| Betreft: | evenement: In Qontrol, zaterdag 14 april 2007 om 21:30 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Organisatoren van dance-events in Amsterdam gaan er zelf op toezien dat er op de feesten geen harddrugs worden gebruikt. De gemeente heeft hierover afspraken gemaakt. Dat liet burgemeester Job Cohen donderdag weten.
Bezoekers zullen de gelegenheid krijgen de verdovende middelen vooraf en zonder sancties achter te laten
Ik vraag me af als je je pillen bijvoorbeeld in een paar zakjes goed luchtdicht verpakt en wanneer je dan honden bij de ingang ziet je dat zakje in je mond onder je tong of tussen je wang en kiezen legt en je mond goed dicht houd ruiken die beesten het dan nog? mss raar idee maar dunno, ze hebben me nog nooit gevraagd me mond open te doen en het zou leuk zijn als het werkte. Je moet het alleen niet uit paniek inslikkenDat hele honden gedoe is zoiezo triest (n)
drugshonden? als die er al zijn dan heb je gewoon echt pech als die precies naast je gaat zitten. als er honden zijn en die blaffen ook maar 1 keer dan zijn het echt geen drugshonden hoor. Er zijn zoveel drugs geuren daar dat je dus ECHT pech moet hebben als ie precies naast jou gaat zitten kwispellen.......en je weet van te voren dat je iets doet wat eigenlijk niet mag
kindje van 16 wil aandacht door een stoer topic over drugs te opene.. nou dit is je moment of fame! geniet er van he
enuh vooral die mickymouse pillen heel goed verstoppen
die schijnen nu op de zwarte lijst te staan bij IQlaatste aanpassing 24 maart 2007 18:39
gewoon in je handen houden. Daar ben ik nog nooit op gecheckt.
gewoon in je handen houden. Daar ben ik nog nooit op gecheckt
hee, wie weet of de controle bij inqontrol streng was voorgaande jaren? en wat is de beste manier om pilletjes mee naar binne te nemen?
en wat is de beste manier om een mickymouse pilletje te nemen?
gewoon in je handen houden. Daar ben ik nog nooit op gecheckt.
totdat ze een keer zeggen laat je handen eens zien..
hoe bedoel je, controle op zakken en tassen als je naar de wc gaat??
in de wet staat volgens mij dat prductie, handel en bezit verboden is. gebruik niet want het is je eigen lichaam toch?
neem alles van te voren in
hoef je je ook geen zorgen te maken klaar!!!
wordt een beetje teveel van t goeie om alles van te voren in te nemen hahah
Uitspraak van Dr. Struggle op zondag 25 maart 2007 om 17:29:
in de wet staat volgens mij dat prductie, handel en bezit verboden is. gebruik niet want het is je eigen lichaam toch?
Hoe kan je nou iets gebruiken zonder het te bezitten.
eerst nadenken dan typen.
Uitspraak van twisted 4 life op dinsdag 13 maart 2007 om 20:23:
gewoon geen drugs gebruiken
totaal met je eens
hee, wie weet of de controle bij inqontrol streng was voorgaande jaren? en wat is de beste manier om pilletjes mee naar binne te nemen?
en wat is de beste manier om een mickymouse pilletje te nemen?
en wat is de beste manier om pilletjes mee naar binne te nemen?
Uitspraak van knabbeltje1988 op vrijdag 16 maart 2007 om 19:24:
kheb al een mailtje gestuurd naar Q-Dance en het antwoord is dat het zero tollerance beleid is opgelegd door de gemeente amsterdam......
q-dance feesten is nooit honden