| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 8 september 2007 om 16:00 |
die van ons is geboekt een relax huisje afterparty bij leukermeer
algehele boycot voor partygangers
idd ze kunnen makkelijk een hele camping vullen met partygangers, maken ze nog eens top omzet.
idd ze kunnen makkelijk een hele camping vullen met partygangers, maken ze nog eens top omzet.
www.kleincanada.nl afgelopen 2 jaar geweest en voor dit jaar ook al weer geboekt.
ik heb liever dat ze ons nu weigeren dan op het laatste moment
Daar heb je zeker gelijk in, maar nu heb je misschien wel slapende honden wakker gemaakt
Duitse festivalcamping
Is dan wel geen camping maar het kost pp voor 3 dagen nog geen 50e. Heb je een mooi zwembad bij en de taxi rit was ong 20 min. Ideaal!
gereserveerd bij klein canada..net zoals vorig jaar
heb er nu alweer zin in..hopen dat t weer mooi weer wordt!!
want vrijdag 7 september gaan we toch echt een barbeknoeitje organiseren
Hoop ook op mooi weer, want vrijdag 7 september gaan we toch echt een barbeknoeitje organiseren
en het vervoer en huisje kostte ons PP 55 euro (20 PP voor de taxi, heen en terug. 35 voor het huisje voor een heel weekend)
hele grote groep heen gaan
Geen zin om alles terug te lezen
wat is een beetje leuk en betaalbaar
eten enzo hoeft er niet bij!
Lui varken
Camping Klein Canada is leuk (omdat het vol zit met Q-Base-gangers) en betaalbaar (€120,- voor caravan voor 6 man/vrouw)
Ook niet als er een BBQ is met z'n allen?
Ik neem aan dat je dan in zo'n stacaravan zit
En dan kan je daar van zaterdag t/m zondagavond blijven?
Hoeduur is taxi ongeveer
Langer zelfs: vrijdagmiddag 15.00 tot maandagochtend 10.00 uur
Plekje op Klein Canada is gereserveerd
De 6 persoons caravans waren voor het Q-base weekend al uitverkocht!!!!!!
Gesellie
De 4/6 persoons nu denk ook want daar zijn er maar 5 van, wij hebben er ook 3 geboekt
Dit jaar weer klein canada voor ons .
in een 6 persoons caravan
wij gaan dan eigenlijk altijd met de fiets (25km)
vorig jaar hadden wij een taxi geregeld voor 100 euro heen en terug voor 4 personen
vanaf camping klein canada naar Q-Base en weer terug.
ja wij vonden het ook duur. maarja was iets van 15-20 minuten rijden tog...
wouden eerst met busje met anderen op de camping maar die was al vol. dusja toen maar dit.
wij hebben er ook 3 geboekt
dit jaar 3 caravans!!hahaha...vet zin in!!!
maar eerst defqon1
Yeah heb er ook zin in Ff samen los!
Is het misschien een leuk idee om een pre-party aan de Maas te houden (tegenover de camping) of een leuk feestje bij Kubbus (kroeg op 800 meter afstand)??? Nodigen we wat dj's uit e.d.
wel jammer want vrijdagavond is het al best gezellie
Voor iedereen die naar Klein Canada gaat: Is het misschien een leuk idee om een pre-party aan de Maas te houden (tegenover de camping) of een leuk feestje bij Kubbus (kroeg op 800 meter afstand)??? Nodigen we wat dj's uit e.d.
dit jaar maar wat rustiger aan op vrijdagavond
Wij zijn er maar 1 nachtje maar we moeten 40 euro schoonmaakkosten betalen!!!!!!!!
Trouwens jammer dat jullie groep alleen zaterdag/zondag er is, want vrijdagavond is DE avond op de camping
weet iemand in welke stad bij de grens er pendelbussen rijden???
Er zijn idd geen pendelbussen Of je moet met een georganiseerde busreis gaan vanuit Amsterdam als je graag met de bus wilt
Zoals ik al lees gaat het dus goed gezellig worden op K.C..
Ja dat weet ik wel zekerDe camping is z.g.a. volgeboekt
Wordt weer gezellig op K.C.!
Vrijdags ook nog van de partij in het kroegje op K.C.
Er zal voor die tijd nog gemeld worden hoelaat het gaat gebeuren toch?laatste aanpassing 19 juni 2007 13:52
als jullie taxi willen nemen vanaf de camping kunnen jullie beter duitse taxi bellen is goedkoper als de nederlandse en die komt ook gewoon naar nederland
Een aantal gasten uit Afferden willen eventueel ook een feessie geven in een kroeg, maar moet je topic ffies teruglezen!
Volgens mij zijn de voorbereidingen al gestart!!
Meen je niet!! Kijken of we er de kracht nog voor hebben om 's avonds nog naar het dorp te kruipen )
Kijken of we er de kracht nog voor hebben om 's avonds nog naar het dorp te kruipen
Wij hebben nog een telefoonnummer van een duitse taxi van vorig jaar...
We betaalden iets van € 20,- meende ik... dus idd niet duur..
Is dat op zondag of maandag (wil de camper een weekend huren)? Want heb geen zin om om 9u op te staan na Q-Base,
tis niet sow dat iedereen op de camping gaat staan omdat ze drugs gebruiken en bang zijn om gepakt te worden hoor!!
Haha je bent weer lekker scherp, je haalt de woorden uit me mond
heb er trouwens ontzettende zin in zeg Nog 5 weken en dan is het weer zover!!
wij gaan ook met de auto..maar dan naar de camping...tis niet sow dat iedereen op de camping gaat staan omdat ze drugs gebruiken en bang zijn om gepakt te worden hoor!!
We moeten je teleurstellen. We hebben al veel aanmeldingen voor het Q-base weekend.En ons maximum hiervoor is dan ook bereikt. We zullen geen groepen of individuen voor het weekend van Q-base aannemen.
We moeten je teleurstellen. We hebben al veel aanmeldingen voor het Q-base weekend.En ons maximum hiervoor is dan ook bereikt. We zullen geen groepen of individuen voor het weekend van Q-base aannemen.
Helaas maar je zult verder moeten gaan kijken.
Dat is dus idd balen, ik heb gelijk geboekt toen ik zag dat qbase in september was. Dus eind februari ofzo en ik maart extra dagen erbij aan geplakt.. Wij hadden vorig jaar alwel gezegd dat we aankomend jaar ook weer naar hun toe gingen...
Ik denk dat je de volgende keer toch maar gelijk moet gaan boeken als je hoort dat er een feest ver weg is...
Ik hoop voor je dat je alsnog een plek kan krijgen voor het overnachten
Is geen kwestie meer dat ze geen plek hebben want die is er wel dus ... maar ze willen geen festivalgangers meer. Campinggangers weigeren op grond daarvan is volledig tegen de wet maarja. Heb nog 6 campings ge e-maild; hopelijk willen die ons wel ontvangen.
Daarnaast kan ik al min of meer een taxi regelen maar die wil ons uitzuigen; 30 euro heen en 30 euro terug voor een ritje van amper 10 km en 10 km terug.
http://www.landal.nl/template1.aspx?cp=parkcontentalgemeen1&menu=parken&mid=parkenalgemeen&contentcode=algemeen&parkcode=RBH
En nog gewoon beschikbaar
Nou ben benieuwd op KC, we hebben alles al lang geregeld dus hoop maar dat ze niet lastig gaan doen als we daar aankomen vrijdag....
Dikke bullshit dus want als ik het opzoek op hun site zijn er wel degelijk nog vrije plaatsen
Daarnaast kan ik al min of meer een taxi regelen maar die wil ons uitzuigen; 30 euro heen en 30 euro terug voor een ritje van amper 10 km en 10 km terug.
ja duitse taxi zijn een stuk
goedkoper Taxi schlit 004928233742 succes
Het Heijderbos van centerparcs doet niet moeilijk. Daar kan je zo boeken
Nog een paar daagjes
Mensen ervaring met slapen in de auto in die omgeving???
Wij wilen sochtends even een tukkie knappen van een uurtje of 4 om dan uitgerust gewon naar huis te rijden, doen ze heir moeilijk over?
Alvast bedankt
Ben benieuwd naar de caravan
Weet alleen nog niet hoelaat wij aankomen. Ik hoop voor 17.00 uur, ff douchen, beetje zuipen en eten en dan rond 21.00 uur op het terrein en dan volle bak los
En morgen ff tegen m'n mede groepsgenoten op school zeggen dat ik maandag niet op school kom
Kleincanada.nl
Ik heb mini camping halve maan gebeld, plek genoeg q base geen probleem, ze waarschuwde voor de overlast..... whahah
dus ik zou deze camping even bellen als jullie nog wat moeten hebben
Kippie3000, niet gezien trouwens
Nee idd, ik vroeg me ook al af waar jullie groep was
Jullie waren vrij laat, wij zijn om half 8 vertrokken richting Q-Base
verder heb ik de hele zondag op me nest gelegen
Wij zaten trouwens is huisje 27 E en F.
Volgend jaar beter!
was het laatste jaar dat ze Qbase mensen toelieten