1 volger · 2821x bekeken
Cruijff, Louis, Koeman, Rijkaard, Kluivert, Boertjes, Davids, Overmars, Witschge, Neeskens, Bogarde, Litmanen..
Moet ik doorgaan?
Je bedoelt dus te zeggen dat je de club leuk vind omdat er veel spelers hebben gespeeld die ook bij Ajax hebben gespeeld? Volgens mij wordt het karakter van Barcelona toch niet gevormd door het feit dat er een paar Nederlanders hebben gespeeld, maar door de onderdrukking van Catalonië en het feit dat Barcelona voor de Catalanen de enige manier was om iets tegen de regering in Madrid te doen.
Je bedoelt dus te zeggen dat je de club leuk vind omdat er veel spelers hebben gespeeld die ook bij Ajax hebben gespeeld? Volgens mij wordt het karakter van Barcelona toch niet gevormd door het feit dat er een paar Nederlanders hebben gespeeld, maar door de onderdrukking van Catalonië en het feit dat Barcelona voor de Catalanen de enige manier was om iets tegen de regering in Madrid te doen.
Anders ga je even over geschiedenis beginnen.. met je bedrijfsvereniging..
Geschiedenis is niet zozeer mijn affiniteit met Barca. Meer de stad zelf, de aanvallende speelstijl, het stadion en de hele uitstraling eromheen..
Uitspraak van appeltje voor de dorst op zaterdag 17 februari 2007 om 00:08:
op het moment werder bremen
kakkerlak zielig hoor als je zelf al uitgeschakeld ben
dat he het een zielige opmerking vind kan ik begrijpen maar dan hoef je me nog geen kakkerlak te noemen want dit weekend is feyenoord de tegenstander van mijn club
Juventus en FC Barcelona (beetje ook omdat mijn vriendin voor die club is)
tottenham hotspurs
barcalona
Als het je favo club in het buitenland is neem ik toch aan dat je wel weet hoe je het moet schrijven.
dat he het een zielige opmerking vind kan ik begrijpen maar dan hoef je me nog geen kakkerlak te noemen want dit weekend is feyenoord de tegenstander van mijn club
HELLAS VERONA /=\ 1903
me cluppie in de woonplaats van een groot deel van m'n familie...
FORZA HELLAS.
hellas is 3 keer niets.
wat is jouw favo cluppie in t ausland?
Fiorentina Florence
sinds een schoolbezoekje aan Italië
eerder met een eikenhouten kop
hehehe
hellas is 3 keer niets.
jij ook nie viezet hehehe
jij ook nie viezet hehehe
hehehehe joekkie

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)