Partyflock

Forumonderwerp · 933933
3 volgers · 30363x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik ben sinds een tijdje op zoek naar een Maine Coon kitten.
Heb er al wel een op t oog, maar wil in die tussentijd mezelf natuurlijk helemaal volproppen met informatie over deze gigantische katten!!

Wie heeft er zelf ook een Maine Coon??
Tell your story about them!!!!
Of geef je mening over dit ras!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 26 maart 2008 om 09:22:
Als je genoeg krabpalen hebt dan zullen ze niet snel de muren pakken, want zo'n paal vinden ze fijner dan een muur.

Oh, dan moet ik ze dat bij mij nog uitleggen. Die vinden de muren erg fijn. Gelukkig is het structuur, dus ze gaan dr godsgruwelijke gang maar. Heb het ff met ze gehad momenteel. Zit er kort bij om echt behang te gaan kopen en ze er achter te plakken. Vanmorgen hing mn canvasdoek aan één spijker aan de muur, alle stoelen waren verplaatst, de plant was weer leeggeschept en overal plukken haar. En dan te denken dat ze dat in een half uurtje tijd voor elkaar hebben gekregen vanmorgen. Lekker al die mannelijke hormonen in huis :-S

Artiest SummA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 11:14:
Vanmorgen hing mn canvasdoek aan één spijker aan de muur, alle stoelen waren verplaatst, de plant was weer leeggeschept en overal plukken haar

:jaja: 8)
Waarschuw beheerder
Oh, dan moet ik ze dat bij mij nog uitleggen.

idem :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 26 maart 2008 om 09:22:
Als je genoeg krabpalen hebt dan zullen ze niet snel de muren pakken, want zo'n paal vinden ze fijner dan een muur.

We gaan er eentje bij kopen voor boven, hier in de kamer hebben we de krapton en daar mee vind ik het hier genoeg. Maar ik ben het met je eens dat ze boven ook iets moeten hebben, ander moet ik niet klagen als ze aan het behang gaan zitten.

Ik was van plan nieuwe eetkamerstoelen te kopen, van die mooie met armleuningen en zo. Maar ik wacht er lekker mee tot die gasten wat ouder zijn en het hele wilde eraf. En dan wordt het stevige stof net als waar ik een bankstel van heb, daar zie je dus echt geen krasje op, Op het nepleer van de stoelen die er nu staan wel, maar die moeten er dus toch uit.

de plant was weer leeggeschept

De reden dat er hier geen plantenbakken zonder stenen op de aarde staan, vind het veel mooier stan ook. Ga gewon ff naar een tuincentrum en haal wat van die zooi, scheelt weer wat ergenis.

Lekker al die mannelijke hormonen in huis

Ik leef met je mee, ik heb er hier nu vier en straks vijf. Ik ben de enige vrouw hier in huis met mijn parter, 2 puberzonen Bram en straks Kay erbij. Altijd ben ik aan het ruimen en is het net netjes, dan komt er wel weer een rommel maken. Maar ja, ze zijn stuk voor stuk ook erg lief :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op woensdag 26 maart 2008 om 13:28:
De reden dat er hier geen plantenbakken zonder stenen op de aarde staan

Ja, haha, had ook van die kleine steentjes eerst. Dat was nóg leuker! Dat klettert zo lekker op de vloer. Ga er gewoon bakstenen inleggen denk ;-)

van die mooie met armleuningen en zo

Haha, wacht nog maar ff ja. Denk dat ik ze binnenkort maar in de stalling ga zetten, dan maar geen stoelen. Nu we toch bezig zijn, dan maar de bank, canvasdoeken, fotolijstjes, kastjes met klap- en schuifdeuren en de planten er meteen bij. Vanmiddag weer wat moois. Die witte probeerde de knopjes uit de wasmachine te peuteren en te bijten. Toen dat niet lukte, ging 'ie maar aan de knoppen van de magnetron draaien. Dan gaan die lichtjes zo leuk branden. En dan mij quasi-nonchalant aankijken met: "ja, nou.. en? Hoezo mag dat niet?"

GRRRR Pubers........

Ik leef met je mee, ik heb er hier nu vier en straks vijf

Leef nog veel meer met jou mee. En toch hou je wel van ze hè? ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vandaag heb ik zo'n tunnel voor Bram gekocht, hij is er geljk helemaal verslaafd aan. Geen tijd meer om te slapen tot hij er net echt bij neergevallen is

Wat een maffe beesten zijn die coons zeg, af en toe is het net een hond. Komt zijn muis bij me brengen en als ik hem dan niet pak geeft hij hem nog een duwtje met zijn neus mijn richting uit. Of als ij blij is dat hij je weer ziet wordt je hele gezicht afgelikt. Oeps, dat lijkt wel schuurpapier. Zo nog veel meer gekke dingen die je niet zo snel ziet bij een kat.

Nog vijf weken wachten voor Kay bij ons komt, maar zaterdag gaan we weer een kijkje bij hem nemen, acht weken is hij vandaag. Er zijn dus alweer twee weken wachten voorbij, gaat snel hoor. Zoals jullie kunnen zien is hij al in training voor zijn ontmoeting met Bram straks hahahaha.
Waarschuw beheerder
Hahahaha! Wat een plaatje! Coontje doet push-ups! :roflol:
Waarschuw beheerder
Vandaag hebben we een nieuwe camera gekocht. Bram moest natuurlijk gelijk op de foto en dat heeft een paar leuke plaatjes opgeleverd.
[img width=1024 height=683 cacheid=000f3bf5002aff4a9ce3c5551a0234195c]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/037.jpg[/img]
[img width=683 height=1024 cacheid=000f3bfe002aff652ec319451a0234195c]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/030.jpg[/img]
[img width=683 height=1024 cacheid=000f3c06002aff84696363951a0234195c]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/033.jpg[/img]
En hier was hij het duidelijk zat "rot op met die camera".
[img width=1024 height=683 cacheid=000f3c0b002aff9ee88fa8911a0234195c]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/029.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo nieuwsgierig :lol:

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/7278484.jpg[/img]

Eigenwijs

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/22543433.jpg[/img]

and bitchy

[img width=679 height=453]https://album.partyflock.nl/7868046.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Hoe is het hier, rustig de laatste dagen.
Hier gaat het goed, natuurlijk in afwachting van de kleine Kay die we waarschijnlijk morgen of overmorgen over vier weken gaan halen. Vrijdag krijgt hij zijn eerste inenting, een weekje was die uitgesteld omdat ze niet zo lekker waren, nu gat het gelukkig weer goed.
Met Bram gaat het ook heel goed, die weegt op 75 gram na nu 3kg. Gisteren was hij in de tuin en gelijk niet meer naar binnen te slaan, dat wordt nog wat van de zomer. Nou jkan hij er niet zomaar uit met rondom schutting, maar er moet wel wat gebeuren zodat hij er echt niet uit kan met straks zijn vriendje Kay.

Waarschuw beheerder
Toptip btw, van die stenen in de plantenbak. Ben bij mn ouders in de vijverbak gaan zoeken naar grote keien. Nu staat meneer elke keer naar de plant te kijken met een blik van: 'WAAAAAAROM???' Het zijn te grote en te gladde keien om iets mee te kunnen. Leuk vindt 'ie het allerminst.

Zal vast niet lang meer duren voor hij weer wat nieuws verzint.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 17:34:
Toptip btw, van die stenen in de plantenbak. Ben bij mn ouders in de vijverbak gaan zoeken naar grote keien. Nu staat meneer elke keer naar de plant te kijken met een blik van: 'WAAAAAAROM???' Het zijn te grote en te gladde keien om iets mee te kunnen. Leuk vindt 'ie het allerminst.

Haha, goeie tip he, zolang de steentjes inderdaad niet te klein zijn want dan gaan ze ermee voetballen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op dinsdag 1 april 2008 om 16:34:
Met Bram gaat het ook heel goed, die weegt op 75 gram na nu 3kg

:) Gaat lekker dus. Vanavond Macho ook maar weer wegen.

Bram ziet er al echt wel een stuk ouder uit dan Macho, terwijl hij maar een weekje ouder is :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 17:34:
van die stenen in de plantenbak. Ben bij mn ouders in de vijverbak gaan zoeken naar grote keien. Nu staat meneer elke keer naar de plant te kijken met een blik van: 'WAAAAAAROM???'

:D :yes: was bij mij ook precies zo. Maar het moeten wel echt grote stenen zijn idd, en die van een vijverrand zijn perfect :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op woensdag 2 april 2008 om 08:25:
Bram ziet er al echt wel een stuk ouder uit dan Macho, terwijl hij maar een weekje ouder is

Lijkt mischien maar zo op de foto's hoor, soms vind ik het ook maar een klein ventje. Denk dat als je Macho gewogen hebt je ziet dat hij ook al zoiets als Bram weegt.Ergens wil je ze klein houden, maar ook weer dat het zo'n stoere coon wordt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op woensdag 2 april 2008 om 08:25:
Bram ziet er al echt wel een stuk ouder uit dan Macho

En toch kan je wel zien dat het allebei nog ukkies zijn. Niet aan de grootte, maar wel aan die glanzende zachte vacht. Dat is echt extreem als ze nog zo jong zijn. Later wordt het ook een glanzende vacht natuurlijk, maar toch iets anders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op woensdag 2 april 2008 om 08:30:
Ergens wil je ze klein houden, maar ook weer dat het zo'n stoere coon wordt.

:yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 april 2008 om 09:54:
glanzende zachte vacht

Die lekker zachte glanzende haren (L)
Heerlijk als dat zo 's nachts tegen je gezicht aan komt liggen om te kroelen (L)
Waarschuw beheerder
Zeker een lekker zacht vachtje, maakt niet uit welke kant je uit aait, van mij mag het zo blijven. Kay heeft nog een veel dichtere vacht, dat is echt zo'n pluizig beertje.

Nadat het vorige week even niet zo goed ging groeien die kittens nu heeeeeeel goed. Op mijn aanraden geeft ze nu Carnibest en komen ze 60 gram per dag aan. Hadden ze wel eventjes nodig want ze voelden wat magertjes aan. Dus zijn ze de achterstand in aan het halen. Heb wel een uur met dat mens aan de telefoon gezeten, die blijft kletsen hahahahaha, ik natuurlijk dan ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op woensdag 2 april 2008 om 15:12:
Zeker een lekker zacht vachtje, maakt niet uit welke kant je uit aait, van mij mag het zo blijven

Van mij mag het ook zo blijven (L)
Als hij 's nachts niet tegen mijn gezicht aan heeft geslapen met zijn zachte haren, mis ik m gewoon :$

Hadden ze wel eventjes nodig want ze voelden wat magertjes aan

Nu lekker nog bij mamsie de schade inhalen en straks als jij m krijgt is ie wat steviger :)

Waarschuw beheerder
Zeker een lekker zacht vachtje, maakt niet uit welke kant je uit aait

Verandert wel iets. De topharen worden ietsie (niet heel veel) steviger. Merk dat de 'broek', de buik en de kraag het zachtst zijn. Maar, dan ligt het ook nog aan de kleur kat die je hebt. Die witte bij mij is veel zachter dan de zwarte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 april 2008 om 16:17:
Verandert wel iets. De topharen worden ietsie (niet heel veel) steviger.

Ik zie het nu al aan de haren tusse zijn schouders, daar zit volgens mij al het haar wat blijvend is. Dat is echt prachtig en ook heel zacht. Het glanst als een hondelulletje in de maneschijn hahaha.
Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=683 cacheid=000f4227002b0c6c0a4d6a1d1a02350c14]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/vechten2.jpg[/img]
Uniek zulke foto's. Bram hier met Menno, mijn zoon van 14. We hebben vreselijk gelachen toen we de foto's gingen bekijken en deze tegen kwamen. Wat een smoel hahahaha.

Waarschuw beheerder
Als ik weer ga verhuizen (groter, landelijker) komt er ook een maine coon.. nu moet ik me vermaken met die van me ouders;

[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/36912329.jpg[/img]

is een telefoonfoto van Loris inmiddels 5 kilo zware poes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 april 2008 om 10:16:
is een telefoonfoto van Loris inmiddels 5 kilo zware poes.

Mooie poes zeg, een black smoke met wit? Ik doe net alsof ik er al heel veel verstand van heb hahahaha.

Leuk hoor een coon, ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op donderdag 3 april 2008 om 10:12:
Uniek zulke foto's

:roflol: leuke foto :D

Als ik weer ga verhuizen (groter, landelijker) komt er ook een maine coon

Echt een aanrader :yes:

Uitspraak van Kessy op donderdag 3 april 2008 om 10:50:
ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

Hier ook echt niet met dat lieve monster (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op donderdag 3 april 2008 om 10:50:
Mooie poes zeg, een black smoke met wit? Ik doe net alsof ik er al heel veel verstand van heb hahahaha.

Leuk hoor een coon, ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.

idd een balck smoke en zo gek als een deur, heerlijke poes! wel een echte jager!

Uitspraak van Laris82 op donderdag 3 april 2008 om 11:44:
Echt een aanrader

Ik wil eigenlijk dat me ouders uit hun huis gaan dan kan ik erin en dan moet Loris blijven 8)
Waarschuw beheerder
Bram hier met Menno

:roflol: die tong van dat beest 8)

Loris

mooie poes (Y)
Waarschuw beheerder
Mooi ook die voetjes van Loris, met die haartjes tussen die tenen uit. Bram heeft dat (nog) niet zo, maar Kay van vandaag 9 weekjes heeft dat wel al heel erg. Volgende keer als we bij hem gaan kijken neem ik mijn nieuwe camera mee en dan neem ik er foto's van.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 april 2008 om 11:56:
Ik wil eigenlijk dat me ouders uit hun huis gaan dan kan ik erin en dan moet Loris blijven

Hahaha, dat heb je leuk verzonnen zeg, zijn je ouders het daar al mee eens????????

Waarschuw beheerder
Ik vond bij het doorbladeren van mn kattenfotos nog deze 2 joekels :

[img width=640 height=480 cacheid=000b082d0020017cfee791191a02351f09]http://www.brtk.nl/pics/BigCat001.jpg[/img]

[img width=480 height=628 cacheid=000f427a002b0d14b947ebc91a02351f09]http://www.brtk.nl/pics/BigCat002.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op donderdag 3 april 2008 om 14:59:
Mooi ook die voetjes van Loris, met die haartjes tussen die tenen uit. Bram heeft dat (nog) niet zo, maar Kay van vandaag 9 weekjes heeft dat wel al heel erg. Volgende keer als we bij hem gaan kijken neem ik mijn nieuwe camera mee en dan neem ik er foto's van.

ze zat hier ook heel mooi in haar wintervacht.

Hahaha, dat heb je leuk verzonnen zeg, zijn je ouders het daar al mee eens????????

nee :[ heb nu wel twee asbakkatten, zit toch een heel ander karakter in maar ja geen verhoogd steel risico.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 april 2008 om 15:33:
vond bij het doorbladeren van mn kattenfotos nog deze 2 joekels

anabole cats B)

met die haartjes tussen die tenen uit

is geinig heeft Macho ook 8)
die voel je goed als hij m 06:00 s'ochtnds over je gezicht loopt :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 3 april 2008 om 16:38:
is geinig heeft Macho ook
die voel je goed als hij m 06:00 s'ochtnds over je gezicht loopt

Heerlijk die haartjes (L)
Ziet er ook zo grappig uit :D
Waarschuw beheerder
Macho 2.8kilo nu :banana:
17 weken geloof ik
Waarschuw beheerder
Vandaag is Kay geprikt, nog maar vierweekjes dan kunen we hem halen. Minder nog want we mogen hem als alles goed gaat op koningingedag halen.
Ik kreeg foto's en die zijn weer om te kwijlen. En let op de voetjes !!
[img width=600 height=450 cacheid=000f4517002b12d8beb8efdf1a02357eae]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/foto007.jpg[/img]
[img width=600 height=450 cacheid=000f4520002b12ef324446aa1a02357eae]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/foto014.jpg[/img]
[img width=600 height=450 cacheid=000f452a002b12fc970971d91a02357eae]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/foto040.jpg[/img]

Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 4 april 2008 om 10:54:
Macho 2.8kilo nu
17 weken geloof ik

Die gaat ook lekker, maar Bram is vandaag 20 weken geworden dus dan is Macho volgens mij 19 weken ???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op vrijdag 4 april 2008 om 23:29:
geworden dus dan is Macho volgens mij 19 weken ???

ohh jah :p
tijd gaat snel :|

die pootjes met pluitjes haar ertussen :D

krijgt Bram ook al zo'n dikke staart
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zaterdag 5 april 2008 om 08:35:
die pootjes met pluitjes haar ertussen

Lief he, hij zit toch heel goed in zijn vacht, echt een klein beertje.

krijgt Bram ook al zo'n dikke staart

Ja, zijn staart begint nu te komen, heeft naar mijn idee lang genoeg geduurd. Vooral mensen die hem even niet gezien hebben valt dat op.

tijd gaat snel

Tijd gaat zeker snel, nog maar 3.5 week, dan kunnen we Kay gaan halen. Ik las net dat ze nog geen reactie op de inenting hebben, maar het is nog maar een halve dag geleden, kan dus nog komen

Plaats weer eens een foto van Macho, ben benieuwd hoe hij eruit ziet, het is alweer ff geleden dat jullie een foto geplaatst hebben. Volgens mij worden die jongens van ons niet van die super grote coons, maar dat hoeft van mij ook niet hoor. Ik vind zelf een kg of 5 mooi genoeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op zaterdag 5 april 2008 om 10:24:
Plaats weer eens een foto van Macho

ja baas B)

Samen :z
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/37399908.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/37399973.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/37400027.jpg[/img]
Pluisjes tussen ze tenen ;)

Ja, zijn staart begint nu te komen, heeft naar mijn idee lang genoeg geduurd. Vooral mensen die hem even niet gezien hebben valt dat op

Mooi he :D
Bij Macho begint het nu ook een flinke staart te worden (Y)

Ik vind zelf een kg of 5 mooi genoeg

5 a 6 kilo daar leeft een kat het fijnst mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zondag 6 april 2008 om 14:49:
ja baas

Mooi, je hebt dus geluisterd hahahaha.

Het is een mooie coon aan het worden, hij is aan zijn kop wat donkerder dan Bram, verder zijn ze een beetje van hetzelfde type. Zulke pluisjes heeft Bram ook aan zijn voetjes, het wordt nu steeds langer. Ook qua staart, ze beginen nu echt een coon-staart te krijgen he.

De foto met het vrouwtje is ook om in te lijsten hoor, mooi stel !!!

Vond het leuk om weer eens wat foto's van Macho te zien, gewoon omdat ze bijna even oud zijn en allebei Black Tabby Bloched.

Ik las net dat Kay de oudeugenste uit het nest aan het worden is, gaaf he. Hij heeft nog geen last van de inenting die hij afgelopen vrijdag gehad heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op zondag 6 april 2008 om 17:31:
De foto met het vrouwtje is ook om in te lijsten hoor, mooi stel !!!

Zo lig ik dus elke nacht met dit knuffelbeest (L)

Ik las net dat Kay de oudeugenste uit het nest aan het worden is, gaaf he. Hij heeft nog geen last van de inenting die hij afgelopen vrijdag gehad heeft.

Gaat nu toch wel snel dan he? Hij ziet er echt mooi uit en gelukkig heeft hij geen last van de inenting :D

Waarschuw beheerder
Super mooi ras!
Vooral die huge katers :D
Als ik er wat meer tijd voor heb wil ik er zeker een :)

Waarschuw beheerder
Ik las net dat Kay de oudeugenste uit het nest aan het worden is

NEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat was die van mij ook. ;-) Da's niet leuk, want hij steekt dan Bram aan. En twee ondeugende katers thuis..... Geloof me.... Zucht.. Ik moet iedere dag weer hopen dat ze niets nieuws hebben ontdekt :-S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laris82 op zondag 6 april 2008 om 17:42:
Zo lig ik dus elke nacht met dit knuffelbeest

Was een weekendje bij me ouders; Loris meld zich om 12:30 aan de deur, loopt rondje door me kamer Wil op de kledingkast springen maar helaas valt met kartonnendoos en al weer van de kast 8)

na deze frusteratie hebben we een duwwedstrijd gehad in bed, ik wilde er graag in blijven liggen maar Loris had toch echt het idee dat hij alleen recht had op mijn bed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 09:38:
Zucht.. Ik moet iedere dag weer hopen dat ze niets nieuws hebben ontdekt

:roflol: ahahha

monsters in huis :p

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 09:40:
Loris had toch echt het idee dat hij alleen recht had op mijn bed.

en terecht :lol:

Ik las net dat Kay de oudeugenste uit het nest aan het worden is

8) wordt wat straks :p

Vond het leuk om weer eens wat foto's van Macho te zien, gewoon omdat ze bijna even oud zijn en allebei Black Tabby Bloched

Macho is brown blotched tabby staat op de stamboom
Waarschuw beheerder
Ik las net dat Kay de oudeugenste uit het nest aan het worden is, gaaf he.

ik vraag me af of dat echt gaaf is :lol:

Waarschuw beheerder
Wat een smoel

:roflol::lol: fantastisch!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 09:38:
NEEEEEEEEEEEEEEEE! Dat was die van mij ook. Da's niet leuk, want hij steekt dan Bram aan. En twee ondeugende katers thuis..... Geloof me.... Zucht.. Ik moet iedere dag weer hopen dat ze niets nieuws hebben ontdekt

Ow jee, misschien had ik het gewoon bij eentje moeten houden, ik krijg nog spijt. Zal best eens dat het gebeurd hoor, maar dat ben ik dan al weer snel vergeten omdat ze ook zoooooo lief zijn. Ik denk dat het misschien wel mee zal vallen met Kay, dat ondeugende. We zullen het zien als hij hier is, nog drie weekjes.

Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 7 april 2008 om 10:16:
Macho is brown blotched tabby staat op de stamboom

Grappig, is allebei hetzelfde. Ik heb ff gekeken, maar op de Neocat stamboom van Bram komt Brown tabby bloched niet voor ( achterop staat een uitleg van alle voorkomende kleuren met kleurnummers), daar wordt het alleen black tabby bloched genoemd. Hij heeft kleur nr. N 22.

Hij begint nu echt stoer te worden, met een echte kraag en mooie vacht.
[img width=1024 height=683]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/010.jpg[/img]
[img width=1024 height=683]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/001.jpg[/img]
[img width=683 height=1024]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/norma1963/009.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kessy op dinsdag 8 april 2008 om 20:29:
Brown tabby bloched

black tabby bloched

Bij Coontjes wordt de kleur bruin 'zwart' genoemd. Noemde mijn kat ook donkerbruin, maar kreeg de correctie toegeworpen dat dat toch écht zwart is. Zou dat het misschien zijn? Weet natuurlijk niet zoveel van stambomen, want die hebben mijn monsters niet ;-)

Bram en Macho hebben wel allebei die prachtige arrogante 'coon'blik. Top!

Uitspraak van Laris82 op zondag 6 april 2008 om 17:42:
Zo lig ik dus elke nacht met dit knuffelbeest

Sweet! Ben wel benieuwd hoe dat gaat als ie 6 kilo weegt :-S ;-)
Hendrik is sinds een paar weken die magische grens gepasseerd. Denk niet dat hij nog veel groeit. Maar ja, hij is nog maar krap 2,5, dus hij heeft nog ff wat groeijaartjes te gaan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

die pluisjes uit z'n oren :lief:

Ik begin stiekem ook 'n beetje verliefd te worden op al die mooie poezebeesten die ik hier zo voorbij zie komen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 21:22:
Bram en Macho hebben wel allebei die prachtige arrogante 'coon'blik. Top!

dank u :D
ze lijken ook op elkaar behalve Bram is lichter.
Misschien zijn het neefjes B)

Op de stamboom van Macho staat brown blotched geloof ik.....
black zou beter passen aangezien hij erg donker is.

Ben wel benieuwd hoe dat gaat als ie 6 kilo weegt

of 8 kilo :lol:

Hendrik is sinds een paar weken die magische grens gepasseerd. Denk niet dat hij nog veel groeit. Maar ja, hij is nog maar krap 2,5, dus hij heeft nog ff wat groeijaartjes te gaan

ze groeien 4 jaar lang ofzo?
Welke heet Hendrik?

Bram is ook echt mooi (Y)
Ik vind wel dat Macho meer een boevenkop heeft en Bram liever.

Van de week lag ik in bed en Macho zat me recht in me gezicht aan te kijken.
En ik bewoog me neus vleugels en hij sprong zo op me smoel :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 9 april 2008 om 09:26:
of 8 kilo

Heerlijk als een zware warme deken over me gezicht heen :lol:

Ik vind wel dat Macho meer een boevenkop heeft en Bram liever.

:yes: Bram ziet er rustig en onschuldig uit :)

Waarschuw beheerder
Welke heet Hendrik?

De bruine (zwarte zeggen ze) heet Hendrik en de witte Lodewijk. Maine Coons zijn pas volwassen bij ongeveer 4 jaar idd. Dus tot die kan de vacht, het gewicht enz blijven veranderen. Merk ook echt wel verschil met bijvoorbeeld een jaar geleden. Hij is het laatste jaar 1 kilo gegroeid. Mag van mij de komende twee jaar ook nog wel gebeuren ;-)

Uitspraak van Laris82 op woensdag 9 april 2008 om 09:29:
Heerlijk als een zware warme deken over me gezicht heen

Haha, doe dan wel ff een brace om je nek. Kan ie je luchtpijp niet 'dichtliggen' :-D

Uitspraak van Laris82 op woensdag 9 april 2008 om 09:29:
Bram ziet er rustig en onschuldig uit

Die zijn het ergst. Vind m trouwens wel erg ondeugend kijken, zo kijkt mn jongste ook als ie iets aan het bekokstoven is namelijk..