| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 8 september 2007 om 16:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
1 uur aanwezig
1 uur aanwezig
ebben ze die processierupsen al weggebrand ? over 2 jaar hadden die me heel flink te pakken
Of kom je gratus binne ofsu
als je vandaag je kaartje zou kopen wel ja.. die prijzen..
hebben ze die processierupsen al weggebrand
1 uur aanwezig
hebben ze die processierupsen al weggebrand ? over 2 jaar hadden die me heel flink te pakken
Heb je gewoon veel geld ofzo?
Iemand enig iedee hoeveel mensen er zullen zijn, zo tegen de 25.000?
ja weetkveel hóeveel je t allemaal bijgehouden hebt
je zit hier pas 2 dagen
ter iets dan niks...
wil het niet missen
vind niet zo duur hoor
normaal nog weles gratis.. dit x niet
Tssss ik was verdomme een van de eersten! Ik heb alleen effe een pauzetje gehad na Mystery land ja maar daarvoor was ik er al hoor. En meestal weet ik van Q-dance feestjes wel een heeeeeul klein beetje wie er wat gaat doen enzo
Heb je gewoon veel geld ofzo? Voor een half feest zou ik het niet betalen maar jij bent dan ook al wat ouder...
Als ze er om 01.00u is kan ze verdomme 7 uur lang feesten
Goeiendag schotel, zo lang heb ik het zelden getrokken. Ik kom op nachtfeestjes sowieso zelden voor middernacht aan.
Voor een concert van U2 betaal je veel meer en dan sta je na 3 uur alweer buiten.
Als ze er om 01.00u is kan ze verdomme 7 uur lang feesten
Juist wel.. Maar heb alleen cash en was te laat met storten op de bank
met storten op de bank
Met een beetje geluk gewoon instappen en misschien vergeten ze het geld wel
BTW heb je dat afschrift,waar het afgeschreven bedrag op staat,neem je die toch mee.
Zo werken wij,kun je aantonen dat je betaald heb,niks aan het handje.
Op mijn P-lijst staat er een vermelding bij van die persoon.
Succes
Heb ik al gedaan.. en ze zeiden dat ik t moest regelen voor morgen via internet.. Wat ik op moment niet kan doen..
overboeking doen via internetbankieren en iig daar een printje van maken..
en morgen heel vroeg de wekker zetten.. zou kut zijn als je niet kon gaan door zoiets lulligs..
Oei minders.
Zeker.. Ik heb me uiterste best gedaan maar mocht niet baten.. Ik was sowieso van plan om morgenvroeg naar de bank te gaan, overboeken, kopie, en dan naar de bus te gaan..
Zeker.. Ik heb me uiterste best gedaan maar mocht niet baten.. Ik was sowieso van plan om morgenvroeg naar de bank te gaan, overboeken, kopie, en dan naar de bus te gaan..
ze zullen het misschien wel over kunnen maken en dan een printje maken van het feit dat het overgeboekt is.. (vraag desnoods ff om een stempel van de bank)
maar ik help het je hopen...
zon buschaffeur zal vastniet moeilijk doen als je hem het geld geeft kan ie dat mooi in sien eigen zak steken en die ene passagier maakt voor hem niks uit.
dat mooi in sien eigen zak steken en die ene passagier maakt voor hem niks uit.