Uitspraak van Blondjee074 op donderdag 29 maart 2007 om 08:11:kon ook niet anders
Beter hou je je mond
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 06:07:Vandaar dat 't uitging bij mij
Ik kreeg rugklachten omdat ik telkens op mijn tenen moest staan als ik haar wilde zoenen
3.5 Jaartjes.. waarom het uitging.. allemaal kleine ergenissen die al een tijdje liepen van beide kanten en dat we van mekaar wisten dat we dat niet zouden veranderen..allebei onze eigen wil haha
en er dus samen een punt achter hebben gezet.. we zijn als hele goede vrienden uitmekaar gegaan..!!
we hebben samen een leuke tijd gehad en veel meegemaakt dus ben blij dat het zo is gegaan !!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 11:10:3.5 jaar uitgegaan omdat ze het allemaal niet meer wist......
gast die is hard
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 11:11:gast die is hard
ajajoh shit happens wel klote maar goed het leven gaat verder ....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 11:14:ajajoh shit happens wel klote maar goed het leven gaat verder ....
nja zker, er groeien nie voor nix meerdere toppen aan een wietplant
of er zwemmen meer vissen in de zee
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 11:16:er groeien nie voor nix meerdere toppen aan een wietplant
En ik wilde nog wel mindere met
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 11:19:haha, nja was ook ff gestopt, totdat ik die joint weer een keer probeerde.
*neej ik neem maah 2 of 3 hijsjes* hahahaha
Mooi he
Ach ja de ogen zijn weer geopend voor het vrouwelijkschoon op deze aarde