Als je genoeg krabpalen hebt dan zullen ze niet snel de muren pakken, want zo'n paal vinden ze fijner dan een muur.
We gaan er eentje bij kopen voor boven, hier in de kamer hebben we de krapton en daar mee vind ik het hier genoeg. Maar ik ben het met je eens dat ze boven ook iets moeten hebben, ander moet ik niet klagen als ze aan het behang gaan zitten.
Ik was van plan nieuwe eetkamerstoelen te kopen, van die mooie met armleuningen en zo. Maar ik wacht er lekker mee tot die gasten wat ouder zijn en het hele wilde eraf. En dan wordt het stevige stof net als waar ik een bankstel van heb, daar zie je dus echt geen krasje op, Op het nepleer van de stoelen die er nu staan wel, maar die moeten er dus toch uit.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 11:14:
de plant was weer leeggeschept
De reden dat er hier geen plantenbakken zonder stenen op de aarde staan, vind het veel mooier stan ook. Ga gewon ff naar een tuincentrum en haal wat van die zooi, scheelt weer wat ergenis.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 maart 2008 om 11:14:
Lekker al die mannelijke hormonen in huis
Ik leef met je mee, ik heb er hier nu vier en straks vijf. Ik ben de enige vrouw hier in huis met mijn parter, 2 puberzonen Bram en straks Kay erbij. Altijd ben ik aan het ruimen en is het net netjes, dan komt er wel weer een rommel maken. Maar ja, ze zijn stuk voor stuk ook erg lief