Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 13:09:
zodra je hond allergisch is merk je dat snel genoeg..
Hij krijgt bijvoorbeeld jeuk terwijl je net ontvlooit heb.. Hij heeft een doffe vacht blabla.
zoiets merk je heel snel
en als de hond blijft haren buiten de verharings periode kan dat ook duiden op een allergie.
ja deden meer mensen dat maar..het is onze eigen schuld dat het een moeilijke eter is..maargoed ben het al aant proberen hoe of wat
als mensen daar voor uit komen heb ik daar respect voor, want de meeste schuiven het altijd op wat anders af, goed van je
mijn honden willen er ook wel eens de kantjes van af lopen, maar dan blijft de droge bak met brokken gewoon een dag staan, ze weigeren dan te eten, als ze eenmaal snappen dat ik die dag die bak niet meer ga weg halen, gaan ze s'avonds toch maar snel eten.
want ik geef wel versvlees bij ( pens, hart etc) maar niet elke maaltijd.
verder toen mijn oude sharpei die helaas overleden si erg slecht at, kreeg ik als advies van een fokker de tip om een beetje leverworst te prakken en daar wat kokend water bij te doen, door elkaar roeren tot een kleine drappige massa, en dan over het voer gieten
dan at ze toch haar brokken, maar wel met wat extra hulp erbij. let wel op dat je niet teveel leverworst gaat bijvoeren, gebruik het echt om er een klein sausje van te maken.
misschien kun je het eens proberen?