een te dikke vriendin
maar als ik hier de reacties bekijk, zou geen enkel dikker persoon meer mogen zwemmen, tenzij zij zich in een boerkini of duikerspak wurmt? Een badpak ziet er namelijk ook niet uit, met die bovenbenen zo dik als boomstammen.. is het niet??!!
ik wil een appart zwembad voor de dikkeren zodat wij er geen last van hebben
Dat bedoel ik maar. En liefs een schutting om niet constant die jaloerse blikken te moeten ondergaan. Echt vervelend als je een goed figuur hebt ( niet meer dan maatje 36 ) om constant dat gestaar en gekwijl van die dikkerds te moeten ondergaan
En aan zee moeten ze maar een plaatsje krijgen na het honden strand.
Zoals gezegd, te strakke korte broeken (en dan met name hotpants..) en strecth topjes in maatje S zijn uit den boze - het kan namelijk echt wel beter - maar als ik hier de reacties bekijk, zou geen enkel dikker persoon meer mogen zwemmen, tenzij zij zich in een boerkini of duikerspak wurmt? Een badpak ziet er namelijk ook niet uit, met die bovenbenen zo dik als boomstammen.. is het niet??!!
daar heb je natuurlijk wel een punt
Zo'n witte pens is ook geen gezicht. Met een bruine buik houdt men toch over het algemeen de schade beperkt.
Dat bedoel ik maar. En liefs een schutting om niet constant die jaloerse blikken te moeten ondergaan. Echt vervelend als je een goed figuur hebt ( niet meer dan maatje 36 ) om constant dat gestaar en gekwijl van die dikkerds te moeten ondergaan.
En aan zee moeten ze maar een plaatsje krijgen na het honden strand.
mensen laat iedereen in zijn waarden
laat iedereen zijn hoe die wilt zijn
wees blij met wat je hebt of wat je niet hebt
uit eindelijk draait het om het innerlijk
Precies lekker iedereen in ze waarden laten,de ene houd van dik en de andere weer van slank.Dus lekker zoeken waar je zelf gelukkie mee ben,en niet over andere ouwehoeren!!!
ja idd... de dikkertjes worden altijd het laatst gekozenin de kroeg, bij voetbal, ...
beter hou vast dan skelette geval
iewlll
kom maar hier,lipjes getuit...
pak ik ff naald en draad
vaag hoe jullie daar over denken,ik heb dan wel niet maatje 36 maar ben blij hoe k ben.
en alsk naar anderre vrouwen kijk, ag ben bi so what!
word ook gezegd bij 91, 92,93,94,95,96,97,98,99,etc.
Ja goed.. alle andere opmerkingen gaan over hoe negatief jullie denken over dikke mensen.. haha
hallo gezellige whoppertjes
gewoon omdat iedereen er hetzelfde over denkt, maar het mag niet uitgesproken worden.