Partyflock
 
Forumonderwerp · 934143
­ Nederland
De stelling van vandaag: vrouwen houden van mannen met geld zodat ze de hele dag kunnen shoppen en hun schoenen- en tasjesfetish wordt bevredigd. Eens/Oneens?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Sannemeisje op donderdag 1 maart 2007 om 19:06:
Liever betaal ik alles voor hem

dat nooit! samen zullen we alles delen!!
Gelukkig zijn er ook nog vrouwen die absoluut niet zo zijn :)
 
Uitspraak van The ultimatE op donderdag 1 maart 2007 om 19:44:
Gelukkig zijn er ook nog vrouwen die absoluut niet zo zijn

Tenminste 1 die zn volle verstand gebruikt! :D
 
Uitspraak van Sannemeisje op donderdag 1 maart 2007 om 19:06:
Liever betaal ik alles voor hem

Hielenlikken noemen ze zoiets ook wel. ;)
 
Uitspraak van [IKB]Vleeskeurmeester op donderdag 1 maart 2007 om 15:40:
Eens/Oneens?

Oneens, al had mijn mannetje geen rooie cent dan nog zou ik hartstikke gelukkig met hem zijn! Ik koop me kleding/schoenen zelf wel... :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 19:38:
samen zullen we alles delen!!

:jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Uitspraak van [IKB]Vleeskeurmeester op donderdag 1 maart 2007 om 15:40:
Eens/Oneens?

Eens. Ik wil de hele dag geld uitgeven en als ik thuiskom een lekkere beurt krijgen.

(Y)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 19:55:
Oneens, al had mijn mannetje geen rooie cent dan nog zou ik hartstikke gelukkig met hem zijn! Ik koop me kleding/schoenen zelf wel...

Idd..
 
al had mijn mannetje geen rooie cent dan nog zou ik hartstikke gelukkig met hem zijn

nou ik niet hoor
wil wel iemand met een inkomen
 
:no:
Zorg wel voor mn eigen centen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 18:23:
maar aan de andere kant zou ik niet samen kunnen leven met iemand die met geld smijt en constant rood staan enz enz
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 20:27:
Zorg wel voor mn eigen centen.

Beroep: zit nog op school, werk bij de c1000

is geen vetpot hé?
 
wel als je nog thuis woont en nauwelijks vaste lasten hebt
zoals veel scholieren ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 20:51:
wel als je nog thuis woont en nauwelijks vaste lasten hebt
zoals veel scholieren

dan is het nog weinig....
 
dan is het nog weinig....

oke jou mening

maar toen ik nog op school zat en een bijbaantje had,en pa en ma de enige vaste lasten die ik had (telrek,ziekenfonds) nog betaalde en kleedgeld kreeg
was ik volgens mij rijker als nu en nu werk ik 40 uur..maar er gaat zoveel op aan vaste lasten dat je net zoveel (of dus nog minder) over hebt als jaaren geleden ;)

maar goed..het gaat hier over mannen met geld :x :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 19:55:
al had mijn mannetje geen rooie cent dan nog zou ik hartstikke gelukkig met hem zijn!

Financieel onafhankelijk zijn is ook best lekker :D als je geen rooie cent hebt en je ken je rekeningen niet betalen is de liefde ook gauw over :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 21:00:
maar er gaat zoveel op aan vaste lasten dat je net zoveel (of dus nog minder) over hebt als jaaren geleden

Dat probleem heb ik nu ook hoor....Gatje in me hand....maar ja, beter ervan genieten dan dat ik overal op moet letten....Dus ik heb wel geld, maar aan het eind van de maand niet echt veel meer over...:D
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 20:18:
nou ik niet hoor
wil wel iemand met een inkomen

Pff..
 
ja wat pff?
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 21:28:
ja wat pff?

Als je vriend nou werkloos word dan?
 
dan krijgt hij een uitkering omdat hij al 8 jaar werkt
en hij vindt toch zo weer ander werk in zijn sector dus dat zal niet gebeuren dat hij zonder geld komt te zitten
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 21:34:
dan krijgt hij een uitkering omdat hij al 8 jaar werkt
en hij vindt toch zo weer ander werk in zijn sector dus dat zal niet gebeuren dat hij zonder geld komt te zitten

Hmm naja ik vind het niet erg als dat gebeurd:)
 
Nee bij mij draait het niet om het geld maar om de jongen zelf hoe hij is ;)
 
Ik vind het belangrijk dat een man een baan heeft! Ik hou niet van mannen die op je zak teren en doelloos op straat rond hangen.
 
Uitspraak van Dr. Chris op donderdag 1 maart 2007 om 17:10:
uiteindelijk vinden alle vrouwen het leuker om af en toe wat leuke dingen te doen en uit eten te gaan, dan altijd thuis op de bank te zitten met de jongen die zo'n goed karakter heeft.laatste aanpassing 1 maart 2007 17:12

daar hoef je niet veel geld voor te hebben om wat leuke dingen te doen, kunt ook een man met veel geld hebben die te beroerd is om een euro uit te geven, heb je ook weinig aan :S


Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 22:29:
Nee bij mij draait het niet om het geld maar om de jongen zelf hoe hij is

idd, maar waardeer het wel als die meer als een uitkering van de sociale dienst heeft ( mits hij die verkregen heeft omdat hij niet wil werken)


Uitspraak van Sneeuwbal!! op donderdag 1 maart 2007 om 20:44:
Beroep: zit nog op school, werk bij de c1000

is geen vetpot hé?

maar wel een baan (y)
Uitspraak van Dryade op donderdag 1 maart 2007 om 20:00:
Eens. Ik wil de hele dag geld uitgeven en als ik thuiskom een lekkere beurt krijgen.

lijkt me doodsaai als ik dat dag in dag uit moest doen, ja niet die beurt :lol:


Uitspraak van The ultimatE op donderdag 1 maart 2007 om 19:44:
Gelukkig zijn er ook nog vrouwen die absoluut niet zo zijn

zoals ik, en dat ik juist heel weinig aan neem irriteerd een man ook nog wel eens :roflol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 18:23:
want die is timmerman..

die verdienen idd niet zo heel veel, mijn broer werkt in de bouw als timmerman, en na wat hij allemaal voor zwaar werk moet doen vind ik dat hij met 30 weinig krijgt :(
Oneens! I (L) Independant women's ;)
 
Uitspraak van [IKB]Vleeskeurmeester op donderdag 1 maart 2007 om 15:40:
Oneens

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 23:09:
dat ik juist heel weinig aan neem irriteerd een man ook nog wel eens

:jaja:

Geld doet me helemaal niks. Betaal liever voor iemand anders dan dat iemand voor mij dingen betaald.
Geld of geen geld, heeft niks met liefde te maken.
 
af en toe is het leuk al sje wat krijgt maar het speelt geen rol
Eens, lucky me:D
geld is wel heel erg makkelijk
 
De stelling van vandaag: vrouwen houden van mannen met geld zodat ze de hele dag kunnen shoppen en hun schoenen- en tasjesfetish wordt bevredigd. Eens/Oneens?laatste aanpassing 1 maart 2007 15:40


Hmm... Als dat zo is zit ik wel altijd bij de verkeerde :S
 
Uitspraak van [IKB]Vleeskeurmeester op donderdag 1 maart 2007 om 15:40:
De stelling van vandaag: vrouwen houden van mannen met geld zodat ze de hele dag kunnen shoppen en hun schoenen- en tasjesfetish wordt bevredigd. Eens/Oneens?laatste aanpassing 1 maart 2007 15:40

Nou......... veel geld is lekker, veel shoppen is súper, nóg meer tasjes en schoenen zou ge-wel-dig zijn. Maar laat ons dan maar lekker de loterij winnen dan kan hubbie thuisblijven en hebben we samen veel geld ;)
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 23:09:
zoals ik, en dat ik juist heel weinig aan neem irriteerd een man ook nog wel eens

kan je wel zegen zo vriendin heb ik ook gehad ik werd er gek van
ik heb altijd respect gehad voor anna nicole smith :LOL:

:/
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 02:25:
kan je wel zegen zo vriendin heb ik ook gehad ik werd er gek van

rustig jij :lol: als je teveel met de beurs zwaait is het ook weer niet goed :) ik neem wel wat aan, maar dat hoeven niet steeds grote dure dingen te zijn, met net zo blij en tevreden met een bosje bloemen of iets dergelijks.

een man hoeft voor mij niet alles te betalen, heb zelf ook een inkomen en ben ook een onafhankelijke vrouw die graag haar eigen steentje bijdraagt.

dus krijgt een man van mij ook gewoon iets als die dat graag wilt hebben, no problem (y)

ik ben gewoon geen geldzuiger, en als iemand mij iets wilt kopen moet die dat gewoon doen, ipv te vragen wil je dat graag hebben, gewoon cadeau doen :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 10:11:
een man hoeft voor mij niet alles te betalen, heb zelf ook een inkomen en ben ook een onafhankelijke vrouw die graag haar eigen steentje bijdraagt.

daar ga ik in mee,

vind het ook 3 keer niks,

ik vind het juist veel fijner om mijn ouders fam vrienden in het zonnetje te zetten, dan zelf de hele tijd iets te krijgen :)

ik zou me echt ongemakkelijk voelen als een man alles voor me zou betalen .
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Mystique_ op vrijdag 2 maart 2007 om 10:18:
ik zou me echt ongemakkelijk voelen als een man alles voor me zou betalen

dat bedoel ik, het is geven en nemen (y)
 
ik hoef echt niet persee een vent die veel geld heeft.
Al is het wel altijd makkelijk:D
oneens ... mannen met geld zijn tering saai
 
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 2 maart 2007 om 10:26:
mannen met geld zijn tering saai

dat is ook weer niet waar..
Niet alle mannen...mannen zonder geld kunnen ook oersaai zijn. Mannen met geld kunnen hartstikke gezellig zijn...
 
Uitspraak van Sneeuwbal!! op donderdag 1 maart 2007 om 20:44:
Beroep: zit nog op school, werk bij de c1000

is geen vetpot hé?

Goh, misschien zit ik nu nog wel op school om later mn centen te kunnen verdienen?? :loser:
toen ik 16 was trok ik me ex ook helemaal leeg :D maarja dat was zijn eigen schuld (payback time :P)
Uitspraak van Miss-J op vrijdag 2 maart 2007 om 12:38:
toen ik 16 was trok ik me ex ook helemaal leeg maarja dat was zijn eigen schuld (payback time )

Mijn vriendin heeft de afgelopen tijd veel voor mij betaald. Zonder haar was ik een finacieel wrak. Je krijgt zoveel mogelijk terug lieverd:)
Uitspraak van armani1976 op vrijdag 2 maart 2007 om 12:46:
Mijn vriendin heeft de afgelopen tijd veel voor mij betaald. Zonder haar was ik een finacieel wrak. Je krijgt zoveel mogelijk terug lieverd

o:) zie je zo ben ik dan ook weer :D mijn schatje krijgt alles wat ie nodig heeft.. en waarom? omdat hij mij dat ook zou geven als ik het nodig zou hebben (K)
oneens tis makkelijk maar opervlakkig
 
Zou kunnen, Maja de man trapt erin :P
OT:

zegt meer over de mannen dan over de vrouwen als ze erin trappen ;)
 
Uitspraak van [IKB]Vleeskeurmeester op donderdag 1 maart 2007 om 15:40:
zodat ze de hele dag kunnen shoppen en hun schoenen- en tasjesfetish wordt bevredigd

daarom volg ik een opleiding en werk :looser:
 
oneens
ik hoef geen man die veel geld heeft...het gaat erom dat je gelukkig bent samen, met of zonder geld..
Tuurlijk is het handig als hij wel wat verdiend zodat je leuke dingen kunt doen..
maar ik zou geen gebruik gaan maken van zijn geld om kleren enz te kopen..