met me ex 2 jaar en 13 dagen. ze was te verschillend, en te gebonde.. zij maakte ut uit via de foon tijdens mijn examen wat ik niet eens gehoord had.. maarjah boeide me ook vrij weinig daarna. agjah iedereen maakt wel eens foute.. heb 2 jaar onder de duim gezete en daar leer je van
heb nu een hele lieve meid die wel bij me past
heb nu een hele lieve meid die wel bij me past
7 maanden 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 19:43:nou bij mij is het niet zo moeilijk ze was een vieze kutwijf dat ze al me spulle jat was tog wel het toppunt van de relatie khep nu een nieuwe en dat is tog wel bettersS
Gelukkig maar
Uitspraak van Little & Sweet op vrijdag 2 maart 2007 om 20:27:Hij zou anders gaan slaan, als ik niet deed wat hij wilde
goede beslissing heb het toen anderhalf jaar volgehouden heb er nu nog steeds last van!!!
zoiets blijft je je leven lang achtervolgen!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 19:43:Wat is je langste relatie ooit?? en wrom ging het uit ????
2 jaar en 11 dagen
En achteraf ben ik alleen maar blij dat het zo gelopen is met mijn ex, want anders had ik mijn huidige vriend niet leren kennen
laatste aanpassing
Uitspraak vanMn langste relatie ooit is de relatie die ik nu heb en die gaat ook never nooit meer overSweetDeviL
op donderdag 1 maart 2007 om 21:34:
zeg nooit nooi
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 20:55:zoiets blijft je je leven lang achtervolgen!!!
Ja zeker in je volgende relatie...
Daar heb ik ook last van gehad, maar ook die is nu over na 6 maanden.
Oké dan maar niet meer hé?
2 jaar.. toen was ik het gezeik echt zat 
Uitspraak van Little & Sweet op zaterdag 3 maart 2007 om 08:55:Ja zeker in je volgende relatie...
bij mij was het nog in de pubertijd...
fijn zo n eerste vriendje!!!
als mensen mij vragen hoe het was mijn eerste keer!!!!
uhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmm dat wil ik niet meer weten!!!
Uitspraak van Little & Sweet op zaterdag 3 maart 2007 om 08:55:Oké dan maar niet meer hé?
de ware komt vanzelf wel!!
en die kan leven met je problemen als hij echyt van je houd!!