Partyflock

Forumonderwerp · 930147
Hoe denk jij over de dood?

Ben je er bang voor??
of zie je wel hoe,wat en wanneer het komt??

Ik kan best begrijpen dat sommige mensen er bang voor zijn, maar zelf heb ik hier geen last van.

Ben al wel wat mensen verloren, en geniet zelf van elke dag.!

Spannend/nieuwsgierig.. Eindelijk antwoorden op een hoop gestelde vragen (Y)

Zolang het maar geen langzame pijnlijke dood word :S Daar heb ik niet echt zin in.

"My only fear of death is coming back reincarnated"
Ben er niet bang voor :nee: we gaan allemaal een keer en het valt niet te vermijden.

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op vrijdag 9 februari 2007 om 21:30:

dierbare verliezen is altijd moeilijk :jaja: maar idd zo word je wel met je neus op de feiten gedrukt en besef je dat je van iedere dag hoord te genieten omdat je maar nooit weet waneer het over kan zijn :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 17:23:
Zolang het maar geen langzame pijnlijke dood word :S Daar heb ik niet echt zin in.

precies me oma was zwaar dement en zat er als een kamerplantje bij ik ga liever jonger dood dat ik alles nog mee heb gekregen in het leven dan dat ik 80 word ofzo en er kwijlend bij zit. want dat vind ik dus echt niks
laatste aanpassing
Niet dat ik dood wil, maar volges mij is dood zijn echt relaxt hoor. Bedoel hoe slecht kan het nou zijn...
Vaak als je dood gaat door ouderdom is dat nog beter voor je ook. Beter rond n jaartje of 75 dood gaan... want anders gaat iedere bekende om je heen dood... dat dat is ook niet motiverend voor een positieve levensinstelling :D
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 9 februari 2007 om 22:11:
Ik kan me nu overigens al druk maken als ik er aan denk dat ik m'n ouders ooit ga verliezen

Daar heb ik wel super veel moeite mee.

Moet er ook niet aan gaan denken want dan schiet ik vol.

Nou ik ben er niet bang voor.. Voor mezelf.. Dat ik dood ga...

Maar ik ben wel bang dat er een paar mensen in mijn leven te vroeg gaan.. En dan bedoel ik dus ook echt veel te vroeg..
In dat geval best dus wel een beetje bang..

Maarja iedereen gaat een keer.. Of het nou vroeg of laat is.. Het zal wel zo moeten zijn:)

Niet bang, maar je moet d'r wel rekening mee leren houden..

het is een illusie
omdat wij leven op een planeet die nog niet af is,.. vergeten we wie we zijn als we geboren worden
anders zouden we nooit zoveel klotewerk hebben gedaan om deze wereld zo op te bouwen als het nu is
voordat we geboren worden weten we al dat we alles vergeten,..dus ook wie we zijn
als deze wereld klaar is,.. gaat de sluier er van af,... en zien we eindelijk de werkelijkheid
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zaterdag 10 februari 2007 om 19:03:
het is een illusie
omdat wij leven op een planeet die nog niet af is,.. vergeten we wie we zijn als we geboren worden
anders zouden we nooit zoveel klotewerk hebben gedaan om deze wereld zo op te bouwen als het nu is
voordat we geboren worden weten we al dat we alles vergeten,..dus ook wie we zijn
als deze wereld klaar is,.. gaat de sluier er van af,... en zien we eindelijk de werkelijkheid

Hier zit wel wat in.. Dit stukje..

Dit klinkt heeeeeeeel erg vreemd. Helaas ben ik te lui om te kijken hoeveel mensen dit al was opgevallen.

Maar bedoel je dat zoals het er staat of meer zoals ik hoop dat je het bedoelt?

ik ben er niet egt bang voor.
Schijnbaar is het prachtig hier boven :)
Ik ben niet bang om zelf dood te gaan. Wel ben ik bang voor de dood van iemand waar ik veel om geef. Aangezien ik nooit iemand ben verloren waar ik echt heel erg veel om gaf.
Uitspraak van smashing op zaterdag 10 februari 2007 om 04:25:
knap!!!! ben jij de uitzondering op de regel.....

Oh dus dat bepaald jij even voor mij (Y)
knap van je

nee ben er niet bang voor, misschien wel op de manier hoe het zal gebeuren. maar goed daar kun je niet bij stil gaan staan.
als mijn tijd is gekomen dan zijn mijn broer, mijn dochtertje en ik voor altijd samen, dat is ook heel mooi.

ooit komen we allemaal weer bij elkaar, hoe kun je dan bang zijn voor de dood.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 21:26:
Dit klinkt heeeeeeeel erg vreemd. Helaas ben ik te lui om te kijken hoeveel mensen dit al was opgevallen.

Ze bedoelt vast dat ze daardoor heeft mee gekregen dat ze van iedere dag moet genieten;)
----
Hoe vat jij em op dan?

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 16:33:
Hoe vat jij em op dan?

ja ben ook heel nieuwsgierig
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 21:26:

er staat:

daar bedoel ik dus mee: ben al wel wat mensen verloren, DUS geniet zelf van elke dag

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 11 februari 2007 om 16:35:
daar bedoel ik dus mee: ben al wel wat mensen verloren, DUS geniet zelf van elke dag

Lijkt me nogal logisch;)
Vraag me af wat hij er van heeft gemaakt:/
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 16:34:
ja ben ook heel nieuwsgierig

Hallo.. Dacht dat jij een weekendje weg was:9
hij denkt volgens mij dat er stond:

ben al wel wat mensen verloren, daar geniet ik elke dag van :P

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 11 februari 2007 om 16:49:
ben al wel wat mensen verloren, daar geniet ik elke dag van

:x Whahaha ja zoiets :lol:

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 16:38:
Dacht dat jij een weekendje weg was

ja was ik ook, maar moest iets eerder terug voor de hond, ik had oppas tot zondagmiddag.

Ohzzo.. Dus nu weer lekker flocken:)

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 17:05:
Ohzzo.. Dus nu weer lekker flocken

ja ik kan niet meer zonder PF hoor hahahaha werkt verslavend lullen op laag niveau

hahahahaha

;)