donateur
Als voorzitter en voorzitster van de Anti-carnaval-vereniging zoeken Machiel https://partyflock.nl/user/143608 en ik met spoed leden die net als wij ook een hekel hebben aan carnaval.
aanmeldingen hier graag
aanmeldingen hier graag
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Het is gewoon triest dat jullie het niet kunnen hebben dat er ook mensen zijn die bepaalde dingen wel leuk vinden. Elkaar in zijn/haar waarde laten noemen ze dat maar das vast te moeilijk voor je
Pf is vast niet opgezet voor mensen met lompe topics helaas is het zo wel geworden
ik zie geen reden en ook niet wat je zou moeten verdedigen!
dat jij carnaval nodig hebt om een gek te doen kan ik niet helpen
als je niet kan zeggen waar het staat praat je dus gewoon onzin!
ik zie geen reden en ook niet wat je zou moeten verdedigen!
dat jij carnaval nodig hebt om een gek te doen kan ik niet helpen
als je niet kan zeggen waar het staat praat je dus gewoon onzin!
Ach jonge iedereen loopt hier te kankeren op carnaval en dat gaat helemala nergens over. Jij realistisch? Nou sorrie vind je eerder dom.
Jij gaat dus zeggen dat ik carnaval vier als excuus om te zuipen?!!!
Jonge laat je nakijken. Ik het weekend zuipt men zeker niet?
Ga jij beslissen waarom ik carnaval leuk vind? Zeg maar
Nog n keer: Wie zegt dat ik het tegen jou heb!
IDD tis n hele kerel
Blijkbaar ook voor jou.
je hoeft niet te reageren hoor
Stomme topics maken hoeft ook niet maar dat gebeurt ook dus
Nou sorrie vind je eerder dom.
Carnaval is toch veel leuker zonder jullie dus wat dat betreft zit ik er niet mee hoor,
maar stel dat er iemand een topic opent over iets wat jullie leuk vinden of wat jullie boeit moet je eens opletten wat er dan gebeurt
omdat je het zelf niet snapt moet je niet zeggen dat ik dom ben
niet 4 dagen na elkaar
en met carnaval is het wel iets extremer
en ik doel eigelijk niet op het zuipen! zuipen moet geen rede zijn om het te vieren! zuipen is het enige voordeel aan carnaval!
je hebt je reden niet genoemt, dus ik probeer te raden
maar waarschijnlijk komt er geen goed beargumenteerde reden uit, maar probeer het eens zal ik zegge!
ik bekijk alles zwaar realistisch! dus hoe zie ik carnaval: blije verkleedpartij wat je leuk vindt als je een jaar of 8 bent, blije muziek, en voor iedereen een excuus om te zuipen of om zogenaamd zichzelf te zijn!
vertel mij aub niet wat carnaval is en hoe jullie het ervaren! maar ik bekijk het op mijn realistische manier en concludeer! dat is mijn mening, eerlijk geobserveerd en geconcludeerd!
tegen wie praat je dan?
jij weet niet eens hoe je SORRY moet typen,dus wie is er hier nou dom
Ga je lekker relnicht ??
Is het de bedoeling dat ik nu slapeloze nachten krijg mss ?
maar stel dat er iemand een topic opent over iets wat jullie leuk vinden of wat jullie boeit moet je eens opletten wat er dan gebeurt
jou tijd verzieken
Laten weten dat dit een kuttopic is duuh
Och jee gaan we zo beginnen. Mens hou op
Nou jij zegt toch ook dat mensen die carnaval vieren dat doen om enkel zichzelf te zijn en dat vind ik nou niet bepaald slim. Omdat er altijd ook andere kanten aan het verhaal zitten. IK heb het sowieso niet zo op ''anti''
Want als je anti bent dan sluit je je dus automatisch af voor de andere kant van het verhaal. Daarom.
Lang niet iedereen gaat 4 dagen zuipen. En ja zuipen kan best leuk zijn. En het verkleden is ook leuk. Ik ging als boef. en ja dat vond ik leuk. Nou so what weet je. ja toch
Sloeg op deze opmerking van jou:
MOet ik dat gaan uitleggen? IK heb het tegen jou maar niet over jou. Oke zo beter. IK heb het over veel mensne in zn algemaan. Nou snap het het nu?
IK heb het sowieso niet zo op ''anti''
Want als je anti bent dan sluit je je dus automatisch af voor de andere kant van het verhaal. Daarom.
jij hebt een goed gevoel bij carnaval, wij een slecht gevoel! waarom zou jij alleen je gevoel mogen uiten door te zeggen dat carnaval goed is? en waarom mogen wij ons gevoel dan niet uiten door te zeggen dat carnaval slecht is?
nu kun je ook weer gaan..
je begon zelf
misschien denk je er vannacht nog wel even aan ja
en met carnaval is iedereen ineens aardig en hangen ze om je nek..en na de tijd kan er ook geen hoi meer vanaf
NOu kijk als ik even gewoon zal doen:
Ik was eerst ook anti. Die muziek etc niks.
Maar omdat men altijd zo loopt de kankeren op carnaval. Maar wel vaak met redenen waarvan je denkt van dat is toch iets te ver uit de lucht gegrepen. Ik ging automatisch toch meer mn ogen open doen voor deze cultuur hier. En waarom men dat feest viert. Dat men het altijd doet vanwege het zuipen dat is gewoon niet waar. Natuurlijk is het een belangrijke factor maar waar niet. En alcohol is nou eenmaal het middel van het volk en de rest minder.
Ik vind dat je carnaval hebt en carnaval hebt. Dus je hebt het saaie en het wat meer oudbollige, maar je hebt ook leuk carnaval. En waarom ik dat vind? Omdat ik het zo ervaren heb. En ik zal de enige niet zijn.
Daarbij ben ik trots op dat ik n brabander ben. Kan dr niks aan doen. Dus probeer ik sowieso een beetje respect op te brengen voor de taal en gebruiken.
Dat doe ik overrigens ook met andere volksculturen. En of andere talen.
Ja duhh dat is wat ik dus ook deed en dat wou jij ook niet snappen. Waarom vraag je het dan aan mij als jij het ook doet!!
Ik heb dit topic niet geopend
Nou sorry maar ik denk over het algemeen niet aan jou of pf als ik in bed lig
Luister ik vind zoveel dingen stom/raar en irritant maar daar ga ik toch ook geen topic over openen. Ik heb ook een hekel aan hockey moet ik dan maar een anti-hockey team zoeken, dat is gewoon kinderachtig Machiel En nee dat zeg ik niet omdat ik carnaval nou toevallig wel kan waarderen. Als je een anti-terror-vereniging topic had geopend had ik net zo gereageerd !
. Zal dus wel aan jou zelf liggen dat ze daarna geen hoi meer zeggen.
Trouwens hoe kan je dat weten als je niet eens hier woont en je nog maar en keer heb meegedaan.
Het is idd kinderachtig ja. Dat is het goede woord.
lees hierboven!
persoonlijke aanval = onmacht!
Ik ben blij dat jij mij zo goed kent anders had je wel geweten dat ik alles behalve positief ingesteld ben
En nu ben ik er klaar mee, ben blij dat dit topic zo dicht is
Oke een vooroordeel die vaak (niet altijd) waar is
Nou een beetje kinderachtig vond ik het wel.
Jullie vergeten een ding. Het ligt er ook aan met wie je het gaat vieren. die groep van ons das n mooie groep. Op houseparties en op evenemensten maar ook op carnaval. Wedden dat jullie schik zouden hebben.
Ik laat iedereen in zijn/haar waarde hoor
Stomme topics maken hoeft ook niet maar dat gebeurt ook dus
die groep van ons das n mooie groep.
Ow jij hebt alles behalve gelijk hoor, dus ga vooral niet naast je schoenen lopen
je kan dat vinden, maar je moet je afvragen waarom wij het zo zien... en waarom is negatief reageren kinderachtig en positief reageren niet kinderachtig? leg mij dat es even uit
. Nee maar een gezellige dag zouden ze wel hebben gehad. hehehe
Nee omdat er zo veel mensen wel hun lol uit beleven en dan reageren mensen er zo pvan ik HAAT carnaval en dit en dat. Ik vind dat nou niet echt sympathiek overkomen. thats why
Maar men zou carnaval met ons mee moeten make. NIet dat ze dan carnaval opeen super vinden. Nee maar een gezellige dag zouden ze wel hebben gehad. hehehe