De stelling van vandaag: vrouwen houden van mannen met geld zodat ze de hele dag kunnen shoppen en hun schoenen- en tasjesfetish wordt bevredigd. Eens/Oneens?
laatste aanpassing
Maar je hebt wel een voortreffelijk denkvermogen moet ik je nageven
Hopen dat ze flink geld heeft want ze is wel dom genoeg
Schattig is ze wel in ieder geval. Maar daar doen we het niet voor.
Ik heb vrouwen nodig die vol bewondering op hun knieen vallen als ik een woord gebruik dat ze niet kennen en vervolgens hun geld met bakken naar me toe smijten.
Dan neem ik d'r wel...
Ik doe niet zo moeilijk
Hopen dat ze flink geld heeft want ze is wel dom genoeg
absoluut. ik wil minstens een goldcard zonder limiet
Do your thing. Als je nog wat woorden nodig hebt dan hoor ik het wel van je. Ik ben uiteraard gaarne bereid een helpend handje toe te steken.
Laten we het erop houden dat ik goed ben in andere dingen..
De stelling van vandaag: vrouwen houden van mannen met geld zodat ze de hele dag kunnen shoppen en hun schoenen- en tasjesfetish wordt bevredigd. Eens/Oneens?
Pijpen en praten gaat toch moeilijk tegelijk.
Klopt als een bus. Tenminste dat ze liever een man met geld dan zonder geld hebben.
Tuurlijk vallen ze eerst op een karakter etc etc, maar uiteindelijk vinden alle vrouwen het leuker om af en toe wat leuke dingen te doen en uit eten te gaan, dan altijd thuis op de bank te zitten met de jongen die zo'n goed karakter heeft.
waar vrouwen tegenwoordig al niet trots op zijn.
vrouwen houden van mannen met geld zodat ze de hele dag kunnen shoppen en hun schoenen- en tasjesfetish wordt bevredigd. Eens/Oneens?laatste aanpassing 1 maart 2007 15:40
pijpen en praten tegelijk?
en nu?
Liever betaal ik alles voor hem
Oneens?