Partyflock

Forumonderwerp · 929740
2 volgers · 73476x bekeken
Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 18:40:
kennelijk zit je er dan toch wel mee

dat valt wel mee hoor,ik snap wel wat zij bedoeld(Y) misschien moet je ff teruglezen..
Waarschuw beheerder
kennelijk zit je er dan toch wel mee of wil je horen dat je niet lelijk bent

nee dat slaat op mijn haar kleur :P effe voorbeeld ;)
en omdat mensen anders weer gaan zeuren van zegt iemand zonder foto's in haar foto album... ik heb ze op zichtbaar voor vrienden staan... ik ben ze nu dus effe voor met dat over ze heeft niet eens foto's van haar in de foto album ;) ze zien niet dat ze op zichtbaar voor alleen vrienden staan

convict 666: ik vind je mening heel goed en respecteer het zeker..

en thnx (f)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 18:43:
dat valt wel mee hoor,ik snap wel wat zij bedoeld misschien moet je ff teruglezen..

:Respect: WB btw :P ben je weer terug van weggeweest?? :P waar had je die ban voor? blij dat je weer terug bent girl (f)

maar waarom moet je als ''bewijs'' zoveel fotoos plaatsen

daarom hoef ik het niet te doen ;) bewijzen dat ik mooi ben etc.. heb ik al eerder genoeg complimenten gehad hier in het topic... allemaal zeer positief! geen 1 negatief op Dalgliesh na dan maja dan noem je ook wat op! die vind alleen maatje 36 mooi ;) dus daar doe ik het zekers niet voor!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 19 maart 2008 om 17:06:
Kun je mij uitleggen waar de maagband voor is? Als je je houd aan kleine porties, heeft dat niet hetzelfde effect?

bij sommige mensen gaat dr iets kapot door al dat gejojo
zowel geestelijk als lichamelijk;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mandy (l) Thorsten op woensdag 19 maart 2008 om 18:47:
WB btw ben je weer terug van weggeweest?? waar had je die ban voor? blij dat je weer terug bent girl

haha ik oook !!:d je weet mijn forum over.........;p
was ff ziekelijk bezig tegen een ziekelijke belg:lol:
hij kon dr niet meer tegen:cry: :no: :roflol:
dont touche my babys!!:[ (je weet wel wat ik bedoel)hehe (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 18:43:
dat valt wel mee hoor,ik snap wel wat zij bedoeld misschien moet je ff teruglezen..

ik snap dr punt ook, daarom zei ik ook dat ik t respecteer ;) hoef ik geen pagina's voor terug te lezen.. ik vond t alleen een beetje apart dat er zoveel fotoos als ''bewijs'' staan ;)

ben ze nu dus effe voor met dat over ze heeft niet eens foto's van haar in de foto album ze zien niet dat ze op zichtbaar voor alleen vrienden staan

en je hebt gelijk ook :D

geen 1 negatief op Dalgliesh na dan maja dan noem je ook wat op! die vind alleen maatje 36 mooi dus daar doe ik het zekers niet voor

och dat soort mensen pint zich veel te veel vast op het ideaalbeeld wat niet bestaat , oppervlakkigheid ten top heet dat :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mandy (l) Thorsten op woensdag 19 maart 2008 om 18:37:
alleen mijn tieten wegen al zo wie zo 1 a 2kg per stuk!!! daar zou ik wel wat aan willen doen... een borst verkleining van E naar C ofzo....

not a chance :kwijl:
nerges voor nodig :d
ik ben gelukkig ik voel me goed ik krijg complimenten dat ik er goed uit zie, en ik ben blij met maatje XL

dit vink gewoon mooi gesproken :D
uiteindelijk teld datgene wat je van jezelf vind het belangrijkstem dat je naaste liefde.. dan zit je al gebeiteld.
bewijzen dat ik mooi ben etc

:jaja:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 19:04:
(je weet wel wat ik bedoel)

uhm :no: eiglijk niet:[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 19:12:
och dat soort mensen pint zich veel te veel vast op het ideaalbeeld wat niet bestaat , oppervlakkigheid ten top heet dat

dat "ideaalbeeld" als je het zo wilt noemen is onveranderd sinds 1950 ofzo.. hoe wil je dat in godsnaam nog vergelijken met de tegenwoordige samenleving.
Waarschuw beheerder
Kun je mij uitleggen waar de maagband voor is?

even zo vriendelijk geweest...

ik denk dat het dit is:
http://www.sagb-maagband.nl/chirurgie/hetprincipe.html

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op woensdag 19 maart 2008 om 19:19:
dat "ideaalbeeld" als je het zo wilt noemen is onveranderd sinds 1950 ofzo.. hoe wil je dat in godsnaam nog vergelijken met de tegenwoordige samenleving

zeg, niet zo vijandig hoor, ik heb het over de oppervlakkigheid van dat soort mensen :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 19:24:
zeg, niet zo vijandig hoor, ik heb het over de oppervlakkigheid van dat soort mensen

haaa neee dat was HELEMAAAAAAAL niet vijadig bedoeld meid!:D
ik wil ermee zeggen..

als je vasthoudt aan een 90-6-90- (dacht ik dat het was) dat is gewoon royaal achterhaald.
niet denken dat ik oppervlakkig ben:P
anders meot je toch even de laatste pagina teruglezen voor dat bewijs;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op woensdag 19 maart 2008 om 19:28:
haaa neee dat was HELEMAAAAAAAL niet vijadig bedoeld meid!

sorry dan heb ik t verkeerd begrepen :$ (F)

Uitspraak van Bloodrayne op woensdag 19 maart 2008 om 19:28:
als je vasthoudt aan een 90-6-90- (dacht ik dat het was) dat is gewoon royaal achterhaald.
niet denken dat ik oppervlakkig ben
anders meot je toch even de laatste pagina teruglezen voor dat bewijs

hahaha nee hoor dat heb ik wel begrepen uit dit antwoord :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 19:40:
sorry dan heb ik t verkeerd begrepen

dat valt dan al gelukkig mee :)
(F) accepted :D

nee volgens sommige 'bekenden' (overigens niet pfers) heb ik dat effect op mensen wegens mijn cynisme (ofzoiets)... o:) zal dan wel...:P
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 19:40:
hahaha nee hoor dat heb ik wel begrepen uit dit antwoord

mooi :D eindelijk word ik gehoort whaha:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op woensdag 19 maart 2008 om 19:43:
accepted

mooi zo want ik doe niet aan niet goed geld terug garantie :lol: ;)

volgens sommige 'bekenden' (overigens niet pfers) heb ik dat effect op mensen wegens mijn cynisme (ofzoiets)... zal dan wel...

cynisme roeleert dus je bent gezegend :respect:

mooi eindelijk word ik gehoort whaha

ja hee :O ook zeldzaam op PF :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 19:49:
mooi zo want ik doe niet aan niet goed geld terug garantie

heel goed, want je had nix gekregen :P
cynisme roeleert dus je bent gezegend

door jou? ooh wat een eer :P nu kan ik happy doodgaan :P
ook zeldzaam op PF

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloodrayne op woensdag 19 maart 2008 om 19:51:
heel goed, want je had nix gekregen

gierig :'(

Uitspraak van Bloodrayne op woensdag 19 maart 2008 om 19:51:
door jou? ooh wat een eer nu kan ik happy doodgaan

ik zal je eren op je begrafenis (F)

hahaha lekker oftopic hee 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 19:56:
gierig

:cry::cry::cry: doe es lief:cry:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 19:56:
hahaha lekker oftopic hee

zulle we daarom maar weer back2topic :)
Waarschuw beheerder
donateur
toch zou ik het niet zeggen uit zelfbescherming, ligt namelijk heel gevoelig dalgliesh gewicht bij vrouwen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 19 maart 2008 om 06:14:
Verf jij je haar ook? Of gebruik je de shampoo van je vriendin? Jij voldoet namelijk ook aan het profiel!

niet tveel bananenschillen roken Dave

alleen mijn tieten wegen al zo wie zo 1 a 2kg per stuk!!! daar zou ik wel wat aan willen doen... een borst verkleining van E naar C ofzo....

eeeeecht niet mijn tieten!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BEE* op woensdag 19 maart 2008 om 15:07:
Lauraadjenooit kan volgens mij een orgasme van zichzelf krijgen als ze in de spiegel kijkt. DAMNED.. anders plaats je eff tig foto's van jezelf in je album omdat je zoooo op jezelf kickt! zelfvertrouwen is belangrijk maar zoveel!!
Sorry vond het gewoon erg grappig maar eerlijk is eerlijk het is een lekker wijf! Nou jared doe je best! laatste aanpassing 19 maart 2008 15:08

hahaha ja man ik krijg echt wrede orgasmes van mezelf NOU goed:roflol:
en wat is er raar aan foto's in een album plaatsen van jezelf en je vriendinnen, daar is een album voor, niet?
maar goed blijkbaar kon je dat zelf niet bedenken.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 15:12:
zo ben ik weeer was ff weggeweest...
ik moet wel lachen om je opmerking naar mij want heb jij diegene die je uitscheldde ooit gezien? dacht t nie he maargoed meidje heb wel degelijk veel mensenkennis en ik kan je vertellen dat fotoos heel veel over je zeggen!als je niet onzeker bent over jezelf ga je 1;geen mensen afkraken op uiterlijk punt 2;ga je geen webcam/pikante fotoos van jezelf plaatsen ..maargoed iedereen heeft zijn of haar onzekerheden!!!en kwaliteiten..wie zegt dat ze die niet heeft ontkent dat gewoon
ter zelfbescherming!!laatste aanpassing 19 maart 2008 15:13

hee ik weet niet wat jij pikant vind hoor haha niets gewend?
Ik mag zeggen wat ik wil het is tenslotte een forum, dat doe jij ook. ben jij dan ook onzeker?
Ik in ieder geval niet en ga het niet nog een keer zeggen,als ik het zelf maar weet:D

Uitspraak van Jared B) op woensdag 19 maart 2008 om 15:54:
Nou als ik dr zou tegenkomen met stappen zou ik wel even een babbeltje gaan maken

;)

Uitspraak van Mandy (l) Thorsten op woensdag 19 maart 2008 om 17:47:
Laura over een groot ego gesproken... ze vind haar zelf nog mooier dan dat anderen haar mooi vinden... van zo iets houden wij zo wie zo al niet

jaaa blabla verzin wat nieuws
Hoeveel foto's van jezelf ga je nog posten? Man, ik blijf erin:roflol:

:bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lauraadjenooit op woensdag 19 maart 2008 om 21:47:
ben jij dan ook onzeker?
Ik in ieder geval niet en ga het niet nog een keer zeggen,als ik het zelf maar weet

nee hoor meid vast niet he:lol: we zijn mensen!!!en niemand is perfect:yes:,je bewijst t al om van de daken te schreeuwen dat je niet onzeker bent!!!maar je bent gewoon in de ontkenningsfase vrouwke:aai: ik hoef me niet uit tekleden om normaal behandelt te worden:lol: ik wordt beoordeeld op mn persoon en kwaliteiten..bij jou denken ze ; ooowh das een lekker wijf die wil ik neuken:lol:
niks mis mee op zich;p maar wat wil je nou gelukkig zijn of altijd een lustopject zijn?ik zei al je bent best een mooie meid,maar met kleren aan ben je nog mooier en neemt men je wat serieuzer:flower:
over mijn lichaam ben ik zeker ;p maar dr zijn zat andere dingen in t leven dan mooi zijn,denk dr eens over na!ik krijg zat complimentjes bij mn foto album/t verschil tussen jou en mij is dat ik respect krijg en jij alleen opmerkingen van geile boys :lol:neem t niet persoonlijk :d ik probeer een standpunt neer te zetten..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2008 om 07:19:
nee hoor meid vast niet he we zijn mensen!!!en niemand is perfect,je bewijst t al om van de daken te schreeuwen dat je niet onzeker bent!!!maar je bent gewoon in de ontkenningsfase vrouwke ik hoef me niet uit tekleden om normaal behandelt te worden ik wordt beoordeeld op mn persoon en kwaliteiten..bij jou denken ze ; ooowh das een lekker wijf die wil ik neuken
niks mis mee op zich maar wat wil je nou gelukkig zijn of altijd een lustopject zijn?ik zei al je bent best een mooie meid,maar met kleren aan ben je nog mooier en neemt men je wat serieuzer
over mijn lichaam ben ik zeker maar dr zijn zat andere dingen in t leven dan mooi zijn,denk dr eens over na!ik krijg zat complimentjes bij mn foto album/t verschil tussen jou en mij is dat ik respect krijg en jij alleen opmerkingen van geile boys neem t niet persoonlijk ik probeer een standpunt neer te zetten..laatste aanpassing 20 maart 2008 07:23

GEWELDIG!
en zo is het.
Waarschuw beheerder
maatje meer = gewoon lekker :kwijl:
en er zijn van die mensen die vinden vanniet..

Uitspraak van maaaah op donderdag 20 maart 2008 om 07:24:
GEWELDIG!
en zo is het.

:jaja:mee eens :)
Waarschuw beheerder
hahaha ja man ik krijg echt wrede orgasmes van mezelf NOU goed

we zouden het haast gaan denken :lol:

en wat is er raar aan foto's in een album plaatsen van jezelf en je vriendinnen, daar is een album voor, niet?
maar goed blijkbaar kon je dat zelf niet bedenken.

Nou er zit een klein verschilletje in een paar foto's plaatsen of een heel album met 12 foto's van jezelf aanmaken! Weet niet of je het gezien hebt maar je meeste foto's zijn van jezelf (12) en uitgaan (14) dus kweenie :aai: maar maakt niet uit, als jij d'r gelukkig van word! En nee ik kon dat inderdaad niet zelf bedenken, wat slim van jou zeg! :loser:
:roflol:

bij jou denken ze ; ooowh das een lekker wijf die wil ik neuken
niks mis mee op zich maar wat wil je nou gelukkig zijn of altijd een lustopject zijn?

Waarschijnlijk wilt ze zo overkomen voor aandacht..

verschil tussen jou en mij is dat ik respect krijg en jij alleen opmerkingen van geile boys

Tsja blijkbaar wilt ze dat graag!
Nou Relke je slaat in ieder geval de spijker op z'n kop :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lach lach allemaal maar ik neukte vroeger al op mn eerste afspraakje...

[img width=320 height=513 cacheid=0014228b0004b0e73530806d1a023211bf]http://memberdata.wildvoice.com/jimbolito/media/Fat%20Kid%20fucks%20on%20first%20date.JPG[/img]

Waarschuw beheerder

vind het wel mee vallen idd, zeker wat je af en toe vind hier op pf :lol: 100-en foto's hebben sommige :S
Dalgliesh is de eerste weer in 7 jaar tijd!

:lol: :O ja daaaaag... Het is je gewoon niet in je gezicht gezegd :lol:
Uitspraak van FapKeuning op woensdag 19 maart 2008 om 18:11:
En Afvallen kan iedereen, probleem is gewoon vaak als je al veel te zwaar bent dat je niet alles kunt afvallen wat je moet, 5 of 10 kilo wil nog een keer en dat ook vast houden. Mensen die een klein beetje te zwaar zijn kunnen zo weer op het oude gewicht komen, eerste 5 tot 10 kilo gaat altijd het hardste. Daarna moet je gewoon zoveel doorzettings vermogen te hebben om de rest ook af te vallen, lukt bijna niet.

true! wil en discipline...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady_luck op woensdag 19 maart 2008 om 14:32:
Mensen oordelen veel te snel over iets waar velen van hen helemaal niets vanaf weten.

Kun je mij uitleggen waar de maagband voor is? Als je je houd aan kleine porties, heeft dat niet hetzelfde effect?

Niet iedereen kan zich uit zichzelf aan kleine porties houden... Betweter :X
JUIST voor die mensen hebben ze een maagband uitgevonden.
Sommige mensen hebben de discipline om het zelf vol te houden, anderen hebben er hulp bij nodig; zo simpel is het.
Dat kan je zwak vinden... Ik vind het zwakker als mensen weten dat ze veel te zwaar zijn, niet onder ogen willen zien dat ze echt een probleem hebben waar iets aan gedaan kan worden en de strijd daarom maar opgeven.

Snielzzzzz:
Mijn vriend moest ook eerst zelf flink afvallen, daarna kreeg hij zijn maagband pas. En inderdaad... Ook nu volgt hij nog een calorie-arm dieet. Die Febo-kroket is geen dagelijkse kost hoor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2008 om 10:46:
Niet iedereen kan zich uit zichzelf aan kleine porties houden... Betweter
JUIST voor die mensen hebben ze een maagband uitgevonden.

Ik heb een link van iemand gekregen en daar werkte het dus anders
ik denk dat het dit is:
http://www.sagb-maagband.nl/chirurgie/hetprincipe.html,

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 maart 2008 om 14:32:
Denk daar eens over na voordat je weer oordeelt

Waarschuw beheerder
Probleem is dat de een meer honger heeft als de andere, met een maagband als je 1 boterham eet zit je gewoon vol en heb je geen honger meer. Ik moest oplaatst laatst verplicht eten anders viel ik te hard af. Maar gevaar is als het tussen je oren zit dat een maagband geen flikker helpt, ik ben met de feestdagen ook wel paar kilo aangekomen zelfs met de maagband. Als je gewoon laks bent en jezelf een slachtoffer voelt, tja ik ben dik en ik kan niet afvallen zul je met een maagband ook niet afvallen. Vaak zie je de realiteit niet, later als je afgevallen bent zie je pas jezus wat ik toen at was ook wel aso. Maagband is gewoon een extra hulp middel om veel af te vallen. Als je denk dat het vanzelf gaat heb je het mis, je moet het nog steeds zelf doen.

Ken ook wel mensen die hadden eerst een maag verkleining, maar die vraten allemaal zooi de hele dag door. Vervolgens komen ze toch nog aan, en bij de dokter zeggen ze nee hoor ik houd me precies aan het dieet. Stiekem weten ze wel beter, maar zit allemaal tussen je oren als je geen ziekte hebt of watever. De een heeft wel meer aanleg om dikkter te worden als de ander, maar dan moet je daar gewoon rekening mee houden. En de meeste mensen die aanleg hebben om dik te worden worden dat ook door een verkeerd voedings patroon, zei vroeger zelf ook altijd ik eet bijna niks en toch word ik dik.

Ja komt omdat je jezelf bijna uit hongert, en dan voel je je keer beroerd en vreet je een zak chips op. Juist door dat je altijd zo weinig eet denkt je lichaam dan, oo ik moet alle calorieen opslaan want ik weet niet wanneer ik weer wat krijg. Als je gewoon vaker wat minder eet, word je stofwisseling sneller omdat je lichaam zich er op in stelt dat hij steeds wat te eten krijgt. Dat in combinatie met minder calorieen van je gegarandeerd af. Maar bij de meeste die te dik ontbreekt gewoon de wilskracht en ze zien de realiteit niet onder ogen. In hij bijzijn van anderen normaal eten, maar thuis bunkeren en maar klagen dat ze dik worden van de wind.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2008 om 10:46:
Sommige mensen hebben de discipline om het zelf vol te houden, anderen hebben er hulp bij nodig; zo simpel is het.
Dat kan je zwak vinden... Ik vind het zwakker als mensen weten dat ze veel te zwaar zijn, niet onder ogen willen zien dat ze echt een probleem hebben waar iets aan gedaan kan worden en de strijd daarom maar opgeven.

wat zeg je nu precies?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FapKeuning op donderdag 20 maart 2008 om 11:01:
Probleem is dat de een meer honger heeft als de andere, met een maagband als je 1 boterham eet zit je gewoon vol en heb je geen honger meer. Ik moest oplaatst laatst verplicht eten anders viel ik te hard af. Maar gevaar is als het tussen je oren zit dat een maagband geen flikker helpt, ik ben met de feestdagen ook wel paar kilo aangekomen zelfs met de maagband. Als je gewoon laks bent en jezelf een slachtoffer voelt, tja ik ben dik en ik kan niet afvallen zul je met een maagband ook niet afvallen. Vaak zie je de realiteit niet, later als je afgevallen bent zie je pas jezus wat ik toen at was ook wel aso. Maagband is gewoon een extra hulp middel om veel af te vallen. Als je denk dat het vanzelf gaat heb je het mis, je moet het nog steeds zelf doen.

Ken ook wel mensen die hadden eerst een maag verkleining, maar die vraten allemaal zooi de hele dag door. Vervolgens komen ze toch nog aan, en bij de dokter zeggen ze nee hoor ik houd me precies aan het dieet. Stiekem weten ze wel beter, maar zit allemaal tussen je oren als je geen ziekte hebt of watever. De een heeft wel meer aanleg om dikkter te worden als de ander, maar dan moet je daar gewoon rekening mee houden. En de meeste mensen die aanleg hebben om dik te worden worden dat ook door een verkeerd voedings patroon, zei vroeger zelf ook altijd ik eet bijna niks en toch word ik dik.

Ja komt omdat je jezelf bijna uit hongert, en dan voel je je keer beroerd en vreet je een zak chips op. Juist door dat je altijd zo weinig eet denkt je lichaam dan, oo ik moet alle calorieen opslaan want ik weet niet wanneer ik weer wat krijg. Als je gewoon vaker wat minder eet, word je stofwisseling sneller omdat je lichaam zich er op in stelt dat hij steeds wat te eten krijgt. Dat in combinatie met minder calorieen van je gegarandeerd af. Maar bij de meeste die te dik ontbreekt gewoon de wilskracht en ze zien de realiteit niet onder ogen. In hij bijzijn van anderen normaal eten, maar thuis bunkeren en maar klagen dat ze dik worden van de wind.

:yes: je bent de eerste 'dikkert' hier die gewoon de waarheid ook eens verteld (niet lullig bedoelt!) en niet naar uitzonderingen zoekt voor excuusjes. (Y)

OT: ik heb een beetje omgang met een 'stevige', maar vind haar wel te dik voor het mooie...
Waarschuw beheerder
nee hoor meid vast niet he we zijn mensen!!!en niemand is perfect,je bewijst t al om van de daken te schreeuwen dat je niet onzeker bent!!!maar je bent gewoon in de ontkenningsfase vrouwke ik hoef me niet uit tekleden om normaal behandelt te worden ik wordt beoordeeld op mn persoon en kwaliteiten..bij jou denken ze ; ooowh das een lekker wijf die wil ik neuken
niks mis mee op zich maar wat wil je nou gelukkig zijn of altijd een lustopject zijn?ik zei al je bent best een mooie meid,maar met kleren aan ben je nog mooier en neemt men je wat serieuzer
over mijn lichaam ben ik zeker maar dr zijn zat andere dingen in t leven dan mooi zijn,denk dr eens over na!ik krijg zat complimentjes bij mn foto album/t verschil tussen jou en mij is dat ik respect krijg en jij alleen opmerkingen van geile boys neem t niet persoonlijk ik probeer een standpunt neer te zetten..laatste aanpassing 20 maart 2008 07:23

och meisje toch je maakt je echt druk om me he:P
Ik zei toch al ik ga t niet nog een keer zeggen?
en ff he ik weet serieus echt niet waar je het over hebt hoor haha ik hou mn kleren gewoon braaf aan hoor dus je stelt je weer vreselijk aan. geeft niet raak het onderhand wel gewend, maar je zou is met iemand moeten gaan praten!
Trouwens haal eerst die duizend foto's van jezelf is van je profiel voordat je over mij gaat lullen nepbokser
:bye: kijk al uit naar je commentaar druktemakertje

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2008 om 10:41:
vind het wel mee vallen idd, zeker wat je af en toe vind hier op pf 100-en foto's hebben sommige

Dat klopt ja. Er zijn ook mensen hier die helemaal in hun nakie op de foto staan haha genoeg te zien hier op pf:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2008 om 11:54:
je bent de eerste 'dikkert' hier die gewoon de waarheid ook eens verteld (niet lullig bedoelt!) en niet naar uitzonderingen zoekt voor excuusjes.

OT: ik heb een beetje omgang met een 'stevige', maar vind haar wel te dik voor het mooie...

Daarom ben ik ook gaan afvallen, je moet gewoon zelf de knop om zetten. Eerst in een half jaar 15 kilo op "eigen kracht" afgevallen, daarna nog 34 met behulp van de maagband. Komt niet voor niks.. Waarheid is hard maar zo zit het wel, je kunt wel denken oo ik voel me slachtoffer, maar overal tegenaan schoppen heeft geen zin. Als je ontevreden bent met jezelf doe er wat aan, als je je zo gelukkig voelt ook niet lopen zeuren en gewoon gelukkig gaan zitten zijn.

Waarschuw beheerder
:boks: neger! rezpekt! ;)
Waarschuw beheerder
Top snielzzz, goeie post en je legt de vinger op de zere plek.
Vond jij zelf dat het genoeg was of waren er mensen om je heen die wat zeiden?
En voel jij je nu sterker, lekkerder sneller enz.?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lauraadjenooit op donderdag 20 maart 2008 om 12:47:
och meisje toch je maakt je echt druk om me he

:roflol: haha grappig!
en ff he ik weet serieus echt niet waar je het over hebt

ach je bent nog jong:lol: en je heb nog geen eigen identiteit:p ,je bent zoekend zo van wie ben ik?
. geeft niet raak het onderhand wel gewend

ahhhhhhhh:aai: ff knuffele?? :roflol:
is met iemand moeten gaan praten!

ik praat toch tegen jou?:lol:
Trouwens haal eerst die duizend foto's van jezelf is van je profiel voordat je over mij gaat lullen nepbokser

wie maakt zich hier nou druk:lol: ik lul niet over je ,heb t over t algemeen...en neem jou als klein voorbeeld:flower: breezertypjes o:)
ik heb mn kwaliteiten en jij de jouwe:lol: whehe
kijk al uit naar je commentaar druktemakertje

kijk je daar nou naar uit? :roflol: je complimenteerd mij nu:bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FapKeuning op donderdag 20 maart 2008 om 13:46:
Als je ontevreden bent met jezelf doe er wat aan, als je je zo gelukkig voelt ook niet lopen zeuren en gewoon gelukkig gaan zitten zijn.

goed bezig snielzzzzzke!!!!!!(Y)
Waarschuw beheerder
Ja maar nu heb je mij een beetje teleurgesteld met je commentaar dit slaat werkelijk nergens op haha maargoed je verveelt me dus ga niet alles weer citeren blabla jij kent mij niet ik ken jou niet laten we dat vooral zo houden he! toedeledokie!

Waarschuw beheerder
heb ik je teleurgesteld??:lol: ahhhhh hahahha wat had je willen horen dan?????:d
Uitspraak van lauraadjenooit op donderdag 20 maart 2008 om 17:14:
haha maargoed je verveelt me

ik ben dr niet om jou te vermaken :lol:
jij kent mij niet ik ken jou niet laten we dat vooral zo houden he! toedeledokie!

maar dan kunnen we toch wel een discussie voeren???of wordt dat nu te moeilijk??? o:)
uitgeluld????:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2008 om 10:41:
ja daaaaag... Het is je gewoon niet in je gezicht gezegd

moet jij zeggen :Roflol:

https://partyflock.nl/albumelement/20059264:M_n_stapmaatje_Met_hem_lekker_meideng_hosseleng

of deze

https://partyflock.nl/albumelement/20057625
zoek de verschillen :roflol:

jij bent idd erg netjes nog :x maja zonder sletjes had je allemaal van die verkrachters rond lopen (Y) moet ik wel nageven :jaja:

jaaa blabla verzin wat nieuws
Hoeveel foto's van jezelf ga je nog posten? Man, ik blijf erin

ohja was ik vergeten.... ik zie er normaal uit en kleed me niet als een delletje... ja dan blijf je er idd wel in hangen ja :jaja:
verschil moet er blijven :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
toedeledokie!

Ga je weg? Nou de mazzel dan maar :bye:
Uitspraak van Mandy (l) Thorsten op donderdag 20 maart 2008 om 17:56:
moet jij zeggen

https://partyflock.nl/albumelement/20059264:M_n_stapmaatje_Met_hem_lekker_meideng_hosseleng

of deze

https://partyflock.nl/albumelement/20057625
zoek de verschillen

ja sorry Mandy ik kon geen verschil vinden :x
verschil moet er blijven

:yes: zo is het :p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2008 om 17:19:
of wordt dat nu te moeilijk???

heb een vaag vermoeden van wel :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2008 om 11:46:
Uitspraak van Lady_luck op donderdag 20 maart 2008 om 10:46:

wat zeg je nu precies?

Dat iedereen die dik is, een luie onverzorgde hond is en mits dikheid een medische rede heeft iedereen dus wel een normaal postuur kan hebben.
Dat haal ik uit dat verhaal.

Waarschuw beheerder
zoek de verschillen

:lol: moet je na gaan, zelfs mijn stapmaatje moest om je lachen. Je bevestigd iig dat dikkerts gezellig zijn :lol:
moet jij zeggen

:lol: zeg ik ja...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2008 om 18:55:
ja sorry Mandy ik kon geen verschil vinden

:O en ik heb me op foto 2 nog wel geschoren...
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 20 maart 2008 om 20:49:
Dat iedereen die dik is, een luie onverzorgde hond is en mits dikheid een medische rede heeft iedereen dus wel een normaal postuur kan hebben.
Dat haal ik uit dat verhaal.

ja ik ook, maar ik dacht juist dat ze al pagina's vol onzin aan het tikken waren om iedereen duidelijk te maken dat elke dikzak ziek is en zo gelukkig :S
jij kent mij niet ik ken jou niet laten we dat vooral zo houden he!

:O :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 maart 2008 om 20:59:
moet je na gaan, zelfs mijn stapmaatje moest om je lachen

tsja jij oordeeld over lelijkheid... moet je je eigen album eens bekijken :x alsjeblieft zeg lol als je over iets wil oordelen zo als dit zorg er dan wel voor dat jezelf er een beetje leuk uitzie :) en zo wie zo heb jij dan dus ervaring met lelijkerds :roflol: laat mij dan lekker lelijk zijn want zoals je ziet in je elbum vergeleken met dat ben ik een SCHOONHEID! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 20 maart 2008 om 14:22:
Top snielzzz, goeie post en je legt de vinger op de zere plek.
Vond jij zelf dat het genoeg was of waren er mensen om je heen die wat zeiden?
En voel jij je nu sterker, lekkerder sneller enz.?

Nou ik heb altijd al veel getraind, nu ik veel ben afgevallen zie je die spieren gewoon beter en weet je waar je al 6 jaar voor traind. Had ondanks mn overgewicht altijd al een redelijke conditie, kon oplaatst gewoon 2 kilomter hardlopen zonder te stoppen, terwijl kameraden van mij die gewoon normaal gewicht hadden er na 500 meter al de brui aan gaven. Maar ik voel me nu zeker lekerder in mn vel, heb meer energie over. Werk op moment ook 70/80 uur per week in mn eigen bedrijf, gewoon lekker hard blijven werken. Dan ontwikkel je vanzelf ADHD :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
35 kilo kwijt in 3 jaar tyd :)

Waarschuw beheerder
en ik heb me op foto 2 nog wel geschoren...

Nou kan je nagaan dat dat niet eens opvalt ;)
Uitspraak van Mandy (l) Thorsten op donderdag 20 maart 2008 om 23:21:
laat mij dan lekker lelijk zijn want zoals je ziet in je elbum vergeleken met dat ben ik een SCHOONHEID!

(y) zo is Mandy :d
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 21 maart 2008 om 01:42:
35 kilo kwijt in 3 jaar tyd

netjes (y)

Waarschuw beheerder
moet je na gaan, zelfs mijn stapmaatje moest om je lachen

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!
Je bevestigd iig dat dikkerts gezellig zijn

ik ken dr ook die niet gezellig zijn en gevaarlijk:[ o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 20 maart 2008 om 20:49:

kij, nu dacht ik dat vanwege dat met die maagband wat serieuzigheid naar boven kwam maar nu krijg je dus weer zoiets...

gaat weer lekker kort door de bocht,
niet iedereen WIL een gespierde bodybuilder zijn en niet iedereen IS ONGELUKKIG puur omdat ze een maatje meer zijn.
wanneer krijg jij het door die dikke kop van je dat niet iederene is zoals jou.