Partyflock

Forumonderwerp · 930019

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Feyenoord doet niet meer mee met de UEFA cup.Het CAS, het internationale hof voor sportarbitrage, heeft Feyenoord niet in het gelijk gesteld. Feyenoord had het CAS ingeschakeld om tegen de uitspraak van de UEFA in beroep te gaan. De straf van de Europese voetbalbond was directe uitschakeling voor de rest van het Europese seizoen.

Bron: Onze eigen sportredactie bij RTVRijnmond
Waarschuw beheerder
Platini 'erg blij' met Feyenoord-uitspraak

9/2/2007 12:51

In Rotterdam overheerste teleurstelling, maar de nieuwe UEFA-voorzitter Michel Platini heeft de uitspraak van het CAS met instemming begroet.
'Ik ben erg blij met dit besluit', zei Platini. 'Dit is een duidelijke boodschap dat gewelddadige acties van supporters rond een wedstrijd hoog worden opgenomen en ook door de betrokken instanties zwaar worden bestraft.'

Het arbitragehof voor de sport (CAS) bevestigde de uitspraak van de UEFA-beroepscommissie, die Feyenoord uitsloot van verdere deelname aan het UEFA Cup-toernooi naar aanleiding van de ongeregeldheden rond het duel met AS Nancy.

In Rotterdam werd de uitspraak minder goed ontvangen. 'Het voelt alsof Feyenoord onrecht is aangedaan', stelde financieel directeur Onno Jacobs over het oordeel. 'Dit is een hele zware straf.'

aardige vent,die Platini :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van isios op vrijdag 9 februari 2007 om 11:01:
Feyenoord doet niet meer mee met de UEFA cup

jammer hoor, zit er een finale Ajax - feyenooit ook niet meer in :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<:Ballie:>> op vrijdag 9 februari 2007 om 13:57:
'Het voelt alsof Feyenoord onrecht is aangedaan', stelde financieel directeur Onno Jacobs over het oordeel. 'Dit is een hele zware straf.'

:cry: :aai:

Waarschuw beheerder
Jammer
Waarschuw beheerder
donateur
uefa is master, ze hebben die kakkies drie keer hoop gegeven en het is drie keer finaal afgescoten!!

yhahahhahahahhahaahahahaaa

:D

Waarschuw beheerder
Platini hypocriete kklul.
Wel gewoon juichen als je scoort en er lijken op de tribune liggen.
Verder boeit het me weinig. Had er toch al geen rekening meer gehouden :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 14:33:

daar heb je helemaal gelijk in maar lekker belangrijk :D
Waarschuw beheerder
Welke nl club won er voor het laatst iets in europa ? duidelijk duzz . triest hoor die mensen die het terecht vinden.

S.C.F 4-EVER
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Erwinpower op vrijdag 9 februari 2007 om 14:36:
Welke nl club won er voor het laatst iets in europa ? duidelijk duzz . triest hoor die mensen die het terecht vinden.

:aai:
Wat heeft dat met deze uitspraak te maken?
Als een groep supporters zoiets flikt bij een europese wedstrijd vindt ik dit een logische uitspraak,het is bovendien niet de eerste keer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djowie de Cowboy op vrijdag 9 februari 2007 om 14:41:
Als een groep supporters zoiets flikt bij een europese wedstrijd vindt ik dit een logische uitspraak,het is bovendien niet de eerste keer.

psv moraalridders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djowie de Cowboy op vrijdag 9 februari 2007 om 14:41:

Ja als er niemand met je club meereist kan er ook niks gebeuren.
Waarschuw beheerder
Je kan er veel over zeggen ma als ze deze wedstrijd hadden gespeeld waren ze ook eruit geweest. Dat ze deze wedstrijd niet spelen is alleen maar financieël nadelig voor feijenoord. En daar ben ik wwer blij om
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erwinpower op vrijdag 9 februari 2007 om 14:36:

Geen pierre van hooydonk heeft hem gewonnen
Waarschuw beheerder
en terecht zo een club hoort daar gewoon niet thuis dat armoedig clubje hahahahahahahaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op vrijdag 9 februari 2007 om 14:20:
jammer hoor, zit er een finale Ajax - feyenooit ook niet meer in

alsof ze in de finale zoude komen hahahaahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahah helmaal niets in rotterdam geen beker geen kampioen geen uefa cup
en dan straks ook volgend jaar geen europa cup hahaaha en terecht met zo een armoedig elftal hoor je daar ook niet liever sparta of zo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op vrijdag 9 februari 2007 om 14:42:
psv moraalridders

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 14:44:

Beter niemand meereizen als dit..
Echt iets om trots op te zijn als supporter zijnde :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vinnie27 op vrijdag 9 februari 2007 om 15:18:
alsof ze in de finale zoude komen hahahaahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahah helmaal niets in rotterdam geen beker geen kampioen geen uefa cup
en dan straks ook volgend jaar geen europa cup hahaaha en terecht met zo een armoedig elftal hoor je daar ook niet liever sparta of zo

Het is iig niet zo armoedig dat we van FC Kopenhagen verliezen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!jean!! op vrijdag 9 februari 2007 om 15:25:
Het is iig niet zo armoedig dat we van FC Kopenhagen verliezen

adat was een foutje in de champions leage ik weet niet als je weet wat dat is
maar ik vind het erger om van nec nac met 4-1 te verliezen
en daarnaast ook twee keer van ons aller ajax tye verliezen met 4-0 en 4-1 lekker hoor hahahahaha
maar we zullen jullie sparen we zullen geen dvd van uitbrengen hahaahahah
zal ik nog effe doorgaan en over uefa cup en de beker beginnen zeg het maar

Waarschuw beheerder
Dood aan de uefa(Y)Stelletje corrupte lui.
Waarschuw beheerder
beetje jammer dat sommige mensen hier blij mee zijn.

Oke ik ben wel voor feyenoord, maar ook weer niet heel erg.

Als dit bij ajax of welke nederlandse club was gebeurd, zou ik ook balen!!

Je kan er toch als club niets aandoen dat er een paar gekken op eigen houtje meereizen en de boel daar verzieken.

Straf die mensen die daar zijn opgepakt en niet de club.

Ook al zouden ze zeker niet de UEFA cup winnen, maar het gaat erom dat ze worden gestraft om iets waar de CLUB feyenoord niets aan kan doen.
Waarschuw beheerder
dan moeten ze er wat aan doen bij ons is nu 1 vlag die verkeerd viel en we krijgen de media en het bestuur op ons dak
jullie kunnen alles maar roepen en gasmaskers opzetten en er gebeurd niets ze moeten hun eigen harde kern gewon beter aanpakken
Waarschuw beheerder
en al zouden jullie nog een kans krijgen dan hadden ze het toch verneukt met de soppurters van de spurs want dat zijn ook geen lievertjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 14:44:

8)
Waarschuw beheerder
volgens mij is ajax ook weleens uitgesloten!! Staaf incident??

Maar je kan niets doen aan een groep mensen die daar op uit zijn! Als het zo makkelijk was, dan was er allang wat aan gedaan! Die mensen kosten de club en de overheid alleen maar geld..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Clen30 op vrijdag 9 februari 2007 om 15:45:
volgens mij is ajax ook weleens uitgesloten!! Staaf incident??

ja dus...

Waarschuw beheerder
Wat kreeg psv toen??Toen ze het veld op gingen??
Waarschuw beheerder
heelek bericht dit:LOL:
Waarschuw beheerder
daar heb je gelijk in maar dat vond ik overigens wel terecht
maar ik denk dat justitie er ook wat aan kan doen door huisarrest als je club speelt voor al die gasten die opgepakt zijn voor 5 jaar en de schade laten betalen ik denk dat er dan wel 3 x nagedacht gaat worden voor dat je wat flikt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 15:47:
Wat kreeg psv toen??Toen ze het veld op gingen

hetzelfde als dat ze waard zijn 00000000000
Waarschuw beheerder
Toen ze het veld op gingen??

strafwerk van gerets, volgens mij moesten ze nablijven

Waarschuw beheerder
Dat zijn toch ook ernstige taferelen of niet dan.Wat kregen die fransen dan waarbij die supporter werd dood geschoten??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vinnie27 op vrijdag 9 februari 2007 om 15:41:
dan moeten ze er wat aan doen bij ons is nu 1 vlag die verkeerd viel en we krijgen de media en het bestuur op ons dak
jullie kunnen alles maar roepen en gasmaskers opzetten en er gebeurd niets ze moeten hun eigen harde kern gewon beter aanpakken

Dan kom jij van een andere planeet of de rest van nederland...

Als je dat echt meent...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vinnie27 op vrijdag 9 februari 2007 om 15:48:
daar heb je gelijk in maar dat vond ik overigens wel terecht
maar ik denk dat justitie er ook wat aan kan doen door huisarrest als je club speelt voor al die gasten die opgepakt zijn voor 5 jaar en de schade laten betalen ik denk dat er dan wel 3 x nagedacht gaat worden voor dat je wat flikt

ja ja zou kunnen, maar ze zijn te lief in dat opzicht!

Maar er zullen altijd nieuwe mensen zijn die denken dat ze dan tof zijn als ze zulke dingen doen.:(:(
Waarschuw beheerder
ja daar heb jij gelijk in maar gelukkig dat er ook gewoon gevoetbald woord zoals afgelopen zondag hahahaaa geintje man het is al kut genoeg voor jullie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 14:33:
Wel gewoon juichen als je scoort en er lijken op de tribune liggen.

heje goed ja (Y)

mag die mang niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vinnie27 op vrijdag 9 februari 2007 om 15:54:
zondag hahahaaa geintje man

Nee joh, jullie hebben terecht gewonnen! Ik kan daar wel mee leven hoor.
Rotte is als je beter bent als de tegenstander en dan verliest, gebeurd dit seizoen niet zoveel:P:P

Maar ja wat er niet is kan altijd nog komen toch:)
Waarschuw beheerder
volgend jaar nieuwe kansen nieuwe prijzen alleen denk dat ze de bezem er doorheen moeten gooien want het was best zielig allen chari en timmer voldoen vind ik en o ja da guzman

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 februari 2007 om 13:43:
Alsof FEYENOORD ooit presteert europees

laatst gewonnen europeese beker is toch echt door FEYENOORD gewonnen :yes:

en dan kun je wel zeggen dat het niet dat ding met die grote oren is, maar een europeese beker is een europeese beker !

Waarschuw beheerder
pffff die neuzen hier weer het grote woord:S je wordt er niet goed van ook bah bah laten ze eerst even na dat weg ren volk van hun gaan kijken en ow jah vrienden in de steek laten pfffffffff .... bijna 10 jaar geleden:D
Waarschuw beheerder
Ben voor Ajax maar wel triest dit.
Lekkere supporters (y)
Wel zeiken over resultaten maar er zelf voor zorgen dat je club eruit geknikkerd wordt en zich daarna nog supporter willen noemen?

De grootste verliezer is het Nederlandse voetbal alhoewel ik Feyenoord liever in het Categorie Belgisch voetbal neig te zetten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op vrijdag 9 februari 2007 om 16:16:
grootste verliezer is het Nederlandse voetbal

:lol:

Waarschuw beheerder
ja wat dan is gewoon zo joh!!! is niks stoers aan hoor pffffffffffffff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 16:10:
bah bah laten ze eerst even na dat weg ren volk van hun gaan kijken en ow jah vrienden in de steek laten pfffffffff .... bijna 10 jaar geleden

Volgens mij heeft dat niets met voetbal te maken toch!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat kreeg psv toen??Toen ze het veld op gingen??

medelijde met hun zielige supporters :D