Partyflock

Forumonderwerp · 933211
4049x bekeken
Betreft: evenement: Flockers, zaterdag 24 februari 2007 om 21:00
Waarschuw beheerder
beste mensen!

iedereen een fijn uitbrak dagje gewenst!
het was een super feestje mensen van PF!

maar nu een prangende vraag, de livesets, is het uitgezonden en zijn er dus mensen die het hebben opgenomen?
en zo ja waar staan ze of komen ze te staan?

merci ciao sample!
Waarschuw beheerder
ik heb ze alle 89 al
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Ontopic vanaf nu!
Waarschuw beheerder
mijn bandje was reeds vol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arjan Beukpad op zondag 25 februari 2007 om 17:19:
Kom maar op met die headhunterz live set

Euh The Hardheadz he 8)
Waarschuw beheerder
dat zou wel ZEER NEP zijn van partyflock kerel je betaalt immers al een flinke prijs uur in de rij staan bij ingang en uren bij de plee of drinken halen dus je mist de helft zowieso al denk je dan luister ik de livesets wel om de herrinering weer boven te halen en hoor ik nu dat ze niet vrijkomen...

Of is dit bullshit ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 17:39:
Euh The Hardheadz he

Owja hahahaa t'is nog vroeg :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HardstylePassie op zondag 25 februari 2007 om 17:46:
Of is dit bullshit ?

:yes:

Livesets is een leuk extratje die veel kosten en moeite met zich mee nemen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HardstylePassie op zondag 25 februari 2007 om 17:46:
Of is dit bullshit ?

Je begrijpt duidelijk niet hoeveel kosten het met zich meebrengt ;)
Waarschuw beheerder
Tracklisten van de DJ's, kunnen die mischien wel op PF gezet worden dan???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hammertime op zondag 25 februari 2007 om 18:40:
Tracklisten van de DJ's, kunnen die mischien wel op PF gezet worden dan???

Dan zullen de DJ's ze ten eerste bijgehouden moeten hebben(en dat doen ze niet allemaal :no: ) en die moeten ze dan ook nog eens bekend willen maken(en dat doen ze ook lang niet allemaal :no: ).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op zondag 25 februari 2007 om 17:56:
Livesets is een leuk extratje die veel kosten en moeite met zich mee nemen.

Ja maar ze verdienen ook MEEEEER dan genoeg geld aan de kaartjes alleen al dan drinken en eten en dan nog die zonnebrillen etc mogen ze best wat van die centen weer trug geven aan het feestende publiek in de vorm van live sets.

ook al geeft dit koste wij maken ook koste em daar te komen etc etc mogen hun ook wel wat kosten maken voor ons.

Er komen livesets online van organisaties met wel 10X minder groot budget en die geven ze ook vrij dus de kosten zullen best te overzien zijn;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HardstylePassie op zondag 25 februari 2007 om 19:00:
Er komen livesets online van organisaties met wel 10X minder groot budget en die geven ze ook vrij dus de kosten zullen best te overzien zijn

En dat is niet legaal ;)
Uitspraak van HardstylePassie op zondag 25 februari 2007 om 19:00:
Ja maar ze verdienen ook MEEEEER dan genoeg geld aan de kaartjes alleen al dan drinken en eten en dan nog die zonnebrillen etc mogen ze best wat van die centen weer trug geven aan het feestende publiek in de vorm van live sets.

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 18:01:
Je begrijpt duidelijk niet hoeveel kosten het met zich meebrengt

;)
Waarschuw beheerder
ze moeten gewoon te overzien zijn, en de live sets gewoon online zetten..

het decor opbouw was al goedkoop, geen enkele laser gezien, en als ie er wel was, dan was het alleen in zaal 2, met 2 stralen, nou wou super, wat een dure decoratie allemaal, kom op zeg,

drank, assecoires, kaartverkoop, etc.. dan kunne die livesets ook nog wel ffies..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GizmoNL op zondag 25 februari 2007 om 20:56:

het decor opbouw was al goedkoop, geen enkele laser gezien, en als ie er wel was, dan was het alleen in zaal 2, met 2 stralen, nou wou super, wat een dure decoratie allemaal, kom op zeg,

drank, assecoires, kaartverkoop, etc.. dan kunne die livesets ook nog wel ffies..

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 18:01:
Je begrijpt duidelijk niet hoeveel kosten het met zich meebrengt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S@mple op zondag 25 februari 2007 om 14:05:
iedereen een fijn uitbrak dagje gewenst!

:lol: tnx!
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde gister op flockers dat het feest eventueel later nog gestreamed gaat worden via de site?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, zover ik weet streamed Q-Dance volgens mij zowat alle feesten ivm q-dance internet radio
Waarschuw beheerder
Weet iemand hier wat er nou misging bij het begin van de set van Deepack, dat er opeens geen muziek meer was, daarna ff heel zachtjes toen normaal?
Waarschuw beheerder
Niet meegemaakt, maar klinkt als een versterker die in zn beveiliging springt (oververhitting).
Dat het tijdens hardheadz niet gebeurt is, zn eerste plaat met die onwwijzze zware bas dr in, die maakte het em eigenlijk wel :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arjan Beukpad op zondag 25 februari 2007 om 22:22:
Dat het tijdens hardheadz niet gebeurt is, zn eerste plaat met die onwwijzze zware bas dr in, die maakte het em eigenlijk wel

:lol:
Waarschuw beheerder
Pff nou weet ik het niet meer, wie was het nou? :s
Waarschuw beheerder
was ook bij showtek het geval..

En die achterlijke MC, die headhunters niet meer weet, maar hardheadz... wat een sukkel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 17:39:
Euh The Hardheadz he 8)

was idd een grove fout van villian :lol:
ennuh dat geluid was bij showtek, zo'n 30 sec helemaal geen geluid meer, overigens was Showtek verder écht te vet :)

Uitspraak van Arjan Beukpad op zondag 25 februari 2007 om 17:49:
Owja hahahaa t'is nog vroeg :P

voor Villian die nacht jaah, want het was wel degelijk Headhunterz :lol:
Waarschuw beheerder
Ja, toch wel, had ik het toch goed :)
Toch best scherp zo op de zondag :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ...TomTom op zondag 25 februari 2007 om 22:41:
was idd een grove fout van villian

Ruffian ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 22:47:
Ruffian ;)

toen toch nog Villian??? Ruffian kwam toch pas bij de hardcore??
Waarschuw beheerder

Kijk dat bedoelde ik dus ook mensen mogen wel waar voor hun geld krijgen . En denk dat wij 2 niet de enigen zijn met die mening.

Dit feest was tog speciaal om PF te eren dan moeten ze nou ook niet zo nep gaan doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil ik wil ik wil de liveset van Deepack, aangezien Villain daar ff wat vets deed :yes:

Villain! (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...TomTom op zondag 25 februari 2007 om 22:58:
toen toch nog Villian??? Ruffian kwam toch pas bij de hardcore??

nee man.. dat was ruffian..

wat een man zeg.. give it up for the hardheadz!

je zag die willem kijken zo van.."ehhh.. "

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 10:43:
wat een man zeg.. give it up for the hardheadz!

:lol: Dat heb ik niet meegekregen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Als we toch om sets gaan zeuren...

HouseQuake :lief:

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur

Damn.. :frusty: Ik heb een uur gezeten op de tribune en genoten van de lasers. Die waren er zeker wel! Full Color :D (L)!
Waarschuw beheerder
donateur
Haha lasers genoeg. Aankleding was wat matig.. maar als ik ergens als laatste voor kom is het de massale aankleding. Weet iemand trouwens hoe het nummer heet welke (dacht bij Housequake) gedraaid werd met een stuk red hot chili peppers erin?
Waarschuw beheerder
Decor en lichtshow waren inderdaad matig, lasers enzo waren er wel maar echt amper en niet spectaculair. Livesets brengen inderdaad erg veel kosten met zich mee maar met een omzet van ongeveer een miljoen die avond lijkt mij dat toch geen probleem. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rensmx op maandag 26 februari 2007 om 18:00:
Decor en lichtshow waren inderdaad matig, lasers enzo waren er wel maar echt amper en niet spectaculair. Livesets brengen inderdaad erg veel kosten met zich mee maar met een omzet van ongeveer een miljoen die avond lijkt mij dat toch geen probleem

Dat bedoel ik ook..!!!

Waarschuw beheerder
donateur
met een omzet van ongeveer een miljoen die avond lijkt mij dat toch geen probleem.

:lol:

Jij weet blijkbaar meer dan wij :roflol:

Ook rekening gehouden met het feit dat er 3 organisaties mee gemoeid waren én ook rekening gehouden met feitelijke bedragen i.p.v. zeggen dat er idd veel geld mee ge bracht worden met het exploiteren van livesets?

Welke rechten denk jij dan dat je moet betalen? Letterlijk gezien? En om welke bedragen hebben we het over? Noem maar eens wat bedragen zoals de Buma Stemra en Sena zullen vermelden als je het na gaat vragen.

Dat hebben wij namelijk al gecheckt hoor ;) Wij willen natuurlijk het publiek/de bezoekers zo min mogelijk onthouden :)

Waarschuw beheerder
donateur
omzet van ongeveer een miljoen

Er waren ongeveer 18000 bezoekers, dat is het totaal aantal bezoekers.

18000 x €35,- kom je al niet hoger dan €630.000,-

Dan moet daar nog een flink aantal bezoekers/geld vanaf, aangezien de gastenlijst/artiesten e.d. daar ook bijgeteld zijn ;)

Baromzet/merchandise e.d. ziet PF echt niets van terug hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M`83 op maandag 26 februari 2007 om 17:50:
Weet iemand trouwens hoe het nummer heet welke (dacht bij Housequake) gedraaid werd met een stuk red hot chili peppers erin?

Ik denk By The Way (Rene Amesz & Peter Gelderblom Remix), maar ik geloof dat Don Diablo die draaide dus weet niet zeker of je deze bedoelt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 20:52:
Er waren ongeveer 18000 bezoekers, dat is het totaal aantal bezoekers.

18000 x €35,- kom je al niet hoger dan €630.000,-

Dan moet daar nog een flink aantal bezoekers/geld vanaf, aangezien de gastenlijst/artiesten e.d. daar ook bijgeteld zijn

Baromzet/merchandise e.d. ziet PF echt niets van terug hoor.

Hmm, dan snap ik niet wat voor nu het heeft om flockers op die ''muntjes'' te zetten. Dat kost ook wat en aangezien dat toch buiten flockers omgaat? Ik had de baromzet in ieder geval wel meegerekend. Daarnaast moetje de deurverkoop van 45euro ook meerekenen, maar zonder baromzet kom je inderdaad niet aan die miljoen, toch ben ik ervan overtuigd dat die livesets niet veel problemen moeten opleveren. ;) Maar ach het was op wat kleine ding na een geweldige avond!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rensmx op maandag 26 februari 2007 om 21:08:
Daarnaast moetje de deurverkoop van 45euro ook meerekenen,

Dat is verwaarloosbaar. Je komt sowieso niet aan de 1000 kaarten aan de deur :no:

Dus dat is dan 1000(maximaal) x €10,- er bovenop.

Hmm, dan snap ik niet wat voor nu het heeft om flockers op die ''muntjes'' te zetten.

Is relatief goedkoper dan huren en staat een stuk professioneler dan papier :)
toch ben ik ervan overtuigd dat die livesets niet veel problemen moeten opleveren.

Nou, geloof me, we hebben al jarenlang contact met Buma Stemra(o.a.) voor de mogelijkheden. Als die er zouden zijn(we hoeven geen winst te maken op die setjes, maar het moet ook niet verlies betekenen natuurlijk) zouden jullie ze als eerste zien :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik wil ook live setjes :S

Jammer dat er zoiets als BUMA STEMRA bestaat..
Waarschuw beheerder
Dan moet jullie met Q-dance en Matrixx overleggen de rekening voor de livesets te delen door 3 zodat alle 18.000 bezoekers wel tevree zouden zijn.

Feest was gewoon vet en dan wil je tog herrinering aan ? Op de dvd komen alleen stukjes dan heb je nog niet alles :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HardstylePassie op dinsdag 27 februari 2007 om 00:47:
zodat alle 18.000 bezoekers wel tevree zouden zijn.

Wie zegt dat 18.000 bezoekers livesets nodig hebben on gelukkig te zijn? :/

Heb je het aantal reacties in deze topic al vergeleken met het aantal bezoekers?

Uitspraak van HardstylePassie op dinsdag 27 februari 2007 om 00:47:
Op de dvd komen alleen stukjes dan heb je nog niet alles

Ik weet ook niet eens of er een DVD komt hoor, heb ik nog nergens gelezen. Het feit dat er mensen gefilmd hebben, wil dat ook nog niet bevestigen ;)

Laten we het gewoon hier op houden:

Het is dus niet zeker of er überhaupt iets zal komen in de zin van livesets of een DVD, maar daarmee sluiten we het ook niet uit!

Maar ga a.j.b. niet lopen janken over kosten delen, omzetten schatten van een miljoen 18.000 ontevreden bezoeekers als het er niet komt, waarvan maar een fractie überhaupt de moeite neemt een liveset te downloaden en luisteren over het algemeen etc. etc. terwijl je er de ballen verstand van hebt, want ik geloof dat je nog steeds niet weet hoeveel kosten het met zich meebrengt om legaal livesets aan te bieden. En illegaal is geen optie.

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff wat een gezeik hier weer van mensen die er dus echt geen ene fuck van snappen.. :frusty:

Een omzet van een miljoen :roflol: Wat een gek he?