9440x bekeken
| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 8 september 2007 om 16:00 |
Idd Leukermeer (3 jaar geleden geweest) maar zal lastig worden om te reserveren 
www.kleincanada.nl afgelopen 2 jaar geweest en voor dit jaar ook al weer geboekt.
en het Heijderbos van Centerparcs zit ook vlakbij
www.kleincanada.nl afgelopen 2 jaar geweest en voor dit jaar ook al weer geboekt.
en het Heijderbos van Centerparcs zit ook vlakbij
die van ons is geboekt een relax huisje afterparty bij leukermeer
Joh wat een mazzel! De afgelopen 2 jaar had dat park een algehele boycot voor partygangers. Beter dat je vroeg geboekt heb, in juli/augustus zou het écht niet gelukt zijn
laatste aanpassing
algehele boycot voor partygangers
ze zullen blij zijn met ons
idd ze kunnen makkelijk een hele camping vullen met partygangers, maken ze nog eens top omzet.
Was idd 3 jaar geleden wel zo. Echt fantastisch weekend op het Leukermeer gehad toen. Geen huissie meer te krijgen
idd ze kunnen makkelijk een hele camping vullen met partygangers, maken ze nog eens top omzet.
Ja maar ze staan natuurlijk bekend als familie park waar gezinnen voor hun rust naartoe gaan. Als de hele camping vol zit en die mensen last hebben van de jeugd dan krijgen ze natuurlijk een slechte naam.
Vorig jaar ook gezeik met ze gehad. Geboekt, niets aan de hand, later kreeg ik opeens een mail dat ze vol zaten.
hoop voor jullie dat je geen problemen krijgt achteraf dan..vorig jaar hadden mensen ook vroeg geboekt en betaald..en tog mochten ze niet meer heen..door veel gezeik gelukkig hun geld wel teruggekregen maar duurde ook nog lang..misschien beter om gelijk te zegggen dat q-base dan is..??
ssssssssssst..straks gaat iedereen daar boeken en heb ik geen plekkie meer
ssssssssssst..straks gaat iedereen daar boeken en heb ik geen plekkie meer
ik had ze een email gestuurd of ze ons gingen weigeren dit kreeg ik
Goedemorgen heer,
Een boeking die door ons bevestigd en gefactureerd is, wordt nadien niet geweigerd.
Het komt wel eens voor dat wij aanvragen voor boekingen niet honereren. Dit kan om uiteenlopende redenen het geval zijn.
Uw boeking is bij ons verwerkt en gefactureerd. U bent dus van harte welkom.
Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Vakantiepark Leukermeer
idereen naar leukermeer het is geen probleem!!!!!!!
Goedemorgen heer,
Een boeking die door ons bevestigd en gefactureerd is, wordt nadien niet geweigerd.
Het komt wel eens voor dat wij aanvragen voor boekingen niet honereren. Dit kan om uiteenlopende redenen het geval zijn.
Uw boeking is bij ons verwerkt en gefactureerd. U bent dus van harte welkom.
Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Vakantiepark Leukermeer
idereen naar leukermeer het is geen probleem!!!!!!!
ik heb liever dat ze ons nu weigeren dan op het laatste moment
Daar heb je zeker gelijk in, maar nu heb je misschien wel slapende honden wakker gemaakt
Wij hoeven het écht niet te proberen want we staan vast op de "zwarte lijst" uit 2004
Ik zit voor de 3e keer op K.C. (zonder vermelding op "zwarte lijst", we hebben ons netjes gedragen afgelopen jaren)
Daar heb je zeker gelijk in, maar nu heb je misschien wel slapende honden wakker gemaakt
ik had gezegd dat ze t misschien tog even moesten melden..vorig jaar mensen die ik ken hadden geboekt en betaald..en werden alsnog op het laatst geweigerd..door veel gezeik mochten uiteindelijk nog heen..vandaar dat ik zei dat ze t beste ff konden zeggen dat q-base dan is..
Duitse festivalcamping
daarom blijven we ook in nederland
Is dan wel geen camping maar het kost pp voor 3 dagen nog geen 50e. Heb je een mooi zwembad bij en de taxi rit was ong 20 min. Ideaal!
dan ben je bij het leukermeer goedkoper uit 40 euro pp en ik denk dat het ook nog dichterbij is ook scheelt weer taxi kosten
gereserveerd bij klein canada..net zoals vorig jaar
heb er nu alweer zin in..hopen dat t weer mooi weer wordt!!
Ja!! Het feest kan beginnen hahaha
laatste aanpassing
want vrijdag 7 september gaan we toch echt een barbeknoeitje organiseren
haha anders wij wel
Hoop ook op mooi weer, want vrijdag 7 september gaan we toch echt een barbeknoeitje organiseren
kj dan...wij zijn er deze x ook vanaf vrijdag bij..dusz wij doen mee

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)