Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
nutteloos
ga wat anders doen om je avond te vullen......!!
zoek een leven!!!
Dat ik nou toevallig dichtbij rotterdam woont wil nog niet zeggen dat ik gelijk van voetbal hou....
wat een gelul
ben niet eens voor feyenoord!!!!!!!!!
Dat ik nou toevallig dichtbij rotterdam woont wil nog niet zeggen dat ik gelijk van voetbal hou....
wat een gelul
feyenoord!!!!!!!!!
voetbal
072 wat is dat dan dat ken ik echt niet maar toch wel leuk al die kakkies hier al die zielige figuren hahaahaha
verstand van voetbal ook!!!
Futloze
Eigenwijzen
Ydeltuiten
Nutteloze
Overbetaalde
Onderontwikkelde
Druiloren
doe je teminste nog wat nuttigs
krijg de kencker
Kom even op mensen, jullie lijken wel kindertjes man.
Laat iedereen voor zijn eigen cluppie zijn hey, alle Nederlandse clubs stellen internationaal toch nix voor, dus jullie hoeven allemaal niet zo stoer te doen.
Fuck de hele Mickey Mouse competitie, Spaans voetbal rulez !!
Wat dacht je van de naam van een voetbalclub, duh......
Ik snap niet waar die extreme voetbalsupporters zich druk om maken. Dat de beste club mag winnen.
Get a life!
wat een gelul
waar wordt de gaypride ook alweer georganiseerd?
gaycapitol of europa geloof ik...
was gister nog op cnn .
WAT BETEKENT FEYENOORD?
En
Nutteloze
Overbetaalde
Onderontwikkelde
Rotterdamse
Druiloren
hahahahaaaa helemaal niets in 010