaar wachten..
donateur
vw golf.. battiewagens
mja heb vrij weinig te zegge want moet nog 2 jaar wachten..
Zal je zien, eerste auto word een golf
je kan lullen wat je wil, maar Bugatti is gewoon een Frans automerk...
Veyrons zijn Volkswagens met een fancy logo erop. Een Chevrolet Matiz is ook geen Amerikaanse bak...
Ik heb dus geen hekel aan alle auto's die uit een bepaald land komen, dat is gewoon te treurig voor woorden
Hier ben ik het overigens wel mee eens. Ik heb het over het algemeen ook niet op franse auto's, maar stiekum vind ik een C6 best wel gaaf...
auto's koop je met je verstand en met je hart, als jij je verstand niet gebruikt bij het kopen van een auto dan ben je voor vele verkopers een heerlijke klant
Hart heeft toch wel redelijk de overhand, moet ik toegeven... :4
en jij rijd peugnot.
Jij zeker een 316 uit 1992

![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/40122729.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/40122729.jpg)