zijn jullie wel es bang dat vrienddlief dat zou kunnen denken dat hij vind dat je te dik bent??
vind wel dat je het moet kunnen zeggen
Dik zijn is maar sociaal geaccepteerd, terwijl het, net als bijvoorbeeld roken, best grote gezondheidsrisico's met zich meedraagt
als je zo doorredeneert, zou je kunnen stellen dat je JUIST van je vriendin houdt als je haar op haar gewicht wijst.
zijn jullie wel es bang dat vrienddlief dat zou kunnen denken dat hij vind dat je te dik bent??
tegen wie heb je het nu eiglijk??
vind wel dat je het moet kunnen zeggen
Dik zijn is maar sociaal geaccepteerd, terwijl het, net als bijvoorbeeld roken, best grote gezondheidsrisico's met zich meedraagt
als je zo doorredeneert, zou je kunnen stellen dat je JUIST van je vriendin houdt als je haar op haar gewicht wijst.
das een tweede, maar je hoeft iemand heus niet met zijden handschoentjes te behandelen omdat het over gewicht gaat
overmaat schaad, en kilo's gaan er makkelijker aan dan af.
ik zeg niet dat je haar vervelend moet laten voelen, maar je kan er toch gewoon wat van zeggen....?
Ik heb het weleens gevraagd,ik ben ongeveer 5 kilo aangekomen sinds ik met hem heb omdat ik gestopt ben met pep en daardoor vaker eet sávonds en s'nachts,maar hij vind me mooier zo,hij vond me eerst te dun.
Ik fitness wel want ik hou wel van eten en alcohol maar wil zelf niet dik worden.
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.
des te meer heb je om van te houden
Dit is ook weer zoiets, meer om van te houden, wanneer het uitkomt mis/gebruiken jullie het dik zijn. Het gaat toch om het innerlijk! Dus als een vrouw van 100 kilo, 50 kilo afvalt, hou je de helft minder van haar.
Dit is ook weer zoiets, meer om van te houden, wanneer het uitkomt mis/gebruiken jullie het dik zijn. Het gaat toch om het innerlijk! Dus als een vrouw van 100 kilo, 50 kilo afvalt, hou je de helft minder van haar.
hoor je welvaker
...
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.
Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.
vind je jezelf niet een klein beetje hypocriet?
je hoeft niet dik te zijn om zwaar te zijn.
dus als jij 100 kilo weegt
moet ze ook maar zeggen dat je af moet vallen?
ook als het spieren zijn..?
heb je liever een zak met botten, die sjaggie is omdat ze van jou niet mag eten, of een leuk meisje, met een beetje vet?
als ik haar was had ik je allang gedumt!
En wie zegt in godsnaam wat dik is?
Ze is je echt niet waard.
vind je jezelf niet een klein beetje hypocriet?
Amen, voor het dikke sprookjes figuur.
Ook nog tijd voor een brilletje Dave? Ik zie niks diks hoor
Mensen, Zou gewoon kappen met hier reacties op te geven want dat is precies wat hij wil...En als je het niet met hem eens bent word je afgezeikt...zucht
Nou eh, als jij dus vind dat ze te dik is geworden en dat je haar daarom niet meer aantrekkelijk vind, moet je ervooral mee kappen ja.
Nee, ik heb een vrouw met een heel mooi figuur en een nog beter karakter.
Dat bepaal je zelf, dik is subjectief, het is immers een topic wat ik gestart ben.
Amen, voor het dikke sprookjes figuur.
Ook nog tijd voor een brilletje Dave? Ik zie niks diks hoor
gaat ie spijt van krijgen..