>>>>>
I percieve the problem lies not in the religion, but in the people who claim to adhere to its teachings, they do not practice the beauty of their leader's teachings!
Ik neem waar dat het probleem niet in de religie ligt, maar in de mensen die claimen diens leer aan te hangen, zij voeren de schoonheid van hun leider's leer niet uit!
>
there should not have been any leader or leaders at all
er zou helemaal geen leider of leiders geweest moeten zijn
>>>>>
By leader I refer to prophet mohammad, any way your piece is enlightening
Met leider bedoel ik profeet mohammed, hoe dan ook je stuk is verhelderend
>
i know and he (peace be upon him) came in a time of need, but if people just had lived righteously a leader or leaders would not have been necessary at all, what i am saying is that we at all times should prevent the emergency situation such that leaders will never be necessary again
ik weet het en hij (vrede zij met hem) kwam in een tijd van nood, maar als mensen gewoon rechtvaardig geleefd hadden dan zouden een leider of leiders helemaal nooit nodig geweest zijn, wat ik zeg is dat wij ten alle tijden de noodsituatie zouden moeten voorkomen zodat leiders nooit weer nodig zullen zijn
>>>>>
I totally agree the creator did not design man to lead man, he gave us a conscience as a guide do determine right from wrong, if humans used their inbuilt guide well there would be no need for leaders. I totally get you now
Ik ben het helemaal eens de schepper heeft mens niet ontworpen om mens te leiden, hij gaf ons een bewustzijn als een gids om goed van slecht te bepalen, als mensen hun ingebouwde gids goed zouden gebruiken zouden er geen leiders nodig zijn. Ik begrijp je nu helemaal
>

good, thanks for your patience

goed, bedankt voor je geduld