Partyflock

Forumonderwerp · 930560
1206x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=252 height=201]http://www.therecord.com/images/kwr/kwr958050_1.jpg?GXHC_gx_session_id_=dc3332e7bd62ffe6&[/img]
http://www.hannibalrising.com/
Film over de jeugdjaren van Hannibal Lecter
8 maart draait ie in de bios...
Ben benieuwd wat dit zal zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was echt ontzettend benieuwd naar deze film, maar nu ik weet dat Antony Hopkins er niet in meespeelt, hoef ik hem eigenlijk al niet meer te zien. Het acteren van die man was juist wat de andere delen zo "griezelig" goed maakte...

Waarschuw beheerder
echt een gare film.
Ik heb hem zelfs uitgedrukt en dat gebeurt niet vaak
Waarschuw beheerder
silence of the lambs en red dragon staan toch 10 km boven hanibal en deze (n)
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
Gisteren gezien in de bios en ik vond het geen bijzonder slechte film zoals de meesten hier vinden. Voor een Hannibal film is het alleen niet voldoende. De sfeer en het personage gaan verloren in het eerste half uur van de film. Gekgenoeg staat in sommige media de film omschreven als oorlogsdrama. :s

Helaas komt er nog een 5de film (of 6de als je Manhunter meerekend) aangezien Thomas Harris voor twee boeken had getekend. Waarschijnlijk wordt dit dus een direct vervolg op 'Hannibal rising' en gaat over de beginjaren van Hannibal Lecter in de VS. :yes: Ik hoop dat deze toch wat beter wordt en dat we de echte 'Silence of the lambs en Red Dragon sfeer' weer terugkrijgen in de film.

Het vuurgevecht tussen een tank en een aanvallend gevechtsvliegtuig is trouwens toch wat te veel van het goede in een film waar die over Hannibal de Cannibal gaat.

Waarschuw beheerder
ik vind hannibal een prachtige film maar ik snap niet waarom het een domme film zou zijn en er zijn meer films die engels gesproken in plaats van duits kijk maar naar rise of evil prachtige film over de opkomst van hitler maar wel engels gesproken maar tog prachtig
Waarschuw beheerder
Ik heb hem ook in de bios gezien. Ik vond er wel goede stukken in zitten. Die chinees er in is idd jammer.. Erhadden ook wel meer gruwelijke scenes in mogen zitten :P

En duisters die engels praten ach ben er inmiddels aangewend :P

maar idd niemand komt maar in de buurt van anthony hopkins!! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lalas op donderdag 29 maart 2007 om 10:54:
heb hem gezien en eerlijk gezegd ik had er meer van verwacht

Ik had er slechte verwachtingen van bij na het lezen van dit topic
uiteindelijk vond ik deze film mede daardoor zeker niet tegenvallen.
Verhaal was goed in elkaar gezet en goed gespeeld. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 29 april 2007 om 19:27:
Verhaal was goed in elkaar gezet en goed gespeeld.

Alleen een beetje langdradig op het eind :jaja: Verder prima film (y)
Waarschuw beheerder
Ik heb hem van de week gezien, geen super maar ook zeker geen slechte film.
Waarschuw beheerder
Ik vond het verhaal erin wel okee..

De moorden waren ook redelijk bruut O:)

Alleen had wel wat meer slash verwacht, en wat minder flashbacks van hetzelfde moment dat z'n zusje werd opgepeuzeld :/

Waarschuw beheerder
Vond het op zich wel een leuke film. Alleen een film over Hannibal zonder Anthony Hopkins is eigenlijk geen echte hannibal...
Waarschuw beheerder
Kutfilm, te overdreven, te geforceerd, te saai.
Waarschuw beheerder
Film is minder, masker is wel vet
Weet iemand toevallig waar je zo'n masker kan krijge ? :D
Als je nix te doen hebt www.alluc.org staan ook veel nieuwe films op
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond de verhaal wel goed
want het geeft wel aan waardoor hij zo gek is geworden en dus uiteindelijk ook de reden voor mij waarom ik de film goed vind