Partyflock

Forumonderwerp · 929740
2 volgers · 73536x bekeken
Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 22 maart 2008 om 13:31:
Ga ik maar beginnen mn vuist in mn strot te douwen voor de hoop dat al dat Frituurvet uit mn lichaam word verwijderd.

ik bak wel een pannetje hoor, dan ben je er weer vanaf ;)
het enige waar je dan rekening mee moet houden is datje wel iets donkerder word..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op zaterdag 22 maart 2008 om 15:35:
Blablablablablablablablabla

Er gaat bij jou ook niet eens een heel klein belletje van herkenning rinkelen he!

Uitspraak van Bloodrayne op zaterdag 22 maart 2008 om 16:22:
ik bak wel een pannetje hoor, dan ben je er weer vanaf
het enige waar je dan rekening mee moet houden is datje wel iets donkerder word..

Dat oversexte gedoe van jou! Jij denkt alleen aan internet-sex
Waarschuw beheerder
dat jij niet moe word van jezelf door zonstant van die hersenloze commentaren te geven...
:gaap::z

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zaterdag 22 maart 2008 om 14:18:
Wat een egoisme en arrogantie. Vind je het niet fijn als je vriend jou de liefste én de mooiste van de wereld vind

Ga ff door domme kneus,al heeft iemand een pondje meer dan staat het innerlijke altijd nog voor op en wie is hier nu egoistisch en arrogant :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zaterdag 22 maart 2008 om 17:14:
Er gaat bij jou ook niet eens een heel klein belletje van herkenning rinkelen he!

Uhhh NEE...Als er niks te herkennen valt gaat het feest over toch? :) :aai: Moet moeilijk voor je zijn Dave, als er mensen zijn die jou bekrompen mening niet delen...:aai: Mja ik had verwacht dat er na een jaar bij jou ook wel een belletje zou gaan rinkelen... Maar kennelijk ben je nog stommer als ik had gedacht... :)
Waarschuw beheerder
ze is niet echt veel te dik ofzow
kilootje of 20 mischien:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 7 februari 2007 om 19:51:
Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.

inruilen voor een gratekut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op zaterdag 22 maart 2008 om 23:01:
Uhhh NEE...Als er niks te herkennen valt gaat het feest over toch?

Vind je het niet fijn als je vriend jou de liefste én de mooiste van de wereld vind? En is het niet leuk in een relatie om wat voor elkaar te doen en het spannend te houden.

Ja, als je dit niet kent houd het idd op en is het voor jou enkel blablabla
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 23 maart 2008 om 07:07:
Vind je het niet fijn als je vriend jou de liefste én de mooiste van de wereld vind? En is het niet leuk in een relatie om wat voor elkaar te doen en het spannend te houden.

NOGMAALS :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 maart 2008 om 11:17:
ik zou nooooooit afvallen omdat mijn vriend dat wilt dan zoekt hij toch fijn een ander die wel aan zijn eisen voldoet als ik zou afvallen zou ik dat doen voor mezelf maar niet voor iemand anders

Mijn vent vind me leuk zoals ik ben :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 23 maart 2008 om 07:07:

Ja, als je dit niet kent houd het idd op en is het voor jou enkel blablabla

Ja heb je gelijk in, alleen kan ik me wel andere dingen verzinnen om het spannend te houden en wat voor elkaar te doen. Beter zorgen dat je geen ruzies krijgt, en als je ze hebt het met elkaar uitpraten ipv je druk te maken over dat je vriendin een 2e kont ontwikkelt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op zondag 23 maart 2008 om 12:38:
Mijn vent vind me leuk zoals ik ben

Ja, ik ben blij voor je dat je iemand heb, maar misschien gaat jou vriend ook wel wat zeggen als jij naar de 50kg (geen idee hoe lang je bent) gaat.
Dat weet jij ook niet, want zo ver is het niet en komt het misschien niet.
Hoe hard jullie ook ontkennen dat uiterlijk niet heel belangrijk in een relatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 23 maart 2008 om 14:35:
Ja, ik ben blij voor je dat je iemand heb, maar misschien gaat jou vriend ook wel wat zeggen als jij naar de 50kg (geen idee hoe lang je bent) gaat.
Dat weet jij ook niet, want zo ver is het niet en komt het misschien niet.
Hoe hard jullie ook ontkennen dat uiterlijk niet heel belangrijk in een relatie.

Ja maar dat ga ik niet :) Was ik iig niet bepaald van plan :lol:

En misschien komt het wel zo ver...Wie weet.. We zien het wel...Weet een ding zeker...Als er ooit een einde komt aan deze relatie komt dat ZEKER NIET door mijn uiterlijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op zondag 23 maart 2008 om 16:45:
Ja maar dat ga ik niet Was ik iig niet bepaald van plan

En misschien komt het wel zo ver...Wie weet.. We zien het wel...Weet een ding zeker...Als er ooit een einde komt aan deze relatie komt dat ZEKER NIET door mijn uiterlijk...

Het was ook hypothetisch, maar jullie zijn elkaar hoogstwaarschijnlijk opgevallen door uiterlijk, dat zie je vaak als eerst.
Dat je dent: die ziet er leuk uit, en het klikt dan ook nog omdat die persoon gezellig en lief is.
Of andersom,(internet forum) je vind dat iemand leuke posts heeft, dan wil je toch weten hoe die persoon eruit ziet?!?!

Dus als hij van vrouwen houd met jou postuur, dan zou hij misschien niet blij zijn als je zoveel af zou vallen.
En je relatie is nog pril, dus zou hij het ook niet toegeven :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 23 maart 2008 om 17:17:
Het was ook hypothetisch, maar jullie zijn elkaar hoogstwaarschijnlijk opgevallen door uiterlijk, dat zie je vaak als eerst.
Dat je dent: die ziet er leuk uit, en het klikt dan ook nog omdat die persoon gezellig en lief is.
Of andersom,(internet forum) je vind dat iemand leuke posts heeft, dan wil je toch weten hoe die persoon eruit ziet?!?!

Dus als hij van vrouwen houd met jou postuur, dan zou hij misschien niet blij zijn als je zoveel af zou vallen.
En je relatie is nog pril, dus zou hij het ook niet toegeven

Ja oke, voor de eerste keer geef ik je een beetje gelijk...:lol:
Maar als hij t niet leuk zou vinde zou die dr ook nooit aan begonnen zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op zondag 23 maart 2008 om 17:21:
Maar als hij t niet leuk zou vinde zou die dr ook nooit aan begonnen zijn...

Dat bedoel ik ook, hij vind jou leuk zoals je eruit ziet, maar als zijn "smaak" wat voller/steviger/dikker of what ever is. Dan kan hij gaan klagen over je smalle gezicht, kleinere borsten. En dan vind hij jou nog steeds de leukste en liefste, maar heeft jou liever wat voller.
Nou, als het zo zou kunnen, dan kan het in mijn geval ook, maar dan andersom :D
Waarschuw beheerder
Je moet elkaar nemen zoals je bent, als iemand wat aan je wil veranderen zit er iets niet goed en moet je dr al niet eens aan beginnen. Als je vriendin dikker word kun je er wat van zeggen als ze zich zelf aan het verwaarlozen is, maar als ze vanzelf dikker begint te worden en er niet echt wat aan kan doen moet je het van je af zetten. En buiten dat om blijft het nog altijd haar lichaam en heeft niemand behalve zij alleen daar wat over te zeggen. Maar goed consequenties zijn uiteraard ook voor haar ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FapKeuning op zondag 23 maart 2008 om 18:13:
Je moet elkaar nemen zoals je bent, als iemand wat aan je wil veranderen zit er iets niet goed en moet je dr al niet eens aan beginnen.

Precies..
Als mijn vent me te dik vindt zoekt ie maar lekker een dunnere meid!

Als je vriendin dikker word kun je er wat van zeggen als ze zich zelf aan het verwaarlozen is, maar als ze vanzelf dikker begint te worden en er niet echt wat aan kan doen moet je het van je af zetten. En buiten dat om blijft het nog altijd haar lichaam en heeft niemand behalve zij alleen daar wat over te zeggen.

:yes:
Waarschuw beheerder
, maar als ze vanzelf dikker begint te worden en er niet echt wat aan kan doen moet je het van je af zetten

99% van de gezonde vrouwen tussen de 18 en 30 jaar worden niet vanzelf dik!

Je moet elkaar nemen zoals je bent, als iemand wat aan je wil veranderen zit er iets niet goed en moet je dr al niet eens aan beginnen.

Als een vrouw jou nu wel ziet staan, ze denkt leuke gozer, en jij komt weer 60 kilo aan, denk je dat je vriendin dat gaat trekken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 23 maart 2008 om 18:27:
Als een vrouw jou nu wel ziet staan, ze denkt leuke gozer, en jij komt weer 60 kilo aan, denk je dat je vriendin dat gaat trekken?

Ik snap je punt wel, maar als ik mij daar happy bij zou voelen of het me niet interreseerde en zij daarom bij me weg zou gaan is dat mn eigen keus geweest. En het is wel een verschil of iemand 5 of 50 kilo aan komt. Als je vriendin 30 kilo aan kwam en je er dan problemen mee krijgt dat ze te dik word vind ik wel wat je dr wat van mag zeggen. Maar als ze een beetje zit te jojo-en en 5 kilo zwaarder word moet je dat niet te snel zeggen. Maar goed blijft moeilijk, je kunt haar ook vaker neuken. Blijft er minder tijd voor eten over en heb je meer beweging ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FapKeuning op zondag 23 maart 2008 om 18:34:
Maar goed blijft moeilijk, je kunt haar ook vaker neuken. Blijft er minder tijd voor eten over en heb je meer beweging

:lol:
Waarschuw beheerder
Ik snap je punt wel, maar als ik mij daar happy bij zou voelen of het me niet interreseerde en zij daarom bij me weg zou gaan is dat mn eigen keus geweest

Als je zo makkelijk je relatie op het spel zet, dan is dat idd jouw keuze.

En het is wel een verschil of iemand 5 of 50 kilo aan komt. Als je vriendin 30 kilo aan kwam en je er dan problemen mee krijgt dat ze te dik word vind ik wel wat je dr wat van mag zeggen.

Ja, ik gaf in mijn voorbeeld ook al 80kilo aan, dat is 20/25 kilo zwaarder, dat is erg veel!

Maar goed blijft moeilijk, je kunt haar ook vaker neuken. Blijft er minder tijd voor eten over en heb je meer beweging

Waarschuw beheerder
Ja 20/25 kilo te zwaar is idd veel, beste kun je gewoon keer gesprek met haar aangaan. Maar goed je moet vrouwen nooit laten merken dat jij haar liever dunner ziet. Gewoon zeggen dat je je beetje zorgen maakt, en graag wil weten hoe dat komt en dat je wil dat het goed met haar gaat ;) Vrouwen zijn alergisch voor commentaar, zeker als het om hun uiterlijk gaat, vliegen ze gelijk in de verdediging en gaan ze ontkennen O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FapKeuning op zondag 23 maart 2008 om 19:10:
Vrouwen zijn alergisch voor commentaar, zeker als het om hun uiterlijk gaat, vliegen ze gelijk in de verdediging en gaan ze ontkennen

:o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 11:47:
Uitspraak van Lady_luck op vrijdag 21 maart 2008 om 11:12:
Het verschil tussen 'zwakke' en 'sterke' dikkerds, zit hem voor mij in het feit of je realistisch genoeg bent om te zien dat je het zelf veroorzaakt hebt en dat het JOUW verantwoordelijkheid is om er vanaf te komen.

inderdaad ja, én of je het wilt natuurlijk

Maar dalgliesh zegt in feite hetzelfde alleen wat ongenuanceerder

Heb je gelijk in... I rest my case ;)

Waarschuw beheerder
Zeg je toch dat het ongezond is..eerlijkheid is zelfs het makkelijkst dan, mja 60-62 kg is een mooi gewicht voor een vrouw :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 maart 2008 om 14:57:
wat is TE dik?

:kwijl:
Waarschuw beheerder
Ja ik vind dat je gelijk heb!!
Iemand moet het haar zeggen, dus ben jij de aangewezen persoon.

Vrouwen zijn zo snel op hun teentjes getrapt als het over gewicht gaat, dus breng het wel subtiel (A) ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 21:49:
Vrouwen zijn alergisch voor commentaar, zeker als het om hun uiterlijk gaat, vliegen ze gelijk in de verdediging en gaan ze ontkennen

Dus?
hoeven we toch ook niet te pikken?
je bent dan gvd wel voor dat uiterlijk gevallen :[
als je niet op uiterlijk valt ga je namelijk ook niet zeiken dat ze te dik is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van maaaah op dinsdag 25 maart 2008 om 16:45:
je bent dan gvd wel voor dat uiterlijk gevallen
als je niet op uiterlijk valt ga je namelijk ook niet zeiken dat ze te dik is

Goed voorbeeld van snel op de teentjes getrapt zijn :lol: hihi

Maar het oog wil toch ook wat? Je valt toch op combinatie van..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van maaaah op dinsdag 25 maart 2008 om 16:45:
Dus?
hoeven we toch ook niet te pikken?
je bent dan gvd wel voor dat uiterlijk gevallen
als je niet op uiterlijk valt ga je namelijk ook niet zeiken dat ze te dik is.

Het topic gaat erom of je kunt zeggen dat je vriendin te dik is geworden of dik gaat worden, en je dus NIET op haar dikke uiterlijk ben gevallen, en in jou geval pleit je er dus voor dat je het dan wel kunt zeggen!

Uitspraak van Miss-Maris op dinsdag 25 maart 2008 om 16:49:
Goed voorbeeld van snel op de teentjes getrapt zijn hihi

Ja, zSjuul sloeg de spijker op zijn kop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss-Maris op dinsdag 25 maart 2008 om 16:49:
Goed voorbeeld van snel op de teentjes getrapt zijn hihi

Mijn oog wil wat ja, maar ik kies er dan ook voor om niet voor (super) dikke mensen te vallen. ;)
Beetje vet kan geen kwaad :D
Zolang het maar niet boven de 110 komt.

Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 25 maart 2008 om 18:08:
Het topic gaat erom of je kunt zeggen dat je vriendin te dik is geworden of dik gaat worden, en je dus NIET op haar dikke uiterlijk ben gevallen, en in jou geval pleit je er dus voor dat je het dan wel kunt zeggen!

Nee je kan het dus niet zeggen. :) Als het je lief is respecteer je hoe ze is, dik of dun no matter what.
Doe je dat niet ben jij haar niet waard.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 23 maart 2008 om 18:44:
Ja, ik gaf in mijn voorbeeld ook al 80kilo aan, dat is 20/25 kilo zwaarder, dat is erg veel!

VEEL?
whahahah dan heb ik een overgewicht 8)
ik vind je echt zo'n strontventje als ik dit lees.
zijn ook vrouwen van 80 met fucking mooi figuur
halloooo
liever dik dan te dun
heb je niet eens om wat over te klagen. :\
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 maart 2008 om 20:34:
http://mandy-and-rons-harley-davidson-website.foto­blog.org.uk/p47690757.html
uhu

(maar joh, heb me even ingespannen om je wat beter te bezichtigen)

kon je nog oudere foto's uit de album pikken? :roflol: dit bewijst wel weer jou zwakzinnigheid :lol: de foto's die ze plaatst zijn nieuw... komt hij met foto van toen ze 17 was of 16 LOL o man.... en nog zijn die foto's prachtig! (Y) niet te vergelijken wat met jij in je album hebt! waarom pak je niet haar foto's van waar ze 12 of 8 jaar was? sukkeltje hahahahaha ze had haar foto's al geplaatst hier...(haar nieuwe foto's)

ik zal maar even mijn meissie's recente foto hier neer pleuren :)

[img width=640 height=480 cacheid=0000fd08000215a9385134491a02331dc0]http://i78.photobucket.com/albums/j120/harley8118/SP_A2566.jpg[/img]

en als ik jou album zo kijk.... erg veel foto's van jou hoor ;) poe hey!!
en wat je er ook op hebt :ROFLOL: sjeeeeeees :x nee dat geeft echt jou de eer zo te oordelen :lol: man we lachen ons hier dood om jou :roflol:

bekijk je eigen kop maar eens goed (Y)
https://partyflock.nl/albumelement/20057625

en die van je maat (Y)
wie is nou een grotere freak??? hij of zijn maat? :S

https://partyflock.nl/albumelement/20059264:M_n_stapmaatje_Met_hem_lekker_meideng_hosseleng

zullen wij ook eens gaan oordelen nu??? maja wij hoeven niet te oordelen... resultaat bewijst het kiijk foto's :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van maaaah op dinsdag 25 maart 2008 om 18:15:
VEEL?
whahahah dan heb ik een overgewicht
ik vind je echt zo'n strontventje als ik dit lees.
zijn ook vrouwen van 80 met fucking mooi figuur
halloooo
liever dik dan te dun
heb je niet eens om wat over te klagen

Als je 20 tot 25 kilo aankomt is dat veel, je moet eens lezen sukkel.
Als jij 20 tot 25 kilo aankomt weeg je 105/110 En dat vind je zelf ook teveel!
En niet liever dik of dun, maar normaal postuur!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 25 maart 2008 om 19:09:
Als je 20 tot 25 kilo aankomt is dat veel, je moet eens lezen sukkel.
Als jij 20 tot 25 kilo aankomt weeg je 105/110 En dat vind je zelf ook teveel!
En niet liever dik of dun, maar normaal postuur!

jij zegt letterlijk dat je 80 kilo te dik vind
dus wie is hier dan een sukkel
echt dom he :lol:
80+ 20= nog altijd 100 :S
aaah echt he.. jezus
't is dat je überhaupt nog een vriendin hebt/ kan krijgen al een wonder!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Meende dat negers en blondjes altijd zo goed konden opschieten? toch niet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van maaaah op dinsdag 25 maart 2008 om 19:19:
zegt letterlijk dat je 80 kilo te dik vind
dus wie is hier dan een sukkel
echt dom he
80+ 20= nog altijd 100
aaah echt he.. jezus
't is dat je überhaupt nog een vriendin hebt/ kan krijgen al een wonder!

Ik kon uit je vorige post halen dat jijzelf al boven de 80 zou wegen
VEEL?
whahahah dan heb ik een overgewicht.
En dan zou jij rond de 85 kilo zijn!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 19:23:
Meende dat negers en blondjes altijd zo goed konden opschieten? toch niet

Nee, dat geld niet voor domme blondjes ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 25 maart 2008 om 19:26:
Nee, dat geld niet voor domme blondjes ;)

Daarom hahaha vervelende doos, gaat tegenwoordig eerder om gelijk te hebben dan iets normaals uit te leggen :)

Ze kan trouwens rekenen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kon uit je vorige post halen dat jijzelf al boven de 80 zou wegen
VEEL?
whahahah dan heb ik een overgewicht.

nee, dat was sarcastisch bedoeld.
maar je gaat er dus vanuit dat mensen van 85 kilo een overgewicht hebben?
dhamn, je zou maar zware botten hebben.
krijg je zomaar een stempel
hee jij bent dik :lol:
maargoed, ik hou op met jouw te discusieëren want ik zie mezelf al helemaal flippen. (F)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 19:29:
Daarom hahaha vervelende doos, gaat tegenwoordig eerder om gelijk te hebben dan iets normaals uit te leggen

Ze kan trouwens rekenen laatste aanpassing 25 maart 2008 19:30

en jij kan alleen je buik showen, so shut the fuck up.

Nee, dat geld niet voor domme blondjes

oh zal ik eens over jouw beginnen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

er zijn ook wel mensen die 85 wegen, en geen overgewicht hebben:/ vriendin van me weegt ook zoiets, en die is niet dik:S
trouwens, spier is ook zwaarder dan vet;) dus als je heel erg gespierd bent, kun je zwaarder zijn dan een heel dik iemand van dezelfde lengte,, kilo's alleen zeggen dus weinig,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 21:28:
er zijn ook wel mensen die 85 wegen, en geen overgewicht hebben vriendin van me weegt ook zoiets, en die is niet dik
trouwens, spier is ook zwaarder dan vet dus als je heel erg gespierd bent, kun je zwaarder zijn dan een heel dik iemand van dezelfde lengte,, kilo's alleen zeggen dus weinig,

juist.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 7 februari 2007 om 19:51:
Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.

De bullebak dat het is
Waarschuw beheerder
er zijn ook wel mensen die 85 wegen, en geen overgewicht hebben vriendin van me weegt ook zoiets, en die is niet dik
trouwens, spier is ook zwaarder dan vet dus als je heel erg gespierd bent, kun je zwaarder zijn dan een heel dik iemand van dezelfde lengte,, kilo's alleen zeggen dus weinig,

Dat is al eerder in dit forum besproken.
Uitspraak van maaaah op dinsdag 25 maart 2008 om 21:09:
oh zal ik eens over jouw beginnen?

Gooi het maar van je af kiddo!
Waarschuw beheerder
nee, dat was sarcastisch bedoeld.
maar je gaat er dus vanuit dat mensen van 85 kilo een overgewicht hebben?

Nee, je zei zelf dat je overgewicht had, en je kiest de verkeerde stijlfiguur.
je zou maar zware botten hebben

Daar geloven alleen kinderen in!

Waarschuw beheerder
en jij kan alleen je buik showen, so shut the fuck up.

Tja wat oppervlakkig lijkt, moet dan ook wel oppervlakkig zijn...Als je zelf zo mooi figuur hebt waarom reageer je dan zo boos? je gaat je toch zekers niets laten wijsmaken door zo'n oppervlakkig persoon als ik :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 18:27:
komt hij met foto van toen ze 17 was of 16 LOL o man

:O moet je nagaan :lol:
en die van je maat
wie is nou een grotere freak??? hij of zijn maat?

:lol: heerlijk he...
ik zal maar even mijn meissie's recente foto hier neer pleuren

idd, een mooie kat :yes: maar varkens zijn niet zulke prettige huisdieren (Y) (gewoon een tip hoor...)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 23:40:
je gaat je toch zekers niets laten wijsmaken door zo'n oppervlakkig persoon als ik

je snapt zijn punt toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 25 maart 2008 om 22:52:
Gooi het maar van je af kiddo!

dat zal ik maar niet doen, bespaart me een ban:aai:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 23:40:
Tja wat oppervlakkig lijkt, moet dan ook wel oppervlakkig zijn...Als je zelf zo mooi figuur hebt waarom reageer je dan zo boos? je gaat je toch zekers niets laten wijsmaken door zo'n oppervlakkig persoon als ik

omdat ik gek word van mensen die zeiken dat ze te dik zijn. ;)
goh, even nadenken dat sommige mensen daar wakker van kunnen liggen omdat ze met een woordje 'dikzak' worden geraakt.

Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 25 maart 2008 om 23:00:
Nee, je zei zelf dat je overgewicht had, en je kiest de verkeerde stijlfiguur.

Ik heb geen overgewicht.
en al had ik dat i don't care.

Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 25 maart 2008 om 23:00:

:lol: triest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van maaaah op woensdag 26 maart 2008 om 08:19:
dat zal ik maar niet doen, bespaart me een ban

spit it out!! :o :honger: je kunt t ook op een nette manier doen o:)
Waarschuw beheerder
dat zal ik maar niet doen, bespaart me een ban

Dus je bent niet bekwaam om op een normale manier je gevoelens op te schrijven? Ik had ook niks anders van een 17jarige verwacht.

triest.

Je bent nog een kind!