De stelling van vandaag: vrouwen houden van mannen met geld zodat ze de hele dag kunnen shoppen en hun schoenen- en tasjesfetish wordt bevredigd. Eens/Oneens?
laatste aanpassing
Liever betaal ik alles voor hem
Gelukkig zijn er ook nog vrouwen die absoluut niet zo zijn
Liever betaal ik alles voor hem
Eens/Oneens?
Eens/Oneens?
maar er gaat zoveel op aan vaste lasten dat je net zoveel (of dus nog minder) over hebt als jaaren geleden
De stelling van vandaag: vrouwen houden van mannen met geld zodat ze de hele dag kunnen shoppen en hun schoenen- en tasjesfetish wordt bevredigd. Eens/Oneens?
uiteindelijk vinden alle vrouwen het leuker om af en toe wat leuke dingen te doen en uit eten te gaan, dan altijd thuis op de bank te zitten met de jongen die zo'n goed karakter heeft.laatste aanpassing 1 maart 2007 17:12
Nee bij mij draait het niet om het geld maar om de jongen zelf hoe hij is
Beroep: zit nog op school, werk bij de c1000
is geen vetpot hé?
Eens. Ik wil de hele dag geld uitgeven en als ik thuiskom een lekkere beurt krijgen.
Gelukkig zijn er ook nog vrouwen die absoluut niet zo zijn
want die is timmerman..
Oneens
dat ik juist heel weinig aan neem irriteerd een man ook nog wel eens
De stelling van vandaag: vrouwen houden van mannen met geld zodat ze de hele dag kunnen shoppen en hun schoenen- en tasjesfetish wordt bevredigd. Eens/Oneens?laatste aanpassing 1 maart 2007 15:40
kan je wel zegen zo vriendin heb ik ook gehad ik werd er gek van
een man hoeft voor mij niet alles te betalen, heb zelf ook een inkomen en ben ook een onafhankelijke vrouw die graag haar eigen steentje bijdraagt.
Beroep: zit nog op school, werk bij de c1000
is geen vetpot hé?
Mijn vriendin heeft de afgelopen tijd veel voor mij betaald. Zonder haar was ik een finacieel wrak. Je krijgt zoveel mogelijk terug lieverd
zodat ze de hele dag kunnen shoppen en hun schoenen- en tasjesfetish wordt bevredigd