Partyflock

Forumonderwerp · 929478
2 volgers · 82432x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
Het oude topic doet het niet meer.
Wie op pf heeft er ook een chihuahua? Of wil er 1?

Mijn schatjes:
[img width=335 height=480 cacheid=0001cd9c00042a847ada0ddf1a01c2b9a7]http://webzoom.freewebs.com/galerielafemme/sint%20bail%20en%20gin%206.jpg[/img]

[img width=242 height=317]http://modulo3.rendered.startpda.net/26100001-26150000/26106376_500_500_eTmy.jpeg[/img] [img width=242 height=317]https://album.partyflock.nl/5059077.jpg[/img]

De Chihuahua

Land van herkomst: Mexico
Aanleg: Gezelschapshond
Gewicht: 0,5 tot 3,0 kg.

Herkomst:
Over de geschiedenis van de Chihuahua is veel gespeculeerd. Tot 1898 was het ras uitsluitend in Mexico te vinden. Daarna kwam het naar de Verenigde Staten en de rest van de wereld. Is het echt een inheems ras dat afstamt van de honden van de Inca's en de Azteken? Werd het door de Spaanse veroveraars naar de Nieuwe Wereld gebracht? Of komt het ergens anders vandaan? Bewijzen van de echtheid van de Chihuahua zijn de afbeeldingen van dergelijke honden in het klooster van Huejotzingo, dat dateert uit de tijd van de Tolteken, en de verschilldende archeologische opgravingen. Overigens heeft ook Botticelli een hondje afgebeeld dat sprekend op een Chihuahua lijkt (op een frasco in een Sixtijse kapel).
De oorspronkelijke variëteit van de Chihuahua had een kortharige vacht, de langharige is gefokt door kruising met langharige dwergrassen (zoals Vlinderhondje, Yorkshire Terriër en Dwergkeeshond).

Algemene kenmerken:
Ze staan bekend als de kleinste hond te wereld, maar ze zijn door geen andere hond uit het veld te slaan. Ze kunnen zeer fel en scherp zijn ten opzichte van soortgenoten. Ze zijn wantrouwig tegenover vreemden.

Vacht:
Chihuahua's bestaan in kortharige en langharige variant. De kortharige heeft een glanzende, gladliggende en zachte vacht. De langharige heeft lang, fijn, zacht haar dit kan sluik of licht golvend zijn. Deze varieteit heeft een forse kraag rond de nek.

Oudsheid:
Zo ver als bekend is van de geschiedenis van Mexico en zijn inwoners is het duidelijk dat honden, speciaal kleine honden, belangrijk waren voor veel van de indianen, speciaal voor de Azteken. De indianen gebruikten veel honden bij geboorte-, huwelijks- en begrafenisrituelen. De honden werden goed verzorgd, ze hielden de teefjes, de reutjes werden meestal gecastreerd, deze werden vetgemest en verkocht op de locale hondemarkten, in bundeltjes bij soort bijeengebonden. Deze werden gebruikt voor rituele plechtigheden en ook wel gegeten op feesten. Sommige van deze honden waren Xoloitzcuintlis, de Mexicaanse Naakthond, anderen werden omschreven als `kleine honden`, dit waren zonder twijfel de voorouders van de moderne Chihuahua.
De Chihuahua is over heel Mexico bekend. Er is waarschijnlijk geen Mexicaan die de kleine Chihuahueno, zoals zij de Chihuahua noemen, niet kent, hoewel er maar weinig Mexicanen zijn die hem ooit in werkelijkheid gezien hebben.

De Moderne Geschiedenis
Vanaf 1880 werden er Chihuahua`s gezien aan de Mexicaanse grens van de U.S.A. Veel Amerikaanse toeristen kochten deze kleine honden van de indianen en namen ze mee naar huis. Ze werden snel populair in de United States. Mr. James Watson, een bekende Amerikaanse keurmeester omschreef ze in 1888 als kleine kortharige terriers met een molera en een plat staartje. Het is interessant om te weten dat de eerste Chihuahua's die geregistreerd werden alle kortharigen waren. De eerste langharigen werden in Mexico geregistreerd in 1959 en zij waren eigendom van een Duitser. Een van de eerste welbekende reuen die werd geregistreerd in de U.S.A. was Caranza. Uit Caranza kwamen twee beroemde Amerikaanse bloed-lijnen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ow en Libellula: misschien iets wat jij wel interessant zult vinden ;)
Ik las laatst ergens dat My Little One er mee moet stoppen :)
Ze hebben geen HK nummer meer (wat je moet hebben als je in pups wilt handelen) omdat ze teveel ongezonde hondjes hebben verkocht waar ze geen eerlijke garantie op hebben gegegeven.
Op de site staat ook dat ze voorlopig gesloten zijn 'wegens werken', maar dat ze verwachten het binnen 2 weken klaar te hebben. Dat bericht staat er echter al langer dan 2 weken op.
Ik heb alleen ook gehoord dat ze nog gewoon adverteren op marktplaats alleen dan onder andere namen, namelijk ACHICO en Kelly :S Volgensmij gaan ze gewoon verder met mensen oplichten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 februari 2008 om 21:08:
Dat is van het merk Virbac. Daar heb je tandpasta van, kauwstrips en vloeistof voor in het drinkwater. Die vloeistof heeft Vet Aquadent en gaat ook tandplak tegen. Maar dat mag je pas gebruiken als je pup 6 maanden is.

Ga het proberen!! Waar kun je het kopen?? Bij de dierenwinkel?? Of bij een dierenarts?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DQ1306 op vrijdag 15 februari 2008 om 18:27:
en botjes mag ze niet..

Van die tandenborstels zijn misschien wel goed :jaja: Die van mij zijn er gek op!

Uitspraak van DQ1306 op vrijdag 15 februari 2008 om 20:56:
het gaat vandaag al stukken beter het plassen doet ze al op de krant!! Alleen het poepen nog niet

Nou gelukkig maar (y) Je hebt anders ook nog van die puppydruppels die je op de krant kan doen.. dan weet de hond dat die het daar moet doen. Bij Chiva hielp dat wel... En idd goed belonen, zo hebben ze het snel door ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 februari 2008 om 21:14:
alleen ook gehoord dat ze nog gewoon adverteren op marktplaats alleen dan onder andere namen, namelijk ACHICO en Kelly

Ja heb ik ook gezien, daar waarschuwde ze toen mee op marktplaats. Niet normaal dat ze gewoon door blijven gaan daarmee (n) Schandalig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van )-Diana-( op vrijdag 15 februari 2008 om 23:53:
Schandalig!

IDD!! Ik ben blij dat ik geluk heb met Pebbles dat alles gezond is!! (heb haar ook via marktplaats!) Als je soms die verhalen allemaal leest:( vreselijk!!
Waarschuw beheerder
heb dit net op marktplaats gelezen!! ZOOOOOON zielig verhaal..

Het is erg jammer dat ik net iets te jong ben om mijn korte levensbestaan vanaf m'n geboorte af aan te kunnen herinneren. Anders had ik dat graag aan jullie verteld, maar helaas weet ik er nog maar weinig van. En wat ik nog wel weet te herinneren zijn helaas geen fijne gedachten, maar lijken eerder op nachtmerries.

Volgens mij was ik nog maar 2 weekjes oud toen ik bij m'n moeder werd weggerukt... ik weet 't niet precies, kan ietsje ouder zijn geweest of misschien wel jonger zelfs. Ik weet nog wel dat ik nog lang niet klaar was het veilige nestje te verlaten. Ik wilde nog zoveel van m'n mama leren en zij riep me met verzwakte stem na dat ik nog lang niet alles wist en dat ik sterk moest zijn, omdat ik het nog heel zwaar zou krijgen.

Tranen biggelden over m'n wangen toen de kille, grote handen, me in een kist wierpen waar nog een aantal andere hondjes in zaten. Allemaal waren ze, net als ik, doodsbang en niemand wist wat er met ons ging gebeuren. Uren en uren hebben we gereden en niet één keer mochten we eruit om een plasje te doen. Nou, je begrijpt hoe vieze boel dat dus inmiddels in onze kist was geworden.

Veel van de hondjes waren vreselijk aan het hoesten en enkelen zagen er zo slapjes uit, die moesten wel heel erg ziek zijn, dat kon gewoon niet anders. We hadden ook allemaal erg honger en vooral heel erg dorst, maar we kregen heel de reis helemaal niets. Uren later, toen de auto eindelijk stopte en de grote, nare man de achterklep van de auto open deed, wist ik ff niet wat er gebeurd was. Alle mensen praatten complete wartaal en ik verstond er werkelijk niets van, ze spraken gewoon een andere taal. We kregen een grote bak water voor onze neus geduwd wat ontzettend zoetig smaakte (later heb ik van baasje gehoord dat dat druivensuiker was, om ons ff een flinke oppepper te geven.) Helaas bleek de oppepper voor sommige hondjes te laat te zijn gekomen, want vijf hondjes lagen als een slappe dweil naast de bak en bewogen niet meer.

Toen een andere man zei dat hij de spullen voor de honden ging pakken, had ik even de hoop wat lekkers te krijgen, maar helaas kwam hij met een grote stapel blauwe boekjes terug.

Niks eetbaars dus en ook het kleine doosje waar een rol uit kwam, was niet eetbaar, maar bestond uit vele, kleine stickertjes die in de blauwe boekjes werden geplakt. Wanneer er als laatste handeling een grote stempel werd gedrukt, werden de boekjes aan weer een andere man gegeven.

Nadat ik veel geld over en weer zag gaan, pakte de man die de blauwe boekjes overhandigd had gekregen ons met kist en al op en zette ons in weer een andere auto.

Gelukkig duurde deze reis niet lang en na pakweg een uurtje werd de auto stopgezet. De achterklep ging weer open en twee hondjes werden in hun nekvel gegrepen en overhandigd aan weer iemand anders... en toen reden we weer verder. De twee hondjes kwamen niet meer terug in onze kist en verdwenen uit het zicht.

Na ongeveer 5 keer te zijn gestopt was het blijkbaar mijn beurt om de kist te verlaten en ik en nog een ander hondje werden er op dezelfde wijze aan ons nekvel uitgeplukt. Het was inmiddels alweer donker dus we moeten nu zeker al een hele dag onderweg zijn, want toen we bij mn mama vertrokken was het ook donker.

Een man met een tattoo op de bovenkant van z'n hand en met een hele koude uitstraling duwde ons een huis binnen en even dacht ik in een paleisje te zijn aangekomen... wowww... wat een ruimte zeg. Dat is wel ff anders dan het kleine hok, waar mama en ik ons hele dagen in moesten zien te vermaken. Nee...dit hier was groot en vooral ook schoon.

Zou het goeie leven nu eindelijk gaan beginnen? Het leven waar mijn mama het weleens over had. Zij heeft dat helaas zelf nooit mogen meemaken, maar had het weer van haar moeder gehoord. Het leven waarin de mensen lief zijn en om ons geven... waar kleine kindjes met ons spelen op een grasveld dat er groen uit schijnt te zien. Ik kan me er echt geen voorstelling van maken, maar mama zei, dat dat het echte leven is. Zou dit dan nu voor mij gaan beginnen?

Maar dat was te mooi gedacht. Het voelde ook totaal niet fijn in dat grote huis en de sfeer was gewoon niet prettig, maar eerder met angst en wreedheid doordrenkt. We werden in een kooi in de hoek van de kamer gesmeten en er werd niet meer naar ons omgekeken.

Pas toen er na een tijdje een vrouw binnenstapte... leefde de akelige man even op. Hij leek echt blij te zijn en glunderend vertelde hij dat hij binnenkort een nieuw gouden horloge kon kopen, omdat hij weer een paar van die krengen had weten te scoren...daarbij wijzend op mij en het andere hondje.

Ook de vrouw leek blij te zijn en zei gelijk een advertentie voor op marktplaats te gaan plaatsen met één of ander onnozel verhaal, waar de mensen vast wel weer in zullen trappen.

Niet lang daarna werd er gebeld en er werd over de telefoon een afspraak gemaakt voor de tri-colore pup! Ow hemeltje...dat ben ik, want het andere hondje is wit/creme-kleurig van vacht. Wat gaat er toch allemaal gebeuren... ik was echt doodsbang en had geen idee wat me te wachten stond. Was nou toch mn lieve mammie maar hier bij mij, zodat ik niet zo bang hoefde te zijn.

Na ongeveer twee uurtjes ging de deurbel en toen er werd open gedaan, stroomde er een golf van liefde en warmte me tegemoet. Wat was dit nu... het voelde even goed aan als de warmte van m'n mama en toen er twee vrolijke mensen binnenstapte was ik op slag verliefd. Zullen zij het soort mensen zijn waar mama het over heeft gehad. Het gekke was dat de man van het huis, die zich nu ineens Joost (naam veranderd) noemde, ook plots heel aardig leek te zijn. Maar ik had al snel in de gaten dat het schijn was... hij speelde als het ware toneel... en nog goed ook!!

Toen hij een triest verhaal ophing over dat mijn moeder bij de bevalling was overleden en dat hij me 3 maanden lang met de hand heeft grootgebracht sloegen de stoppen bij mij door! Wat nou 3 maanden lang, ik ben waarschijnlijk niet eens 3 weken oud! En mn moeder is niet overleden, ze leeft nog, in een klein hok, hier ver vandaan, in een ander land.

Trillend van woede zat ik op de hand van de mensen die net waren komen binnenstappen. Ik moest hier iets aan gaan doen... maar aan de andere kant... deze mensen zien er zo lief uit en geven zoveel warmte af. Als ik nu wat zeg, gaan ze misschien weer weg, mij hier achterlatend.

Snik...dat was wel het laatste wat ik wilde, dus ik besloot al mijn charmes in de strijd te gooien, zodat ik mee naar hun huisje zou mogen. Tot mijn grote blijdschap werkte dat perfect en de koop werd gesloten. Wat een berg geld ik toen zag verschijnen, wil je niet weten...maar het was zoveel keer meer dan er aan de man bij mn moeder werd overhandigd, dat kan ik je wel zeggen.

Mijn lieve nieuwe baasje schrok zich bij thuiskomst een hoedje toen bleek dat ik mezelf niet alleen kon onderhouden. Ik kreeg mn lichaam niet op temperatuur en wilde niets eten. Een paar keer was ik er zo erg aan toe dat ik bijna was overleden. Nadat ik zelfs buiten bewustzijn was geraakt, wilde de op dat moment dienstdoende dierenarts het opgeven, maar mn nieuwe baasje dacht daar gelukkig anders over.

Nadat m'n baasje een compleet van karakter veranderde Joost aan de telefoon kreeg, besefte zij dat ze er was ingeluisd en dat het hele verhaal op leugens berust. Vanaf dat moment heeft baasje al haar kracht en liefde gegeven om mij te kunnen verzorgen, wat dus inhield om het uur met een spuitje vloeibare voeding bij mij naar binnen te werken.

Nu, 3,5 week later kan ik met grote blijdschap zeggen dat ik het gered heb. Helaas ben ik één van de weinige hondjes die dit afschuwelijke verhaal kan navertellen. Helaas hebben de meeste hondjes niet zoveel geluk en iedere dag opnieuw sterven er weer een aantal van die lieve pups. En hoeveel dat er wel niet zijn???

Joost mag het weten!

Pootje van Chistila van Doggy two

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DQ1306 op vrijdag 15 februari 2008 om 23:26:
Ga het proberen!! Waar kun je het kopen?? Bij de dierenwinkel?? Of bij een dierenarts?

Je kunt het het beste bij de dierenarts halen. Dan kun je meteen vragen of je die tandpasta ook al bij een pup mag gebruiken want dat weet ik namelijk niet. Die vloeistof is in ieder geval pas vanaf 6 maanden.

Uitspraak van )-Diana-( op vrijdag 15 februari 2008 om 23:53:
Schandalig!

Zeker weten! Het lijkt ook wel of het er steeds meer worden: my little one (ofwel ACHICO), joval, chihasselt, puppykennel.
En dan al die particuliere broodfokkers nog. :S
Maar weet je wat het is? Je kan mensen nog zoveel waarschuwen, vaak helpt het niet. Ze hebben gewoon het geduld niet om te wachten op een pup van een goede fokker.

Uitspraak van DQ1306 op zaterdag 16 februari 2008 om 00:14:
heb dit net op marktplaats gelezen!! ZOOOOOON zielig verhaal..

Inderdaad heel zielig! Gelukkig gaat het met dit hondje nu goed. Ze is inmiddels al redelijk aangekomen want ze was echt héél klein.
Waarschuw beheerder
HELP!!

Blossom heeft vannacht in een doos gezeten.. maar is ze in haar eigen poep gaan liggen :S Nu zit ze helemaaaaaaaaaaaaaal onder van dr kont tot dr nek... en het stinkt ZOOOO ERG :| Ik wilde haar wassen.. maar durf dat niet zo goed.. zou dat kunnen denk je?? als ik dr ff niet na buiten laat? En haar goed afdroog.. wil ook niet dat ze ziek word.. dan liever de stinklucht :P

Waarschuw beheerder
Teveel wassen is niet goed maar in dit geval lijkt het me noodzakelijk ;) Je kunt haar gewoon wassen maar wel met hondenshampoo, maar dat weet je vast wel :$
Goed droogwrijven en eventueel droogföhnen. Onze hondjes vinden dat niet leuk dus ik laat ze altijd gewoon opdrogen. Maar inderdaad niet buiten laten tot ze helemaal droog is, dan kan het echt geen kwaad ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze is in bad geweest!! Ze vond het helemaal niet erg :O ook de föhn niet nu rent ze hier weer vrolijk rond.. (nu wel zonder poeplucht achter haar aan :P) :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DQ1306 op zaterdag 16 februari 2008 om 14:33:
nu wel zonder poeplucht achter haar aan

Dat is vast een stuk beter, haha!
Hoe is het verder gegaan met de doos vannacht? Had je een kleine doos als slaapplek en een grote doos met kranten zoals Libellula zei?
En heb je de fokker nog gebeld over Blossoms 'schrok-probleem'? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 februari 2008 om 14:38:
Hoe is het verder gegaan met de doos vannacht? Had je een kleine doos als slaapplek en een grote doos met kranten zoals Libellula zei?

ik had 1 doos.. alleen een grote.. want dacht dat k nog een kleintje had.. maar dat was dus niet zoo.. Maar verder ging het wel goed :P op het poepincident na dan hea :P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 februari 2008 om 14:38:
En heb je de fokker nog gebeld over Blossoms 'schrok-probleem'?

Jaaa geprobeerd.. maar hij nam niet op, probeer het straks nog een keer!!
Waarschuw beheerder
Ik zie heel veel jonge vrouwen met deze modehondjes. Misschien niet zo leuk om te lezen, maar ik ben bang dat als de mode over is heel veel van deze hondjes ineens te veel zullen worden. Een hond of kan neem je voor wel 14 jaar en is geen modeartikel.

Waarschuw beheerder
Daar ben ik ook bang voor :( Ga nu maar eens op marktplaats kijken hoeveel chihuahua's al een nieuw baasje zoeken omdat hun huidige baasjes er al genoeg van ze hebben of er achter zijn gekomen dat het inderdaad een hond is en geen modeartikel.
Gelukkig heb je ook nog echt liefhebbers van het ras die de chihuahua zien als hond i.p.v modeartikel. Mijn hondjes zullen dus nooit te veel worden. En van de anderen die hier vaak posten ook niet, daar ben ik zeker van!
Waarschuw beheerder
Nou het spijt me om te zeggen, dat geen een van ons op dit forum het als mode artikel heeft!! Er zijn idd meisjes bij die dat doen.. maar wij vinden ze gewoon leuk als hondjes niet omdat Paris Hilton er zo eentje heeft.. (tenminste ik denk dat ik spreek voor alle mensen op dit forum die er eentje hebben) Het is alleen vaak dat je zo aangekeken word als je er mee loopt, maar ik denk dat meer dan de helfd ze gewoon leuk vinden! Het is denk ik ook, dat voor beroemdheden ze hadden niet veel mensen wisten dat het z'n leuke hondjes waren.. en ze daardoor wat populairder zijn geworden dan vroeger, en er zijn best mensen bij die ze wel als mode artikel kopen, maar het is een beetje vervelend om altijd zo aangekeken te worden terwijl er ook gewoon mensen bij zijn die ze echt leuk vinden om wat ze zijn. Want toen de beroemde mensen er nog geen hadden.. en je zag er wel eens eentje werden het ook geen mode hondjes genoemt! En ik zou niet weten wat er teveel aan zou moeten worden, want een makkelijker hondje als dit vind je bijna niet.. Ik vind ze al leuk vanaf mijn 8ste.. en toen wist ik niet eens dat Paris Hilton.. en al die beroemdheden die chihuahua's hebben bestonden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 22:32:
Daar ben ik ook bang voor Ga nu maar eens op marktplaats kijken hoeveel chihuahua's al een nieuw baasje zoeken omdat hun huidige baasjes er al genoeg van ze hebben of er achter zijn gekomen dat het inderdaad een hond is en geen modeartikel.
Gelukkig heb je ook nog echt liefhebbers van het ras die de chihuahua zien als hond i.p.v modeartikel. Mijn hondjes zullen dus nooit te veel worden. En van de anderen die hier vaak posten ook niet, daar ben ik zeker van!

Jaaa het is idd te erg voor woorden!! Wat jij zegt op marktplaats hondjes van 1/2 jaar die weg moeten omdat ze toch niet zijn wat ze verwacht hadden!! Het is ook waar dat veel mensen ze als mode artikel hebben.. maar de echte liefhebbers.. die krijgen dat ook altijd te horen.. :$ Ik zou mijn hondjes voor geen goud weg doen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ff over Blossom :D ze heeft vannacht niet geplast en niet gepoept :D dus het gaat de goede kant op!! Ze heeft wel bij me in bed geslapen :$:$:$ vond het zo zielig :P Pebbles lag lekker warm bij me en zij bleef maar piepen :P Maaar ze heeft me bedje mooi droog gehouden, twas een grote gok :P maar was superrrrr trots op haar heb haar goed beloont smorgens!! Toen ze haar plasje mooi op het krantje deed!!

En Pebbles is op dieet :P ze mag alleen nog maar brokjes.. geen vlees meer wat ik haar gaf.. de eerste 2 dagen keek ze me echt aan van moet ik dat eten.. heb het gewoon net zolang laten staan tot ze het at en niks anders gegeven :P gister avond kreeg ze door dat ze het wel moest eten :P anders had ze honger dus heeft ze mooi haar brokjes opgegeten :D Heb haar daarna goed beloont :P en vandaag at ze al haar brokjes :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En even voor kessy:
Ik ben niet boos of iets hoor!! Ik snap wat je bedoelt, en ik vind het ook niet normaal dat mensen die hondjes naar een tijdje weg doen!! Maar op mij kwam het een beetje over.. of wij dat ook zouden doen.. vandaar een beetje de felle reactie.. ik begreep het een beetje verkeerd ben ik bang :$:P
Waarschuw beheerder
ow en de laatste post voor vandaag!!
Pebbles en blossom zijn nu al dikke vriendjes :p wie had dat kunnen denken :P ik dacht vorige week echt owneeee.. dit gaat echt nooit goed samen!! Maar het gaat nu super!! Ze doen alles samen :P:D Pebbles is ook niet meer jaloers.. omdat ik ze nu allebei tegelijk aan kan halen dat kon in het begin niet, omdat pebbles niet wilde dat blossom bij mij kwam :P nu zitten ze zelfs samen op me schoot! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DQ1306 op zondag 17 februari 2008 om 22:49:
Maaar ze heeft me bedje mooi droog gehouden,

Model chiwi :D

Uitspraak van DQ1306 op zondag 17 februari 2008 om 22:35:
Nou het spijt me om te zeggen, dat geen een van ons op dit forum het als mode artikel heeft!!

way to go :woeptidoe: Ik doe mijn kindjes nooit weg.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 februari 2008 om 21:08:
Dat is van het merk Virbac. Daar heb je tandpasta van, kauwstrips en vloeistof voor in het drinkwater. Die vloeistof heeft Vet Aquadent en gaat ook tandplak tegen. Maar dat mag je pas gebruiken als je pup 6 maanden is.

Bailey zijn tandvlees is vet ontstoken. Ik moet ff de DA bellen.

Nog 9 dagen en dan is Bailey jarig :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 11:12:
way to go Ik doe mijn kindjes nooit weg.

me neither :no:
zoals jullie weten krijgen wij over een maand een kleine erbij, en ben dus DOODSbang dat hij allergisch zou zijn voor ella en puck!
kga zelfs bv geven om die kans zo klein mogelijk te maken :lol: en als je me kent, weet je dat ik eerst niks van bv wilde weten :lol:
maar moet er niet aan denken om ze weg te doen!!

Nog 9 dagen en dan is Bailey jarig

joepieeee :cheer:
Ella is 5maart jarig, mn kleine puppel is dan geen puppel meer, maar een echte diva (L) en 6weekjes later is Puckie jarig:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 13:39:
en ben dus DOODSbang dat hij allergisch zou zijn voor ella en puck

Zit er allergie in de familie?

Ik ben zelf allergisch voor alles met haar. Heb eerst moeten wennen aan Bailey en ik was ook doodsbang dat het niet over zou gaan, maar ik heb anti-stoffen op gebouwd. Voor Pini was ik minder allergisch maar mijn moeder en zusje werdern gek van de jeuk en benauwdheid. Gelukkig is dat over gegaan.

In het begin zal de baby toch niet dichtbij de chi's zijn, dus dan kan hij langzaam wennen :D

Worden ze beide 1 jaar?

Waarschuw beheerder
Peter was als kind allergisch voor honden en katten, en ik voor katten!maar hij had in het begin last van de honden, nu niet meer, daarom ben ik er zo bang voor :x
en ik ga gewoon elke dag stofzuigen, doe ik nu ook al omdat ze zo verharen!dus hoop dat het meevalt, ze mogen sowieso niet in de babykamer komen dan. meestal groei je er oo kwel overheen hoor!maar liever dat ie nergens last van heeft ;)

jaaa beiden 1 jaar alweer (L) mn kleine puppels

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DQ1306 op zondag 17 februari 2008 om 22:49:
ze heeft vannacht niet geplast en niet gepoept

Geweldig!
Uitspraak van DQ1306 op zondag 17 februari 2008 om 22:58:
Pebbles en blossom zijn nu al dikke vriendjes

Gaat goed daar bij jullie zo te horen! ;)

Bailey zijn tandvlees is vet ontstoken.

Dat is minder goed nieuws, arme Bailey!

maar moet er niet aan denken om ze weg te doen!!

Ik zou er ook niet aan moeten denken! Maar weet je wat het is? Als je je hondjes nu echt weg zou moeten doen omdat je zoontje allergisch is, dan zou je er alles aan doen om ze het allerbeste baasje te geven dat er bestaat! Terwijl veel mensen ze zomaar verkopen aan de eerste de beste die genoeg betaald :S
Wij houden tenminste van onze hondjes! :)

Van de week las ik een advertentie (op marktplaats) van een vrouw die haar 3 jaar oude reutje weg deed omdat ze haar tweede kindje verwachten en dat ze dan niet genoeg tijd meer zou hebben voor die hond. Nu kan ik er dus helemaal niet tegen als mensen hun dieren makkelijk de deur uit doen dus ik kon het weer niet laten om te reageren :$
Dus ik vroeg haar of ze het niet beter eerst even aan kon kijken zodat ze zeker wist dat het echt nodig was om haar hond weg te doen.
Toen kreeg ik niet zo nette bewoordingen terug dat ik m'n mond moest houden en dat haar kinderen belangrijker waren dan zo'n stomme hond en dat ze niet begreep waarom ik het opnam voor dat 'kutbeest'.
En daarna zei ze ook nog dat hij zowiezo weg moest omdat het vies was! Of ik wel wist dat honden aan hun eigen stront likken en ruiken?
Ik kan daar zo boos om worden!

Hoe oud wordt hij?
En Ella en Puck ook al bijna jarig! Mijn schatje wordt 22 maart 1 jaar! Wat gaat het toch snel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 14:14:
maar liever dat ie nergens last van heeft

Waarschijnlijk slaat het een generatie over ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 14:15:
Dat is minder goed nieuws, arme Bailey!

:aai: vet rood enzo :x
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/33230912.jpg[/img]

Het is al wel iets minder rood dan zaterdag. Misschien heeft t poetsen een beetje geholpen. Hij heeft ook wel wat meer op stokjes gekauwd. Hij mist een paar tanden dus soms loopt ie zo te trutten :x

Of ik wel wist dat honden aan hun eigen stront likken en ruiken

De mijne eet het op :roflol:

Hoe oud wordt hij?

3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Model chiwi

Nouuuuu laat het model voor vandaag maar weer weg :P vannacht weer hele nacht niks gedaan maar ik stond vanmorgen op.. en deed mijn badjas aan.. zij werd wakker en wilde dr net pakken :P en toennnn.. liet ze de plas weer gaan :P

way to go Ik doe mijn kindjes nooit weg.

Ik ook niet!! Al moet ik nog 20jaar me bedje met een poepert delen :P:D Maaaaaar het gaat beter als eerst.. ze geeft het nu bijvoorbeeld wel aan als ze moet! Dat is ook wel fijn :P want eerst deed ze het heel stiekem in alle stilte.. en kon je nooit merken dat ze iets moest doen :P Ennnn de dames zijn vandaag mee geweest naar de manege, Pebbles was super blij.. want normaal ligt ze daar maar een beetje eenzaam te zijn (omdat ze altijd als enige hondje daar was, kwam wel eens een boxer en een rotweiler maar dan had ik haar al hoog in de lucht, als je begrijpt wat ik bedoel, en mevrouw maar fel zijn.. en dr mama dr leven wagen!! :P dus ben blij dat hun niet meer mee komen! En dat Pebbles nu dr eigen vriendin heeft!!) maar ze hebben vandaag hele dag gespeeld en gerent, om vervolgens samen (jaaaa samen) in PEBBLES HAAR tasje in slaap te vallen met de koppies op elkaar.. Maar zoals altijd schrok Pebbles er zelf van toen ze wakker werd.. en was Blossom haar natuurlijk weer teveel en die moest onmiddelijk te tas verlaten :P maarrrr het gaat steeds meer de goede kant op!
Waarschuw beheerder
Bailey zijn tandvlees is vet ontstoken. Ik moet ff de DA bellen.

Oehh, dat is zielig ja!! :( heeftie die geen pijn? :(

Ella is 5maart jarig, mn kleine puppel is dan geen puppel meer, maar een echte diva en 6weekjes later is Puckie jarig

zooooo veel jarigejobjes:P de komende maanden!! Pebbles word 2April 2!!:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
stel dat mn zoon wel allergisch is, gaan ze ''tijdelijk''' naar mn moeder! iedereen is stapelgek op ze, en niemand zou het toelaten dat ik ze zomaar op marktplaats zou zetten of naar het asiel zou brengen, maar we gaan ervanuit dat alles goed komt:d hijgroeit er mee op, das altijd nog beter dan later een hond kopen, dan komen allergieen vaker de kop op steken nml!

arme bailey:(
Puck is 15april jarig:d tenminste, dat zeg ik nu wel :bloos: ff in haar boekje kijken O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 14:01:
Ik ben zelf allergisch voor alles met haar. Heb eerst moeten wennen aan Bailey en ik was ook doodsbang dat het niet over zou gaan, maar ik heb anti-stoffen op gebouwd. Voor Pini was ik minder allergisch maar mijn moeder en zusje werdern gek van de jeuk en benauwdheid. Gelukkig is dat over gegaan.

Ik heb het vroeger gehad!! Maar ik heb het vooral voor langharige oude honden.. die schijnen een soort huidschilfers ofzo te hebben.. en daar was ik dus allergisch voor kreeg ik uitslag en blaren enzo, maar was toen pas 2 ofzo! We hadden toen een hele oude bordercollie! Gelukkig hoefde ze niet weg.. Maar ze ging dood toen ik 3 was van ouderdom.. dus heb er niet heel erg lang last van gehad! Kan het me ook niet herrineren heb alleen foto's gezien..

Waarschuw beheerder
14april is Puck jarig:p
*zwangerschapsdementie* :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 14:30:
De mijne eet het op

ella ook :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 14:14:
meestal groei je er oo kwel overheen hoor!maar liever dat ie nergens last van heeft

Jaaaa ik was egt superrrrr allergisch!! Maar vanaf mijn 3de 4de.. heb ik nooit meer ergens last van gehad!! Was maar een periode, maar snap idd dat je niet wilt dat je kindje daar last van heeft!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gaat goed daar bij jullie zo te horen!

Idd!! :D Ik ga een kattenbak kopen deze week, want Blossom gaat dus iedere keer de tas in.. om daar te gaan poepen!! (die tas is helemaal dicht, en zit een open luikje voor! Dus misschien dat dat werkt?? Want ze doet het nu steeds in de tas!
Waarschuw beheerder
Ik zou er ook niet aan moeten denken! Maar weet je wat het is? Als je je hondjes nu echt weg zou moeten doen omdat je zoontje allergisch is, dan zou je er alles aan doen om ze het allerbeste baasje te geven dat er bestaat! Terwijl veel mensen ze zomaar verkopen aan de eerste de beste die genoeg betaald
Wij houden tenminste van onze hondjes

Idd!! ;)

Van de week las ik een advertentie (op marktplaats) van een vrouw die haar 3 jaar oude reutje weg deed omdat ze haar tweede kindje verwachten en dat ze dan niet genoeg tijd meer zou hebben voor die hond. Nu kan ik er dus helemaal niet tegen als mensen hun dieren makkelijk de deur uit doen dus ik kon het weer niet laten om te reageren
Dus ik vroeg haar of ze het niet beter eerst even aan kon kijken zodat ze zeker wist dat het echt nodig was om haar hond weg te doen.
Toen kreeg ik niet zo nette bewoordingen terug dat ik m'n mond moest houden en dat haar kinderen belangrijker waren dan zo'n stomme hond en dat ze niet begreep waarom ik het opnam voor dat 'kutbeest'.
En daarna zei ze ook nog dat hij zowiezo weg moest omdat het vies was! Of ik wel wist dat honden aan hun eigen stront likken en ruiken?

Pfffff, stom mens!! Zij begrijpt toch ook wel dat je het goed bedoelt!! En als je zo graag van je hond af wilt, moet je niet op marktplaats gaan staan, dan is het te verwachtte dat je reacties krijgt van liefhebbende baasjes die dat gewoon niet vinden kunnen!! T liefste zou ik ze zoooo allemaal in huis nemen!! (het is dat ik bij me moeder woon, en dat me bed al aardig vol ligt :P anders mochtte ze allemaal komen :P) Vind het ook altijd zo belachelijk, dat mensen zoooooveeeel ervoor vragen, het zijn ook hartstikke dure hondjes dat weet ik ook wel!! Maar ik bedoel, als ik mijn hondjes om wat voor reden ook ECHTTTTT niettt kon houden, was ik er liever zeker van dat ze voor wat minder of voor niets zelfs naar een familie gaan die z'n hondje heel veel liefde en aandacht kunnen geven maar die gewoon het geld er niet voor hebben er eentje te kopen maar er wel de tijd en aandacht voor hebben en dat je nog wel eens kunt gaan kijken! Dan dat ik 1500euro vang, en denk van zoooooo zou me een worst wezen wat er met dat beestje gebeurt ik heb mooi me 1500euro :S:S:S:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DQ1306 op maandag 18 februari 2008 om 16:43:
Jaaaa ik was egt superrrrr allergisch!! Maar vanaf mijn 3de 4de.. heb ik nooit meer ergens last van gehad!! Was maar een periode, maar snap idd dat je niet wilt dat je kindje daar last van heeft!!laatste aanpassing 18 februari 2008 16:44

ik ook voor katten, en ben ik dus ook overheen gegroeid!
tuurlijk gaat je kind voor alles, maar ella en puck zijn ook mn kindjes;) dus zal er eerst alles aan doen zodat ze niet weg moeten!maar we gaan ervan uit dat dat niet zo is, en anders leer ik ze dat ze niet meer op de bank mogen en niet meer in de slaapkamers, en goed stofzuigen:D

Uitspraak van DQ1306 op maandag 18 februari 2008 om 16:54:
Pfffff, stom mens!! Zij begrijpt toch ook wel dat je het goed bedoelt!! En als je zo graag van je hond af wilt, moet je niet op marktplaats gaan staan, dan is het te verwachtte dat je reacties krijgt van liefhebbende baasjes die dat gewoon niet vinden kunnen!! T liefste zou ik ze zoooo allemaal in huis nemen!! (het is dat ik bij me moeder woon, en dat me bed al aardig vol ligt anders mochtte ze allemaal komen ) Vind het ook altijd zo belachelijk, dat mensen zoooooveeeel ervoor vragen, het zijn ook hartstikke dure hondjes dat weet ik ook wel!! Maar ik bedoel, als ik mijn hondjes om wat voor reden ook ECHTTTTT niettt kon houden, was ik er liever zeker van dat ze voor wat minder of voor niets zelfs naar een familie gaan die z'n hondje heel veel liefde en aandacht kunnen geven maar die gewoon het geld er niet voor hebben er eentje te kopen maar er wel de tijd en aandacht voor hebben en dat je nog wel eens kunt gaan kijken! Dan dat ik 1500euro vang, en denk van zoooooo zou me een worst wezen wat er met dat beestje gebeurt ik heb mooi me 1500euro

helemaal mee eens;) zou er niet eens geld voor vragen dan!zou het belangrijker vinden dat ze bij mensen terecht komen die ze echt willen en hun goed verzorgen, maar zou ze ook niet zomaar aan een vreemde geven denk ik :)
Waarschuw beheerder
Het is al wel iets minder rood dan zaterdag. Misschien heeft t poetsen een beetje geholpen. Hij heeft ook wel wat meer op stokjes gekauwd. Hij mist een paar tanden dus soms loopt ie zo te trutten

arme bailey :(

De mijne eet het op

Ik heb gelezen ergens al een tijd geleden, dat ze dat waarschijnlijk al in het nest leren, dan willen ze graag alles schoonhouden of iets :O weet niet of het zo is.. Blossom kijkt er soms ook wel eens naar.. dat ik denk van zou ze het doet of niet :P maar dan kom ik al gauw aangerent voor ze het opeet:P Pebbles heeft het nooit gedaan! Die heeft ook nooit in bed gepoept of geplast, terwyl ze al vanaf 11 weken in bed slaapt by me!! Z'n grappig gezicht hoe Pebbles dan kijkt als Blossom iets binnen doet.. kijkt ze eerst naar Blossom dan naar mij met andere woorden van Heeee.. mag dat wel.. :P Zo zie je maar dat ze tog heel verschillend zijn (ik was eerst een beetje bang, omdat ik zooo dol op Pebbles ben, dat ik me nieuwe hondje dan minder leuk zou vinden!! Maar nu zou ik echt niet meer kunnen kiezen!! En heb haar pas een week :P) ze liggen nu trouwens met zyn 4tjes in een veels te kleine mand gepropt :X we hebben 4 mandjes en 2 kussens beneden in de huiskamer :P maar ze willen altijd uigerekend allemaal het zelfde mandje:P Nu liggen onze Lady en Gismo onze 2 jackrussels tegen elkaar gepropt in het mandje blossom erboven op en Pebbles half ernaast en half er boven op :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 17:05:
helemaal mee eens zou er niet eens geld voor vragen dan!zou het belangrijker vinden dat ze bij mensen terecht komen die ze echt willen en hun goed verzorgen, maar zou ze ook niet zomaar aan een vreemde geven denk ik

Neeeee dat zeker niet!! Dat zou ik ook nooit doen, maar ik bedoel in iedergeval een gezin, die jij of iemand in je vriendenkring goed kent, en waar je kunt gaan kijken niet dat je ze gratis aan een gezin geeft met de intensie van gohhhh wat een lieve mensen die er vervolgens nestje na nestje mee fokken!! Ik vind dat als je er zoveeeeeel voor vraagt, dat je het niet doet omdat je wilt dat je hond goed terecht komt, maar omdat je zelf wel wat geld kunt gebruiken en het over de rug van het beestje wilt doen!! Tenzij je de mensen goed kent natuurlijk, en je weet zeker dat ze goed zit daar, en ze willen ervoor betalen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DQ1306 op zondag 17 februari 2008 om 22:35:
dat geen een van ons op dit forum het als mode artikel heeft!!

Nou idd! Het zijn mijn kindjes :lief: Ik zou ze nooit weg doen, kan echt niet meer zonder ze :no: En wat er al gezegd werd ben er bijna van overtuigd dat iedereen in dit forum er hetzelfde over denkt!

Uitspraak van DQ1306 op zondag 17 februari 2008 om 22:58:
Pebbles en blossom zijn nu al dikke vriendjes

Super (y) Zie je dat het allemaal goed komt :D

Jippie :cheer: Kan die weer verwend worden ;) Canzy is 1 Mei jarig & Chiva 10 Mei :)

zou je er alles aan doen om ze het allerbeste baasje te geven dat er bestaat! Terwijl veel mensen ze zomaar verkopen aan de eerste de beste die genoeg betaald

Ik kan niet begrijpen dat mensen zo denken.. Maar helaas zijn er teveel die dat wel doen! Ik zou er niet aan moeten denken dat ze weg zouden moeten, en als het wel zou moeten altijd proberen bij een bekende. En als ik weet dat ze een heel goed tehuis zouden krijgen dan zou ik er geen eens geld voor willen hebben :no:

Kan ik me voorstellen! En dat soort mensen moeten kinderen krijgen (n)

De mijne eet het op

De mijne ook :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vet rood enzo

Ziet er niet best uit :nee:

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 16:43:
14april is Puck jarig
*zwangerschapsdementie*

:lol: Hoe gaat het eigenlijk met de zwangerschap? Wanneer ben je uitgerekend?

Uitspraak van DQ1306 op maandag 18 februari 2008 om 17:07:
Ik heb gelezen ergens al een tijd geleden, dat ze dat waarschijnlijk al in het nest leren, dan willen ze graag alles schoonhouden of iets

Wanneer een teefje een nestje krijgt eet ze in het begin de ontlasting van haar pups op. Daar schijnen voedingsstoffen in te zitten die ze op dat moment nodig heeft of zoiets. En ik denk dat het ook wel gewoon instinct is. Honden zijn nu eenmaal gek op dingen die stinken! ;):lol:

Uitspraak van )-Diana-( op maandag 18 februari 2008 om 18:07:
En wat er al gezegd werd ben er bijna van overtuigd dat iedereen in dit forum er hetzelfde over denkt!

Ik denk het ook!
Waarschuw beheerder
de mijns is net een week overlede

ghad hem niet aan de lijn en kwam onder auto, was net maands oud :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 18:56:
Hoe gaat het eigenlijk met de zwangerschap? Wanneer ben je uitgerekend?

ja schiet op, 30 maart!

Uitspraak van --kleine-- op maandag 18 februari 2008 om 19:04:
de mijns is net een week overlede

ghad hem niet aan de lijn en kwam onder auto, was net maands oud

:s ik laat z enooit los op straat, doodsbang dat ze ineens een hond zien aan de overkant en onder de auto komen, in het bos mogen ze wel los, of in het losloopgebied..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 19:12:
odsbang dat ze ineens een hond zien aan de overkant en onder de auto komen,

ja is nu te laat, maar het hems niet verwacht dat dit zou kunnen gebeuren

gelukkig had ik hem niet zo lang, ben je er ook niet aan gehecht :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op maandag 18 februari 2008 om 19:13:
ja is nu te laat, maar het hems niet verwacht dat dit zou kunnen gebeuren

gelukkig had ik hem niet zo lang, ben je er ook niet aan gehecht

:s ik was meteen al aan ze gehecht ;) raar hoor:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 19:26:
ik was meteen al aan ze gehecht

Nou idd ik ook hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van )-Diana-( op maandag 18 februari 2008 om 19:35:
Nou idd ik ook hoor!

zij was meer gehecht aan men meissie

die heb t er ook steeds moeilijk mee

vind t wel vreemd na 1.5 week
Waarschuw beheerder
ik heb myn 2de chihuahua nu 1 week en ben er ook al heel erg aan gehecht!! En zou ze beide nooooooooooooooit meer kunnen missen, vind het soms al een akelig gevoel, dat hun waarschijnlijk toch eerder dood gaan als mij.. en dat ik hun dan zo zou moeten missen.. :$:(:( (tis maar waar je bij na kunt denken hea:P)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DQ1306 op maandag 18 februari 2008 om 20:00:
ik heb myn 2de chihuahua nu 1 week en ben er ook al heel erg aan gehecht!!

woow gaat snels dan

ach heb hiervoor papagaai gehad, was ik wel aan gehcht

maar die was weggevlogen, had deurs opengelaten :s :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --kleine-- op maandag 18 februari 2008 om 20:08:
ach heb hiervoor papagaai gehad, was ik wel aan gehcht

maar die was weggevlogen, had deurs opengelaten

je hebt wel geluk met de dieren moet ik zeggen :s:o
En zo te zien lig je ook niet echt snel ergens wakker van :O als mijn hondje over gereden en dood was.. dan lag ik nu waarschijnlijk nog te janken.. Maarrrrr het zal wel aan mij liggen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DQ1306 op maandag 18 februari 2008 om 21:21:
je hebt wel geluk met de dieren moet ik zeggen

Nou idd :x

Uitspraak van DQ1306 op maandag 18 februari 2008 om 21:21:
dan lag ik nu waarschijnlijk nog te janken.. Maarrrrr het zal wel aan mij liggen..

Nou hier nog 1! Dus ligt niet aan jou ;) Ik weet niet ofdat jullie ook naar de Gouden Kooi kijken? Vorige week was Amanda der Chihuahua doodgebeten door een andere hond, ik zat bijna mee te janken :x Nou dat zegt al genoeg...
Waarschuw beheerder
Jaaaaa, ik had het gehoort ja, ik kijk niet meer had het van een vriendin gehoort, die had ook zitten huilen (en die heeft niet eens iets met chihuahuas :P die houd heel erg van grote honden! Kun je nagaan, dus snap het niet zo goed dat je er niet wakker van ligt :P als wij al janken om een hondje op een foto ofzo die we nooit hebben gezien die dood is gegaan :$:X) Er was vanmiddag bij Das je goed recht trouwens ook een chihuahua, die was ook doodgebeten :( Maar had het ook niet gezien zei een vriendin net.. anders had ik ook zitten janken hoor :| Mijn hondje is vroeger al doodgereden:( toen ik een jaar of 6 was, ze was onder de poort door gegraven.. en ik ging haar zoeken op blote voetjes.. werd ze net voor me overgereden.. maar ze leefde nog.. dierenambulance kwam net te laat :( heb ik denk ik zowat tot me 10de van wakker gelegen!! was ook helemaal in shock.. moest toen meteen een nieuw hondje de zelfde dag nog! Toen kreeg ik Lady mijn jackrussel.. maar die is niet helemaal goed ze is wel al oud!! Maar haar hele leventje al ziek, maar toch hou ik van dr :D ookal is zij niet egt voor het knuffellen enzo, ze ligt liever lekker alleen te slapen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hallo allemaal hoe gaat t vandaag met de dames en de chis?:D

Ik voel me een beetje schuldig:$ want heb me hondjes net 5uurtjes alleen gelaten (Blossom in een kooi, :$:$ vond het echt zielig.. maar het moest wel.. beter maar ff piepen dan dat ze de kabels vind en ze onder stroom staat ofzo) Ze deden wel alle 4 heel zielig toen ik thuis kwam. (zijn het niet gewent alleen thuis te zijn, mijn moeder is er altijd! Maar die was vannacht met de ambulance opgehaald ze heeft waarschijnlijk een kleine hart infarct gehad en word vrijdag geopereert:( hopen dat alels goed komt:() dus ik moest ff haar spullen brengen en boodschappen doen en heb daar ook 3 uur met dr gewacht op de arts! Maar zij heeft een eigen hondje.. nouja t was mijn hondje:$:$:$ maarja ik kreeg hem toen ik 4 was :P dus ik zorgde dr niet echt voor.. en nu is hij helemaal gek op mijn moeder.. op mij niet zo meer :P maar nu is mijn moeder dus voorlopig nog niet thuis.. :( en dat beestje is helemaal van slag :( en echt oervervelend maarja boos kun je niet worden, want dat snapt hij natuurlijk niet.. hijs gwn verdrietig denk ik:(:( want hij zit echt dag en nacht bij haar.. dus vannacht byna nie geslapen.. want hij bleef maar janken.. en blaffen vanmorgen werd ik wakker had die alles onder geplast.. (doet die altijd als mijn moeder weg is) en dan maakt hij de deur open naar boven, en gaat die op haar bed liggen janken :()
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jeej, wat erg van je moeder! Ik hoop dat het allemaal goed komt met haar! Sterkte hoor! (f)
Is voor je hondjes natuurlijk wel vreemd omdat ze nooit alleen zijn maar je hoeft je echt niet schuldig te voelen joh, in zo'n geval kan het niet anders. En het is inderdaad voor Blossom's eigen veiligheid om haar in een kooi te doen.

Uitspraak van DQ1306 op dinsdag 19 februari 2008 om 16:01:
en dat beestje is helemaal van slag

Och, arm beestje! Hij snapt er natuurlijk helemaal niets van. Wees maar extra lief voor hem!