15329x bekeken
aan alle Chineze wagen die onze auto,s kopiëren.
net zo als Land wind
De Landwind is de eerst en de enigste Chineese auto op Nederlandse bodem...
en die kopie van de BMW X5
De Ssangyoung.
donateur
De Landwind is de eerst en de enigste Chineese auto op Nederlandse bodem...
Eind jaren 80 heeft een Chinese autofabrikant Beijing Auto Works al eens geprobeert om een Chinese auto in Nederland te verkopen, een soort van goedkope terreinwagen die dr niet uit zag.
Gelukkig lopen we niet storm voor die prut...
De Ssangyoung.
Of de Shuanghuan CEO, zag zo'n ding in China rijden.
Gewoon een X5 maar dan van het materiaal waar ze Suzuki Alto's van maken...
![[img width=450 height=177]http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2007/08/bmw_chinese_ceo_suv_news_image_.jpg[/img]](http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2007/08/bmw_chinese_ceo_suv_news_image_.jpg)
donateur
En met je 100000x betrouwbaar waar zijn bijvoorbeeld al die civicjes van 86 en rijden er toch nog zoveel mk2tjes rond?
Ga jij maar eens in zuid-Amerika of Afrika kijken, daar hoeven ze geen Duitse auto's...
Al die oude Honda's, Nissans en Toyota's gaan voor de export naar de 3e wereld...
Ga toch weg man, kijk eens hoeveel oude kadettjes, omega's, kevers, passats er in het midden oosten rond rijden. En dan nog maar niet te spreken over de oude benz bakken die dr rond tuffen, BMW's doen het ook goed. Alles doet he tdaar trouwens goed in die landen zolang het maar 4 of 5 deuren heeft en het liefst airco.
donateur
Ga toch weg man
nee, ik blijf
De enige duitse bakken die ze in het midden oosten willen hebben zijn Mercedessen.
Verder is alleen oost-Europa geinteresseerd in Opels en Passats...
Verder is alleen oost-Europa geinteresseerd in Opels en Passats...
uuhhmm... nee, fout.
Opel word ook in engeland veel verkocht onder de naam Vauxhall, in Australie onder de naam Holden, en in Amerika onder de namen Chevrolet en Caddilac. De "Opels" gaan de hele wereld over.
Voor VW (dat bedoel je waarschijnlijk met Passat) geld trouwens het zelfde, Noord- en Zuid-Amerika zijn bijvoorbeeld grote afnemers van VW. De oldschool Kever werd tot een paar jaar gelden nog gebouwd in Mexico en daar nieuw uit de showroom verkocht. Zowel Opel 🇬🇲 als VW (VAG) zijn wereldmerken...
laatste aanpassing
Ga toch weg man, kijk eens hoeveel oude kadettjes, omega's, kevers, passats er in het midden oosten rond rijden. En dan nog maar niet te spreken over de oude benz bakken die dr rond tuffen, BMW's doen het ook goed. Alles doet he tdaar trouwens goed in die landen zolang het maar 4 of 5 deuren heeft en het liefst airco.
Opel word ook in engeland veel verkocht onder de naam Vauxhall, in Australie onder de naam Holden, en in Amerika onder de namen Chevrolet en Caddilac. De "Opels" gaan de hele wereld over.
Voor VW (dat bedoel je waarschijnlijk met Passat) geld trouwens het zelfde, Noord- en Zuid-Amerika zijn bijvoorbeeld grote afnemers van VW. De oldschool Kever werd tot een paar jaar gelden nog gebouwd in Mexico en daar nieuw uit de showroom verkocht. Zowel Opel 🇬🇲 als VW (VAG) zijn wereldmerken...laatste aanpassing 16 oktober 2007 20:16
niks meer aan toe te voegen
donateur
Opel word ook in engeland veel verkocht onder de naam Vauxhall, in Australie onder de naam Holden, en in Amerika onder de namen Chevrolet en Caddilac. De "Opels" gaan de hele wereld over
heb het niet over nieuwe auto's vriend...
heb het niet over nieuwe auto's vriend...
erg slimme mense die op jou reageerde want je zei volges mij al iets over 3e wereld lande?
best knap als ze wel nieuwe auto's hadde haha maar zo slim zijn deze betweterige mense hier nou
lama lulle....jij weet wel beter merk ik aan je posts.
deze opmerkinge zijn net zo dom als op andere forums bij n storing die niet uit te leze is, sensore opnoeme als mogelijke oorzaak
laatste aanpassing
bijna net zo dom als een merk kut vinden maar het niet kunnen onderbouwen.
ervaring onderbouwt meer dan woorde zoals ik eerder al zei....het is niet uit te legge aan mense die het niet wille hore.
probeer maar is iets uit te legge aan iemand die dr van overtuigt is datje dom lul....
neem n voorbeeld aan wilders, probeer van alles uit te legge en nog zijn er teveel mense die vinde dattie onzin lul.
en zoals ik al zei: kijk eens langs de kant van de weg
deze week alweer 2 duitsers met kappie ope zien staan
p.s. het ging niet om 1 merk....duitsers zijn KUT
laatste aanpassing
deze week stonden er 3 jappen bij ons in de garage dus nu zijn ze allemaal kut
alle merke staan weleens in de garage....en dan leg t dr ook nog aan waarvoor ze dr staan
maar alsje t zo bekijk zijn ze idd allemaal kut maar duitsers zijn en blijve koplopers.
laatste aanpassing
alle merke staan weleens in de garage....en dan leg t dr ook nog aan waarvoor ze dr staan
maar alsje t zo bekijk zijn ze idd allemaal kut maar duitsers zijn en blijve koplopers.
Wel eens bij stil gestaan dat Duitsers het meest verkocht zijn? Dus je ziet ze ook het meeste aan de kant van de weg, er zijn er gewoon meer, dus gaan er ook meer stuk.
De ANWB (wegenwacht) rijd VW... doen ze dat omdat ze kut zijn? Zijn toch wel mensen met verstand van auto's zou je zeggen.
Dus je ziet ze ook het meeste aan de kant van de weg, er zijn er gewoon meer, dus gaan er ook meer stuk.
ach laat hem lekker in zn waan
Als iemand iets vind moet hij dat zelf weten. Maar als je het niet kunt onderbouwen moet je heel simpel je bek houden. En niet met een achterlijk argument aankomen dat het ervaring is.
ja vind ik ook.. maar als hij met z'n kut smoesjes komt lees ik daar heel snel overheen hoor
donateur
Wel eens bij stil gestaan dat Duitsers het meest verkocht zijn? Dus je ziet ze ook het meeste aan de kant van de weg, er zijn er gewoon meer, dus gaan er ook meer stuk.
De ANWB (wegenwacht) rijd VW... doen ze dat omdat ze kut zijn? Zijn toch wel mensen met verstand van auto's zou je zeggen.
de politie is ook gestopt met vw.
zal wel kome omdat ze zo goed zijn.
tsja....alsje zo ga kijke is dr van alles te verzinne
maar blijf nou maar duits rije en onnodige koste hebbe
ja vind ik ook.. maar als hij met z'n kut smoesjes komt lees ik daar heel snel overheen hoor
goedzo!!
teminste iemand die niet zeik maar doorlees....dee iedereen dat maar.
staat t je niet aan, BOEIEND!!
tis gewoon n feit en alsje t niet aan wil neme dan niet.
zeik dan niet door en neem n voorbeeld aan bontje*
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Hahahah, lach me rot.. beetje op ze'n kinds auto's afkraken, laat ieder toch, ieder hn eigen merk.. Pff beetje kinderachtig, om elkaar af te kraken..
Goed zijn ze ook.. iedere duitse wagen..
Hahahah, lach me rot.. beetje op ze'n kinds auto's afkraken, laat ieder toch, ieder hn eigen merk.. Pff beetje kinderachtig, om elkaar af te kraken..
hier moet ik je gelijk in geve (kraak alleen niemand af.....vertel mijn ervaring en heb t niet over n bepaald merk)
maar
das weer n beetje jammer datje dat zeg
laatste aanpassing
tsja....alsje zo ga kijke is dr van alles te verzinne
Jammer joh, hier in haaglanden rijden ze met nieuwe Astra's, Vectra's en VW's (Tourans heten die MPV's geloof ik)
(permanent verbannen)
Jammer joh, hier in haaglanden rijden ze met nieuwe Astra's, Vectra's en VW's (Tourans heten die MPV's geloof ik)
leuk
donateur
Roest En Narigheid Achtervolgd U Lange Tijd.
Kortom, Renault.
Zit zelf in de autowereld en dan vooral in de auto electonica maar renault steekt er toch wel met kop en schouders bovenuit als het om problemen gaat.
Het zijn gewoon echt kut auto's met een hoop gezeik. Een auto met zeer veel kwaaltjes zoals veel kapotte sensors, kapotte bobines, slecht of niet starten etc.
Alleen is het zitcomofort over het algemeen wel in orde maar voor de rest vind ik het 3x niks
Kortom, Renault.
Zit zelf in de autowereld en dan vooral in de auto electonica maar renault steekt er toch wel met kop en schouders bovenuit als het om problemen gaat.
Het zijn gewoon echt kut auto's met een hoop gezeik. Een auto met zeer veel kwaaltjes zoals veel kapotte sensors, kapotte bobines, slecht of niet starten etc.
Alleen is het zitcomofort over het algemeen wel in orde maar voor de rest vind ik het 3x niks
donateur
blijf nou maar duits rije en onnodige koste hebbe
zal ikzelf zeer zeker doen, heb liever een auto die een beetje degelijk in elkaar zit en waar het dashboard niet zorgt dat je spontaan in slaap valt...
betrouwbaarheid van jappen is wel top, maar doe aub eens wat aan die vormgeving

![[B&D]guus](/images/user/427590_2939269.jpg)