Partyflock

Forumonderwerp · 931313
15417x bekeken

Waarschuw beheerder
Motor GP wat vinden jullie ervan?? en wie word er wereldkampioen dit jaar??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik gok omdat je lag te slapen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 18:11:
Ik gok omdat je lag te slapen?

we hebben een winnaar :D...

heb net even die onwijs goede samenvatting van de NOS zitten kijken.. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 19:14:
heb net even die onwijs goede samenvatting van de NOS zitten kijken..

De start en na 1 ronde al weer de finish? :P

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 08:02:
De start en na 1 ronde al weer de finish?

Is er meer gebeurd dan :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 08:02:
De start en na 1 ronde al weer de finish? :P

je weet het he ;) :S

zoiets van rossi is goed weg., goed door de eerste bocht.. lorenzo maakt foutje.. rossi en lorenzo kom nog dichtbij perdrosa.. wat een soevereine overwinning van perdrosa :gaap:

DOE DAN GEEN VERSLAG HE :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juli 2009 om 19:14:
we hebben een winnaar ...

:D wat heb ik gewint?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 11:19:
zoiets van rossi is goed weg., goed door de eerste bocht.. lorenzo maakt foutje.. rossi en lorenzo kom nog dichtbij perdrosa.. wat een soevereine overwinning van perdrosa

Haga had toch gewonnen?
Waarschuw beheerder
Gibernau niet meer aan de start van de MotoGp...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Again clash off the yamaha's vanmiddag gok ik zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2009 om 05:16:
Again clash off the yamaha's vanmiddag gok ik zo.

heb je goed gegokt :respect:

was inderdaad weer een mooie race.. rossi was weer super....

Melandri 7de :D.. die werd trouwens even lekker het gras ingedrukt :S
Waarschuw beheerder
Tering, wat een blunder bij Ducati :lol: :rot:

iig een knappe race van Dovisiozo, Rossi die nog een prima zaak doet :)

Waarschuw beheerder
idd vette blunder.

leuke race weer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 19:20:
idd vette blunder.

leuke race weer.

:respect:

en weer...

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juli 2009 om 18:49:
Melandri 7de

blijf het knap vinden... :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
was een leuke race :)

Jammer dat Toseland op't laatst nog door Rossi voorbij werd gestoken,maar toch knap van die 6e plaats.

Weet iemand misschien hoe het met team roberts zit :P ?
Ik me toen heel lief aan gemeld bij ze enzo, mn naam zelfs op de bike gestaan van ze :P en sindsdien ist nogal dood rond om hun :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op maandag 27 juli 2009 om 07:58:
en sindsdien ist nogal dood rond om hun

die zijn ook dood :P

hoorde dat ze wel bezig waren met een moto2 project en dat van je naam op die bike was een 1 malige stunt.

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 22:46:
Melandri 7de

blijf het knap vinden...

Ben altijd fan van hem geweest en gebleven.

Knappe race van de 1e 3.

Edwards zag had ineens een enorm vertrouwen in zn fiets ondanks de verradelijke omstandigheden, DePuniet, goed opgebouwd!! En Dovi zakte ff in maar werd wakker geschud toen edwards en de puniet dichtbij kwamen goed naar huis gereden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 18:21:
die zijn ook dood :P

hoorde dat ze wel bezig waren met een moto2 project en dat van je naam op die bike was een 1 malige stunt.

Hmmm dat wist ik niet dat ze bezig waren met iets.
Nja eenmalig of niet vond wel kicken om mn naam terug te zien op die bike :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op maandag 27 juli 2009 om 18:50:
Hmmm dat wist ik niet dat ze bezig waren met iets.
Nja eenmalig of niet vond wel kicken om mn naam terug te zien op die bike

Hehe tuurlijk! Die van mij stond er ook op. :yes:

Waarschuw beheerder
Fysieke klachten houden Stoner drie races aan de kant

Casey Stoner zal de komende drie races niet in actie komen, zodat hij volledig kan herstellen van de fysieke ongemakken die hem de afgelopen wedstrijden teisterden. Mika Kallio zal de Australiër vervangen.

Stoner heeft al weken last van maagklachten, die hem volledig uitputten. In Barcelona staken die problemen voor het eerst de kop op en zat Stoner volledig stuk in de persconferentie na de race. De klachten kwamen meestal halverwege de race, waardoor de wereldkampioen van 2007 nooit echt kon strijden om de overwinning. Om te voorkomen dat de klachten erger worden, heeft hij in overleg met zijn artsen besloten om drie races te laten schieten.

"Na vijf extreem moeilijke races door mijn gezondheid, heb ik in Australië sportartsen bezocht die me al lange tijd verzorgen", liet Stoner weten. "We hebben de moeilijke beslissing genomen om de komende drie races niet te rijden, om mijn lichaam te laten herstellen van al de stress. De doktoren geloven dat ik in Barcelona last had van een virus en dat ik vervolgens teveel eiste van mijn lichaam, waardoor ik steeds zo uitgeput raakte. De artsen doen vele tests om ervoor te zorgen dat dat niet meer gebeurt."

"Ik heb met Ducati gesproken en wil hen bedanken voor hun begrip. Het spijt me enorm voor de fabriek, mijn team, mijn sponsoren en mijn fans en ik baal ook omdat de motor de laatste tijd erg competitief was. Ik zal er alles aan doen om weer fit te zijn in Portugal."

Ducati-teambaas Livio Suppo ziet de gezondheid van zijn rijder als het belangrijkste punt. "Het zal natuurlijk moeilijk voor ons worden om de volgende races zonder Casey te rijden, maar het belangrijkste is op dit moment zijn gezondheid", liet hij weten.

Waarschuw beheerder
deel 1 van mn "incognito" rossi tattoo!

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/69410951.jpg[/img]

de maan in dezelfde stijl wordt als het meezit de 18e gezet :yes: nu nog een handtekening van Mr.Rossi himself erbij :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 augustus 2009 om 16:38:
Fysieke klachten houden Stoner drie races aan de kant

Klote, wel knap dat ie, ondanks z'n ziekte, nog degelijke races heeft gereden :)
Hopelijk issie snel beter.

Waarschuw beheerder
Melandri keert terug bij Honda Gresini in 2010

Marco Melandri zal volgend jaar terugkeren bij het team van Honda Gresini. De Italiaan zal de teamgenoot worden van de eerder bevestigde Marco Simoncelli. Melandri reed eerder bij Gresini, en kende daar zijn meest succesvolle periode in de MotoGP.

De carrière van Marco Melandri heeft in het afgelopen jaar meerdere malen aan de rand van de afgrond gestaan. Bij Ducati kwam Melandri zo slecht uit de verf, dat hij speelde met de gedachte om er een punt achter te zetten. Vervolgens tekende hij bij Kawasaki, dat prompt besloot de MotoGP te verlaten. Toch staat de Italiaan dit seizoen aan de start en presteert hij blij vlagen zeer indrukwekkend. Zo stond hij op het podium in Le Mans.

Zijn oude, en dus ook nieuwe, teambaas Fausto Gresini, is blij met de terugkomst van Melandri. "We zijn bijzonder trots dat Marco bij ons zal terugkeren", liet hij weten. "Ik heb altijd geloofd in zijn kunde en het feit dat hij ons technische project weer overeind kan helpen zorgt voor nieuwe motivatie in ons team."

"De keuze die we hebben gemaakt, betekent dat we niet doorgaan met Elias en De Angelis, maar na een moeilijke seizoensstart beginnen we eindelijk goede resultaten te boeken dankzij hard werken van het hele team. Hopelijk kunnen we dat tot het einde van het seizoen volhouden. Ik wil ze beide graag bedanken en een succesvolle toekomst wensen."
Waarschuw beheerder
Cool, benieuwd.

Wat gebeurt er met Hayate ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maso op zaterdag 15 augustus 2009 om 18:07:

Denk dat dat team opgedoekt word. Ze ontvangen van kawasaki volgend jaar helemaal geen steun meer. Die startplek zal wel naar het team van Martinez gaan dan. Hoop toch wel dat het aantal deelnemers volgend jaar wat hoger is. Op dit moment is uitrijden al vaak genoeg voor punten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maso op zaterdag 15 augustus 2009 om 18:07:

Dat is er volgend jaar niet meer.

Lorenzo... Sukkel, waarom nou!?

En Kallio moeten ze opsluiten. :9
Waarschuw beheerder
Leuk voor Elias, verder vond ik het niet zo'n boeiende GP. Lorenzo maakt het Rossi iig niet al te moeilijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 augustus 2009 om 12:43:
Melandri keert terug bij Honda Gresini in 2010

jammer.. vind hem goed bij kawa passen :$

Waarschuw beheerder
Hebben jullie die mooie "wheelie" van Alvaro Bautista ook meegekregen na de race?! :P

Waarschuw beheerder
:no:

Viel na de start van de 125 in slaap om pcies op de finish van de GP wakker te worden :frusty:

Waarschuw beheerder
gewoon een super sport :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 augustus 2009 om 09:17:
Hebben jullie die mooie "wheelie" van Alvaro Bautista ook meegekregen na de race?!

Tjonge jonge jonge waar zit je verstand dan?:p, als hij dat maar op de Suzuki niet doet:p

Waarschuw beheerder
Lorenzo en Ducati!? ;)
Hayden en Yamaha!? ;)
Bautista en Suzuki! ;)

Waarschuw beheerder
Aspar Ducati en Barbera!
Ze hebben het ook over Colin Edwards weer terug als teamgenoot bij Rossi..! En Ben Spies bij Tech3!

Zonet 4-daagse vliegreis naar de laatste MotoGP race in Valencia geboekt! :cheer:

Waarschuw beheerder
Ze hebben het ook over Hayden die het fabriekszitje bij Yamaha krijgt, als Lorenzo komt (Indy GP word het bekent gemaakt), maar eerst maar is ff afwachten of Stoner uberhaupt wel terug komt en niet z'n helm aan de wilgen hangt. ;)

Barbera... Tja.. Op een satteliet Ducati? Is nooit veel soeps geweest de satteliet ducati's.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 augustus 2009 om 13:46:
Zonet 4-daagse vliegreis naar de laatste MotoGP race in Valencia geboekt!

Heb je nog een plekkie in je koffer? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En LCR Honda komt misschien met 2 motoren. Aoyama komt daar dan waarschijnlijk bij.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 augustus 2009 om 13:50:
Heb je nog een plekkie in je koffer?

Wordt dan wel wat krapjes..... 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 augustus 2009 om 15:34:
En LCR Honda komt misschien met 2 motoren. Aoyama komt daar dan waarschijnlijk bij.

Nou ja... als het aan Honda ligt. Die willen graag een Japanner, ik denk dat Checcinello zelf liever een Italiaan erbij heeft.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 augustus 2009 om 15:34:
Wordt dan wel wat krapjes.....

Ik ben niet zo groot :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 augustus 2009 om 17:33:
Ik ben niet zo groot

Nah dan kan 't wel :P

Waarschuw beheerder
Jorge Lorenzo blijft nog een jaar bij het Fiat Yamaha team rijden.....

Waarschuw beheerder
lijkt me verstandig. enige manier om rossi te verslaan is met hetzelfde materiaal denk ik.

ik hoop dat lorenzo dit jaar nog wat terug kan vechten. want situatie nu lijkt aardig op die van vorig jaar. toen stoner een paar keer onderuit ging.
maar lorenzo gelooft er niet echt meer in zegt ie.
hoop dat ie meer geluk heeft komende races.
en misschien kan pedrosa nog wat.
rossi lijkt alleen onverslaanbaar.
jammer dat stoner niet fit is.

Waarschuw beheerder
Vermeulen weg bij Rizla Suzuki

Suzuki heeft vandaag bevestigd dat Chris Vermeulen het team volgend seizoen gaat verlaten. Gisteren werd al bekend dat Loris Capirossi aan zal blijven als coureur bij het MotoGP-team en eerder was al bekend dat Alvaro Bautista naar de MotoGP komt bij Suzuki.

Vermeulen heeft dit jaar nog geen indruk kunnen maken op de Suzuki GSV-R en zal het team na dit seizoen dus verlaten. De Australier wordt al langere tijd gelinkt aan het MotoGP-team Tech 3 Yamaha en aan een terugkeer naar het World Superbike Championship.

"Deze verklaring bevestigt dat Suzuki en Chris volgend jaar niet samen zullen werken," zei teambaas Paul Denning. "Namens het hele team, de Suzuki Motor Corporation en hoofdsponsor Rizla wil ik Chris het allerbeste wensen voor de rest van zijn carriere."

"Hij heeft ons echt geholpen en is altijd erg professioneel geweest. We hebben enkele hoogtepunten met Chris meegemaakt, waar natuurlijk de overwinning op Le Mans in 2007 uitspringt. We hopen dat Chris nog veel succes gaat boeken in zijn carriere en hij, en zijn familie, zullen altijd vrienden blijven van het team."

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 19:04:
ik hoop dat lorenzo dit jaar nog wat terug kan vechten. want situatie nu lijkt aardig op die van vorig jaar. toen stoner een paar keer onderuit ging.
maar lorenzo gelooft er niet echt meer in zegt ie.
hoop dat ie meer geluk heeft komende races.
en misschien kan pedrosa nog wat.
rossi lijkt alleen onverslaanbaar.
jammer dat stoner niet fit is.

Het zou voor de strijd om het kampioenschap en de aankomende wedstrijden zeker mooi zijn!
Maar hoop wel dat Rossi de titel weer pakt dit jaar. Zou mooi zijn!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 augustus 2009 om 18:49:
Gisteren werd al bekend dat Loris Capirossi aan zal blijven als coureur bij het MotoGP-team en eerder was al bekend dat Alvaro Bautista naar de MotoGP komt bij Suzuki.

:D Dat is zeer goed nieuws!
Kunnen Bautista en Barbera gewoon verder strijden :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nieuwe helm van rossi :respect:
Waarschuw beheerder
Saaie race..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Gea.. op zondag 6 september 2009 om 17:02:
Saaie race..

Maar Vale wel 1 :cheer:

125cc & 250cc waren daarentegen absoluut niet saai!
Iannone en Espargaro in de laatste bocht onderuit, door Iannone. Geeft ie Espargaro ook nog een kopstoot!
Waarschuw beheerder
Ja 125 was erg spannend. Was te verwachten dat ze beide onderuit gingen.. Erg dom
Waarschuw beheerder
whehe ja en die kopstoot dan 8)

die gaat nog wel een boette krijgen denk ik

Waarschuw beheerder
en terecht.

was ook vrij lompe actie.

die lorenzo had ook veel geluk in de eerste ronde.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Gea.. op zondag 6 september 2009 om 17:02:
Saaie race..

Had 10 keer liever de superbikes live gezien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Tomba !! op maandag 7 september 2009 om 12:57:
whehe ja en die kopstoot dan

Terwijl het Iannone zelf was die fout zat