6141x bekeken
donateur
Never nooit niet gedaan en ben het ook niet van plan
Zie het verschil niet tussen een blanke man en een donkere man
dan heb je misschien een brilletje nodig
Wat is daar zo anders aan dan
denk idd dat je er weinig verschil in voeld...
Euh nee dankjewel
Same Here!!
Mensen denken dat alles wat op televisie komt werkelijk is....maar lees de oude boeken maar eens... de gemiddelde lengte van een penis is 15 centimeter en weet je waarom ? omdat de schacht van een vrouw ook maar 15 cm is dus what the fuck maakt het nu uit als je een penis van 23 of 16 hebt...geen bal is zelfs nog minder prettiger voor een vrouw uit vele enquetes van hogere scholen en universiteiten....de dikte daar mag je wel zorgen om maken...
....de dikte daar mag je wel zorgen om maken...
Sommigen ook over de lengte, maar dan nog even iets
Over de lengte..
Las laatst dat europeanen de langste piemels hebben.. Negroide mannen dus helemaal niet!!
Waar is dat eigenlijks verzonnen?
s zelfs nog minder prettiger voor een vrouw uit vele enquetes van hogere scholen en universiteiten....de dikte daar mag je wel zorgen om maken...
helemaal mee eens
ik hoef ook geen kerel met een leuter zo lang dattie bijna door mijn neusgaten weer eruit komt, dank je vriendelijk
maar ontopic: euhhh volgens mij werkt het voor de meeste vrouwen niet zo dat ze zich voornemen om binnenkort eens met een donkere man naar bed te gaan?!
Welke dames heir heeft er ooit , is van plan of zal nooit sex met een donkere man hebben
Ook jouw ervaringen please.
ik voel me gewoon niet sexueel aangetrokken tot een donker persoon, en nu moet niet weer de helft gaan roepen van racist, smaken verschillen nu eenmaal, net zoals ook niet iedereen van een brunette houdt
donateur
Zie het verschil niet tussen een blanke man en een donkere man
Misschien moet je dan eens langs de oogarts laatste aanpassing 17 februari 2007 23:49
Ze bedoelt natuurlijk dat het verschil in SEX niet te merken is.
En trouwens dat is ook niet te merken, er zijn geen 2 mensen het zelfde in bed. Dus de SEX is altijd! anders met iedereen.. al zou je het doen met een tweeling.
een onderzoek is weer zoiets.. waarom kunne mensen dat nu gewoon niet aannemen?
en dat een donkere man een grotere heeft is ook onzin.
Alsof je die allemaal naast elkaar heb lopen leggen
donateur
Ze bedoelt natuurlijk dat het verschil in SEX niet te merken is.
Denk je?
en dat een donkere man een grotere heeft is ook onzin.
Ervaringsdeskundige?
al zou je het doen met een tweeling.
Ook als het een ééneiige tweeling is?
haha en nu in het nederlands dank u
Dat is niet voor vertaling vatbaar
JWT mang , Br33eZa4hH !
Friese taal noemen ze dat ook wel
Ervaringsdeskundige?
Dat is wel uitgezocht
ik voel me gewoon niet sexueel aangetrokken tot een donker persoon, en nu moet niet weer de helft gaan roepen van racist, smaken verschillen nu eenmaal
ik voel me gewoon niet sexueel aangetrokken tot een donker persoon, en nu moet niet weer de helft gaan roepen van racist, smaken verschillen nu eenmaal, net zoals ook niet iedereen van een brunette houdt
Ja inderdaad, beter had ik het niet kunnen zeggen
maakt niet uit , hangt van persoon af .
donateur
Welke dames heir heeft er ooit ,
nog nooit gedaan
is van plan of zal nooit sex met een donkere man hebben
planning doe ik t liefst zo min mogelijk, zie wel wat erop mn pad kom en wat ik er dan mee doe......
helemaal mee eens
ik hoef ook geen kerel met een leuter zo lang dattie bijna door mijn neusgaten weer eruit komt, dank je vriendelijk
maar ontopic: euhhh volgens mij werkt het voor de meeste vrouwen niet zo dat ze zich voornemen om binnenkort eens met een donkere man naar bed te gaan?!
Je hebt gelijk. Maar het blijkt dat het nog taboe is voor velen. En ik heb het helemaal niet over lengtes gehad!
Uit dit onderzoek blijkt dat men meteen richting lengtes gaat.. het is onvermijdelijk
laatste aanpassing
Sex is denk ik meer op het karakter van iemand afgestemd. Dus het maakt niet uit of je nou donker of blank bent.laatste aanpassing 19 februari 2007 09:22
sex kan vaak op uiterlijk gecomineerd met innerlijke gaan, niet alleen het innerlijke moet je lusten opwekken ook de buitenkant.
ik voel me niet aangetrokken tot een donkere man, hij kan nog zo aardig in zijn persoonlijkheid zijn.
net zoals niet elke man zich tot mij aangetrokken voelt, ondanks ik een leuk persoon ben, boeie , smaken verschillen en daar is niks raars aan.
laatste aanpassing
donateur
Seks met getinte/donkere mannen
die hoef ik ook niet
Uitspraak van DwaboutergirlChickdeLuxe
op maandag 19 februari 2007 om 19:17:
Idd.. Maar wel met donker haar graag
en groene of blauwe kijkers in hun kop
maar die wel
Nee, ik moet niet zo´n zwarte snikkel! BAH
Gewoon Nederlandse kaaskoppen
en groene of blauwe kijkers in hun kop
Idd.. Maar wel met donker haar graag
Kom ik in aanmerking
Gister kreeg ik ook een smsje van iemand die aan het carnavallen was, daar kwam die toen ook voorbij.
limburg he? hier draaien ze het ook buiten het carnaval hoor.
net zoals ik vaker dat cindy ooohhh cindy liedje voor mijn kiezen krijg
i know how it feels
donateur
zo das duidelijke taal
ik voel me niet aangetrokken tot een donkere man, hij kan nog zo aardig in zijn persoonlijkheid zijn.
Mijn voorkeur gaat uit naar een man met donker haar maar ik zit nu ook al 8 jaar met een blonde! Ik ben meer een persoon die op karakter valt. Tuurlijk het oog wil ook wat, dus hij moet er wel goed uitzien.
Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Inderdaad..BAH!
Nooit gehad en zal ook never nooit gebeuren ook..
Saaaang!
Never wana turn back!!!

Never wana turn back!!!
kan niet echt op donkere mannen vallen
ja eh zo lust ik er ook nog wel één
1 is nog best bescheiden...

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)