Zakkenroller
wat intereseerd jou werken op schiphol dan?
sowieso een groep van een man of 50 die daar altijd chillen dus, hartstikke gezellige after
Ik werk er ook, achter de douane, electronica verkopen
Het is idd een apparte wereld, er gebeurt altijd wel wat
whahah jij dus, zit je vaak klem zeker?
Dat bedoel ik idd, werk bij Capi, in de winkel in Lounge 3, tegenover de ingang van de F-gate.
![[img width=516 height=315]http://www.ihd-schiphol.nl/fileadmin/_temp_/walker.gif[/img]](http://www.ihd-schiphol.nl/fileadmin/_temp_/walker.gif)
Zou kunnen, de naam staat ook niet op de winkel, op de electronica winkel op plaza staat die naam er wel op.
Stewardessen in blauwe pakjes
Boven bij Lounge 2 is een communication center waar je kan internetten. Zeker niet onbelangrijk te vermelden is dat je op deze lokatie maar een paar meter naast een barretje zit. Lekker partyflocken met een biertje d'r bij dus!
Relaxed ik doe daar nu Opleiding voor op Part-niveau, over paar jaar mn A.M.L halen
DOe opleidig Vliegtuigmonteur B1 bij Fokker in hoogerheide/woensdrecht
Schiphol
Misschien is Food Village niet heel goedkoop, maar het eten in het bps restaurant vind ik pas echt slecht, dingen blijven te lang liggen, dus droog brood, slappe kroketten, lauwe soep enzovoort, en die zijn ook zeker niet goedkoop.
kan ook naar Hoofddorp, maar hoorde dat de KLM niet erg tevreden is over die school
Heb zelf op die school gezeten. Super tijd gehad daarMaar sinds een jaar of 2 is deze niet meer JAR 147. En zal je na die opleiding nog extra modules moeten halen elders. Wat ik wel weet is dat als je je inschrijft op die school de KLM jou de zekerheid geeft op een AML. Dus ook een 3 jarig contract bij de KLM en die modules om te voldoen aan de eisen voor het aanvragen van je AML.
Suc6
Daarna mag ik gaan boos kijken
schiphol gewerkt als bagagemedewerker.. verdiende lekker, spijt ervan dat ik ben weggegaan, miss ooit nog een keer open sollicitatie naar verrichten, wie weet
als wat?
Booskijken, dat moet haast security zijn
3 jaar zweefteef geweest, moest op de meest
verschrikkelijke tijden op schiphol zijn.
Dat is toch juist vet? nouja niet die tijden maar wel stewardess
Kep zeker wel een super tijd gehad
Maar heel wienig tijd voor me vrienden enzo....
Vooral in de zomertijd, iedereen gezellig bbq-en en
borreltjes drinken en ik maar om 19.00 uur naar bed.
In 2002 gewerkt bij de incheckbalies van Oneworld
In 2004 bij See Buy Fly shoppingcenter
Wat doe jij precies op SPL???
En nu ben je er pleite?
Douane Passagiers
Douane passagiers????
Het is douane goederen en Marechaussee passagiers
Alleen je ogen krijgen wel een opdonder als je naar buiten loopt
Parkeren jullie op P30 of P40?
P40
Het heeft wel iets, Schiphol.. Verschillende nationaliteiten.. zal altijd wel wat gebeuren. Maar ligt ook wel aan wat voor werk je doet..
Uitspraak van Beschuitje op woensdag 28 februari 2007 om 12:38:
P40
Daar wil ik verdomme ook staan, maar ruilen of overplaatsen daar doen ze niet aan
ik deed de Healthscan voor heel veel medewerkers van Schihol
Ik heb net een formulier ingevuld voor overplaatsing van P30 naar P40. Het schijnt dat er nu weer plaats is, sterker nog, er hangen sinds een paar dagen a4'tjes in onze lounge met de vraag of er mensen van P30 naar P40 willen.
Was het maar gewoon zomer
Op schiphol merk je tenminste niks van de hitte of kou.
Alleen je ogen krijgen wel een opdonder als je naar buiten loopt haha
Maar heel wienig tijd voor me vrienden enzo....
welke BPS eet je? zuid of west
heb in de wtc toren gewerkt ben er gillend weg gerend
nog niet eens zolang geleden heb daar het nieuwe restaurant helpen opbouwen
nooit aan gedacht sorry
ja das wel kut want West heeft beter eten
He, dat kan niet hoor! Het topic heet werken op Schiphol en als je staakt werk je niet!
Vrij krijgen lukt natuurlijk ook voor geen meter?
Geloof dat ik jou 2 keer heb zien langslopen in de afgelopen paar maanden.
Jij bent toch ook niet zo vaak in Lounge 1 te vinden?
Wat een gekloot iedere keer met die schipholpassen Ben nu al 4 maanden bezig om er eentje te krijgen
4 maanden? Mag je wel eens navragen of je voor die 'test' bent geslaagd..... Dat is namelijk wel érg lang wachten...
Wat een gedoe met die pasjes elke keer weer je tas laten controleren..pff vond het 3 keer niks!
Een collega van mij heeft een paar dagen geleden het passenbureau gebeld om z'n parkeerbevoegdheid van 30 naar 40 om te zetten en de volgende dag kon ie al op 40 terecht. Zo kan je het dus omzetten als je nog interesse hebt.
Ben met heel shithol een beetje klaar
ik werk daar bij de douane ik krijg dagelijks te maken met mensen die 5 kilo sos mee willen nemen naar cuba havanna new mexico en venezuela. een en al padje gasten
Nou per 21 of 29 mei kom ik er ook te werken
Paspoort controle, heb eerst nog 4 weken opleiding
hebben leuke werkzaamheden het enigste wat klote is dat je geen vast contract krijgt daarzo. maar max 3 x verlenging.
de 29ste ga ik beginnen, eerst 4 weken opleiding.
hebben leuke werkzaamheden het enigste wat klote is dat je geen vast contract krijgt daarzo. maar max 3 x verlenging.laatste aanpassing 21 mei 2007 17:15
4 weken opleiding? Erg weinig.. wat ga je doen dan? Een normale opleiding duurt ongeveer 2 jaar. Of zit je al langere tijd bij de KMar?
Zit al bijna 2 jaar in dienst, ben beveiliger officieel en word nu in 4 weken om geschoold naar grensbewaker. Paspoort controle ga ik doen. Normaal taak van wachtmeesters, maar het word over genomen door beveiligers
schiphol test
Bedoel je de test voor je Schiphol pas??? Die was idd wel heel simpel ja. Kunnen ze net zo goed geen test doen.
maar ik zat naast iemand en die deed 'm al voor de 3de keer, die vond het best lastig...denk ook niet dat die ooit een Schipholpas krijgt.
DH bev rocks
vroeger iig
valt nog mee
ruilen? ik moet morgen 5 uur beginnen
ja 05:00
Nou als ik morgen om 6u op me plek sta met al me troep om.. ben ik nietbepaald blij ofzo
Ik begon om 7 uur op Schiphol en stapte om 3 uur me bedje uit
Ook niet als je je bedenkt dat je dan wel in de middag al klaar bent en nog een beetje kan genieten van het daglicht?
al een aantal jaren geen KMar meer
Waar mot je vandaan komen dan
voor mij is het 20 min. met de bus.. of 10 min. met de auto
maar door die idioot vroege begintijden sta je iig zelden in de file
Draai nu 2 weken mee ofzo en heb het idee dat ik nog steeds verdwaal
Ik had vandaag psychologische testen en een gesprek met een psychologe voor een nieuwe baan. De psychologe is door mijn keuring gekomen, ze was gewoon erg aardig en ook enorm lekker!
Vanaf september echter 4 maanden intern in Elspeet. Daarna weer lekker op Schiphol
Potverdikkeme was me weer een regenachtig daggie
Dat hoop ik nou ook nog steeds
Was vandaag een cockpit in geweest mijn god..wat een knoppen
Geen koffie?
What's wrong with you?
geluk
isiteur op schiphol
Al die beveiligers vind ik pipo's. Denk dat de meeste vrouwelijke beveiligers eigenlijk allemaal gynaecologen wilde worden maar daar het IQ niet voor hadden, tenminste dat idee krijg ik als ze moeten fouilleren
hahaha ok....is het zo vreselijk dan?
mijn mannetje komt nogal eens op schiphol om wat pakketjes mee te geven vanuit de luchtmacht met bepaalde vluchten
Al die beveiligers vind ik pipo's. Denk dat de meeste vrouwelijke beveiligers eigenlijk allemaal gynaecologen wilde worden maar daar het IQ niet voor hadden, tenminste dat idee krijg ik als ze moeten fouilleren.
Heb het idee dat mannen denken dat ze helemaal hét zijn, en de meeste vrouwen hebben een te hoog arrogantie gehalte.. zonde .
Vrouwen geen moeite mee, vrouwelijk schoon is welliswaar ver te zoeken maar staan vaak wel wat meer met een smile op hun gezicht als ik ze zie staan.
denken inderdaad over het algemeen daar dat ze het gemaakt heb
Meestal openen we tussen 02:30 en 03:30. Dus je hebt grote kans dat de winkels dan gewoon open zijn hoor
vertrek 3 dus dan moet je wel ff naar de andere kant van schiphol gaan
Nou ik ga nu naar Shithol, vandaag om 03:30 open iig.
Ik mis het normale sociale leven gewoon, 1 weekend per maand vrij dat is vol te houden.. maar ik wil het geen jaren meer doen.
Anyway, bijna weekend!
verdient per maand zo'n €300,-
Ik zou zeggen geniet er 3-dubbel van meid
Want..? Er zitten meerdere winkels bij vertrekhallen ofzo?
zelfs met om en om weekenden werken. neem vaak weekenden vrij als ik vrij neem
Als die reiskosten naar Schiphol en terug er niet meer zijn bespaard het ook een hoop.
Er zitten meerdere winkels bij vertrekhallen ofzo?
Ga ik doen! Jij niet naar Awake?
Ben ook maar een leek op dat gebied, dit is pas de 3e keer dat ik überhaupt ga vliegen, dus...
moet uit amstelveen komen.. 2x gas geven en ik ben dr..
Nopemoest werken dit weekend
Nog 3 dubbel zo hard uit je dak gegaan daarzo toch wel
Let goed op de vloeistoffen in je handbagage
Let goed op de vloeistoffen in je handbagage, anders pakt de beveiliging het voor de verandering weer eens bij je af
Wat een belachelijke regel is dat trouwens zeg. Snap het nut er echt niet van in.
maar in het begin was ik er wel blij mee.. had je nog wel eens een vechtpartij tussen de bev. en pax omdat de beveiliging hun fles drank van 3000 eu weggooit..
Heb er inderdaad al meerdere uit hun dak zien gaan ja op de D-pier vooral. Dure parfum of inderdaad een fles dure wiskey maar die vent dronk nog mooi ff een halve fles op voordat ie de blauwe bak inging
Vreemd
Zag trouwens dat er een AH to go komt op Schiphol plaza
Ben alleen bang dat die toch een stuk duurder zal zijn als de food-village.
Ah to go is over het algemeen wel goedkoper dan de food village als ik de prijzen vergelijk..
goeie concurent
ik werk oook op schiphol, ik ben zakkenroller daar
solliciteren?
jah dat merk ik ook !
hoe drukker jij het hebt, hoe minder ik te doen heb
uit het werk direct door naar bloemendaal
Of door naar een andere baan buiten Schiphol met een maand vakantie ertussen![]()
Zo deed ik t vorig jr ook.. alleen btje hard hoofd in dit jr.. kut weer
Waar sta je?
Echt he.. je hebt er niks aan.. te duur (N)
en ik zowiezo niet, drink geen koffie
Die knakentoko tegenover beveiliging in Lounge 1
Ze hebben wel meer als alleen maar koffie
heb niks tegen homo's
wrm zou ik dan niet in amsterdam rondlopen.. kan best gezellig zijn
'lekker' aan het werk?
waar werk je nou.. want wat jij zei: die geldtoko tegenover filter zuid (abn) zag ik niemand
Moest om 06:00 beginnenIk wilde 5
Daar werk ik ook niet
Volgens mij zag ik je gisterochtend bij de beveiliging staan. Ik werk in die winkel naast dat voetbal winkeltje.
wrm zo vroeg..
rond 4u denk
Snap nu wat je met knaken toko bedoeld
Ja werk om 't weekend.. maar neem zoveel mogelijk vrij
ga dit jr toch niet op vakantie
één uur minder werken, dus half 12 klaar i.p.v half 2
Klopt, was tussen 4 & 5 ofzo..
Dacht dat het bij jullie nog vrij lastig was om vrij te nemen dat ik hoorde van een collega van je.
Zal volgende keer evenen
CT-NAS (dat btw weggaat
Heb btw op p40 gestaan, en heb me schiphol pas eig. ook nog wat moet ik eig. daarmee doen ? volgens mij ken ik nou nogsteeds overal komen..
ik ga zaterdag vliegen, maar wat mag je nou wel en niet meenemen dan???
wil nog een creme en een parfum kopen...
ik ga zaterdag vliegen, maar wat mag je nou wel en niet meenemen dan???
wil nog een creme en een parfum kopen...
hangt er natuurlijk vanaf waar je heen vliegt ....
hoeveel sloffen mag je ook alweer mee nemen?
geen last van dat entertainmentgeneuzel gelukkig
waarschijnlijk mexico half sept
komen binnenkort nog meer 100% vluchten bij,daar wordt ik pas erdrietig van #%^@$^#
Het idee alleen
Eindelijk staat er een bodyscan op de G-pier
gelijk de uitslag dus. dat is beter
verder is alleen de pambo echt een vlucht die zinvol is om te doen
pambo
slikkers express
en werk je er nou nog..?
Al zouden ze onze roosters veranderen in om het weekend vrij dan zou ik het echt beter kunnen uithouden
Had afgelopen dinsdag een sollicitatie, was zo goed als aangenomen!.. Salaris was alleen ..
maar wel lekker veel vrij
Ga je heen?
Ben wel heel benieuwd wat je verdient eigenlijk daar in die winkels op Schiphol?
Onregelmatigheidstoeslag bedraagt 25% van het bruto salaris.
Waarom wil ik eigenlijk weg daar?
door het ziekteverzuim. s bar hoog maar je krijgt het ook gewoon door betaald ookal ben je ziek of je neem je verlof.
motivatie en doorgroeien was het toch
Hoe kom je aan die info?
Nee.. je kan nergens meer komen.. je pas is niet meer geautoriseerd
en zou m maar inleveren anders krijg je een boete van .. euro.. geloof 80 ofzo..
had ik ook toen ik ff gedetacheerd werd naar een andere plek binnen de kmar.. moest ik m voor 4 mnd. inleveren.. deed ik niet..kreeg ik een brief thuis
Uitspraak van ..Mike op dinsdag 17 juli 2007 om 09:04:
Hoe kom je aan die info?
Omdat ik tussen die mensen heb gewerkt daaro, en gaat niet helemaal weg, wordt door blabla overgenomen etc. etc.
Ik hoorde dat ICTS Nederland failliet was en dat ze komend jaar overgenomen worden door ICTS Europa of International en er dus in feite niet zo heel veel veranderd.
Nergens heen, blijf in NL hangen. Het jaar om te sparen is aangebroken
Waarom wil ik eigenlijk weg daar?
als je wat leuks wilt doen moet je soms maanden van te voren plannen, en daarmee gaan je sociale contacten naar de klote
Doorgroeien kan nou eenmaal niet, tenzij je teamleidster wil worden.. maar dat lijkt sterk op het werk van een labiele juf op een school voor mongoloïde loopse vrouwelijke peuters. laatste aanpassing 19 juli 2007 18:52
en gaat niet helemaal weg, wordt door blabla overgenomen etc. etc.
En ik heb van niemand bericht gehad, ook niet van securitas zelf dus het zit wel goed
dope doorsluizen
Zullen ze vreemd kijken naar me als me tas door de X-ray gaat
Jammer.. wat een kut volk is dat zeg.. stelletje afgekeurde politie agenten..
Bij ons is het nu echt een ramp
ze hebben iedereen maar verlof gegeven
en zijn super veel zieken
drukste periode van het jaar maar super weinig personeel
kortom je loopt je eigen uit de naat van vlucht naar vlucht
beetje jammer weer die planning
Nog een paar maandjes en dan kom ik je misschien wel helpen, afhankelijk van waar ze me plaatsen.
Werken zal je
Is het btje leuk werk bij de duane?
Ik heb aan gegeven dat daar mijn voorkeur naar uitging. Ze dachten wel dat dat ging lukken maar er was een kleine kans aanwezig dat ik misschien toch bij cargo zou komen. Even afwachten dus...
Uitspraak van Lazarus. op woensdag 25 juli 2007 om 16:44:
dat wel je weet wat onze werkzaamheden zijn toch
Niet echt
Yess Ben ik ff blij dat ik op aankomst zit geen last van.
zit ik ook, maar meeste mensen komen ook heus nog wel een keer terug wees niet bang
Nog 1maand, dan ben ik weg van Schiphol...zal de werkomgeving zeker gaan missen, en mijn collega's, maar het bedrijf waar ik voor werk niet.
transavia vliegt daar niet op nee
volgens mij zelfs alleen binnen europa
Zag trouwens net dat ze een HEMA aan het bouwen waren op Schiphol
transavia vliegt daar niet op nee
volgens mij zelfs alleen binnen europa
is goed te combineren 3 dagen vliegen, 4 dagen vrij.. af en toe moet ik vrij vragen ervoor.. maar het is best te doen
kijk aan vandaag niet langs gelopen morgen maar ff kijken
Waar zit hemaaa??
Verkopen ze daar ook van die heerlijke koffie?? Die is nog lekkerder als starbucks!
Ga eens werken voor je geld
is die AH 2 go ookal open dan
morgen van 8 tot 8.. en het word zooooooooooo mooooi weeer
vandaag hele dag in de zon met bbq en drank
open dat ze failliet gaan, wat komt die tent me strot uit
die bbq en drank vloeien nog heerlijk vandaag
knallen!
Gister nog een paar uur kunnen liggen maar zit nu alweer op aankomst 4
En die dan bij Food Village in de magnetron gooien
Transavia
van de AH 2 GO
Die zijn zooo kut.. Ik was helemaal kapot van me vroege diensten van vorige week
hoelaat beginnen jullie dan met een vroege dienst
waren ze weer van die appeltaartjes aan het uitdelen of andere koek
nou toen wij zaterdag trug kwamen was er daar volgens mij aan het werken die nie zo blij was met ze baan zo'n ali figuur die zohard met de koffers stond te gooien dat je het in het vliegtuig kon horen en toen ie zag dat we keken stak ie nog ff ze middelvinger op
nou toen wij zaterdag trug kwamen was er daar volgens mij aan het werken die nie zo blij was met ze baanzo'n ali figuur die zohard met de koffers stond te gooien dat je het in het vliegtuig kon horen en toen ie zag dat we keken stak ie nog ff ze middelvinger op
nou toen wij zaterdag trug kwamen was er daar volgens mij aan het werken die nie zo blij was met ze baan zo'n ali figuur die zohard met de koffers stond te gooien dat je het in het vliegtuig kon horen en toen ie zag dat we keken stak ie nog ff ze middelvinger op
Echt ja?? zag je mij dan wel? ik zat op aankomst 4 he..
als je de hele dag koffers moet tillen snap ik dat je daar sjaggo van wordt.
maar de beste manier om die koffers te tillen is door ze een soort van te gooien welliswaar met beleid maar anders gaat je rug echt naar de klote.
zeker weten dat jij het was ik moest naar de G-pier dus liep via de k-mar om die klote iris-scan te ontlopen. had even moeten gillen denk.laatste aanpassing 9 augustus 2007 00:19
Lappendag .. Rooie steen vol irritante boeren . Toch niet De Wereld in he? @!(^@#@(tent
Woonde een tijdje in Hoorn, maar kga er dit jaar niet heen
hehehe bier gooien en kut roepen
De wereld neeeeeeeeeee daar kom ik niet meer schijt puber tent (zegt ze met der net 19 hehe )
Is er nog wel wat leuks daar verder? . Manifesto zijn heeeeeeeel soms wel leuke feestjes d8 ik.. ?
vanavond de nachtdienst
Wat een kut kut kut kut sooi
Ik heb vrijdag zaterdag zondag nacht..had zaterdag en zondag al op me ouwe werkplek vrij gekregen voor decibel (wist ik veel dat ik nacht zou hebben dat weekend..) maar vrijdag krijg ik dus niet vrij
Ideaal hele nacht werken douchen omkleden en 2 uur lang naar tilburg crossen hele dag feesten..en godzeidank daar in een hotel slapen.
Respect voor mensen die op schiphol werken. Lijkt me nogal een stressbaan.
Respect voor mensen die op schiphol werken. Lijkt me nogal een stressbaan.
Respect voor mensen die op schiphol werken. Lijkt me nogal een stressbaan
En die kunnen zich dan op mij uitleven aan boord Je wordt bedankt
ja precies je zou eigenlijk moeten uitrusten maar ga liever er ook nog gewoon lekker bij stappen en zuipen in het weekend
Vanvond ook nacht hoow ik baal zo hoop dat ik vroeg weg mag ff slapen en dan richting decibel
ben echt toe aan wat regelmaat
Banden lek
Als dat kan
Dat zou ik echt niet trekken..Ik slaap altijd aso lang met nachtdienst uurtje of 4/5
Vanvond ook nacht
Zit je dan.. Kansloos midden in de nacht (n)
mocht je nog eerder weg tijdens de nachtdienst voor DEcibel of zat het er niet in
Je bent er maar druk mee
al je vakantiedagen zijn natuurlijk al bijna op of niet?
heerlijk 5 dagen vrij..dat heb ik echt nooit
Best netjes dat ze even iets zeggen van dude! je heb nog 5 uur hoor pas je op!
Nee hoor..Dude! je sta -50 wanneer kan ik je inplannen?
Transavia stopjes? haha nou ik heb jaren de afhandeling gedaan maar stopjes.... die hebben ze echt zeldennnn hoor
Hoorde net trouwens dat de Jap Jum een huurachterstand heeft van €450.000,- en dus gaat sluiten hiervoor in de plaats komt een koffieketen, niet starbucks maar een andere.
Ook die shaormaboer moet binnenkort vertrekken die naast Delifrance zit.. en daar in de plaats komt Hemaworst e.d.
Hoorde net trouwens dat de Jap Jum een huurachterstand heeft van €450.000,- en dus gaat sluiten hiervoor in de plaats komt een koffieketen, niet starbucks maar een andere.
Ook die shaormaboer moet binnenkort vertrekken die naast Delifrance zit.. en daar in de plaats komt Hemaworst e.d.
klopt wordt inderdaad Starbucks
Maar ja, aan Elspeet kunnen ze natuurlijk niet tippen!
Ik ben benieuwd hoe het daar is. Maandag a.s. beginnen en dan de week erop intern tot half december.
Wel de hoddogs?
moest je gister ook bijhet rood/witte meetingpoint verzamelen?
Was leuk om alles even te zien inclusief allemaal ex collega's.
Als Erwin bij G4S zat zal ik hem vast kennen maar er gaat zo geen belletje rinkelen. Ik sprak vandaag in de d-toren Marc, een ex collega waar ik altijd wel veel mee heb gewerkt en gelachen. Denk dat hij in dezelfde groep als die Erwin zit.
zga je gister nog.. bij vertrek 3.. en je zei gewoon niks
Dan stonden jullie gister wel te kloten met die nooddeur bij ons zeg
Is weer rustig op S'hol
paar kisten uit turkije maar dan houdt het ook wel op allemaal
Ziek
Alleen wat gepiep wat moest zijn mag ik je paspoort nooit meer met een keelontsteking werken hoe goed ik me ook voelde.
Arm meissie
Ik ken het idee daar wordt je echt niet vrolijk van
Mike zag je vanmidddag nog rijden op je wagentje in de zuidhal
![[img width=776 height=1149]http://www.misteramsterdam.nl/ma/images/orgineel/Segway6.jpg[/img]](http://www.misteramsterdam.nl/ma/images/orgineel/Segway6.jpg)
. En me lijkt dat een pakje peuken die met wiet zijn gevuld niet opvalt op de scanner toch?
Zit nu ook een nieuwe patta's shop naast de appie
Zit nu ook een nieuwe patta's shop naast de appie
ik werk in grand cafe plaza bij aankomsthal 3
ik werk in grand cafe plaza bij aankomsthal 3
werk altijd maandag, dinsdag en woensdag en tegenwoordig ook vrijdag
werk altijd maandag, dinsdag en woensdag en tegenwoordig ook vrijdag
werken alleen maar aso grietenhaha neej man leuke temt (om te werken dan
)
had vroeg vandaag
Hoorde dat het onwijs tegenviel
starbucks is open
wattan?
Starbucks smaakte weer voortreffelijk trouwens alleen moet geen gewoonte worden want tis best prijzig en korting met de schipholpas daar doen ze natuurlijk weer net niet aan
10.05
Kzag je nog lopen eergister, zeker naar AH?
Ach ik zal toch wel moeten rennen om op tijd te komen je denkt toch niet dat ik 3 uur in mn 1tje bij de gate ga wachten
3 is van de zotte, 1 uur is meer dan zat, joh... alleen hopen dat je sochtends geen file treft rond die tijd of dat de NS weer eens kuren heeft haha
en dan schreeuw je niet eens even, ben toch vorige keer ook bij jou naar binnen gelopen
Jij moest zeker bij de Starbucks zijn
Want file staat er toch wel. Ik ga wel vroeg van huis is maat 15 min met de trein vanaf het station.
Blijf wel gewoon lekker bij mn moeder zitten en ga 3 kwartier voor ik moet boarden naar de gate lopen
We werken nu beneden tijdelijk, tegenover de grote *bucks in de parfumerie. Toys winkel is ook van ons.. Daar zag ik je.
Ik werk bij Menzies World Cargo
Foodvillage voor de nacht
Ah in de ochtend