2 volgers · 73208x bekeken
hahahaha dank je meid
en idd die ogen
echt gaaf
geen lenzen stiekum ??
En idd wat hij zegt raakt volgens mij niemand hier
En te dik ??
Wat is tegenwoordig nog TE dik ?????
yw pretty woman
geen lezen.... ik zou wel eens lenzen willen die gele katten ogen... maar mijn vent zegt al niet doen je hebt van jezelf mooie ogen en al katten ogen dus waarom zou je lol
wat hij zegt raakt nu ook niemand meer... maar volgens mij in het begin zijn er genoeg gekwetst bvb zijn vriendin alleen al (topic titel) en ja wat is te dik? nou volgens mij iedereen in zijn ogen boven de maatje 38
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 11 maart 2008 om 15:07:
.
sprakeloos??
hij is UPG of te wel uit positie gelult
oh nee wacht! hij heeft zijn bijbel erbij gepakt of te wel SONJA BAKKER!
zoals je ziet Dalgliesh... of wtf je naam ook maar mag zijn... niet elke meid die wat voller is is vies en lelijk... er zijn er genoeg die er niks aan kunnen doen en ook mooi kunnen zijn...
jij moet echt een voorbeeld nemen aan IMMORTAL en Ron
give respect get respect! respect krijg je niet dat moet je verdiennen!
laatste aanpassing
dus wij ook joyride en ik ben er trots ook op!!
ik ook
Ik ook en mijn kerel neemt me zoals ik ben ( letterlijk en figuurlijk ) whaha ( zei ik net al via pm tegen immortal
Dus wat wil ik nog meer, heb een vent die van me houd en alles dus ja hij is gek op MIJ zoals IK ben
En hij houd ook van men spekkies
pcies!!!!!! respect voor jou mannetje!
mijne is precies zo en daarom werd ook hij de grond in ge boort door die dalgliesh.... onze mannetjes kunnen teminste zeggen ik heb een gezonde volle mooie meid... met extra neuk teugels
laatste aanpassing
gotcha that confirmed...
ik ben niet fotogeniek en cameraschuw, doe het maar zonder me
jij moet echt een voorbeeld nemen aan IMMORTAL en Ron
ik ben niet fotogeniek en cameraschuw, doe het maar zonder me
met extra neuk teugels
Idd ja
en prikt ie niet zo snel door me heen bij wijze van
laatste aanpassing
ik ben niet fotogeniek en cameraschuw
kijk Joyride en Immortal.... Dalgiesh's innerlijk maakt zijn uitlerlijk nog lelijker dan ons
je komt verder met je innerlijk dan je uiterlijk... wat heb je aan iemand met een mooi uiterlijk en een verot innerlijk? als puntje bij paaltje komt moet je het met het innerlijk doen! ik hoop dat ie veel slanke mooie klote wijven krijgt
laatste aanpassing
kijk Joyride en Immortal.... Dalgiesh's innerlijk maakt zijn uitlerlijk nog lelijker dan onszijn uiterlijk is net zo verot als zijn innerlijk dat heeft hij hier wel bewezen
kijk Joyride en Immortal.... Dalgiesh's innerlijk maakt zijn uitlerlijk nog lelijker dan ons zijn uiterlijk is net zo verot als zijn innerlijk dat heeft hij hier wel bewezen
het oog wilt ook wat, het is echt niet tof voor een vent om naar een wijf te kijken die een bmi heeft van 50% en dan nog lekker uitgezakt op de bank gaat zitten te kijken, naar 4 weddings and a funeral, met een grote zak parikachips...
Dalgiesh's innerlijk maakt zijn uitlerlijk nog lelijker dan ons
als je het type is..
en dan wor die er toch aardig lelijk op, om mij te verslaan
het oog wilt ook wat, het is echt niet tof voor een vent om naar een wijf te kijken die een bmi heeft van 50% en dan nog lekker uitgezakt op de bank gaat zitten te kijken, naar 4 weddings and a funeral, met een grote zak parikachips...
we hebben het niet over een vet persentage van 50% we hebben het over volslank
laatste aanpassing
Tuurlijk wil het oog ook wat
Dus voor ieder wat wils toch ????
Maar stevige meid kan ook cker mooi zijn
we hebben het niet over een vet persentage van 50% we hebben het over volslank hij wil graag een maatje 38 hebben en alles daarboven is vies vet en vatzig.... daar zal jij het zeker ook wel mee eens zijn of niet? en niet alle meiden die wat te zwaar zijn doen het met chips en weet ik veel wat denk maar eens aan een schildklier die te traag werkt
dat legt er aan. Als mijn vriendin een maatje 36 kan hebben ( en heeft) en ze wordt zienderoge dikker zou ik d'r toch wel een sportkaart kado doen ipv dat lekkere geurtje en etentje.
Tuurlijk wil het oog ook wat geen probleem er zijn genoeg mannen en jongens die houden van een grof stevig of 'dik'meisje
Dus voor ieder wat wils toch ????
Maar stevige meid kan ook cker mooi zijn
pcies
dat legt er aan. Als mijn vriendin een maatje 36 kan hebben ( en heeft) en ze wordt zienderoge dikker zou ik d'r toch wel een sportkaart kado doen ipv dat lekkere geurtje en etentje.
another respectloze
jullie moeten eens denken met het hart ipv je lul
lochies dat jullie dood ongelukkig zijn
laatste aanpassing
another respectloze
daarom ben je
vrijgezel
eey opgepast woa
ik ben ook vrijgezel.. dont blame it
another respectloze
niks respectloos: fitter = gezonder
er zijn ook genoeg mensen die wegens depresie aankomen.
troost vinden in eten, dan heb je al helemaal geen sociaal leven!
another respectlozedaarom ben je zeker ook vrijgezel?
ga jij maar lekker tot aan je schouders bij Dalgiesh in de kont kruipen... en samen de bijbel van Sonja Bakker lezen... 1 pot nat....heb zoveel schijt aan jullie en jullie respectloze opmerkingen dat ik stront te kort kom! zeker familie van elkaar?
jullie moeten eens denken met het hart ipv je lul
denken met het hart
nah dat doe ik nou ook weer niet echt, ik ben gewoon mezelf en de rest vloeit eruit voort.. hoef er niet over te 'denken' hoe ik doe tegenover dames...
en tegen mooie dames durf ik al niet dus
Uitspraak van† Convict 666 †
op dinsdag 11 maart 2008 om 16:02:
another respectloze
niks respectloos: fitter = gezonder
Uitspraak van† Convict 666 †
op dinsdag 11 maart 2008 om 16:00:
er zijn ook genoeg mensen die wegens depresie aankomen.
Idd, Convict...
Maar een vooroordeel is altijd makkelijker dan begrip voor sommige mensen
laatste aanpassing
troost in drank vinden wel wou je zeggen??? en verslaafd aan dat drank worden en dan nog maar te zwijgen over drugs verslaafden wegens depresie of wat voor reden dan ook
eey opgepast woa
ik ben ook vrijgezel.. dont blame it
nah bij jou kan ik het me niet voorstellen... bij hem daar op tegen
Idd, Convict...
Maar een vooroordeel is altijd makkelijker dan begrip voor sommige mensen
helemaal mee eens
laatste aanpassing
lochies
ik dacht eerst dat ze wat mensen te pitten kreeg, maar dat was 'm ook niet
daarom zit ik ook op pf
laatste aanpassing
ZEEEEER romantisch
nou ja, met een druifje en een aardbei kan ik meer dan met een chipito'tje
Naast het feit dat ik er niet tegen kan als iemand zit te kraken met chips tijdens een film... zeker als ze niet met haar waffel dicht kan eten.
Mag ik trouwens opmerken dat een forumdiscussie op een forum moet blijven en niet zo persoonlijk moet worden?
daarom zit ik ook op pf
daar heb je een punt
Mag ik trouwens opmerken dat een forumdiscussie op een forum moet blijven en niet zo persoonlijk moet worden?
merk daar wel even bij op dat de "dunnen" niet persoonlijk zijn, maar alleen algemene dingen zeggen en meningen uiten, terwijl de vatzigen persoonlijk worden.
Tis niet eerlijk!
merk daar wel even bij op dat de "dunnen" niet persoonlijk zijn, maar alleen algemene dingen zeggen en meningen uiten, terwijl de vatzigen persoonlijk worden.
Tis niet eerlijk!
En dat is ook te begrijpen
terwijl de vatzigen persoonlijk worden
stoere boy
nee lieverd ik ben te dik remember
nee weet ik nix meer van
dan zou je toch echt naar het buitenland moeten
waar?
jij bent mooi van binnen en van buiten
dat geld dus voor allebij
nah bij jou kan ik het me niet voorstellen
doe es je ebst
komen ook niets te kort
is toch juist ideaal, wie wil nu iets "te kort"komen...
dumpen die slet! moet ze maar minder eten!
dat geld dus voor allebij
thnx
waar?
Florida... this een echte Harley Davidson zonnenbril
doe es je ebst tis toch zo haha
nah bestaat niet
is toch juist ideaal, wie wil nu iets "te kort"komen...
pcies
laatste aanpassing
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha grapjas, Ga ff aan je piemeltje trekken ofzo
Florida... this een echte Harley Davidson zonnenbril
haaaaaallllloooo
glukig heb ik er zelf ook nog twee
pcies goed gereedschap hangt onder een afdakje
nah bestaat niet
vertel mij dan wat, want heb ik iets gemist dan? blackout ofzo
nee tis toch zo...
pm
pcies goed gereedschap hangt onder een afdakje
Ja, en liefde zit alleen van binnen...
donateur
Tis niet eerlijk!
mmmm dunnen niet persoonlijk zijn,,,,ok.ga jij nu maar verder slapen en met je hockey/voetbal of je eigen ballen spelen
dumpen die slet! moet ze maar minder eten!
nounou dan is ze ook meteen een slet?
wie bepaaald wat of hoeveel iemand eet?!
jij zeker niet!
hoop voor je vriendin dat ze t licht gaat zien
het leven kan zo mooi zijn
laatste aanpassing
die meid heeft het wel te verduren zo... damn
je weet wat ze zeggen he
lekkkkker puh!!!!
je weet wat ze zeggen he wat je zegt ben je zelf!
na we zijn al wat?? een half jaar bezig met dat duidelijk te maken, ik kan nog niet meer overzien wat er allemaal egzegt is egworden dus...
je weet wel
lekkkkker puh!!!!
nee maar klopt wel...
ik heb nix gedaan haha
nee maar klopt wel...
ik kan ook kinderachtig zijn
laatste aanpassing
haha je bent ook op dreef ofzo niet??
ben nog niet begonnen
heb me voor genomen me beter te gedragen op pf
hehe maar niet vooor lang!