ik ben t ook niet met em eens maar ik denk dat we op zo'n punt zijn dat we dat wel weten en dat overtigen 'ouf of the question' is, dus respect hebben voor elkaar visie
en gezonde discussie blijven voeren
Een relatie is gebasseerd op wederzijds respect,vertrouwen en onvoorwaardelijke liefde en steun.
Er zijn er genoeg die denken zoals ik, dat was mij na 10 paginas al duidelijk.
een kind kan het emotioneel misschien wel voelen maar cognitief nog niet begrijpen..das dus een vergelijking van niks...
Ehm, heb je dat zelf ervaren of lees je dat toevallig ergens. En liefde is emotie dat heeft TOTAAL niks te maken met verstand...misschien moest je maar eens Shakespeare gaan lezen.
heb wel last van dislectie dus...mischien interpeteer ik het alleen anders..
Ik denk dat we rekening moeten houden met haar woordblindheid.
als dat zou zijn zou ik je een oppervlakkig mannetje vinden iedereens figuur veranderd wel eens.
ik heb ook wel eens mn dagen dat ikt eveel eet en het daarna op de weegschaal terug zie.mn vriend zou echt op mogen flikkeren als ie dan zou zeggen kom lieverd we gaan naar de sportschool
ik zou dr gewoon vet hard dumpen gek
dikke mensen zijn ech vadsig
ranzigheid ten top, mensen met TE veel kilo's
mensen met TE veel kilo's
ik zou dr gewoon vet hard dumpen gek
dikke mensen zijn ech vadsig
ranzigheid ten top, mensen met TE veel kilo's
Dikke mensen zijn zwaaaaaaaaaaaaaar associaal. Moet je al die afrikaanse dictators zien. Allemaal zo wat van die vieze vet kleppen. Terwijl bevoliking van het land van hongerdood sterft.
En moeten ze ook maar minder bij de Mac eten. Ook zo iets. Zo'n asociale keten, die schijt heeft aan mileu en dieren wel zijn. En dan maar lekker je zelf volproppen met dat troep. Gek he. Dat je binnen een week 1 ton aan gekomen bent
en wie zegt dat dikke mensen altijd bij de MAC eten? je veroordeelt mensen zonder dat je weet HOE of WAT wie is hier nu een
en overdrijven is oook een vak he NURD
met je plastieke neptieten
zonder dat je weet HOE of WAT
die paar kilo's is ook niet erg!!
aar goed ik vind het wel onzin, dat je daarvoor je vriendin zou dumpen.
Als je vriend drugs verslaafd is. Blijf je ook bij hem?
wat is volgens jou dan het goede gewicht bij iemand van 1.70?
maar dan is t ook geen toeval meer he.. dan doe je toch iets zeer anders als 'normaal'
( dan heb ik het niet over mensen met een aandoening of iets ander ernstigs, maar mensen die doelbewust niet op hun gezondheid letten)
Waarom? Als je vriend drugs verslaafd is. Blijf je ook bij hem?
Bij vrouwen tussen 60-75
zowiezo zou me vriend bij mij nooit drugs verslaafd kunnen worden, en als dat wel het geval zou zijn, zou ik hem helpen om er af te komen!!
wat is het nou, wel of niet
nooit verslaafd kunnen worden
maar mocht het wel het geval zijn, dan help je um toch
dan wil ik ook op iets terug komen, dus als je zwanger ben mag je wel 30 kilo aankomen???
het gemiddelde tijdens een zwangerschap is ook 12 kilo ofzo in 9 maanden
ik zou iig nooit een "ik-wil-slaatje-anorexia-slet"
klaar...
nou ik ben tijdens me zwangerschap, 14 kilo aangekomen, daarna ben ik 18 kilo afgevallen,
ik ken iemand die 30 kilo was aangekomen, dat is ook alleen maar door het eten.
en die is naar de bevalling 35 kilo afgevallen.
heel veel meisjes hebben gewoon de gedachte ik heb een vriend & kind dus niks meer te verliezen.
ik maak ook zo mij punt
Gesproken he
Manwijf.
meer mans dan jouw volgefreten BITCH
moet je die dikkuh schurftkop van je eens bekijken dan!
voordat je over andere mensen gaat zeiken veeg eerst je eige stoep schoon , die kop van jou is dikkkker dan van wie dan ook hier
jij hebt geen verstand je zeikt mensen af terwijl jezelf een zwaar dik hoofd heb
Ik heb GROOTTE hoofd. Ik ben niet al 1 blubber vet.
arm scharminkeltje ahhhhhh hahahahaha als je een beetje vent bent loop je niet te fiepen over een paar centjes