2 volgers · 70574x bekeken
Mensen die alleen vriendin hebben om uiterlijk zijn echt dieptriest...vroeg of laat vallen ze zelf wel door de mand ...bij zulke mensen gaat het vaak ook alleen maar om gezien te worden met een lekker ding en de sex ...
Mensen die ook naar het innerlijk kijken zijn veel liever en hechten pas echt waarde aan een relatie
onzin. dat doen mensen met een lekkere vriend/vriendin ook.
das echt typisch een opmerking voor iemand die lelijk is
onzin. dat doen mensen met een lekkere vriend/vriendin ook.
das echt typisch een opmerking voor iemand die lelijk is
beter als bekrompen
we zeiken jou uiterlijk toch ook niet af?
Lastig onderwerp, ligt altijd moeilijk
Ik kan het persoonlijk wel begrijpen dat je je vriendin erop wilt attenderen
Aantrekkingskracht is altijd deels innerlijk en deels uiterlijk.. als er geen fysieke aantrekkingskracht meer is, of dreigt te verdwijnen heeft dat ook zn uitwerkingen op je relatie in negatieve zin.
Ik denk wel dat je er het beste gewoon met haar over kan praten, in 1 duidelijk en helder gesprek. Iemand continu corrigeren is kwetsend en denigrerend.
Het komt wel zo over dat je het grotendeels doet uit bezorgdheid, laat dat dan ook duidelijk blijken. Leuk is het nooit
Wel jammer dat je aangeeft dat je een hekel hebt aan vooroordelen en aannames maar ze wel maakt en dit halve topic bestaat uit respectloze opmerkingen over en weer
Ik denk wel dat je er het beste gewoon met haar over kan praten, in 1 duidelijk en helder gesprek. Iemand continu corrigeren is kwetsend en denigrerend.
Het komt wel zo over dat je het grotendeels doet uit bezorgdheid, laat dat dan ook duidelijk blijken. Leuk is het nooit
Wel jammer dat je aangeeft dat je een hekel hebt aan vooroordelen en aannames maar ze wel maakt en dit halve topic bestaat uit respectloze opmerkingen over en weer
ja maar ik word geirriteerd van zo'n opmerking. bekrompen klinkt eng zeg
dat kan best en dat mag ook... Maar zeg dan gewoon je ben irritant ofzo.. ik bedoel je maakt jezelf ook niet he
ben liever een dikkertje als een meisje wat gewoon f afgeschreve word door n.b. dr eige vriendje
Ik schrijf mijn vriendin niet af proppie, ik sta haar juist bij, mensen om jou heen hebben jou afgeschreven en jij komt bij hun in het rijtje gezellige dikkerds. Als ze jou 4 jaar geleden eens wat bij hadden gestaan wat betreft sport en voeding, was het nooit zo ver gekomen.
En ik had misschien wat letters dik/vet gedrukt moeten schrijven, dan had jij er uit gehaald wat ik bedoel.
Ik ben niet begonnen met negatieve opmerkingen, maar ik kan wel goed meekomen hoor. Ik heb geen vooroordelen over dikke mensen, ik weet we de feiten over zwaarlijfigheid en overgewicht.
nou volgens mij ben ik de enige met een andere mening.. ik vind dat je best tegen je vriendin kan zeggen dat ze wat te dik word. Ik bedoel zolang je niet zegt dat ze de laatste tijd op een dik varken lijkt is t ok toch. Je moet tenslotte eerlijk kunnen zijn in je relatie
Mee eens..
Je kan iemand afzeiken of gewoon ergens op wijzen..
Tuurlijk word je d'r niet blij van.. maargoed misschien had je net die ene opmerking even nodig om d'r toch wat aan te doen...
lees nou gvd es een keer wat ik heb geschreve ja?!
mensen om mij heen hebben mij gesteund... Zonder hun was ik nooit afgekickt! dus bij mij heeft het niks met eten te maken
dat ik mijn leven heb gebeterd is mijn keuze geweest... dat ik daardoor bijgekomen ben is ook iets waar ik verder niks aan kan doen... maar iemand als jij hoeft mij echt niet te gaan vertellen dar mijn vrienden mij hebben afgeschreven of wat dan ook...want daar weet jij gvd geen klote vanaf met je zielige gelul...ik heb de beste vrienden in de hele wereld, zijn er niet veel maar ik weet teminste wel dat ze zich nooit zouden verlagen tot jou niveau!
en die 'grapjes'van je beginne me behoorlijk de keel uit te hangen...erg volwassen ben je
grote jonge je zal wel trots zijn op jezelf of niet?
mensen om mij heen hebben mij gesteund... Zonder hun was ik nooit afgekickt! dus bij mij heeft het niks met eten te maken
en die 'grapjes'van je beginne me behoorlijk de keel uit te hangen...erg volwassen ben je
Ik ben niet begonnen met negatieve opmerkingen, maar ik kan wel goed meekomen hoor. Ik heb geen vooroordelen over dikke mensen, ik weet we de feiten over zwaarlijfigheid en overgewicht.
Dat zeg ik ook niet, ik heb het over de beledigingen over en weer.... ik bedoel... de feiten over zwaarlijvigheid weten we allemaal toch..
En ik vind ook dat je het gewoon moet zeggen, anders gaat je relatie eronder lijden.. Eihter way, doe het wel tactisch
Als jij je emoties zo de vrije loop laat, eet je dan meer?
Als jij niet tegen mijn grapjes kunt, dan moet je niet lezen en niet reageren, want wie de "truckersbal van 500 gram met mayo" kaatst, die krijgt hem terug.
Mijn stelling was fictief, en was voortgekomen uit een discussie met mijn vriendin. Net als de de andere helft van mijn topics.
Jij kunt beter op een bulldozer gaan rijden.
Als jij niet tegen mijn grapjes kunt, dan moet je niet lezen en niet reageren, want wie de "truckersbal van 500 gram met mayo" kaatst, die krijgt hem terug.
Mijn stelling was fictief, en was voortgekomen uit een discussie met mijn vriendin. Net als de de andere helft van mijn topics.
Jij kunt beter op een bulldozer gaan rijden.
lees nou gvd es een keer wat ik heb geschreve ja?!
mensen om mij heen hebben mij gesteund... Zonder hun was ik nooit afgekickt! dus bij mij heeft het niks met eten te maken dat ik mijn leven heb gebeterd is mijn keuze geweest... dat ik daardoor bijgekomen ben is ook iets waar ik verder niks aan kan doen... maar iemand als jij hoeft mij echt niet te gaan vertellen dar mijn vrienden mij hebben afgeschreven of wat dan ook...want daar weet jij gvd geen klote vanaf met je zielige gelul...ik heb de beste vrienden in de hele wereld, zijn er niet veel maar ik weet teminste wel dat ze zich nooit zouden verlagen tot jou niveau!
en die 'grapjes'van je beginne me behoorlijk de keel uit te hangen...erg volwassen ben je grote jonge je zal wel trots zijn op jezelf of niet?
ben je nou zo gefrustreerd omdat iemand je tegengas geeft?
en eetstoornis? nee bedankt...heb nooit vreetbuien gehad en zal ze ook nooit hebben
dus als je niks weet over mij en mijn eetgedrag hou dan gewoon je mond ja 
dit is geen onderwerp om grapjes over te maken
en eetstoornis? nee bedankt...heb nooit vreetbuien gehad en zal ze ook nooit hebben
Als jij niet tegen mijn grapjes kunt,
Als je ergens niet om kunt lachen, wil het niet per definitie zo zijn dat het niet grappig is. Als ik mensen ergens op attent wil maken, of als ik mensen wakker wil schudden dan doe ik dat. Bij mij op de sportschool lopen genoeg mensen met overgewicht die stuk voor stuk te laat erachter komen dat ze overgewicht hebben, die moeten hun hele levenstijl veranderen.
Soms moet je mensen bewust maken van hun probleem, dat kan op allerlei manieren. Elk pondje gaat door het mondje moet jou niet vreemd in de oren klinken, is een simpel gegeven, vocht zet zich nimmer om in vet. Zware boten ook niet, aandoeningen aan de schildklier zijn te verhelpen met medicijnen en met een goed dieet hoef je niet dik te worden.
Ik heb mijn punt gemaakt, helaas voor jou zal jij nooit afvallen met jou instellen in negatieve kijk op je gewicht. Jij trekt jezelf in de put.
Eetstoornis?
Ongelofeljk!!!!
Je wil ook echt alleen maar je mening op tafel leggen en "eigenlijk'mag niemand zn mening gevn als het niet jou mening is.... En anders ga je vervelend doen op deze mensen...inclusief mezelf!
mensen om mij heen hebben mij gesteund... Zonder hun was ik nooit afgekickt! dus bij mij heeft het niks met eten te maken dat ik mijn leven heb gebeterd is mijn keuze geweest... dat ik daardoor bijgekomen ben is ook iets waar ik verder niks aan kan doen... maar iemand als jij hoeft mij echt niet te gaan vertellen dar mijn vrienden mij hebben afgeschreven of wat dan ook...want daar weet jij gvd geen klote vanaf met je zielige gelul...ik heb de beste vrienden in de hele wereld, zijn er niet veel maar ik weet teminste wel dat ze zich nooit zouden verlagen tot jou niveau!
en die 'grapjes'van je beginne me behoorlijk de keel uit te hangen...erg volwassen ben je grote jonge je zal wel trots zijn op jezelf of niet?
Heb respect voor jou meissie!!
ja je weet ook echt hoe ik in mekaar zit 
gelukkig weet ik zelf beter
ik ben dr net uit dus nee bedankt
en ik geef dr eigenlijk ook geen fuck om wat jij van mij vind of hoe jij over mij denkt... Ik sta boven zulk gedrag
gelukkig weet ik zelf beter
Jij trekt jezelf in de put.
ik ben dr net uit dus nee bedankt
en ik geef dr eigenlijk ook geen fuck om wat jij van mij vind of hoe jij over mij denkt... Ik sta boven zulk gedrag
laatste aanpassing
Ik geef je gelijk meissie, nu je door heb hoe ik erover denk en dat het allemaal fictief is, kun jij je met een gerust hart weer richten op de kilometers en op de caloriën
Ik geef je gelijk meissie, nu je door heb hoe ik erover denk en dat het allemaal fictief is, kun jij je met een gerust hart weer richten op de kilometers en op de caloriën
Wat is volgens jou te dik of te zwaar dan
Okee ik ben 1.80 en weeg 70-75 kg, maar dat hoort bij mn lengte... Volgens sommige mensen ben ik zelfs te licht
Dames gewoon lekker eten hoor en af en toe bewegen!
Ik ben voor de iets vollere bil & boycot de standaard die gezet is door alle bladen op gebied van mode & trends...
Vrouwen worden alleen maar ongelukkig van die onrealistische skinnyass chicks...
Eten is gewoon fokkin lekker so N-joy it!
Peace!
laatste aanpassing
Gisteren zat ik in de trein naar Ehv. Komt er een grietje langs, die was zo 'stevig' dat ze zijwaarts door het gangpad moest lopen. En dan denk ik toch, zo iemand moet gewoon 2 treinkaartjes kopen.
als je niet tevreden met haar bent, geef je haar toch konijnen voer, valt ze van zelf af. en anders laat je ze toch lekker eten.
kortzichtig mannetje ook... volgens mij schaam je je als je vriendin wat molliger word... dan kun je beter single blijven... heb je dat probleem ook niet...Ik heb een Jojo gewicht... maar dat betekent niet dat ik verander. Het gaat erom dat je gezond blijft, das het belangrijkste
Vergeef mn nieuwsgierigheid maar heb foto van je gecheckt ElineVere...
Jij en jojo???? Veel meiden zouden zon shape als de jouwe maar al te graag willen hoor, vooral die bikinipic is nice!....JOJO my ass
als ik zo vriend als jou had had ie van mij kunnen opdonderen ik zal me nooit maar dan ook nooit voor iemand veranderen die persoon accepteerd me maar zoals ik ben waarschijnlijk zit ze er zelf niet mee anders had ze er wel wat aan gedaan dit is dus jou probleem en niet die van haar
Jij een vriend???
Okee ik ben 1.80 en weeg 70-75 kg
De weegschaal is vaak geen goede graadmeter, ik ben 185 en 100 kg