donateur
Als voorzitter en voorzitster van de Anti-carnaval-vereniging zoeken Machiel https://partyflock.nl/user/143608 en ik met spoed leden die net als wij ook een hekel hebben aan carnaval.
aanmeldingen hier graag
aanmeldingen hier graag
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Oooh wacht is DAAR IS OOK NOOIT IETS TE DOEN
Het zijn daar gewoon allemaal een stelletje bekrompen, hypocriete saaie egoisten.
Beitel die stukken land waar het geen carnaval is maar los en drijf lekker af naar Amerika of zo, passen jullie perfect bij.
Wat dat betreft ga ik nog liever met een Duitser of een Belg stappen als met zo'n bovenrivierse droeftoeter.
ik woon in brabant en ben anti carnaval!
en dat verkleden is bedacht voor kinderen!
beetje gefrustreerd pikkie?? wie weet moet je ff een kouwe douche nemen, stopt je hartje misschien met kloppen
Nou ik zag genoeg vrouwtjes met een geile outfit
daar kreeg machiel hem wel van overeind
Iedereen die iets tegen carnaval heeft had gisteren naar Stratum moeten komen, had je mening zeker weten veranderd...
ik als alcoholist
nee als skippybal
Eindhoven is wat mij betreft geen brabant meer, tis daar ver-randstad-si-aliseerd
Dat verkleden is bedacht om zondaars niet publiekelijk te maken, iedereen was weliswaar een zondaar met carnaval, maar dit was meer protocol dan nuttig.
fuck polonaise
fuck nederlandstalige hoempapa muziek
fuck alle overdreven dronken sjappen
fuck meisjes die zich laten neuken omdat het carnaval is
enzovoorts
maar ben het wel met Huub eens hoor..

Hou het netjes aub.
als mensen uberhaubt een excuus moeten hebben om te zuipen
ik zie liever een vrouw in een rokje dan in een lelijke tuinbroek!
IK Hoef daar geen excuus voor te hebben
Wie zegt dat iedereen zo'n achterlijke tuinbroek draagt.....Jij bent In de Verkeerde Kroeg geweest
K had een Rokje AAN
Anti-Carnaval.......HOE Kan een Brabander dat zeggen NEP BRABANDER
Als je over alles waar je een andere mening over hebt een topic moet openen ben je volgend jaar nog niet klaar Het is gewoon triest dat jullie het niet kunnen hebben dat er ook mensen zijn die bepaalde dingen wel leuk vinden. Elkaar in zijn/haar waarde laten noemen ze dat maar das vast te moeilijk voor je
maak van dat carnaval gewoon een ander feest! veel zuipen voor iedereen in normalen kleren en zonder blije muziek!
Als je over alles waar je een andere mening over hebt een topic moet openen ben je volgend jaar nog niet klaar
Ow dus m.a.w. jullie mogen wel al weken lopen te zeiken dat carnaval lomp is en blabla maar ik zou er niks van mogen zeggen ??? Ga even lekker ergens anders heen met je onzin
Ach jee kut topic. Slaat weer helemaal bergens op. Beetje feestende mensen lopen afzeiken en dan zelf langs de kant blijven staan stelletje kut nepperts.
Mensen het volksfeest niet gunnen enkele omdat ze de muziek niet leuk vinden.
waarom denk je dat pf er is
ken jij mij? weet je waar ik woon? rot jij ook maar op met je aannames!
Mensen het volksfeest niet gunnen enkele omdat ze de muziek niet leuk vinden.
de rest van nederland is zeker niet lomp
Nee met je strakke kop stoer lopen doen op houseparties is ook niet lomp
De hele dag lopen tieren op carnaval en er topics over schrijven is ook niet lomp
waar lees jij dat iemand het hier niet "gunt"?
welke rest en tegen wie heb je het?
gebruik geen drugs
mening hebben, moet je ook eens proberen, kom je niet zo simpel over
jomnge ik heb het over het algemeen. alsof jou topic de enigste is. Het komt er gewoon op neer anders zou je er niet zo'n hekel aan hebben
Sorrie maar waar zit je nou op te wachten? Ja sorrie kerel maar ik snap dit topic helemaal? Nooit
WTF wie zegt dat ik het tegen jou persoonlijk heb??!!!!
En mag ik vragen waar jij vandaan komt? JE bent ook een brabander he. Waarom ga je dan zo lopen zeiken, heb een beetj erespect voor je indentiteit man
Zeg jonge hou onmiddelijk je grote waffel oke!!
IK denk dat ik zo wel goede redenen heb om het te verdedigen dus maak me niet uit voor simpel motherfucker