Partyflock

Forumonderwerp · 933488
6246x bekeken
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 14 april 2007 om 21:30

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
hee, wie weet of de controle bij inqontrol streng was voorgaande jaren? en wat is de beste manier om pilletjes mee naar binne te nemen?
en wat is de beste manier om een mickymouse pilletje te nemen?

Waarschuw beheerder
13 april naar binnen gaan en ergens verstoppen...
Waarschuw beheerder
Nu op www.at5.nl:

Afspraken drugsvrije dancefeesten
23-3-2007 Organisatoren van dance-events in Amsterdam gaan er zelf op toezien dat er op de feesten geen harddrugs worden gebruikt. De gemeente heeft hierover afspraken gemaakt. Dat liet burgemeester Job Cohen donderdag weten.
Aanleiding voor de afspraken zijn de vele arrestaties wegens verkoop of bezit van harddrugs tijdens de laatste twee edities van Awakenings.
Bezoekers zullen de gelegenheid krijgen de verdovende middelen vooraf en zonder sancties achter te laten. De politie gaat de wijze waarop de organisatoren invulling geven aan de gemaakte afspraken in eerste instantie

http://www.at5.nl/indexall.asp?newsid=25459

Waarschuw beheerder
Uitspraak van knabbeltje1988 op vrijdag 23 maart 2007 om 15:57:
Organisatoren van dance-events in Amsterdam gaan er zelf op toezien dat er op de feesten geen harddrugs worden gebruikt. De gemeente heeft hierover afspraken gemaakt. Dat liet burgemeester Job Cohen donderdag weten.

....sterker nog,ken iemand die werkt dus (die avond) bij de politie a'dam. en bij inqontrol komen gewoon bij de ingang honden te staan!!bij het fouilleren mag je het nog afgeven,ben je daarna dan verdacht volgens rex\lassie mag je gelijk mee komen met oom agent en de beveileging.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van knabbeltje1988 op vrijdag 23 maart 2007 om 15:57:
Bezoekers zullen de gelegenheid krijgen de verdovende middelen vooraf en zonder sancties achter te laten

....dat bedoelde ik dus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychisch op dinsdag 20 maart 2007 om 18:58:
Ik vraag me af als je je pillen bijvoorbeeld in een paar zakjes goed luchtdicht verpakt en wanneer je dan honden bij de ingang ziet je dat zakje in je mond onder je tong of tussen je wang en kiezen legt en je mond goed dicht houd ruiken die beesten het dan nog? mss raar idee maar dunno, ze hebben me nog nooit gevraagd me mond open te doen en het zou leuk zijn als het werkte. Je moet het alleen niet uit paniek inslikken :D Dat hele honden gedoe is zoiezo triest (n)

Shhh, das mijn geheime manier!.. Geen hond die het door heeft ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van knabbeltje1988 op dinsdag 20 maart 2007 om 19:35:
drugshonden? als die er al zijn dan heb je gewoon echt pech als die precies naast je gaat zitten. als er honden zijn en die blaffen ook maar 1 keer dan zijn het echt geen drugshonden hoor. Er zijn zoveel drugs geuren daar dat je dus ECHT pech moet hebben als ie precies naast jou gaat zitten kwispellen.......en je weet van te voren dat je iets doet wat eigenlijk niet mag

Precies... je wil niet weten hoeveel mensen iets bij zich hebben. Die drugshonden weten niet wat ze overkomt

(geur overdose)
Waarschuw beheerder
Maarja ik ga me daar echt niet druk over maken..
Het is gwn het risico wat je neemt!

En als je daar over gaat lope huile neem dan niets mee ;)
Waarschuw beheerder
kijk maar uit de controle dit x liegt er niet om
enuh vooral die mickymouse pillen heel goed verstoppen
die schijnen nu op de zwarte lijst te staan bij IQ
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerrit Zeetie op donderdag 1 maart 2007 om 13:08:
kindje van 16 wil aandacht door een stoer topic over drugs te opene.. nou dit is je moment of fame! geniet er van he

nee jij bent de bink... DWAAS...
donateur
Uitspraak van speed up your brain op zaterdag 24 maart 2007 om 18:38:
enuh vooral die mickymouse pillen heel goed verstoppen
die schijnen nu op de zwarte lijst te staan bij IQlaatste aanpassing 24 maart 2007 18:39

natuurlijk.

Ik bedoel, ja dat is zo (6)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon in je handen houden. Daar ben ik nog nooit op gecheckt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DancingDame op zaterdag 24 maart 2007 om 23:09:

totdat ze een keer zeggen laat je handen eens zien..

Waarschuw beheerder
gewoon in je handen houden. Daar ben ik nog nooit op gecheckt

moet je wel hele grote klauwen hebben als je daar staat met 25 gele driehoeken in een zak!!!

succes dame....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tim-Tim op maandag 26 februari 2007 om 18:38:
hee, wie weet of de controle bij inqontrol streng was voorgaande jaren? en wat is de beste manier om pilletjes mee naar binne te nemen?

Wtf maak je je druk om man..:/ Feest van 30.000 man, je ken alles flikken.

Waarschuw beheerder
donateur

:D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 23:12:

Hou je niet van een beetje spanning in je leven dan? :D

Waarschuw beheerder
Beetje tegenstrijdige berichten, las net dit:

De politie zal zich meer afzijdig houden bij dancefeesten in Amsterdam. Feestorganisatoren worden geacht zelf scherpe maatregelen te nemen om het gebruik van harddrugs tegen te gaan. De gemeente Amsterdam heeft daarover donderdag met alle betrokken partijen afspraken gemaakt.

Bezoekers mogen verdovende middelen inleveren zonder sanctie en zonder dat ze het feest hoeven te verlaten. Deze maatregel gold al langer in discotheken, maar is volgens de gemeente nieuw voor grote feesten.

Aanleiding voor de afspraken zijn arrestaties tijdens de laatste twee edities van het technofeest Awakenings, dat over twee weken zijn tienjarig jubileum viert. De gemeente kwam de maatregelen al eerder overeen met de organisatie van Awakenings. Nu is afgesproken dat de afspraken gelden voor alle organisatoren van grote dancefeesten in de hoofdstad.

De afspraken staan nog niet op papier. Volgens de Belangenvereniging Dance (BVD) heeft de politie aangegeven niet meer met grote teams de dansvloer af te struinen. "De rolverdeling zal voortaan zijn dat de politie controleert hoe de organisatie optreedt tegen harddrugs", zegt woordvoerder Sjoerd Wynia van de BVD.

In het verleden gold het meenemen van maximaal vijf xtc-pillen als zogenoemde gebruikershoeveelheid. Zolang een bezoeker geen overlast veroorzaakt, werd dan vaak een oogje dichtgeknepen, zegt Wynia. Dat wil niet zeggen dat er nu weer sprake is van vrij spel. "Laat het duidelijk zijn dat openlijk gebruik van drugs gewoon verboden is. Daar zullen we hard tegen optreden."

Waarschuw beheerder
donateur
Om eerlijk te zijn, ik zou het er niet op gokken als je een paar goeie snuiven en een paar diggies naar binnen werkt lukt het ook wel. En op zo'n feest is altijd wel wat te regelen. Afgelopen jaar met Qlimax was er ook undercover controle bijna de sjaak geweest had gelukkig minder dan een 1/2 gram.

Waarschuw beheerder
Tis maar net in wat voor bui de ingang is !!!!!

Mensen kunnen zeggen , van nou het valt wel mee maar er zijn ook mensen die zeggen dat je moet uit kijken, dusssss daar heb je het DILEMMA al op de weg.......:banana: :roflol: !!!!!

Waarschuw beheerder
In je boxer en een halfie naar binnen kaatsen als je aar binnen gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 04:48:
1/2 gram.

1 gr kun je op eigen gebruik gooien:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 04:08:
"Laat het duidelijk zijn dat openlijk gebruik van drugs gewoon verboden is. Daar zullen we hard tegen optreden

in de wet staat volgens mij dat prductie, handel en bezit verboden is. gebruik niet want het is je eigen lichaam toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 23:12:

Neh, ze zijn veel te bezig om me te fouilleren :P
Waarschuw beheerder
Ken me dr niet druk over maken eerlijk gezegt :no:
Waarschuw beheerder
Er is een ZERO TOLERANCE-Policy en in het begin van de avond checken ze de WC's..

Als je drugs gebruikt zou ik van te voren de drugs innemen..je weet maar nooit.
Waarschuw beheerder
Dat zero tolerance gelul kenne we nou ook wel onderhand.
Ik heb daar nooit wat van gemerkt. Zeggen ze gewoon zodat mensen denken... Oehw zero tolerance uitkijken dus.. Tuurlijk bestaat de kans dat je gepakt wordt maar je zal zien dat het weer net zo´n gare controle wordt als bij QrimeTime.. Gwoon doorlopen dus ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

plak ze op je voorhoofd dan denken ze vast dat het een mickey masker is(Y) doe ik ook met me blauwe smileys, zeggen ze tegen me: hey vrolijke smurfmansB)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerrit op maandag 2 april 2007 om 15:14:
en in het begin van de avond checken ze de WC's..

hoe bedoel je, controle op zakken en tassen als je naar de wc gaat??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 3 april 2007 om 15:50:
hoe bedoel je, controle op zakken en tassen als je naar de wc gaat??

Als je verdacht bent of ze horen je ff flink je neus ophalen maken ze je deur open en kan je vertrekken als je drugs op zak hebt. Ik heb het een paar keer gezien haha.. Qlimax vorig jaar klom zo´n security gast over dat hokkie heen en die kerel werd hardt naar buiten gewerkt.. Dusja blijft een risico zoals ik eerder al zei.. Maar de kans is natuurlijk wel 1:30.000 dat je gepakt wordt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Procell op dinsdag 3 april 2007 om 16:04:
Maar de kans is natuurlijk wel 1:30.000 dat je gepakt wordt

oftewel maak je niet druk, lkkr drugs gebruiken emt zijn allen, alleen een btje oppassen hoe, wanneer en waar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 25 maart 2007 om 17:29:
in de wet staat volgens mij dat prductie, handel en bezit verboden is. gebruik niet want het is je eigen lichaam toch?

Hoe kan je nou iets gebruiken zonder het te bezitten.

eerst nadenken dan typen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op dinsdag 3 april 2007 om 16:21:
oftewel maak je niet druk, lkkr drugs gebruiken emt zijn allen, alleen een btje oppassen hoe, wanneer en waar

Precies, mensen make zich druk om stront
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 03:35:
neem alles van te voren in
hoef je je ook geen zorgen te maken klaar!!!

wordt een beetje teveel van t goeie om alles van te voren in te nemen hahah;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *mooi leve* op dinsdag 3 april 2007 om 21:47:
neem alles van te voren in
hoef je je ook geen zorgen te maken klaar!!!

wordt een beetje teveel van t goeie om alles van te voren in te nemen hahah

Ik denk niet dat ik dat overleef;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op dinsdag 3 april 2007 om 16:21:

niet 1 op 30 duizend 1 op 200 word gepakt kijk qlimax rond de 250 gepakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brambo82 op dinsdag 3 april 2007 om 16:23:
Uitspraak van Dr. Struggle op zondag 25 maart 2007 om 17:29:

Hoe kan je nou iets gebruiken zonder het te bezitten.

eerst nadenken dan typen.

Dr. Struggle heeft wel gelijk, het gebruik van bijvoorbeeld 4 pillen is niet strafbaar maar het in bezit hebben bijv wel!

Daarom: neem alles van tevoren(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Anoebis op zaterdag 17 maart 2007 om 01:03:
Uitspraak van twisted 4 life op dinsdag 13 maart 2007 om 20:23:
gewoon geen drugs gebruiken

totaal met je eens

Drink je dan dus ook niet!?
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk komt daar ook een bak bij de ingang te staan waarin je zonder gevolgen je drugs in kunt gooien. Word je er na nog gefouleerd en er wordt iets gevonden, ookal is het een gebruikershoeveelheid, wordt de toegang geweigerd en word je doorgestuurd naar de politie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8arbie op woensdag 4 april 2007 om 13:35:
Word je er na nog gefouleerd en er wordt iets gevonden, ookal is het een gebruikershoeveelheid, wordt de toegang geweigerd en word je doorgestuurd naar de politie.

dat zou echt kut zijn, maar in je ondergoed voelen ze vast niet :p
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat zo'n bak effectief is omdat je geen drugs koopt om vervolgens in zo'n bak te gooien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 4 april 2007 om 13:43:
dat zou echt kut zijn, maar in je ondergoed voelen ze vast niet :p

Volgens mij mag je strippen voor ze ;)
(Althans hoorde van een vriend die gepakt was bij Qlimax maar die zich mooi uitkleden)
Waarschuw beheerder

goed inpakken maybe?
dan gebruik maken van een manlijke plasser 8)
velletje naar achter.. pakketje erronder .. velletje naar voren voila!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op woensdag 4 april 2007 om 18:37:
en wat is de beste manier om pilletjes mee naar binne te nemen?

Lijm er 3 op elkaar, maak ze met plakband vast voor op je tepel, en zeg dat je het koud hebt
Waarschuw beheerder
sluit dit topic ! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Super ik op woensdag 4 april 2007 om 16:12:
(Althans hoorde van een vriend die gepakt was bij Qlimax maar die zich mooi uitkleden)

Innercity was ik opgepakt je word uitgekleeed totaaan je naakie best vernederend maarja eigen schuld maar wel jammer dat het zo moet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 20 maart 2007 om 11:28:
Uitspraak van knabbeltje1988 op vrijdag 16 maart 2007 om 19:24:
kheb al een mailtje gestuurd naar Q-Dance en het antwoord is dat het zero tollerance beleid is opgelegd door de gemeente amsterdam......

ze zeggen overal zero tolerance....
q-dance feesten is nooit honden..heb ze iig nog nooit gezien..was afeglopen zaterdag op VINce in eindhoven nou heb daar ook geen hond gezien en ze zeiden dat eindhoven ook zero tolerance was..het beste is gewoon in een zakje en dan strakke boxer aan en dan gewoon daarin verstoppen doe t al langer dan 2 jaar zo en nog nooit genaaid...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Addicted2DaRave op donderdag 5 april 2007 om 15:52:
q-dance feesten is nooit honden

dan ben je nog niet op alle Q-dance feesten geweest denk ik!!!

Qlimax stonden ze wel zekers met honden, en werden zat mensen geschept door die joekel..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Mark-- op woensdag 4 april 2007 om 18:54:
Lijm er 3 op elkaar, maak ze met plakband vast voor op je tepel, en zeg dat je het koud hebt

naah je ken me hier opvegen!! hhahaha ;P:D:D

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk komt daar ook een bak bij de ingang te staan waarin je zonder gevolgen je drugs in kunt gooien.

Die bak wil ik dan aan het einde mee naar huis nemen!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 april 2007 om 20:48:
Waarschijnlijk komt daar ook een bak bij de ingang te staan waarin je zonder gevolgen je drugs in kunt gooien.

Die bak wil ik dan aan het einde mee naar huis nemen!

whahaha idd:D