Partyflock

Forumonderwerp · 933933
3 volgers · 30298x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik ben sinds een tijdje op zoek naar een Maine Coon kitten.
Heb er al wel een op t oog, maar wil in die tussentijd mezelf natuurlijk helemaal volproppen met informatie over deze gigantische katten!!

Wie heeft er zelf ook een Maine Coon??
Tell your story about them!!!!
Of geef je mening over dit ras!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 9 april 2008 om 09:26:
ze lijken ook op elkaar behalve Bram is lichter.
Misschien zijn het neefjes

Op de stamboom van Macho staat brown blotched geloof ik.....
black zou beter passen aangezien hij erg donker is.

Bram is een stuk lichter dan Macho, die heeft vooral op zijn kop veel meer zwart. Dus dan zou Bram eerder Brown tabby zijn dan Macho, maar het is dus gewoon hetzelfde.Ik vind dat donkere van Macho erg mooi, inderdaad een boevekop hahahaha.

Uitspraak van Laris82 op woensdag 9 april 2008 om 09:29:
Bram ziet er rustig en onschuldig uit

Hij is lief, maar rustig en onschuldig nou ook weer niet hoor. Kay ziet er ook uit als een lief beertje, maar dat is ook een ondeugende sodemieter.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 13:26:
Maine Coons zijn pas volwassen bij ongeveer 4 jaar idd

Dus nog lang wachten voor we weten hoe ze er echt uit gaan zien en hoe zwaar ze zullen gaan worden. Nu Bram niet meer op de keukenweegschaal kan omdat hij maar tot 3 kg gaat moet ik hem wegen op de normale weegschaal. Eerts ikzelf en dan hem optillen, wat een gedoe zeg hihi. Denk dat ik hem nu dus nog maar eens per twee weken ga wegen, ik zie tch wel dat hij goed gaat.

Kay wordt morgen 10 weken, gaat hard he.
Waarschuw beheerder
Zo wordt Bram ook n de toekomst

[img width=500 height=334]https://album.partyflock.nl/34056119.jpg[/img]
Net als Chica :yes:

Uitspraak van Kessy op woensdag 9 april 2008 om 13:52:
inderdaad een boevekop hahahaha.

Heeft tie van mij 8)

en onschuldig nou ook weer niet hoor.

hehhe zo zijn alle mannen onschuldig en lief O:)

Kay wordt morgen 10 weken, gaat hard he.

nog 3 weken :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 9 april 2008 om 14:16:
Heeft tie van mij

Ow, dan heeft Bram dat lieve onschuldige van mij hahahha. Nou, zo onschuldig zie ik er helemaal niet uit.

nog 3 weken

Ja, als hij geen entreatie heeft na zijn tweede prik kunnen we hem op hem 30 april halen, das vandag over drie weken. Zaterdag gaan we weer kijken, neem ik me nieuwe camera mee en zullen we wat mooie foto's proberen te maken.
Net als Chica

Mooie poes, wie is dat, komt me wel bekend voor. Bram wordt denk ik ook zo, Macho dus wat donkerder, met een gestreept pakje aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op woensdag 9 april 2008 om 17:20:
Mooie poes, wie is dat, komt me wel bekend voor.

Dat is hendrik van Melissa ;)

Zaterdag gaan we weer kijken, neem ik me nieuwe camera mee en zullen we wat mooie foto's proberen te maken.

foto's trekken :banana:

Nou Macho is echt een Brown tabby blotched staat op de stamboom en krijg vandaag een brief binnen van NVVK voor eigendom certificaat.
Wel vaag een eigendoms certificaat :S
Weet niet of ik die invul en opstuur.
onzin een beesie is geen eigendom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 9 april 2008 om 22:57:
Dat is hendrik van Melissa

Mooie poes, wie is dat

Da's de mamma van Hendrik en Lodewijk!! Staat ook een foto van witte Vito in mn album, da's de pappa van mijn mannetjes. Vind het heel duidelijk op wie ze allebei lijken. Die blik van Chica heeft Henkie ook altijd en hij moet ook altijd boven iedereen staan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 9 april 2008 om 22:57:
Wel vaag een eigendoms certificaat
Weet niet of ik die invul en opstuur.
onzin een beesie is geen eigendom

Ik heb Bram z'n eigendomsbewijs ook op mijn naam gezet, anders bleef hij op naam van de fokster staan en dat vind ik niet de bedoeling. Tuurlijk is hij eigendom, hij is van mij mij mij. Ik heb hem betaald hahahahaha, dat zeg ik ook altijd als hij niet met me wil kroelen, maar daar is hij niet van onder de indruk.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 09:33:
Da's de mamma van Hendrik en Lodewijk!!

Heb nog ff gekeken, in je album dan en inderdaad lijkt Bram veel op haar. Hij lijkt ook veel op zijn moeder, maar daar heb ik geen foto van, haar heb ik maar een keertje gezien. Zijn vader is een bekende dekkater, Jack in the Box.
[img width=400 height=600]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/mcjack07.jpg[/img]
Een rode dus.
Waarschuw beheerder
Gisteren weer bij Kay wezen kijken en daar gelijk wat foto's gemaakt. Het begint nu echt een heel leker ventje te worden en het duurt nog 2.5 week voor we hem kunen gaan halen, op 30 april, 1 dag voor hij 13 weken wordt. Dan is de tijd nog snel gegaan.
[img width=1023 height=970 cacheid=000f4e0e002b25b3825aa9381a023731d1]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/052.jpg[/img]
[img width=721 height=1023 cacheid=000f4e1a002b25cd4e71c2861a023731d1]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/10wekenKay.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een kroelkat - echt mooi :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 13 april 2008 om 11:56:
Kay ziet er mooi uit

Mooi he, en hij lijkt al zo groot op de foto's, maar het is natuurlijk nog een klein mannetje van 10 weken en nu 1300 gram. De volgende keer dat we gaan nemen we hem mee naar huis want we gaan in de tussentijd niet mee bij hem kijken. Het worden nog een paar lange weken. Ik heb gisteren het hele nest gefotografeerd want zelf hebben ze niet zo'n beste camera. Ik heb ze de foto's via mail toegezonden, zullen ze best gelukig mee zijn daar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op zondag 13 april 2008 om 09:50:
Gisteren weer bij Kay wezen kijken

wat een prachtige foto's :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van raketje op zondag 13 april 2008 om 12:51:
wat een prachtige foto's

Dank jullie voor het compliment. Zelf vind ik de snel genomen foto's ook heel mooi gelukt. Als "beginnend fotograaf" is het echt kikken om zulke scherpe foto's te kunnen maken. Het zonnetje wat daar de kamer binnen scheen heeft wat foto's verpest door schaduw op plaatsen waar je het liever niet ziet, maar soms gaf het ook wel een mooi effect.

Artiest SummA
Waarschuw beheerder
een goede camera, lees DSLR, doet wonderen :)

zeker met die altijd bewegende en nieuwsgierige foto-modellen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op zondag 13 april 2008 om 09:50:
Gisteren weer bij Kay wezen kijken

Kay is echt heel mooi! (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op maandag 14 april 2008 om 09:56:
Kay is echt heel mooi!

Dank jullie. Het is ondertussen wel wat moeilijker geworden om te wachten, zeker nadat we hem afgelopen zaterdag weer gezien hebben. Hij staat mooi op de foto's he, ben ook best benieuwd hoe hij straks gaat uitgroeien.

Bram gaat ondertussen ook heel goed, het is een ondeugend mannetje hoor, iedere dag heeft hij wel wat nieuws verzonnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op dinsdag 15 april 2008 om 19:08:
Het is ondertussen wel wat moeilijker geworden om te wachten, zeker nadat we hem afgelopen zaterdag weer gezien hebben.

Snap ik! Hoe lang moeten jullie nog wachten?

Uitspraak van Kessy op dinsdag 15 april 2008 om 19:08:
Bram gaat ondertussen ook heel goed, het is een ondeugend mannetje hoor, iedere dag heeft hij wel wat nieuws verzonnen.

:roflol: Gezellig he :D
Macho heeft sinds gisteren ook echt alleen nog maar ondeugd in zich. Hij weet goed dat bepaalde dingen niet mogen, zoals op de tafel komen. Maar hij toch gewoon doen en uitproberen hoe ver hij kan en mag gaan voor hij water in zn nek gespoten krijgt :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op vrijdag 18 april 2008 om 09:01:
Hoe lang moeten jullie nog wachten?

Nog 12 dagen, als je laatste inenting volgende week vrijdag geen reactie geeft kunnen we hem woensdag 30 april halen, dan hebben we 7 weken op hem gewacht pffff. Het is dan één dag voor hij 13 weken wordt, maar omdat we allemaal leker een par dagen vrij zijn vinden we dat het juiste moment hem op te halen. Van de Cattery is 't het eerste nestje en ze hebben er veel moeite mee hem weg te zien gaan, maar wij niet om hem mee te nemen hoor. Ik vind het wel mooi geweest.

[img width=1024 height=823]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/075.jpg[/img]

Gezellig he

Ja, heerlijk is het nog steeds. Lachen is dat Bram bij alle vier hier wel een ander ritueel heeft wat hij bij de anderen dan weer niet doet.

Waarschuw beheerder
Hij weet goed dat bepaalde dingen niet mogen

Heb sinds een week of 2 het volgende apparaat in huis (dierenwinkel kan het bestellen): De Ssscat. Geweldig!

http://www.multivet.net/en/products/ssscat/ Check de filmpjes, zo werkt het echt.

Ze kijken bij mij niet eens meer naar de tafel waar de plant op staat. Is een busje met sensor en geurloze perslucht (niet schadelijk) met 2 standen: 1. met eerst een piep en daarna een wolkje perslucht 2. alleen een piep (da's voor de gevorderde kat).

De verstelbare sensor merkt binnen een afstand van ongeveer een meter een kat op en dan hoor je eerst een piep en daar achteraan de perslucht. Ze hebben het allebei 2x geprobeerd. Hij staat nu alleen nog op piepen. De plant is heel en ik kan ze weer in de kamer laten als ik weg ben.

Het busje is bij mij blauw, da's voor de internationale markt. Had het al eens gezien bij de dierenopvoedpolitie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 april 2008 om 13:37:
Heb sinds een week of 2 het volgende apparaat in huis (dierenwinkel kan het bestellen): De Ssscat. Geweldig

Ziet er goed uit :)

ik gebruik die electrische muggen racket (6)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 18 april 2008 om 13:51:
ik gebruik die electrische muggen racket

jaaaaaaaa, die gebruikte ik al voor mijn kinderen, die zijn nu van losgeslagen pubers veranderd in kerkkoorkindertjes. Ideaal !!!! De kat kan er niet zo goed tegen, die is eventjes van de wereld als hij zo'n schok gehad heeft, maar als ik hem vervolgens onder de kraan hou is hij zo weer bij hahahahaha.

Heb sinds een week of 2 het volgende apparaat in huis (dierenwinkel kan het bestellen): De Ssscat. Geweldig!

Duur volgens mij, daar kun je beter regelmatig een nieuwe plant voor kopen. Met de kerstboom straks is het misschien wel wat, maar dan waaien de kerstballen misschien wel van de boom.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op vrijdag 18 april 2008 om 15:16:
Duur volgens mij,

misschine is het wel heel duur, maar als je daarmee slechte gewoontes af kan leren. Dan is het op langere termijn toch goedkoper dan elke week/maand 'n nieuwe plant kopen...

Waarschuw beheerder
Duur volgens mij

Nope.. 45 euro (niets vergeleken bij de waarde van de kat). Navul is 15 euro. Elke bus bevat 500 sprays en bij mij hadden ze het na 4 sprays al afgeleerd. Voor gevorderde katten (wat al snel is), is alleen de piep voldoende, dus dan spaar je sprays. Dussuh.. Nee, niet duur. Gaat jaren mee..

Uitspraak van raketje op vrijdag 18 april 2008 om 16:31:
Dan is het op langere termijn toch goedkoper dan elke week/maand 'n nieuwe plant kopen...

Mijn idee! Mee eens! Plant kostte me alles bij elkaar 35 euro.

maar dan waaien de kerstballen misschien wel van de boom

Whahaha, ja, is wel windkracht 6 wat er uit dat busje komt, hihi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 april 2008 om 18:10:
Nope.. 45 euro (niets vergeleken bij de waarde van de kat). Navul is 15 euro. Elke bus bevat 500 sprays en bij mij hadden ze het na 4 sprays al afgeleerd. Voor gevorderde katten (wat al snel is), is alleen de piep voldoende, dus dan spaar je sprays. Dussuh.. Nee, niet duur. Gaat jaren mee..

Ja, maar hoeveel van die bussen heb je wel niet nodig, ik heb hier wel 10 planten staan, straks een kerstboom enz enz. Moet zeggen dat het wel een gaaf ding is, maar ik weet nu ff niet waar ik zo'n bus neer zou moeten zetten.
Waarschuw beheerder
De kat kan er niet zo goed tegen, die is eventjes van de wereld als hij zo'n schok gehad heeft

Lekker rustig in huis dan dus (Y)

De Ssscat. Geweldig!

Misschien is het wel iets voor bij de eettafel in ons nieuwe huisje. Maar idd zijn er nog wel veel meer plaatsen waar ze niet mogen komen of aan bepaalde dingen zitten. Moet je echt keuzes maken waar je het neer gaat zetten :D
Waarschuw beheerder
Vandaag hebben we de tuin zi gemaakt dat het wel erg moeilijk wordt eruit te komen, dus Bam, lekker de tuin in. Meneer had het erg naar zijn zin en was helemaal versleten toen hij uiteindelijk weer naar binnen moest. Natuurlijk heb ik er een paar foto's van gemaakt, maar meneer zat niet zo veel stil.
[img width=1024 height=683 cacheid=000f58b2002b3b6696f0c9501a0238f58c]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/001-1.jpg[/img]
[img width=1024 height=683 cacheid=000f58bc002b3b84d297388b1a0238f58c]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/002.jpg[/img]
[img width=1024 height=683 cacheid=000f58cd002b3bad968b1e8e1a0238f58c]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/014.jpg[/img]
[img width=1024 height=683 cacheid=000f58dc002b3bd160b7e49b1a0238f58c]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/005.jpg[/img]
Wat ziet hij er toch al mooi uit he, zie je dat zijn staart al een beetje op een coontje-staart gaan lijken.
De tuin is nu net een vesting met schuine stukken bovenop de schutting. De toekomst zal zeggen of het afdoende is, maar voorloping houdt het toch wel tegen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op vrijdag 18 april 2008 om 23:08:
Ja, maar hoeveel van die bussen heb je wel niet nodig

Uitspraak van Laris82 op zaterdag 19 april 2008 om 09:40:
Moet je echt keuzes maken waar je het neer gaat zetten

Nee hoor, heb na 2 weken de proef op de som genomen en het busje weggehaald. Die plant heeft zijn glans verloren voor de cats. Heb hem nu op een andere plaats staan (in het kastje wat ze altijd open klauwen)

En trouwens, je gebruikt het nu toch ook niet? Dus gewoon met het ene beginnen en later een andere plaats uitkiezen. Kan helpen bij de katten opvoeden. Helpt ook als je weg bent.

Ze komen bij mij troost zoeken als het busje weer eens heeft gespoten. Bij een plantenspuit of iets anders zien ze dat jij het doet. Bij mij werden ze boos op mij. Nu zijn ze boos op het busje ;-)

Uitspraak van Kessy op zondag 20 april 2008 om 17:03:
Wat ziet hij er toch al mooi uit he

Hij is prachtig. Vooral die lange plukken uit zn oortjes!
Waarschuw beheerder
Kan me voorstelllen dat Bram het goed naar zn zin had buiten :D
Is toch echt iets moois voor die beestjes, lekker los buiten rond lopen en kijken naar alle insecten buiten :lol:

De tuin is nu net een vesting met schuine stukken bovenop de schutting.

Heb je ook iets bij de onderkant van de schutting gedaan, zodat ze niet onder de schutting door kunnen graven? Goed mee uit kijken want 1 kat die ik had, deed dat dus en vond elke keer wel een nieuwe plek om zich onder de schutting door te graven :lol: :x

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2008 om 20:30:
Dus gewoon met het ene beginnen en later een andere plaats uitkiezen. Kan helpen bij de katten opvoeden. Helpt ook als je weg bent.

Hmmmz... klopt ja. Goed om in overweging te nemen (Y)
Waarschuw beheerder
Hij is prachtig. Vooral die lange plukken uit zn oortjes!

Ja he, bij hem mag het. Als mijn vriend haren in zijn oren heeft sta ik al met mijn pincet klaar hahhaha.

Uitspraak van Laris82 op zondag 20 april 2008 om 20:35:
Heb je ook iets bij de onderkant van de schutting gedaan, zodat ze niet onder de schutting door kunnen graven? Goed mee uit kijken want 1 kat die ik had, deed dat dus en vond elke keer wel een nieuwe plek om zich onder de schutting door te graven

Hij kan er niet onderdoor graven omdat er stenen onder en achter de schutting liggen, maar bedankt voor te tip want ik had er nog niet aan gedacht.
Ze komen bij mij troost zoeken als het busje weer eens heeft gespoten. Bij een plantenspuit of iets anders zien ze dat jij het doet. Bij mij werden ze boos op mij. Nu zijn ze boos op het busje

Ik heb wat gedold, maar vind het een goede uitvinding.Heb het nog ff op mainecoon.nl gezet, maar daar vinden ze het vooral zielig en slecht voor de ogen en zo. Jaaaaaaaa, hoor, maar wel je coon wassen en zijn nagels knippen omdat ze zo nodig naar een show moeten. Hoe verknipt kun je zijn.
Je hebt toch ook van die busjes met lucht om bv je pc schoon te blazen, die kun je eigenlijk gebruiken in plaats van de plantenspuit, wordt de boel niet zo nat. Zo maar een idee wat ik ff uit mijn mouw schud hihi.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op zondag 20 april 2008 om 21:01:
maar daar vinden ze het vooral zielig en slecht voor de ogen en zo

Hahaha, gemiddeld intelligentie-niveau van een fruitvliegje daar zeker? Idd, is gewoon droge lucht. Poehee, heel slecht idd! ;-)

schuine stukken bovenop de schutting

Van net of hout? Hout klimmen ze ooit overheen, bij net niet (haha klinkt leuk). Van dat teruggespannen net hebben mn ouders nu een jaar of 4 in de tuin en ze ontsnappen niet meer. Is ook rond de boom gespannen. Het schijnt dat katten niet naar achteren (kunnen) gaan hangen aan het net om er overheen te klimmen. Als ik later groot ben, ga ik dat ook doen in mn tuin ;-)
Waarschuw beheerder
Als mijn vriend haren in zijn oren heeft sta ik al met mijn pincet klaar hahhaha.

:roflol: zou er ook maar raar uitzien, die plukjes uit zn oren :lol:

Hij kan er niet onderdoor graven omdat er stenen onder en achter de schutting liggen, maar bedankt voor te tip want ik had er nog niet aan gedacht

You're welcome :)
Bij onze schutting in de niewe tuin moeten we ook nog kijken hoe we het goed dicht gaan maken, iig met stenen bij de onderkant...

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 13:32:
Van dat teruggespannen net hebben mn ouders nu een jaar of 4 in de tuin en ze ontsnappen niet meer. Is ook rond de boom gespannen.

Ja hoe moet dat dan als je een hogere boom in de tuin hebt staan? Wij moeten straks alles nog aanplanten, maar wil niet alleen maar hele lage struiken in de tuin vanwege de katten. Een boompje erbij is ook leuk! Ben alleen bang dat ze dan juist daarin klimmen en alsnog over het net heen springen, de boefjes :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op dinsdag 22 april 2008 om 10:46:
Ja hoe moet dat dan als je een hogere boom in de tuin hebt staan

Die boom bij mn ouders komt boven het huis uit. Zal wel eens een foto maken, dan snap je dat meteen. Komen ze nooit van zn leven overheen!

Waarschuw beheerder
Hier nog even een pic van mijn apparaten, ze zijn van begin september dus nu een maandje of 8 nu.
Storm en diesel

Hoe zwaar waren die van jullie met die leeftijd? die van mij zitten rond de 4 kg een paar weekjes terug, zal ze straks nog even wegen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 april 2008 om 21:37:
Hoe zwaar waren die van jullie met die leeftijd? die van mij zitten rond de 4 kg een paar weekjes terug, zal ze straks nog even wegen.

Macho woog 1,5 week geleden 3 kg, toen was hij 4,5 maand oud :D
Waarschuw beheerder
Macho heeft uitgevonden dat hij de laptop kan laten piepen :[
Met als gevolg dat ik PF overbelast :x

Laris82, je belast Partyflock te zwaar!

Je wordt 5 minuten van de site geweerd.

Staat deze bescherming te streng afgesteld? Neem dan contact op met de helpdesk!
Waarschuw beheerder
donateur
Wil er ook eentje als k op me eigen zit :yes: zijn alleen erg prijzig.. mja dan heb je ook mooi beestje :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 april 2008 om 13:32:
Van net of hout?

Van gaas, schuun dus kan het er niet overheen. Hij speelt dagelijks een poosje buiten en als ik hem dan weer binnen haal is het net alsof hij me een jaar niet gezien heeft. Hij kan gewoon naar binnen hoor, dus dat ihet niet, hij is gewoon een beetje gek.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 april 2008 om 21:37:

Bram weegt nu 3600 gram, hij is van 16 november dus iets meer dan 5 maanden. Ik weeg hem iedere week en komt nog steeds tussen de 100 en 150 gram aan. Ik denk dat het een gemiddeld gewicht is, tuurlijk heb je er ook van die enorme zwaargewichten bij die met 6 maanden al aan 6 kg zitten.

Nog 5 nachtjes slapen dan kunnen we Kay halen, gaat nu toch lekker opschieten. Wel te hopen dat hij geen last krijgt van zijn enting die hij vandaag krijgt.

Uitspraak van Laris82 op donderdag 24 april 2008 om 10:47:
Je wordt 5 minuten van de site geweerd.

Staat deze bescherming te streng afgesteld? Neem dan contact op met de helpdesk!

Dat heb ik ook een keertje gehad toen ik een paar keer op het "terug"pijltje drukte.
Waarschuw beheerder
donateur
Hey allemaal :bye:
Ik vroeg me af hoe Reza zou gaan reageren als er een ander dier bij zou zijn.
Hij is nog nooit vanuit zn nest zeg maar, in aanraking geweest met een ander dier.
Hoe zou die reageren met andere katten
of een hond?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Whit-ney op vrijdag 25 april 2008 om 20:47:
Hij is nog nooit vanuit zn nest zeg maar, in aanraking geweest met een ander dier.
of een hond?

Weet je natuurlijk nooit zeker tot je het proberd,mar ik denk dat ze of in de aanval gaat of dat ze ergens onder kruipt en er een tijdje niet onder vandaan komt. Ligt er ook aan of het een jong dier is, dat gaat meetal wat gemakkelijker, maar ze zal het zeker eng vinden.
Heb je plannen dan ???

Wij kwamen vandaag uit bed en liepen zo het water in. De vaatwasser is al zijn water in de kamer kwijtgeraakt en alles lag onder en rond de eethoek. Het laminat is naar de klo....., het begint overal op te zwellen. We hebben foto's gemaakt voor de verzekering, er zal nieuw in moeten. Ku. we waren gewoon heel tevreden over het laminaat, dit gat weer veel werk opleveren.
Bram was daardoor helemaal van slag vanochtend, die zal wel gedacht hebben "vreemde mensen, wie maakt er nou een zwembad midden in de woonkamer".
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op zaterdag 26 april 2008 om 10:19:
De vaatwasser is al zijn water in de kamer kwijtgeraakt

oooohhh, dat hebben wij ook gehad. Parket is helemaal bol gaan staan. Echt rot is dat idd :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Whit-ney op vrijdag 25 april 2008 om 20:47:

Meestal een kitten erbij gaat prima.
Vreemde volwassen katten is bonje in huis :lol:

De vaatwasser is al zijn water in de kamer kwijtgeraakt en alles lag onder en rond de eethoek. Het laminat is naar de klo....., het begint overal op te zwellen

:s gatverdamme :s
Dat is zeker zwaar ***
sterkte ermee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 27 april 2008 om 11:08:
gatverdamme
Dat is zeker zwaar ***
sterkte ermee

Tot nu toe valt het gelukkig me en wordt het niet erger dan dat de naden iets omhoog komen. Als je het niet weet dan zie je het niet, maar we gaan het wel bij de verzekering melden. Het moet eruit, maar we zitten nog niet voor gek of zo.

Moet je deze foto eens zien, Bram laat even zien dat hij een duitse vader heeft :s
[img width=1023 height=697]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/024.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
dat ze of

hij ;)
jong dier

augustus 2 jaar :cheer:
Heb je plannen dan ???

nou in principe niet, maar mogelijk heid is er dat hij binnenkort gaat meeten met een pup.
Waarschuw beheerder
Moggu!

Ff een poosje er tussenuit geweest, maar terug op positie.

Hier alles onder controle lees ik, op hier en daar wat waterschade na.

Hebben dit weekend voor het eerst de katten los gelaten, was best spannend. Coco (huis tuin en keukenkat) klom direct over de schutting en kwam gelukkig snel weer terug. Heeft inmiddels flink wat tuinen en platte daken verkend en komt gelukkig steeds weer terug!

Diablo (zijn toch van de naam Monster afgestapt, luisterde niet dus toch zijn stamboom naam maar weer ingevoerd) ging helemaal los in de tuin maar doet (gelukkig) geen enkele poging over de schutting te klimmen. Hij heeft wel flink wat rare stunts uitgehaald, alles wat enigsinds binnen bereik vliegt of kruipt moet hij hebben!

Gisteravond na een weekend vol nieuwe indrukken lag hij uitgeput in zijn mandje...met alle tuinafval in zijn vacht:S

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/39150840.jpg?nocache;22165009[/img]{non-image link}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op zondag 27 april 2008 om 22:14:
Tot nu toe valt het gelukkig me en wordt het niet erger dan dat de naden iets omhoog komen

Heel veel geluk gehad dus! Is maar goed ook, anders moest je de hele vloer eruit halen

Uitspraak van speranza op maandag 28 april 2008 om 09:15:
Diablo (

:lol: Macho heet vanuit de cattery Diablo :D

Uitspraak van speranza op maandag 28 april 2008 om 09:15:
vol nieuwe indrukken lag hij uitgeput in zijn mandje

Ligt er charmant bij :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op maandag 28 april 2008 om 15:05:
Macho heet vanuit de cattery Diablo

Haha, krijgen we dat weer!

Uitspraak van Laris82 op maandag 28 april 2008 om 15:05:
Ligt er charmant bij

Tja, heeft ruim een uur zo gelegen dat gekke beest...
Waarschuw beheerder
aiai, moetecht nietmeer in dit tpoic kijken...

word alsmaar meer verliefd :$ ;)

Waarschuw beheerder
Omdat jij het bent...

[albumelement=39377633]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 april 2008 om 16:55:
Omdat jij het bent...

Mooie foto van je coon zeg, stoer!!!!!!!!!!

Bij ons heeft Kay zijn intrek genomen, vanochtend om elf uur hebben we hem opgehaald.
Mijn zoon zat achterin de auto met kay in zijn reismandje. Hij heeft hem open gedan en kay kwam er steeds even uit om te praten en te kroelen.

Thuis was de kennismaking eerst heel rustig, mar later ging het er steeds wilder aan toe, maar Kay liet zich niet uit het veld slaan en heeft zich geen moment verstopt of zo. Laat duidelijk weten als Bram te wild is en slaat dan goed van zich af. Zal de komende dagen wel beter gaan, ze zijn nu al rustiger dan eerder vanmiddag.
Hier wat foto's.
[img width=1024 height=683 cacheid=000f641b002b54dba51f87371a023ae338]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/009-1.jpg[/img]
[img width=1024 height=683 cacheid=000f6426002b54e69f5f99801a023ae338]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/022.jpg[/img]
[img width=1024 height=683 cacheid=000f642f002b54f313a330f51a023ae338]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/031.jpg[/img]
[img width=1024 height=683 cacheid=000f6436002b5507e73a804a1a023ae338]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/029-1.jpg[/img]
[img width=1024 height=683 cacheid=000f6440002b551303b6623c1a023ae338]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/048.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van noek (F) op maandag 28 april 2008 om 21:49:
aiai, moetecht nietmeer in dit tpoic kijken...

word alsmaar meer verliefd

ik weet het zeker, als ik later op mezelf woon enm'n fretten er niet meer zijn, neem ik ook zo'n mooie kater :lief:
maar hopelijk heb ik eerst nog een tijd m'n fretten bij me :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 april 2008 om 16:55:
Omdat jij het bent...

wat een supermooi beest zeg :kwijl:
Uitspraak van Kessy op woensdag 30 april 2008 om 17:28:
Zal de komende dagen wel beter gaan

ffies geduld en ze liggen heerlijk tegen mekaar aan te slapen, alsof ze nooit apart hebben geleefd :lol: