29509x bekeken
| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 8 september 2007 om 16:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Met de trein naar venray .. daar bus of taxi pakken..
Dat zou je ook kunnen doen.
Op Venray gewoon mensen vragen of je me mag delen taxi,deed ik vroeger ook,scheeld hun en jouw kosten
Maar Venlo/Nijmegen geef ik je meer zekerheids kans.
Precies hetzelfde hier, net cd 1 nu cd 3
Oortjes er maar bij gepakt
GOFFER!
Ik kan eindelijk naar bed!
Enne...
Qlimax 17 november 2007!!!
Nou dat lijkt me wel effe een leuk nieuwtje voor het slapengaan he mensen?
Welterusten allemaal en tot morgenavond! 
Ik kan eindelijk naar bed!
Enne...
Nou dat lijkt me wel effe een leuk nieuwtje voor het slapengaan he mensen?
Zo, ik ga het laatste nacht overbrüggen wat mij nog scheid van Q-base 
Morgen lekker opstaan nog ff rustig, douche, en dan kan de dikke hardstyle op! ff eten, spullen pakken en op de naar de bus
3 uurtjes reizen, 16.00 voor de hekken en naar binnen maar
Gaat een loodzwaar dagje worden, maar ik kan niet wachten
Ein-de-lijk weer Q-baseeeeeeeee 
Morgen lekker opstaan nog ff rustig, douche, en dan kan de dikke hardstyle op! ff eten, spullen pakken en op de naar de bus
Gaat een loodzwaar dagje worden, maar ik kan niet wachten
laatste aanpassing
Gaat een loodzwaar dagje
ik blijf nu extra laat op en morgen redelijk uitslapen anders ben ik dood al om 2uur ofzo
Wanne gek zeg!
Nou lekker chill dagje dus terwijl jij al staat te raggen en beuken daar haha
ik blijf nu extra laat op en morgen redelijk uitslapen anders ben ik dood al om 2uur ofzo
Ja was ook mijn idee maar ik ben volgens mij toch wel gaar
Zie ik jou morgen ook? Ik denk dat ik rond 22.00u wel in de Hangar ben, einde van Tat, begin van Act. En anders sowieso vooraan om 02.00u op de Main. Komt vast wel goed!
Oh en voor iedereen die met Eventtravel wil reizen en niet op tijd betaald had ofzo, mensen die ineens alsnog met de pendelbus moeten:
Jullie kunnen gewoon cash in de bus betalen. Je betaalt dan alleen wel meer als online boeken, 25 euro.
Ik heb gisteren Eventtravel aan de telefoon gehad en het is me daar bevestigd, heb zelf ook vorig jaar ter plekke een kaartje moeten kopen. Dus don't worry, dat kan gewoon!!!
Jullie kunnen gewoon cash in de bus betalen. Je betaalt dan alleen wel meer als online boeken, 25 euro.
Ik heb gisteren Eventtravel aan de telefoon gehad en het is me daar bevestigd, heb zelf ook vorig jaar ter plekke een kaartje moeten kopen. Dus don't worry, dat kan gewoon!!!
Ja was ook mijn idee maar ik ben volgens mij toch wel gaar Dus kan net zo goed nu wel gaan slapen. Slapen rocks!
Zie ik jou morgen ook? Ik denk dat ik rond 22.00u wel in de Hangar ben, einde van Tat, begin van Act. En anders sowieso vooraan om 02.00u op de Main. Komt vast wel goed!
Jij ook vast truste, iedereen truste!
doe mijn best... zoiezo bij tat sta ik vooraan in het midden als beetje gaat wil natuurlijk wel goed valerio kunnen zien he..
maar we gaan het proberen!
ik ga nu slapen ben dood, hele dag kinder om me heen gehad op stage en kwam thuis moest ik nog bijbeunen bij vrienden van ons..
Yeah woooweeee
Zat erop te wachten
ik blijf nu extra laat op en morgen redelijk uitslapen
Ga nu off,hoop dat de keffers stil zijn straks anders ga ik een moord met me buren
Dus kan net zo goed nu wel gaan slapen. Slapen rocks
Doen jij,denk eraan,luister naar je lijfje
Als we wakker zijn gaan we nog f spammen,en dan is iedereen ineens foetsie.
Waar zouden die zich heen begeven,lala-land
donateur
Vet zin!
Zo hehe eindelijk klaar met werken 
Zo lekker mij nest in en goed uitslapen, vanaf vanmiddag vet los
Ik was niet de enige zo te zien haha.
Zo lekker mij nest in en goed uitslapen, vanaf vanmiddag vet los
net klaar met werken.. kijk echt uit naar Q-Base.. daar dadelijk helemaal los..
zie jullie morgen ..
Veel plezier als ik jullie niet zie ik ga zeker genieten
Ik was niet de enige zo te zien haha.
ook horeca?
scheepvaart wat lachen ik ben een zoon van een binnenvaart schipper.. alleen ik ben in de horeca beland
Haha soms is de wereld idd erg klein
Maarug ik ga nu maffen, lekker dromen over Q-base waar we over 24 uur los staan te gaan !
we gaan los!
heb er zin in!
en nu nog ff pittuhh
heb er zin in!
en nu nog ff pittuhh
en nu nog ff pittuhh
dat pittuhh is bij mij niet echt gelukt. 12.00 uur worden we opgepikt en nog langs 2 adresjes, om vervolgens 15.00 uur daar voor de briefing skydive te zijn!
Rond 17.00 uur vanuit vliegtuig snel naar beneden, om op tijd te zijn voor the Southstylers
laatste aanpassing
ben dus niet de enige die weer is zo achterlijk vroeg wakker is..
Was eigenlijk al om half 8 wakker maar heb me zelf gedwongen om er weer in te kruipen en met resultaat al moet ik zeggen dat het wel even heeft geduurd voor dat ik in slaap kwam.
Maar goed wakker zijn we en hoe over ongeveer 4 uurtje vertrekt mijn bus ook maar goed heb ik te minste nog even tijd om bij te komen om te kleden en ruzie te gaan maken met me haar
ben dus niet de enige die weer is zo achterlijk vroeg wakker is
nee hoor ben ook vroeg wakker en ben brak als een lammetje
straks lekker wousss