Partyflock

Forumonderwerp · 932770

Waarschuw beheerder
Je maakt `t wel es mee dat vrouwen klagen over hun figuur...
Met name de borsten is een deel van hun lijf, waar zich regelmatg aan gestoord word...
Vrouwen willen vaak siliconen borsten omdat ze denken aantrekkelijker te worden voor de buitenwereld, òf als ze een relatie hebben, voor hun partner...
Veel mannen vinden het misschien wel juist veel fijner, wat kleiner...;) Als een vrouw niet of nauwelijks borsten heeft, dan kan ik me heel goed voorstellen dat dit haar zelfvertrouwen schaadt...In dat geval zijn siliconen inderdaad een oplossing, en zeg ik ja...Als ze een goeie handvol heeft, en ze wil ze gewoon groter laten maken, om mooier te zijn voor bijv haar partner, zeg ik nee....Want siliconen hoeven er niet altijd goed uit te zien...Een natuurlijke borst blijft toch gewoon t beste in mijn opzicht.
Voor mij persoonlijk is een goeie hand vol groot genoeg, maar als ze kleiner zijn maakt dit ook niet uit...Groot kan ook lekker zijn maar hoeft niet mooier te zijn...Borsten moeten wel bij t figuur passen natuurlijk

Daarom...: "Vrouwenborsten, beter klein en natuurlijk, dan groot en van plastic".
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oh mag ik mee naar de sauna
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 16:02:
Uitspraak van !!!Panter!!! op zaterdag 24 februari 2007 om 16:00:
whaha jah of die ene kerl met z'n megaaa euhmm..

tering ja..
weet je hoeveel moeite ik heb gedaan
om die van mn netvlies te krijgen?
dus bedankt he

denk dat dat wederzijds was ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op zaterdag 24 februari 2007 om 16:12:
denk dat dat wederzijds was

vooral toen ie t trappetje opliep naar t knopje,
om t bubbelbad aan te doen.. :kwijl:
kom dr nog op klaar als ik dr aan terug denk..
:lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 16:22:
om t bubbelbad aan te doen..

hahahahahahahha.. volgende keer wel oogjes dicht dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 16:22:
om t bubbelbad aan te doen..

je had zijn kop moeten zien toen jij op knoppie drukte ;)
ik hem aankijken wist ie niet waar die kijken moes :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op zaterdag 24 februari 2007 om 16:28:
je had zijn kop moeten zien toen jij op knoppie drukte
ik hem aankijken wist ie niet waar die kijken moes

de ouwe snoepert :bloos:
:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 februari 2007 om 03:50:
"Vrouwenborsten, beter klein en natuurlijk, dan groot en van plastic".

Beter groot én natuurlijk B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 16:31:
Beter groot én natuurlijk

natuurlijk/onnatuurlijk/groot/klein kan allemaal nog steeds erg (N) zijn..
mooi valt niet samen met groot/klein natuurlijk of niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op zaterdag 24 februari 2007 om 16:47:
natuurlijk/onnatuurlijk/groot/klein kan allemaal nog steeds erg zijn..

wat ben je wijs vandaag.. :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op zaterdag 24 februari 2007 om 16:47:

nee, maar persoonlijke voorkeuren wel :yes:
Ik vind wat groter gewoon vaak ook wat mooier, dat bedoelde ik ermee te zeggen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 13:34:
wat als ze nou groot en natuurlijk zijn

:kwijl: Geen probleem hoor...:kwijl:

Waarschuw beheerder
Het gaat om hoe ze eruit zien..

Ze mag cup a hebben en een mondje van goud (Y)

Waarschuw beheerder
Hmmmz...heb dan een cup E...maar wel inclusief kleine, mooie tepeltjes...én ze staan mooi rechtop :yes:

Ik ben er bigtime tevreden mee....(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 23 februari 2007 om 12:49:
beter klein en natuurlijk, dan groot en van plastic

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd... tenzij ze echt heeeeeeeeeeeeeeeeelllll mooi vergroot zijn is natuurlijk gewoon veel mooier.

tenzij ze weer net effe de fut missen :P

Maar beste vrouwen, die trickery met met neptieten = no good.
Waarschuw beheerder
ik zou mijn borsten niet snel groter laten maken:no:
ben tevrede,. maar na de bevalling zou ik er wel iets aan willen laten doen hoor (Y)

Waarschuw beheerder
Jaaaaa, nou, ik begrijp best dat vrouwen er iets aan doen. Als je niet blij bent met je borsten, kan dat harstikke lastig zijn. Dan vind ik het logisch dat je (als je het kan) er iets aan laat doen.

Zelf ben ik meer dan tevreden met dat wat ik heb. Ik heb totaal geen grote borsten. Maar ben juist vrij slank en tenger. Dan kan ik niet met een dubbel D gaan rondlopen, dat zou ik geen gezicht vinden. Met paardrijden bonkt er niks tegen mijn kin, en een truitje met een decolleté tot aan de navel staat juist sexy met een bescheiden cupje.

Ieder moet doen waar zij gelukkig van wordt. En ik ben het met de borsten die ik heb.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 09:41:
Met paardrijden bonkt er niks tegen mijn kin

jammer.
Waarschuw beheerder
donateur
"Vrouwenborsten, beter klein en natuurlijk, dan groot en van plastic".

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 09:41:
Met paardrijden bonkt er niks tegen mijn kin, en een truitje met een decolleté tot aan de navel staat juist sexy met een bescheiden cupje.

Ieder moet doen waar zij gelukkig van wordt. En ik ben het met de borsten die ik heb.

Dat ben ik helemaal met je eens meid...!!!!
:respect:
Waarschuw beheerder
Daarom...: "Vrouwenborsten, beter klein en natuurlijk, dan groot en van plastic".

Ik zie liever moeder natuur dan borsten die in elke richting hetzelfde staan!!
Waarschuw beheerder
donateur
Mn mening is verdeeld.

Als je er echt heel erg mee zit dat je kleine borsten hebt, dan begrijp ik t goed, maar ik zie weleens meisjes hier op Pf die hun borsten hebben laten vergroten terwijl ze niets te klagen hadden. En juist die opgepompte 'dingen' zien er vreselijk uit...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuUsKe op maandag 26 februari 2007 om 14:25:
Ik zie liever moeder natuur dan borsten die in elke richting hetzelfde staan!!

Dat bedoel ik toch maar ff....(Y) Hulde (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op maandag 26 februari 2007 om 15:13:
Als je er echt heel erg mee zit dat je kleine borsten hebt, dan begrijp ik t goed, maar ik zie weleens meisjes hier op Pf die hun borsten hebben laten vergroten terwijl ze niets te klagen hadden. En juist die opgepompte 'dingen' zien er vreselijk uit...

Helemaal mee eens...(Y)

Waarschuw beheerder
Het lijkt me, behalve dat ik het totaal niet mooi vind, ook helemaal niet lekker sexuh....:no:
denk je maar es in dat je ze vastpakt....

Nee, dan liever Mother Nature's resultaat van noeste arbeid...:cheer:

Maar wél stevig, rond, en klein betepeld...maar da's een kwestie van smaak...:yes:

Waarschuw beheerder
Vrouwenborsten, beter klein en natuurlijk, dan groot en van plastic

Abso fucking lutely mee eens!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op maandag 26 februari 2007 om 15:13:
Als je er echt heel erg mee zit dat je kleine borsten hebt, dan begrijp ik t goed,

Deels mee eens. Ik snap niet zo goed dat meiden er echt mee zitten. Ik ben door veel afvallen ook beetje volume kwijt geraakt hahaha maar ik ben gezond, functioneer en ik heb borsten... of ze nu klein of groot zijn.
Ik ken een paar meiden met erg kleine borsten maar zou zo kunnen ruilen hoor, die zijn echt niet lelijk die borsten van die meiden!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 15:29:
Het lijkt me, behalve dat ik het totaal niet mooi vind, ook helemaal niet lekker sexuh....
denk je maar es in dat je ze vastpakt....

Volgens mij krijg je net zo'n gevoel als bij die stressballetjes (of hoe heten die dingen) je kneedt ze en alles blijft zo staan, nee lijkt me ook niet erg fijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuUsKe op maandag 26 februari 2007 om 15:48:
Volgens mij krijg je net zo'n gevoel als bij die stressballetjes (of hoe heten die dingen) je kneedt ze en alles blijft zo staan, nee lijkt me ook niet erg fijn!

Precies!
En volgens mij zie je de vingertoppen er 5 minuten later nog instaan....zo'n gevoel krijg ik erbij in elk geval...:yes:

Valt me trouwens wel op dat er nog niet 1 meid gereageerd heeft die in het bezit is van zo'n
* Plastieken voorgevel *

Hmmmz *kijkt bedenkelijk*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 16:05:
Precies!
En volgens mij zie je de vingertoppen er 5 minuten later nog instaan....zo'n gevoel krijg ik erbij in elk geval...

:roflol: Ja dat denk ik ook!
Waarschuw beheerder
Sja.. Ik heb zelf cup E.. En die zijn gewoon natuurlijk..
En nee voor mij hoeven ze echt niet groter met plastic :no:
Waarschuw beheerder
Kan je met een borstvergroting ook lelijke borsten krijgen dan? Ik dacht eigenlijk altijd dat een borstvergroting je borsten groter maakte en ronder, en dus eigenlijk niet kan mislukken zeg maar:/

Maar dat kan dus wel?:O:[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ×.Denise.× op maandag 26 februari 2007 om 22:43:
Kan je met een borstvergroting ook lelijke borsten krijgen dan? Ik dacht eigenlijk altijd dat een borstvergroting je borsten groter maakte en ronder, en dus eigenlijk niet kan mislukken zeg maar

Maar dat kan dus wel?

Tuurlijk kan dat!

Scheve tepels, rare vorm, lelijke littekens, te groot voor je figuur (met als voorbeeld Victoria Beckham) en ga zo maar door!

Waarschuw beheerder
natuurlijk geen fake
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op maandag 26 februari 2007 om 22:56:
Tuurlijk kan dat!

Scheve tepels, rare vorm, lelijke littekens, te groot voor je figuur (met als voorbeeld Victoria Beckham) en ga zo maar door!

En niet te vergeten de lekkage's! Lijkt me niet prettig, het schijnt dat je er stront ziek van kan worden!

Uitspraak van VS* op maandag 26 februari 2007 om 22:56:
Scheve tepels

Staan de tieten eindelijk recht, kijken de tepels scheel!
:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuUsKe op dinsdag 27 februari 2007 om 14:56:
Staan de tieten eindelijk recht, kijken de tepels scheel!

Moet je de Pabo-catalogus maar eens doorbladeren, genoeg tepels die de verkeerde kant op wijzen hoor :/
Waarschuw beheerder
Geef mij maar puur natuur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op dinsdag 27 februari 2007 om 15:10:
Moet je de Pabo-catalogus maar eens doorbladeren, genoeg tepels die de verkeerde kant op wijzen hoor

:yes: Zit een leuk koppie op maar daaronder is bijna alles plastic. Maar dat verkopen ze ook veel dus promoten ze het goed :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwenborsten, beter klein en natuurlijk, dan groot en van plastic

Uitspraak van ||MARCO_V|| op dinsdag 27 februari 2007 om 15:15:
Geef mij maar puur natuur

(y)

Waarschuw beheerder
Mwah je hebt heus wel mooie silliconen hoor :D en als je het geld ervoor hebt ? why not..
Wat ik dan wel jammer vind is dat ik gewoon heel vaak heb gezien dat het echt lelijke siliconen of lelijke nep tieten zijn geworden, erg jammer, vooral als je foto's van ervoor ziet hoe de meid was.
Sommige silliconen lijken echt van die opplakdingen , lelijk :X ! Of idd anderen hebben weer hele grote littekens of silliconen die zowat rechthoekig zijn ipv rond :vaag:
Maar ja , ik blijf erbij dat je gewoon tevreden mee moet zijn, met wat je hebt, en met wat je niet hebt ;), maar als je er echt voor wilt gaan, voor wilt sparen : gewoon doen. Je neemt ze voor jezelf, en niet voor iemand anders.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 21:40:
Maar ja , ik blijf erbij dat je gewoon tevreden mee moet zijn, met wat je hebt, en met wat je niet hebt , maar als je er echt voor wilt gaan, voor wilt sparen : gewoon doen. Je neemt ze voor jezelf, en niet voor iemand anders.

(Y) mooie woorden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben een van de minder bedeelden onder ons :)
heb er verder geen probleem mee, mijn vent al helemaal niet en het heeft ook zéker voordelen, maar als ik geld over heb mag 't best een klein c-tje worden. alles past net ff beter (jasjes, jurkjes enzo) de verhoudingen van je lijf zijn beter en dan voel je je er als het goed is lekkerder bij, wat je houding ook weer ten goede komt.

ja, ik zou 't wel weten! denk nu even niet aan de horrorverhalen van hierboven, maar zou 't serieus overwegen.
wat kost dat nou trouwens???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LLke op dinsdag 27 februari 2007 om 22:06:
wat kost dat nou trouwens???laatste aanpassing 27 februari 2007 22:06

Denk dat je wel richting de 4000 á 5000 mag gaan denken :(
Waarschuw beheerder
http://www.velthuiskliniek.nl/behandelingen/2473/P01.05.01.00/borstvergroting_kosten.html
Waarschuw beheerder
(y) dat had ik ook in m'n hoofd. daarom mijn zin "als ik geld overheb...." kan er nog wel ff over nadenken ;)

Waarschuw beheerder
Borsten moeten wel bij t figuur passen natuurlijk

Idd en soms als een vrouw hele kleine borsten heeft waar ze onzeker over is kan ze die als ze dat zelf echt wilt laten vergroten zodat ze wél bij haar figuur passen.

Ik vind over de top silleconen borsten lelijk, maar als een vrouw echt heel onzeker is over haar (te) kleine borsten, waarom niet?